Ben al weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu komen hordes mensen hier opscheppen met 500k op de bank enzo, en hypotheken van anderhalf miljoen.
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook.... ik ging 4 keer per week stappen, dat kost geld.
Jammer man, later heb je er heel veel aan als je al wat geld op je rekening hebt staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
lol, jah ik weet niet hoe dat komt, ben gewoon niet zo goed met geld
Nee voor jou niet, voor mij en TS blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik ga ook 2 tot 3 keer per week zaufen, maar dat betekend niet dat ik daarom niet kan sparen.
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TSquote:
nog een grunnigerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Rekkie het volgende:
• Zie profiel
• Geen idee, genoeg in ieder geval
• 2k aan lasten?
• Werken natuurlijk
Nee, niet iedereen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TS
hier word je idd echt verdrietig van.....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
Nee, maar dat ligt ook aan je studie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
hier word je idd echt verdrietig van.....
wat is het toch moeilijk allemaal![]()
mensen hoe kunnen jullie nou werk en voltijd school hebben... dat is toch too much?
vraag ik me dan weer af ..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
17
- Hoeveel geld heb jij?
2.000
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Nog niks
- Hoe kom je aan je geld?
werken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef gretigaard12 het volgende:
Wat is je leeftijd?
15
- Hoeveel geld heb jij?
5000-6000
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Geen, soms een game.
- Hoe kom je aan je geld?
Online dingen,site, reclame etc.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
mensen hoe kunnen jullie nou werk en voltijd school hebben... dat is toch too much?
VMBO: 15 uur in de week, donderdagavond, een dagdeel op vrijdag en de hele zaterdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Confession het volgende:
[..]
quote:
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
- Wat is je leeftijd?--- 19
- Hoeveel geld heb jij?--- rond de 32.000 gok ik
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? ---170?
- Hoe kom je aan je geld?- ARBEITEN!
Lekker belangrijk.
[/opsomtopic]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
VMBO: 15 uur in de week, donderdagavond, een dagdeel op vrijdag en de hele zaterdag
MBO: 20 uur al snel per week, hele vrijdag en zaterdag
HBO: 10 uur in de week, doordeweeks. Voor colleges, na colleges. Beetje flexibel zijn
Sparen en rente en een jaar of 10 geleden een dinges ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.
Maar ik snap niet dat je er dan niet aan onder doorgaat.. vind het erg vermoeiend lijken eigelijk.
Erfenis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sparen en rente en een jaar of 10 geleden een dinges ben de naam kwijt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij gaat later een rijke vent zoeken en huisvrouw spelen, want stel je voor dat je 40 uur in de week in de weer bent.
[..]
Ja ik snap wel dat het kan met tijd eigelijk, ofja snappen.. het kan tenminsten.
Maar ik snap niet dat je er dan niet aan onder doorgaat.. vind het erg vermoeiend lijken eigelijk.
[..]
quote:
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij gaat later een rijke vent zoeken en huisvrouw spelen, want stel je voor dat je 40 uur in de week in de weer bent.
er bestaat zoiets als parttimequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Weet niet wat voor energiepillen jullie pakken, maar nee ik kan het niet.
Kinders van tegenwoordig kunnen ook niets hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Confession het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Opschepper.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kinders van tegenwoordig kunnen ook niets hebben.
Ik werk 15 uur p/w en voltijd stage.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.
[..]
Opschepper.
Respect zeg! maar ik kijk ook echt op tegen die mensen die het wel kunnen, en het laat me affentoe beseffen dat ik me kut moet voelen eigelijk............quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liep 36 uur ind e week stage, werkte vrijdagavond en zaterdag de hele dag = 48uur per week, en ging op zondag nog naar de sportschool. Dat een aantal maanden lang.
[..]
Opschepper.
ik werkte eerst zo'n 45 uur per week tussen de adhd kindertjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Opschepper.
Kijk das al een stuk vermoeiender dan 40 uur p/w achter een bureauquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik werkte eerst zo'n 45 uur per week tussen de adhd kindertjes
Om 40 uur per week bezig te zijn heb ik geen energiepillen nodig... Zeker niet op jouw leeftijd (ik gok dat je nog ruim onder de 20 bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ik ga er aan onder door.
Ja klinkt al veel beter idd! Alloewel als je dan ook nog het huishouden enz moet doen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er bestaat zoiets als parttime
Huishouden kan je verspreiden over meerdere dagen, en wissel het koken af,quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:08 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja klinkt al veel beter idd! Alloewel als je dan ook nog het huishouden enz moet doen..
maar ik moet te veel denken denk ik.
mag ik bij je komen wonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef Biogarde het volgende:
Bio, 28, huurder, vaste lasten zo'n 1700 euro, inkomsten zo'n 2800 netto p/m en hij woont alleen.
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
ik wilde serieus reageren maar na t lezen van de onzin bedragen heb ik me bedacht
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.
nou alleen al de OP, wtf zijn dat voor een verzekeringsbedragen??quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf te beweren dat dat onzin gedoe wel erg meevalt..
Op FOK! heb je sowieso geld, de mooiste vrouwen, de dikste auto's en een lul van 35 cm. En oh, je hebt universitaire opleidingen achter de rug en het HBO is voor mongolen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk het ook, alleen dit soort topics trekt vaak mensen die het sowieso wel goed hebben.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou alleen al de OP, wtf zijn dat voor een verzekeringsbedragen??
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.
Jij rijdt ferarri?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik had toen juist heel wat minder geld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, what can I say. Aan het begin van het studeren had ik sowieso 4000 euro meer. Iets met collegegeld.
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risksquote:
Oke oke... 206 euro aan rekeningen, 206,43 om precies te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dat nog even uitstellen, want anders wordt er met een beetje pech wel een flinke deuk in mijn spaargeld geslagenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?
ik niet maar hij blijkbaar welquote:
Zorgverzekering, dat bedoelen mensen doorgaans als ze het over hun 'verzekeringen' hebben. Ik betaal alleen al 46 euro maand aan WA voor mijn auto, 30 euro all-risk geloof ik niet zo, of je moet echt een oud brik rijden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risks
Nee, maar 1600+boeken=2000 + 3200 (2e en 3e jaar). Corrigeren: 5200 euro. Maar natuurlijk spaar ik tussendoor ook wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moet jij nu ook 5000¤ per jaar dokken? of is dat alleen wanneer je er een jaar extra over doet?
Voor een bestuurder van onder de 23 is dat niet eens raar ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik niet maar hij blijkbaar wel
100 euro betaal ik aan verzekering, weet niet wat je met cz bedoeld en het is gewoon basis + av sure. en ik snap niet hoe je het voor elkaar gekregen hebt om 30 euro per maand aan autoverzekering te betalen, linkje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
100 euro aan verzekeringen? Hebben we t dan over inboedel aansprakelijkheid etc? Das toch fucking veel?? Of telt ie cz daarbij ofzo? En 70 auto is ook megaveel, ik betaal 30 voor all risks
Ik heb 44 euro. Iets met mazzelpik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor een bestuurder van onder de 23 is dat niet eens raar ofzo
30 euro voor allrisk is wel heel weinig, dan rijd je echt in een boodschappenwagentje/koekblik rond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik heb alleen benzine en onderhoud. Iets met een gekke vader.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb 44 euro. Iets met mazzelpik.
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zorgverzekering, dat bedoelen mensen doorgaans als ze het over hun 'verzekeringen' hebben. Ik betaal alleen al 46 euro maand aan WA voor mijn auto, 30 euro all-risk geloof ik niet zo, of je moet echt een oud brik rijden.
Dan ben je vast niet TS zijn leeftijd of je hebt al wat schadevrije jaren. Mijn auto uit 2003 heeft een iets hogere waarde en ik betaal dus 46 euro voor alleen WA, heb dan wel 0 schadevrije jaren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet TS zijn leeftijd of je hebt al wat schadevrije jaren. Mijn auto uit 2003 heeft een iets hogere waarde en ik betaal dus 46 euro voor alleen WA, heb dan wel 0 schadevrije jaren.
Inshared?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges. Betaalde eerst 60 maar nu laten oversluiten door inshared en nu dus 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |