Nee, mijn scriptie ging verbazingwekkend makkelijk. Had daar dan ook een 8 voor. Niet gek bij het grootste bedrijf ter wereldquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was je scriptie?
En lekker avondje rust nemenZal je goed doen!
quote:
Lijkt meer op een thee-kransjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Eén grote geile vrouwenbende hier![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht maar, die vrouwen onderling zijn nog erger dan een stel droogstaande ongefatsoeneerde lompe boerenquote:
uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Jij kwam boerend binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wacht maar, die vrouwen onderling zijn nog erger dan een stel droogstaande ongefatsoeneerde lompe boeren
quote:
heb ik het weer gedaanquote:
Deed je het maarquote:
Ik ben dan ook een lompe boerquote:
quote:
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....quote:
quote:
Geef de opties eens aan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....
Misschien maar eens een muntje gooien en die beslissing volgen....
Slaap er een nachtje overquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....
Misschien maar eens een muntje gooien en die beslissing volgen....
Hier blijven of naar Canada verhuizenquote:
Ik slaap er al bijna 2 jaar "een nachtje over"quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap er een nachtje over
Zie verder Ab Dijksterhuis
En verder dan? Want daar zal toch ook wel iets achter zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier blijven of naar Canada verhuizen
Heb een goede reden om per se hier te willen blijven? Nee? Dan gaan. Easy as thatquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier blijven of naar Canada verhuizen
[..]
Ik slaap er al bijna 2 jaar "een nachtje over"![]()
Ciaoquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er van tussen, mijn beste vriendinnetje heeft mental support nodig.
Lat0rz
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er van tussen, mijn beste vriendinnetje heeft mental support nodig.
Lat0rz
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En verder dan? Want daar zal toch ook wel iets achter zitten?
Tja, dat is het hem juist.... als het so easy was, was ik al weggeweest denk ik....quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb een goede reden om per se hier te willen blijven? Nee? Dan gaan. Easy as that
Een nieuw leven.... nieuw begin....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
Spezza, wat zoek je in Canada?
Interessant, meer mensen met internationale ambities!
Daar voor hoef je toch niet per se naar canada lijkt me, dat kan hier toch ook?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een nieuw leven.... nieuw begin....
Nee, blauwquote:
Doe toch eens voorzichtigerquote:
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.quote:
Dat kan ook in Beverwijk, de Gazastrook of Zuid-Ossetie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een nieuw leven.... nieuw begin....
Wat niet rekt dat scheurt wel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.
Je weet toch dat ik eigenwijs benquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenlandquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook in Beverwijk, de Gazastrook of Zuid-Ossetie.
Waarom Canada? Wat wil je gaan doen daar? Waar in Canada (het land is nogal groot) en wat zijn je overwegingen precies?
Godverdomme, dat was een MI waar ik niet op zat te wachtenquote:
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een MI waar ik niet op zat te wachten
Ok. Ga je dat niet zat worden, die ruimte? Waar wil je naartoe dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenland
Ja dat weet ik!!!quote:
Waarom niet gewoon een tijdje proberen? Je kan altijd toch nog terug naar nederland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenland
Nee hoor, ik hou juist van ruimte.... heerlijk....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok. Ga je dat niet zat worden, die ruimte? Waar wil je naartoe dan?
Dat is een goeie start. Heb je nog andere landen op het oog of is het alleen Canada? En wat vind je omgeving ervan?
Dat is omdat ik niet online benquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ga even lekker douchen en een kop warme choco maken.
Msn is kut.
Klopt... ben ook aan het kijken voor tijdelijk werk visum...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een tijdje proberen? Je kan altijd toch nog terug naar nederland.
Wat als ik ja zeg?quote:
Johquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef Techno het volgende:
Zeg, die Grapefruitthee moet haast wel een trol zijn toch?
Nieuwe UI?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ben gek op gestoomd eten, heb ik ontdekt
Hi lieve singles!!!![]()
Inderdaadquote:
Engelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ben gek op gestoomd eten, heb ik ontdekt
Hi lieve singles!!!![]()
quote:
Lijkt mij te hoog... Maar ik ben geen rekenwonderquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien rekenwonders hier die t snappen
In februari ga ik instromen bij een studie dus vanaf dat moment moet ik het resterende bedrag aan collegegeld betalen aan de UM, nu komt de UM met een bedrag van 975,35 euro, maar ik kan geen enkele link leggen met het bedrag van 1672euro voor een heel studiejaar, dus snap geen reet hoe ze aan dat bedrag komen, anyone?
en ja heb al gemaild maar ben ongeduldig
Na jaren op FOK! blijft dat je verbazen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, gezien het aantal mensen dat blijft happen zou je bijna anders gaan denken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja tijd voor een andere ui....
En nee niet Stoned...... ik heb niks met drugs.... behalve koffieen alcohol
Hebben ze vast een reden voor, maar wel slim dat je ze even om uitleg vraagt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
In februari ga ik instromen bij een studie dus vanaf dat moment moet ik het resterende bedrag aan collegegeld betalen aan de UM, nu komt de UM met een bedrag van 975,35 euro, maar ik kan geen enkele link leggen met het bedrag van 1672euro voor een heel studiejaar, dus snap geen reet hoe ze aan dat bedrag komen, anyone?
Have fun!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Daaag, ik ga naar het theater met pap en mam
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Daaag, ik ga naar het theater met pap en mam
[ afbeelding ]
College geld van een jaar/ delen door aantal maanden + nog vast bedrag bijkomende kosten als eigen bijdragequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
je betaald voor de maanden feb tot en met augustusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
makes sensequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je betaald voor de maanden feb tot en met augustus7/12* 1672 en dan naar boven afgerond
Afgerond tot een bedrag van xxx,35quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je betaald voor de maanden feb tot en met augustus7/12* 1672 en dan naar boven afgerond
Deze vind ik maar vaag. Wat is het?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja tijd voor een andere ui....
En nee niet Stoned...... ik heb niks met drugs.... behalve koffieen alcohol
Lijken mij golf en rotsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze vind ik maar vaag. Wat is het?
OhDie laatste is een zeer goeie drug
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik eet sinds ik op mezelf woon, alleen maar gestoomde groenten
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou juist van ruimte.... heerlijk....
In het begin zal ik regio Ottawa zitten, want daar woont mijn neef ook. Maar dan kan ik van daar uit altijd nog verder kijken...
Heb geen andere landen op het oog, omdat die lastiger zijn voor mij om werk en huis te vinden/krijgen.
Voor jouw nieuwe studie lijkt mij enige wiskunde toch wel van toepassing. Of niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
makes sensedank je wel
ik blijf een echte alfa haha
hehehe... als ik iets met taal heb, klop ik bij jou aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
makes sensedank je wel
ik blijf een echte alfa haha
+1 voor Into the Wildquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.
Verstandig plan. Hij staat er ook achter en je denkt ook zakelijk met hem door 1 deur te kunnen?
Ok, mooi focussen dus.
Hou me op de hoogte als je wil.
Heb je al een tijdsindicatie wanneer?
En heb je Into the Wildgezien? Zoniet, DOEN!
Alcohol vind ik juist een negatieve drug. Net als heroine en cocaine.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze vind ik maar vaag. Wat is het?
OhDie laatste is een zeer goeie drug
No shitquote:
nouja ik zate r wel aan te denken hoor, delen door 12 maar had in mn hoofd dat die inschrijving tot 1 augustus zou zijn maar is inderdaad natuurlijk 1 septemberquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... als ik iets met taal heb, klop ik bij jou aan
Ik heb van mijn Oma een stoomkoker gekregen toen ik ging samenwonen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb sinds kort een paar recepten.....
2 zijn varianten op de bekende kip met kruiden en groente....
Ik maak gewoon geeneens aardappels/rijst/pasta erbij... gewoon veeeeeeeeeeeel groentenen voldoende vleesch
Ja, ik kan prima met mijn neef overweg in dat opzicht... Auto is wel te regelen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.
Verstandig plan. Hij staat er ook achter en je denkt ook zakelijk met hem door 1 deur te kunnen?
Ok, mooi focussen dus.
Hou me op de hoogte als je wil.
Heb je al een tijdsindicatie wanneer?
En heb je Into the Wildgezien? Zoniet, DOEN!
Ik blijf wel bij de alcohol met matenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alcohol vind ik juist een negatieve drug. Net als heroine en cocaine.
Positieve drugs zijn wiet, XTC en paddo's. Je wordt er socialer, creatiever en fantasierijker van.
Malta.... tijdens mijn wandeling... en daar omdat je op het echte plaatje de golf hoogop ziet komen (of hoe je dat ook noemt)quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No shit![]()
Maar van waar? En waarom juist daar?
Ik MOET nu Eddie Vedder opzetten...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik MOET nu Eddie Vedder opzetten...
Denk niet dat ik het droog houd![]()
Het ziet er nu al mooi uit op postzegelformaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Malta.... tijdens mijn wandeling... en daar omdat je op het echte plaatje de golf hoogop ziet komen (of hoe je dat ook noemt)
Zo danquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik eet sinds ik op mezelf woon vrijwel geen groenten
Met jouw "aandoening" zou ik oppassen inderdaad. Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de alcohol met matende rest gaat mij toch wat te ver.
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Eddie, wat een crush had ik op die man als jonge b
als ik nog vaker ga stomen ... haal ik er eentje met meerdere verdiepingen.... dan kan je wel de aardappels/vlees/groenten combo maken... maar in 1-laags ben ik bang voor te overgaar of te rauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb van mijn Oma een stoomkoker gekregen toen ik ging samenwonen.
Ik zou niet eens meer weten hoe ik groenten zou moeten kokenOf aardappelen
ik heb 'm in de kast staan en nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik kan prima met mijn neef overweg in dat opzicht... Auto is wel te regelen...
Into the wild moet ik nog steeds zien...Staat al tijden op mijn lijstje .....
Heb nog geen idee hoe of wat wanneer..... zijn wat dingen die de keuze voor mij lastig maken, maar goed, misschien even kijken voor tijdelijk werk visum en dan daar eens rondkijken hoe of wat....
Ik kende hem niet, maar sinds Into the Wild ben ik verliefd op zijn muziek en vooral teksten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Eddie, wat een crush had ik op die man als jonge b
quote:
De combinatie van beide is het lekkerste wat er is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Drugs hmm....neh.
Liever seks, hoewel beide tegelijk me wel apart lijkt maja.
Ik wel! Mijn man at in het begin niets andersquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, maar sinds Into the Wild ben ik verliefd op zijn muziek en vooral teksten...
Ik heb wel geblowed alleen daar werd ik rustig van verder niets dus niet echt interessantquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw "aandoening" zou ik oppassen inderdaad. Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.
In het echt was het super...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ziet er nu al mooi uit op postzegelformaatdus ben ik wel benieuwd hoe het er in het echt uitziet
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik nog vaker ga stomen ... haal ik er eentje met meerdere verdiepingen.... dan kan je wel de aardappels/vlees/groenten combo maken... maar in 1-laags ben ik bang voor te overgaar of te rauw
Kan ik me levendig voorstellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, die stem, die man, zucht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Drugs hmm....neh.
Liever seks, hoewel beide tegelijk me wel apart lijkt maja.
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.
Gewoon kijken of hij nog single isquote:
Dat geloof ik graagquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon kijken of hij nog single is
Je hebt allerlei soorten kaas he? Duffe wiet vind ik echt niks. Ik wil mijn ADHD levend houden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geblowed alleen daar werd ik rustig van verder niets dus niet echt interessant
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwe
Heb al een mooie gezien
Heb je al jezelf ge DM'd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu eindelijk gezien hoe dat DM werkt
Meteen maar even opgezet.. Indifferencequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me levendig voorstellen.
Wat?quote:
Afgelopen jaar al heel wat nieuwe leden van de club leren kennen hoor. Het gaat langzaam, maar zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.
Ik vind het zo vies klinken he, dat DM'enquote:
Dat is toch wel het extreme toppunt van geen leven hebbenquote:
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uitquote:
Nee ik kreeg een DM of ik wilde datenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwe
Heb al een mooie gezien
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon kijken of hij nog single is
[..]
Dat geloof ik graag
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen maar even opgezet.. Indifference
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ineens weet je het, je wordt groupie
quote:
Boh goed bezig jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |