Kun je dan ook he-le-maal niks?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet naaien. Niet met naald en draad en niet in bed
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
als je m goed draagt, is er niks a-seksueels aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
Ik heb uit protest tegen mijn Indiatrip alleen mijn Qlimaxschoenen meegenomen. Sta ik daar netjes gekleed met 1 zwarte en 1 rode veter. Vandaag zo'n indiaan: you're a trendsetter! In India doen hippe vrouwen blijkbaar 2 verschillende schoenen aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te maken
Ik kan wel naaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sigquote:
Je kan ze wel sexy maken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Met motorolie erop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijn
Ik kan FOK!kenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dan ook he-le-maal niks?
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doosquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa,,dus op een gegeven moment..een aantal dames zitten aan de bubbles, kakelen door elkaar heen over voornamelijk onzin en dan ineens
*dingdong*
Jij. "Ja, ik kom even u bestelling afleveren. 5 Dildo's waren het toch? "
Zoiets?
met naald en draad kom ik nog wel een beetje vooruit (verder als tasjes en een rok ben ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb jij heul niks over te vertellen
Dat heet een jumpsuit of catsuitquote:
Jawelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
En voor de goede vorm een korset eronderquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Heb er geen foto's vanquote:
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
ik heb daarvoor het geduld bij de wc nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Nope. Dat heet een tuinbroekquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
Ach wel handig tuinbroeken zijn gewoon een herkenningsteken voor pottenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Die catsuit was juist een vervanging voor het corset! Maar dat is insidersinfo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
En voor de goede vorm een korset eronder
Nopequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar buiten dat? Nog enige hoop dat je iets kan?
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.quote:
Ben afgehaakt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doos
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaalquote:
Je bent hoer?quote:
Oh, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaal
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
Haha, trots? Het is een lekkerbekkende term voor in bepaalde staat verkeren zonder naar de ziekte te refereren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sig
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel makkelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is een rok ofzo handigerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Daar ben ik mee op vakantie geweestquote:
Een mooie vrouw in de tuinbroek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Samzz in een tuinbroekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |