Ben al weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu komen hordes mensen hier opscheppen met 500k op de bank enzo, en hypotheken van anderhalf miljoen.
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook.... ik ging 4 keer per week stappen, dat kost geld.
Jammer man, later heb je er heel veel aan als je al wat geld op je rekening hebt staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol, jah ik weet niet hoe dat komt, ben gewoon niet zo goed met geld
Nee voor jou niet, voor mij en TS blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TSquote:
nog een grunnigerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Rekkie het volgende:
• Zie profiel
• Geen idee, genoeg in ieder geval
• 2k aan lasten?
• Werken natuurlijk
Nee, niet iedereen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TS
hier word je idd echt verdrietig van.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |