Ciaoquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er van tussen, mijn beste vriendinnetje heeft mental support nodig.
Lat0rz
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben er van tussen, mijn beste vriendinnetje heeft mental support nodig.
Lat0rz
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En verder dan? Want daar zal toch ook wel iets achter zitten?
Tja, dat is het hem juist.... als het so easy was, was ik al weggeweest denk ik....quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb een goede reden om per se hier te willen blijven? Nee? Dan gaan. Easy as that
Een nieuw leven.... nieuw begin....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
Spezza, wat zoek je in Canada?
Interessant, meer mensen met internationale ambities!
Daar voor hoef je toch niet per se naar canada lijkt me, dat kan hier toch ook?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een nieuw leven.... nieuw begin....
Nee, blauwquote:
Doe toch eens voorzichtigerquote:
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.quote:
Dat kan ook in Beverwijk, de Gazastrook of Zuid-Ossetie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een nieuw leven.... nieuw begin....
Wat niet rekt dat scheurt wel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.
Je weet toch dat ik eigenwijs benquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei nog: Die dildo is echt te groot.
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenlandquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook in Beverwijk, de Gazastrook of Zuid-Ossetie.
Waarom Canada? Wat wil je gaan doen daar? Waar in Canada (het land is nogal groot) en wat zijn je overwegingen precies?
Godverdomme, dat was een MI waar ik niet op zat te wachtenquote:
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een MI waar ik niet op zat te wachten
Ok. Ga je dat niet zat worden, die ruimte? Waar wil je naartoe dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenland
Ja dat weet ik!!!quote:
Waarom niet gewoon een tijdje proberen? Je kan altijd toch nog terug naar nederland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Canada vanwege de ruimte en natuur.... Mijn neef heeft een eigen bedrijf, dus qua onderdak en inkomsten de makkelijkste optie voor een nieuw avontuur in het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |