Je kunt het lot een beetje helpenquote:
Je ouders betalen ook je stappen? Als ik jouw ouders was zou ik je iig voor je stapgeld laten werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef boobieboob het volgende:
Ik ben 21 jaar, ga dit jaar weer studeren.
Heb genoeg geld omdat mijn ouders mij goed kunnen onderhouden.
Qua kosten hoef ik alleen mijn mobiele abonnement te betalen.
Daarom hoef ik ook niet te werken
Ik krijg studiefinanciering. Werkte voorheen in de supermarkt maar ben te oud geworden werd me verteld. Ben daar maar weggegaan. Ik wil eerst kijken hoe het straks is tijdens mijn studie en afhankelijk daarvan misschien eens werk gaan zoeken. Een callcenter of iets dergelijks. Dat vinden mijn ouders ook het belangrijkste: eerst kijken hoe je studie verloopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je ouders betalen ook je stappen? Als ik jouw ouders was zou ik je iig voor je stapgeld laten werken.
Bij de vraag 'Hoe kom je aan je geld?' is dat een logisch antwoord, erfenissen in het verleden dus.quote:
Je ouders betalen alles? Aan de ene kant denk ik, je boft met zulke ouders, aan de andere kant denk ik... je bent 21 waarom betaal je het zelf niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef boobieboob het volgende:
Ik ben 21 jaar, ga dit jaar weer studeren.
Heb genoeg geld omdat mijn ouders mij goed kunnen onderhouden.
Qua kosten hoef ik alleen mijn mobiele abonnement te betalen.
Daarom hoef ik ook niet te werken
Je partner spaart harder dan jij of ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ioko het volgende:
- Wat is je leeftijd? 30
- Hoeveel geld heb jij?: circa 5.000 euro (met partner samen 30.000)
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? : 1.000 euro (netto hyotheek en verz.), 600 euro overige kosten.
- Hoe kom je aan je geld? Werken en af en toe een schenking/erfenis.
Ja, partner heeft lang thuisgewoond en gewerkt, ik niet. Over drie weken maakt het niets meer uit, dan zijn we getrouwd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je partner spaart harder dan jij of ?
Ligt eraan hoe je trouwt natuurlijk op papierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, partner heeft lang thuisgewoond en gewerkt, ik niet. Over drie weken maakt het niets meer uit, dan zijn we getrouwd.
Zonder huwelijkse voorwaarden. Is toch nog steeds vrij standaard volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je trouwt natuurlijk op papier
Dat heb je vast niet zelf bij elkaar gespaard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Chillerd het volgende:
Leeftijd: 16
Geld: 120 thuis, 900 bank, 30.000 spaar.
Maandelijkse kosten: 200 euro.
Hoe ik eraan kom: zakgeld 60, werk gemiddeld denk ik 300.
Van me spaar niet nee. Zou wat zijn hé,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet zelf bij elkaar gespaard.
Waar werk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Chillerd het volgende:
Leeftijd: 16
Geld: 120 thuis, 900 bank, 30.000 spaar.
Maandelijkse kosten: 200 euro.
Hoe ik eraan kom: zakgeld 60, werk gemiddeld denk ik 300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |