Zoiets, en er bestaat ook nog zoiets als fooi he.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef Neraice het volgende:
En dan werk je 12 uur per week ongeveer?
Over 10 jaar kun jij ze weer uitlachenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Doodloper het volgende:
tevens: mbo-arbeiders die 60 uur per week kutwerk doen en hier van post naar post scrollen om te kijken of ze mensen uit kunnen lachen die minder geld hebben dan zij
Als ze genieten van hun pensioenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Over 10 jaar kun jij ze weer uitlachen
Goed punt: vrijwel iedereen hier zegt een positief vermogen te hebben, terwijl vrijwel iedereen in Nederland veel meer schulden dan geld heeft...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:43 schreef LoggedIn het volgende:
paar duizend, maar als je het verrekend met studieschuld -10k
Ja. Een hypotheek is mss een geval apart, maar de rest moet je wel meetellen imo. Geleend geld is geen eigen vermogenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Goed punt: vrijwel iedereen hier zegt een positief vermogen te hebben, terwijl vrijwel iedereen in Nederland veel meer schulden dan geld heeft...
Waarom is een hypotheek een geval apart?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja. Een hypotheek is mss een geval apart, maar de rest moet je wel meetellen imo. Geleend geld is geen eigen vermogen
Jaa ik geef het ook wel uit hor en leef ook goed elk jaar oostenrijk en 6 weken franrkijk en heb leuke spullen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:11 schreef penny-wise het volgende:
Spaargeld is hier niet veel, maar als ik iets wil hebben haal ik het wel van de lopende rekening.
Afgezien van de hypotheek heb ik geen schulden. En ja, als je 5 keer per jaar op vakantie gaat dan zijn de spaareuries zo op...
Maar je móet niet al je geld sparen want voor je weet lig je onder een auto en heb je niet geleefd..
21 (nog een paar dagen)quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
- Hoe kom je aan je geld?
Das nie veul.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef Dikkeh het volgende:
Op dit moment heb ik ¤1,17 op mijn rekening staan.
Mijn 17 jarige ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Haha, heerlijk. Men 16jarige ik heeft hier nog gereageerd
Ik heb er denk 6 keer op gefiets in al die jarenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er denk 6 keer op gefiets in al die jarenMaar hij is wel nog zo goed als nieuw. Deze lente toch maar eens oppakken en echt wekelijks gaan fietsen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nu maken jullie mij verdrietig![]()
Heeft iedereen op mijn leeftijd zoveel geld?
als ik mbo ging doen had ik meer dan 20000 euro
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
21 (nog een paar dagen)
10-20 k
inclusief uitgaan, benzine etc. 1000
ik werk heel veel naast de studie, dag en nacht zo ongeveer - krijg geen (weinig) geld van pa
Sta je nu een post van 4 jaar geleden te quoten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je wel naast je studie? Erfenis?
Aah, de eerste wijsneus die op zen 17e alleen ging wonen. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom woont iedereen hier op z'n 21e nog thuis?
Een eigen zolderkamer is niet voor iedereen weggelegd blijkbaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Eh waarom niet? Niet iedereen gaat aan het andere kant van het land studeren hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, meteen op hun 21-jarige goedverzorgde teentjes getrapt. Maar serieus, waarom?
22quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Hoe kom je aan je geld
Mijn eigen zolderkamer is geweldig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Een eigen zolderkamer is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar
Ja, 35k op je 21e dat kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was had ik serieus gewoon 100x zoveel als TS
Op je 21e ben je net klaar (of nog niet) met studeren manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
25 jaar, heb nu bijna 18.000 op mijn spaarrekening staan, maandelijks heb ik rond de 1100 euro vaste lasten en ik krijg rond de 2100 tot 3500 per maand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Hoe kom je aan je geld?
En nu jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |