lolquote:
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.En ik begon pas met 21.
18 januari 2010quote:
Wat een grappige baan heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Jeetje wat gaat het hier snel! Is het hier altijd zo druk?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En dan zo een dalende lijn.
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Leukste hobby die er is!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een grappige baan heb jij!
Daar komt wel weer een stijgende lijn in joh! Ik zit nu ook in een neerwaartse spiraal bedenk ik me net...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En dan zo een dalende lijn.
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We hadden hier wel altijd de regel van fotos als je nieuw bent voor de vleeskeuring
Beter laat beginnen dan nooit he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
snap ik *kijkt naar z'n 2 Genesis verzamelaars*quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Belachelijk duur, maar ik moest 'm hebben
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
Je vergeet Qquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Ik wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Haha ok dan is het goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog niet
Mijn leukste hobbyquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nou, ja. Ik mag 't zeker niet worden lijkt me.
Wat doet een Ladies Night consulente?quote:
Alleen vertrekken zit er in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |