Ben al weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu komen hordes mensen hier opscheppen met 500k op de bank enzo, en hypotheken van anderhalf miljoen.
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook.... ik ging 4 keer per week stappen, dat kost geld.
Jammer man, later heb je er heel veel aan als je al wat geld op je rekening hebt staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol, jah ik weet niet hoe dat komt, ben gewoon niet zo goed met geld
Nee voor jou niet, voor mij en TS blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TSquote:
nog een grunnigerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Rekkie het volgende:
• Zie profiel
• Geen idee, genoeg in ieder geval
• 2k aan lasten?
• Werken natuurlijk
Nee, niet iedereen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TS
hier word je idd echt verdrietig van.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nee, maar dat ligt ook aan je studie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
hier word je idd echt verdrietig van.....
wat is het toch moeilijk allemaal![]()
mensen hoe kunnen jullie nou werk en voltijd school hebben... dat is toch too much?
vraag ik me dan weer af ..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
17
- Hoeveel geld heb jij?
2.000
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Nog niks
- Hoe kom je aan je geld?
werken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef gretigaard12 het volgende:
Wat is je leeftijd?
15
- Hoeveel geld heb jij?
5000-6000
Geen, soms een game.
Online dingen,site, reclame etc.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
mensen hoe kunnen jullie nou werk en voltijd school hebben... dat is toch too much?
VMBO: 15 uur in de week, donderdagavond, een dagdeel op vrijdag en de hele zaterdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
quote:
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
- Wat is je leeftijd?--- 19
- Hoeveel geld heb jij?--- rond de 32.000 gok ik
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? ---170?
- Hoe kom je aan je geld?- ARBEITEN!
Lekker belangrijk.
[/opsomtopic]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
VMBO: 15 uur in de week, donderdagavond, een dagdeel op vrijdag en de hele zaterdag
MBO: 20 uur al snel per week, hele vrijdag en zaterdag
HBO: 10 uur in de week, doordeweeks. Voor colleges, na colleges. Beetje flexibel zijn
Sparen en rente en een jaar of 10 geleden een dinges ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.
Maar ik snap niet dat je er dan niet aan onder doorgaat.. vind het erg vermoeiend lijken eigelijk.
Erfenis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sparen en rente en een jaar of 10 geleden een dinges ben de naam kwijt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij gaat later een rijke vent zoeken en huisvrouw spelen, want stel je voor dat je 40 uur in de week in de weer bent.
[..]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.
Maar ik snap niet dat je er dan niet aan onder doorgaat.. vind het erg vermoeiend lijken eigelijk.
[..]
quote:
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij gaat later een rijke vent zoeken en huisvrouw spelen, want stel je voor dat je 40 uur in de week in de weer bent.
er bestaat zoiets als parttimequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Weet niet wat voor energiepillen jullie pakken, maar nee ik kan het niet.
Kinders van tegenwoordig kunnen ook niets hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Opschepper.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kinders van tegenwoordig kunnen ook niets hebben.
Ik werk 15 uur p/w en voltijd stage.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.
[..]
Opschepper.
Respect zeg! maar ik kijk ook echt op tegen die mensen die het wel kunnen, en het laat me affentoe beseffen dat ik me kut moet voelen eigelijk............quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.
[..]
Opschepper.
ik werkte eerst zo'n 45 uur per week tussen de adhd kindertjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Opschepper.
Kijk das al een stuk vermoeiender dan 40 uur p/w achter een bureauquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik werkte eerst zo'n 45 uur per week tussen de adhd kindertjes
Om 40 uur per week bezig te zijn heb ik geen energiepillen nodig... Zeker niet op jouw leeftijd (ik gok dat je nog ruim onder de 20 bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ik ga er aan onder door.
Ja klinkt al veel beter idd! Alloewel als je dan ook nog het huishouden enz moet doen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er bestaat zoiets als parttime
Huishouden kan je verspreiden over meerdere dagen, en wissel het koken af,quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja klinkt al veel beter idd! Alloewel als je dan ook nog het huishouden enz moet doen..
maar ik moet te veel denken denk ik.
mag ik bij je komen wonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Bio, 28, huurder, vaste lasten zo'n 1700 euro, inkomsten zo'n 2800 netto p/m en hij woont alleen.
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
ik wilde serieus reageren maar na t lezen van de onzin bedragen heb ik me bedacht
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.
nou alleen al de OP, wtf zijn dat voor een verzekeringsbedragen??quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..
Op FOK! heb je sowieso geld, de mooiste vrouwen, de dikste auto's en een lul van 35 cm. En oh, je hebt universitaire opleidingen achter de rug en het HBO is voor mongolen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou alleen al de OP, wtf zijn dat voor een verzekeringsbedragen??
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.
Jij rijdt ferarri?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik had toen juist heel wat minder geld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risksquote:
Oke oke... 206 euro aan rekeningen, 206,43 om precies te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dat nog even uitstellen, want anders wordt er met een beetje pech wel een flinke deuk in mijn spaargeld geslagenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?
ik niet maar hij blijkbaar welquote:
Zorgverzekering, dat bedoelen mensen doorgaans als ze het over hun 'verzekeringen' hebben. Ik betaal alleen al 46 euro maand aan WA voor mijn auto, 30 euro all-risk geloof ik niet zo, of je moet echt een oud brik rijden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risks
Nee, maar 1600+boeken=2000 + 3200 (2e en 3e jaar). Corrigeren: 5200 euro. Maar natuurlijk spaar ik tussendoor ook wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?
Voor een bestuurder van onder de 23 is dat niet eens raar ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik niet maar hij blijkbaar wel
100 euro betaal ik aan verzekering, weet niet wat je met cz bedoeld en het is gewoon basis + av sure. en ik snap niet hoe je het voor elkaar gekregen hebt om 30 euro per maand aan autoverzekering te betalen, linkje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risks
Ik heb 44 euro. Iets met mazzelpik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor een bestuurder van onder de 23 is dat niet eens raar ofzo
30 euro voor allrisk is wel heel weinig, dan rijd je echt in een boodschappenwagentje/koekblik rond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik heb alleen benzine en onderhoud. Iets met een gekke vader.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb 44 euro. Iets met mazzelpik.
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zorgverzekering, dat bedoelen mensen doorgaans als ze het over hun 'verzekeringen' hebben. Ik betaal alleen al 46 euro maand aan WA voor mijn auto, 30 euro all-risk geloof ik niet zo, of je moet echt een oud brik rijden.
Dan ben je vast niet TS zijn leeftijd of je hebt al wat schadevrije jaren. Mijn auto uit 2003 heeft een iets hogere waarde en ik betaal dus 46 euro voor alleen WA, heb dan wel 0 schadevrije jaren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet TS zijn leeftijd of je hebt al wat schadevrije jaren. Mijn auto uit 2003 heeft een iets hogere waarde en ik betaal dus 46 euro voor alleen WA, heb dan wel 0 schadevrije jaren.
Inshared?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.
WA alleen, niet WA beperkt casco/WA + zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
ahw...das zielug...eerst volwassen worden dan maarquote:
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges.
Nou met 7 schadevrije jaren moet ik ook wel in de buurt komen van dat bedrag, en ik zit bij de goedkoopste verzekering die ik maar kon vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
en jij rijdt vast een bmw ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.
Ik rij liever BMW dan een micra.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
compensatie noemen ze dat hequote:
Acceleratie is nog veel belangrijker dan topsnelheid en die is in dat soort auto's bedroevend. Als je volgas wegrijdt bij het stoplicht hou je nog steeds het achteropliggende verkeer op en als je het gas intrapt bij 120 op de snelweg gebeurt er bijna niets.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
Nah je bent nog student,logisch dat je dan niet veel geld hebt,niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
TS:
21
348 euries
70 euries voor auto verzekering, 40 voor belasting, 100 euro voor verzekering. ongeveer 60 euro per maand aan kleding, 30 aan voedsel, 50 aan electronica.
Studiefinanciering, bijbaantje(1 dag per week)
Ja ik weet het ik ben arm
En nu jullie.
Ik ben 26 lampenkap....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]Tuurlijk, 12 jaar en dat zeggen toen ik 21 was
Heb je 1000 euro in je portemonnee? Of in een sok?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Confession het volgende:
Ik zou maar mee doen dan![]()
leeftijd:18 jaartjes.
Hoeveel geld: 1000 euro cash, rest op de bankelllllll
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?
Ja heel normaal dat mensen 30K + op hun 19e hebben, fuck toch op man. Gelukkig zei die zelf ook al dat hij het van een erfenis kreeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.quote:
Je eet je ouders op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.
Voor echte voedsel heb ik mijn ouders
Ja, als ze op zijn, dan begin ik aan mijn tante.quote:
Welke apps heb je gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef Edwinuss het volgende:
- 22
- ong 6k p/m voor de komende 5 jaar.
- 700 hypotheek, 300 eten, 200 vaste lasten.
- iPone / iPad / iPod apps die goed verkopen.
Kan je met dat geld mooi een cursus Nederlands gaan volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
voor 12 uur per maand 450euro? 37,50 per uur. Poeh poeh, ik zou met school stoppen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
Dan heb je straks een probleem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ik ga er aan onder door.
Hummer?quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Ik tel onderhoud en afschrijving niet mee.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
Met een dikke SUV (of andere dure/zware auto) kom je zo aan dat bedrag.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winstquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Teringquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
http://www.autoweek.nl/au(...)covery-4-30-TDV6-HSEquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
Whehequote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
- 28 jaar
- ¤621,44 op gewone rekening en iets met 3 nullen op de spaar.
- huur, abbo, auto en alimentatie
- Ik werk
quote:
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Je hebt dr zelf zwanger geklopt.
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef oddeyed het volgende:
18 jaar
Inkomen per maand; ong. ¤700,-
Uitgaven per maand; ong. ¤800,-
Ik werk, krijg stufi en zorgtoeslag.
Niet dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.
Leningenquote:
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duurquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LeningenSucces met je schulden later...
Als je iets wilt kopen moet je sparen!
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenenquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duur
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijkquote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenen
Het is toch jou geld?quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.
Gezellig zo.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.
De IB-groep Het DUO ook. Die lachen de ballen uit hun broek. Hoe kan je zo stom zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede oplossing!
Met 3 nullen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
- 28 jaar
- ¤621,44 op gewone rekening en iets met 3 nullen op de spaar.
- huur, abbo, auto en alimentatie
- Ik werk
Gaat niemand een ene fuck aan wat er op mijn spaarrekening staatquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Met 3 nullen?
1000?
11000?
111000?
1111000?
11111000?
1111111111111111111111000?
wees duidelijker.
10,00quote:Op maandag 6 december 2010 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat niemand een ene fuck aan wat er op mijn spaarrekening staat![]()
Geheimpje van mijn bank en ik
Zakgeld ?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
- Wat is je leeftijd? 31
- Hoeveel geld heb jij? atm 95 euro
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? veel meer dan dat
- Hoe kom je aan je geld? zakgeld![]()
Vind ik knap als je op je 23ste al een huis kunt kopen (volledig zelf betaald?)quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Intrepidity het volgende:
- Wat is je leeftijd? 23
- Hoeveel geld heb jij? ~3.000
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? ~900
- Hoe kom je aan je geld? Arbeit
Vrij weinig spaargeld momenteel, maar dat komt omdat ik net een huis heb gekocht en inrichting niet gratis is
Er zijn vrijwel geen mensen in Nederland die zelf hun huis kopen, wat een beetje een kip-ei probleem is: doordat iedereen zoveel leent, zijn huizen zo duur, waardoor je zonder lenen geen huis kan kopen...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Vind ik knap als je op je 23ste al een huis kunt kopen (volledig zelf betaald?)
50 per maandquote:Op donderdag 16 december 2010 04:11 schreef Skynilla het volgende:
Leeftijd 18
Geld ¤1755
Kosten per maand ong. ¤50 ofzo
Inkomsten : werken
Wat denk je van marktplaats?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Waar heb je zilver gekocht?
Welke site?quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
- Wat is je leeftijd? 16
- Hoeveel geld heb jij? ± ¤22.500,-
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? ± ¤225,-
- Hoe kom je aan je geld? Uit de hand gelopen hobby (website)
In Duitsland, betaal je maar 7% btw ipv 19% hier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Waar heb je zilver gekocht?
Je kunt het lot een beetje helpenquote:
Je ouders betalen ook je stappen? Als ik jouw ouders was zou ik je iig voor je stapgeld laten werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef boobieboob het volgende:
Ik ben 21 jaar, ga dit jaar weer studeren.
Heb genoeg geld omdat mijn ouders mij goed kunnen onderhouden.
Qua kosten hoef ik alleen mijn mobiele abonnement te betalen.
Daarom hoef ik ook niet te werken
Ik krijg studiefinanciering. Werkte voorheen in de supermarkt maar ben te oud geworden werd me verteld. Ben daar maar weggegaan. Ik wil eerst kijken hoe het straks is tijdens mijn studie en afhankelijk daarvan misschien eens werk gaan zoeken. Een callcenter of iets dergelijks. Dat vinden mijn ouders ook het belangrijkste: eerst kijken hoe je studie verloopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je ouders betalen ook je stappen? Als ik jouw ouders was zou ik je iig voor je stapgeld laten werken.
Bij de vraag 'Hoe kom je aan je geld?' is dat een logisch antwoord, erfenissen in het verleden dus.quote:
Je ouders betalen alles? Aan de ene kant denk ik, je boft met zulke ouders, aan de andere kant denk ik... je bent 21 waarom betaal je het zelf niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef boobieboob het volgende:
Ik ben 21 jaar, ga dit jaar weer studeren.
Heb genoeg geld omdat mijn ouders mij goed kunnen onderhouden.
Qua kosten hoef ik alleen mijn mobiele abonnement te betalen.
Daarom hoef ik ook niet te werken
Je partner spaart harder dan jij of ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ioko het volgende:
- Wat is je leeftijd? 30
- Hoeveel geld heb jij?: circa 5.000 euro (met partner samen 30.000)
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? : 1.000 euro (netto hyotheek en verz.), 600 euro overige kosten.
- Hoe kom je aan je geld? Werken en af en toe een schenking/erfenis.
Ja, partner heeft lang thuisgewoond en gewerkt, ik niet. Over drie weken maakt het niets meer uit, dan zijn we getrouwd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je partner spaart harder dan jij of ?
Ligt eraan hoe je trouwt natuurlijk op papierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, partner heeft lang thuisgewoond en gewerkt, ik niet. Over drie weken maakt het niets meer uit, dan zijn we getrouwd.
Zonder huwelijkse voorwaarden. Is toch nog steeds vrij standaard volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je trouwt natuurlijk op papier
Dat heb je vast niet zelf bij elkaar gespaard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Chillerd het volgende:
Leeftijd: 16
Geld: 120 thuis, 900 bank, 30.000 spaar.
Maandelijkse kosten: 200 euro.
Hoe ik eraan kom: zakgeld 60, werk gemiddeld denk ik 300.
Van me spaar niet nee. Zou wat zijn hé,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet zelf bij elkaar gespaard.
Waar werk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Chillerd het volgende:
Leeftijd: 16
Geld: 120 thuis, 900 bank, 30.000 spaar.
Maandelijkse kosten: 200 euro.
Hoe ik eraan kom: zakgeld 60, werk gemiddeld denk ik 300.
Zoiets, en er bestaat ook nog zoiets als fooi he.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef Neraice het volgende:
En dan werk je 12 uur per week ongeveer?
Over 10 jaar kun jij ze weer uitlachenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Doodloper het volgende:
tevens: mbo-arbeiders die 60 uur per week kutwerk doen en hier van post naar post scrollen om te kijken of ze mensen uit kunnen lachen die minder geld hebben dan zij
Als ze genieten van hun pensioenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Over 10 jaar kun jij ze weer uitlachen
Goed punt: vrijwel iedereen hier zegt een positief vermogen te hebben, terwijl vrijwel iedereen in Nederland veel meer schulden dan geld heeft...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef LoggedIn het volgende:
paar duizend, maar als je het verrekend met studieschuld -10k
Ja. Een hypotheek is mss een geval apart, maar de rest moet je wel meetellen imo. Geleend geld is geen eigen vermogenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Goed punt: vrijwel iedereen hier zegt een positief vermogen te hebben, terwijl vrijwel iedereen in Nederland veel meer schulden dan geld heeft...
Waarom is een hypotheek een geval apart?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja. Een hypotheek is mss een geval apart, maar de rest moet je wel meetellen imo. Geleend geld is geen eigen vermogen
Jaa ik geef het ook wel uit hor en leef ook goed elk jaar oostenrijk en 6 weken franrkijk en heb leuke spullen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:11 schreef penny-wise het volgende:
Spaargeld is hier niet veel, maar als ik iets wil hebben haal ik het wel van de lopende rekening.
Afgezien van de hypotheek heb ik geen schulden. En ja, als je 5 keer per jaar op vakantie gaat dan zijn de spaareuries zo op...
Maar je móet niet al je geld sparen want voor je weet lig je onder een auto en heb je niet geleefd..
21 (nog een paar dagen)quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
Das nie veul.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef Dikkeh het volgende:
Op dit moment heb ik ¤1,17 op mijn rekening staan.
Mijn 17 jarige ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Haha, heerlijk. Men 16jarige ik heeft hier nog gereageerd
Ik heb er denk 6 keer op gefiets in al die jarenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er denk 6 keer op gefiets in al die jarenMaar hij is wel nog zo goed als nieuw. Deze lente toch maar eens oppakken en echt wekelijks gaan fietsen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
21 (nog een paar dagen)
10-20 k
inclusief uitgaan, benzine etc. 1000
ik werk heel veel naast de studie, dag en nacht zo ongeveer - krijg geen (weinig) geld van pa
Sta je nu een post van 4 jaar geleden te quoten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?
Aah, de eerste wijsneus die op zen 17e alleen ging wonen. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom woont iedereen hier op z'n 21e nog thuis?
Een eigen zolderkamer is niet voor iedereen weggelegd blijkbaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Eh waarom niet? Niet iedereen gaat aan het andere kant van het land studeren hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, meteen op hun 21-jarige goedverzorgde teentjes getrapt. Maar serieus, waarom?
22quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Hoe kom je aan je geld
Mijn eigen zolderkamer is geweldig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Een eigen zolderkamer is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar
Ja, 35k op je 21e dat kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TS
Op je 21e ben je net klaar (of nog niet) met studeren manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
25 jaar, heb nu bijna 18.000 op mijn spaarrekening staan, maandelijks heb ik rond de 1100 euro vaste lasten en ik krijg rond de 2100 tot 3500 per maand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
En nu jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |