Whehequote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
- 28 jaar
- ¤621,44 op gewone rekening en iets met 3 nullen op de spaar.
- huur, abbo, auto en alimentatie
- Ik werk
quote:
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Je hebt dr zelf zwanger geklopt.
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef oddeyed het volgende:
18 jaar
Inkomen per maand; ong. ¤700,-
Uitgaven per maand; ong. ¤800,-
Ik werk, krijg stufi en zorgtoeslag.
Niet dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je aardig wat spaargeld hebt.
Leningenquote:
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duurquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LeningenSucces met je schulden later...
Als je iets wilt kopen moet je sparen!
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenenquote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik heb gespaard en ik heb een spaarrekening. Maar daar mag ik zelf niet bij. Verder gaat het geld niet op aan zinloze dingen, kleding en make-up koop ik alleen als het echt nodig is. Huur, collegegeld, levensonderhoud, verzekeringen, het is best duur allemaal. Bovendien is lenen bij de ib niet duur
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijkquote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag er zelf niet bij, dan ben je nog geen 18 en dan al lenen
Het is toch jou geld?quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik ben wel 18! Mag je dan bij je spaarrekening? Mijn pa zegt van niet namelijk
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan staat die rekening vast niet op jouw naam, anders kunnen je ouders je moeilijk weigeren om aan je eigen rekening te komen.
Gezellig zo.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Staat niet op mijn naam inderdaad. En aangezien ze lastig doen als ik eens geld nodig heb, heb ik besloten om een lening af te sluiten. Mogen ze dat geld van m'n spaarrekening wel houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |