WA alleen, niet WA beperkt casco/WA + zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
ahw...das zielug...eerst volwassen worden dan maarquote:
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een nissan micra uit 2005, 15000 euro, geen brik kachel dinges.
Nou met 7 schadevrije jaren moet ik ook wel in de buurt komen van dat bedrag, en ik zit bij de goedkoopste verzekering die ik maar kon vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb idd iets van 7 schadevrije jaren. Maar dan nog, toen ik net begon was t ook niet zoveel meer
en jij rijdt vast een bmw ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Weldegelijk dus, Nissan Micra is echt een boodschappenwagentje, geen wonder dan dat je slechts 30 euro betaalt voor allrisk.
Ik rij liever BMW dan een micra.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
compensatie noemen ze dat hequote:
Acceleratie is nog veel belangrijker dan topsnelheid en die is in dat soort auto's bedroevend. Als je volgas wegrijdt bij het stoplicht hou je nog steeds het achteropliggende verkeer op en als je het gas intrapt bij 120 op de snelweg gebeurt er bijna niets.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij rijdt vast een bmw ofzoliever een goedkope verzekering en een auto die 1 op 16 rijdt en verder hard genoeg gaat(170, hoef niet te patsen op de nl snelwegen
)
Nah je bent nog student,logisch dat je dan niet veel geld hebt,niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
- Wat is je leeftijd?
- Hoeveel geld heb jij?
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
- Hoe kom je aan je geld?
TS:
21
348 euries
70 euries voor auto verzekering, 40 voor belasting, 100 euro voor verzekering. ongeveer 60 euro per maand aan kleding, 30 aan voedsel, 50 aan electronica.
Studiefinanciering, bijbaantje(1 dag per week)
Ja ik weet het ik ben arm
En nu jullie.
Ik ben 26 lampenkap....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]Tuurlijk, 12 jaar en dat zeggen toen ik 21 was
Heb je 1000 euro in je portemonnee? Of in een sok?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef Confession het volgende:
Ik zou maar mee doen dan![]()
leeftijd:18 jaartjes.
Hoeveel geld: 1000 euro cash, rest op de bankelllllll
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer zoveel geld op je 19e? Eigen bedrijfje?
Ja heel normaal dat mensen 30K + op hun 19e hebben, fuck toch op man. Gelukkig zei die zelf ook al dat hij het van een erfenis kreeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werken? Dat is toch niet zo raar... Ik vermoed ook dat de arme mensen uit de stad komen, en de "rijkere" mensen ondernemende ouders hebben, of beetje richting platteland/tuinderijen..
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.quote:
Je eet je ouders op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Met voedsel bedoel ik meer snoep chips, en drank etc.
Voor echte voedsel heb ik mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |