WA alleen, niet WA beperkt casco/WA + zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
ahw...das zielug...eerst volwassen worden dan maarquote:
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges.
Nou met 7 schadevrije jaren moet ik ook wel in de buurt komen van dat bedrag, en ik zit bij de goedkoopste verzekering die ik maar kon vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
en jij rijdt vast een bmw ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.
Ik rij liever BMW dan een micra.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
compensatie noemen ze dat hequote:
Acceleratie is nog veel belangrijker dan topsnelheid en die is in dat soort auto's bedroevend. Als je volgas wegrijdt bij het stoplicht hou je nog steeds het achteropliggende verkeer op en als je het gas intrapt bij 120 op de snelweg gebeurt er bijna niets.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
Nah je bent nog student,logisch dat je dan niet veel geld hebt,niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
- Hoe kom je aan je geld?
TS:
21
348 euries
70 euries voor auto verzekering, 40 voor belasting, 100 euro voor verzekering. ongeveer 60 euro per maand aan kleding, 30 aan voedsel, 50 aan electronica.
Studiefinanciering, bijbaantje(1 dag per week)
Ja ik weet het ik ben arm
En nu jullie.
Ik ben 26 lampenkap....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]Tuurlijk, 12 jaar en dat zeggen toen ik 21 was
Heb je 1000 euro in je portemonnee? Of in een sok?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Confession het volgende:
Ik zou maar mee doen dan![]()
leeftijd:18 jaartjes.
Hoeveel geld: 1000 euro cash, rest op de bankelllllll
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?
Ja heel normaal dat mensen 30K + op hun 19e hebben, fuck toch op man. Gelukkig zei die zelf ook al dat hij het van een erfenis kreeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.quote:
Je eet je ouders op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.
Voor echte voedsel heb ik mijn ouders
Ja, als ze op zijn, dan begin ik aan mijn tante.quote:
Welke apps heb je gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef Edwinuss het volgende:
- 22
- ong 6k p/m voor de komende 5 jaar.
- 700 hypotheek, 300 eten, 200 vaste lasten.
- iPone / iPad / iPod apps die goed verkopen.
Kan je met dat geld mooi een cursus Nederlands gaan volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
voor 12 uur per maand 450euro? 37,50 per uur. Poeh poeh, ik zou met school stoppen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:59 schreef ppotlood het volgende:
whahaha arme mensen heb sochtens baantje en dan moet ik 3 dagen in de week uurtje eerder opstaan maar dan veriden ik wel 450 euro in de maand terwijl ik 14 ben
ps. mijn ouders betalen alles wat ik nodig heb
Dan heb je straks een probleem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
ideaal hoor!!!prachtig, nee maar serieus hoor volgens mij ben ik echt niet geschikt voor een 40 uur werk week.
ik ga er aan onder door.
Weet niet wat voor energiepillen jullie pakken, maar nee ik kan het niet.
Hummer?quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Ik ben rond de Euro 1.000,- per maand kwijt aan mijn auto voor dagelijks gebruik. Inclusief brandstof
Ik tel onderhoud en afschrijving niet mee.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
Met een dikke SUV (of andere dure/zware auto) kom je zo aan dat bedrag.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan tel je de afschrijving zeker mee anders snap ik niet hoe je aan zo'n bedrag komt. Tenzij je dus de hele dag op pad bent en het dus aan brandstof opgaat.
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winstquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Teringquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
http://www.autoweek.nl/au(...)covery-4-30-TDV6-HSEquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
auto is 2483kg en een diesel. Ik betaal bijna 700 euro per Q aan wegenbelasting en mijn verzekering is ± 230,- per maand. Daarnaast verbruikt het hok gemiddeld 1 op 8.. tel uit je winst
Whehequote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
- 28 jaar
- ¤621,44 op gewone rekening en iets met 3 nullen op de spaar.
- huur, abbo, auto en alimentatie
- Ik werk
quote:
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Je hebt dr zelf zwanger geklopt.
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef oddeyed het volgende:
18 jaar
Inkomen per maand; ong. ¤700,-
Uitgaven per maand; ong. ¤800,-
Ik werk, krijg stufi en zorgtoeslag.
Niet dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.
Leningenquote:
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duurquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LeningenSucces met je schulden later...
Als je iets wilt kopen moet je sparen!
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenenquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duur
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijkquote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenen
Het is toch jou geld?quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.
Gezellig zo.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.
De IB-groep Het DUO ook. Die lachen de ballen uit hun broek. Hoe kan je zo stom zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede oplossing!
Met 3 nullen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
- 28 jaar
- ¤621,44 op gewone rekening en iets met 3 nullen op de spaar.
- huur, abbo, auto en alimentatie
- Ik werk
Gaat niemand een ene fuck aan wat er op mijn spaarrekening staatquote:Op maandag 6 december 2010 00:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Met 3 nullen?
1000?
11000?
111000?
1111000?
11111000?
1111111111111111111111000?
wees duidelijker.
10,00quote:Op maandag 6 december 2010 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat niemand een ene fuck aan wat er op mijn spaarrekening staat![]()
Geheimpje van mijn bank en ik
Zakgeld ?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
- Wat is je leeftijd? 31
- Hoeveel geld heb jij? atm 95 euro
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? veel meer dan dat
- Hoe kom je aan je geld? zakgeld![]()
Vind ik knap als je op je 23ste al een huis kunt kopen (volledig zelf betaald?)quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Intrepidity het volgende:
- Wat is je leeftijd? 23
- Hoeveel geld heb jij? ~3.000
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten? ~900
- Hoe kom je aan je geld? Arbeit
Vrij weinig spaargeld momenteel, maar dat komt omdat ik net een huis heb gekocht en inrichting niet gratis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |