Ja, als ze op zijn, dan begin ik aan mijn tante.quote:
Welke apps heb je gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef Edwinuss het volgende:
- 22
- ong 6k p/m voor de komende 5 jaar.
- 700 hypotheek, 300 eten, 200 vaste lasten.
- iPone / iPad / iPod apps die goed verkopen.
Kan je met dat geld mooi een cursus Nederlands gaan volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
voor 12 uur per maand 450euro? 37,50 per uur. Poeh poeh, ik zou met school stoppen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
Dan heb je straks een probleem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Weet niet wat voor energiepillen jullie pakken, maar nee ik kan het niet.
Hummer?quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Ik tel onderhoud en afschrijving niet mee.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
Met een dikke SUV (of andere dure/zware auto) kom je zo aan dat bedrag.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winstquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Teringquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
http://www.autoweek.nl/au(...)covery-4-30-TDV6-HSEquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |