De kika?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaan
Nee ik verkoop erotische artikelen op homepartiesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat doet een Ladies Night consulente?
Geef jij advies aan vrouwen hoe ze een pyama-party moeten organiseren ofzo?
Gabber Piedt!quote:
quote:
Ik ben geen vrouw.quote:* zijn altijd vrouwen
* zijn gezellig, open en spontaan
* stellen je snel op je gemak
* kennen leuke anecdotes
* beantwoorden al je vragen
Ik hoor een meetquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik verkoop erotische artikelen op homeparties
Das hoelang je single bent of hoe lang je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
Als we dan toch aan het posten zijn: 3,5 maand, 1,5 maand en nu 2 maanden...dus ff zien hoe dat laatste wordt.
Hehe,,ook niet de venco van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaan
Don't ask, niet weer die discussiequote:
Tja daar kom je ook geen kerels tegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
quote:
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis zequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Jij als taalnazi? Zelfs met dat kapsel mag dat niet hoor.quote:
Een laatbloeier dus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe,,ook niet de venco van een paar jaar terug
Als ik mee zou gaan zou ze niks meer verkopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Tja daar kom je ook geen kerels tegen
Tof, aparte baan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis ze
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Tja daar kom je ook geen kerels tegen
Bij mij liep het juist op!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar
27 maanden
13 maanden
2 maanden
Keep dreaming boy!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Als ik mee zou gaan zou ze niks meer verkopen.
Dat je het laat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou..als ik naar mijn voorbeeld Charlie Harper kijk, lijkt nooit eigenlijk ook een puik plan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter laat beginnen dan nooit he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |