Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.quote:
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?quote:
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)quote:
Ja, je post iig wel anders al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdecht raar om daar nu zo aan te denken.
![]()
Ik zit veel beter in mij vel en ben een stuk opener en socialer dan 2 jaar terug.
Kijk voor mij ook eens?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
7 mei 2009quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa?Stop ik jullie zomaar in dezelfde timezone.
Als je nog es tijd hebt, wil je dan ook een FOK!ke en Sucke voor me maken?quote:
gewoon even in je posthistory kijkenquote:
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.![]()
laatste pagina posthistoriequote:
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon even in je posthistory kijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?
Net op tijd! Was al 1:06 binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de verkeerde!
Oh sorry EM, deze moet je doen, die andere hebben ze gewoon het mooiste deel geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |