abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:14 #1
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89350593
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:55:54 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89350649
Waar blijven de verhalen :P

* ook_gek staat niet op een dating site... Mag ik hier dan wel reageren :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:57:16 #3
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89350693
Als je een genante blunder vertelt ben je welkom!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:59:48 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89350765
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Als je een genante blunder verteld ben je welkom!
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders :D

Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer :{

Geen blunder, maar wel echt iets voor mij :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_89350852
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen :{.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...

Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.

Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar :Y).
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.

2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad :)."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...

Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type :).
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder :Y).
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.

Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog O+.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:03:54 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89350904
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89350977
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders :D

Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer :{

Geen blunder, maar wel echt iets voor mij :D
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
pi_89350998
Kastanova :D Leeft ook nog dus _O_ Met je collectie vol bordeline stalkers _O-
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:06:43 #9
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89351003
Zie vorig topic Neelix ;)
pi_89351013
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...

1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar :Y).
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.

Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad :)."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"

Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type :).
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.

Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog O+.
Kastanova!!!! :o
pi_89351683
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova :)
Done!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:28:54 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89351784
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Done!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89352376
We zijn er weer bij ;)

Zal na de date trouwens een leuk verhaaltje erover maken :)

[ Bericht 41% gewijzigd door GlenSpey op 30-11-2010 18:54:18 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:26 #14
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89352825
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef GlenSpey het volgende:
We zijn er weer bij ;)
En dat is prima, Viva Hollandia *O*

On-topic: Had laatst een gast op Paiq die allemaal rare woorden achter elkaar ging typen zodat die sneller me foto's kon zien :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:33 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89352831
Morgenmiddag heb je 'm toch, Glen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_89353011
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
Morgenmiddag heb je 'm toch, Glen?
:Y
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:31:14 #17
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89354473
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:Y
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op :)
En wel zoenen he? ;) Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).

Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door macondo op 30-11-2010 19:39:49 ]
Overal verstand van.
pi_89355437
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:53:26 #19
57047 macondo
pi_89355566
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon :')
Overal verstand van.
pi_89355590
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:

[..]

En wel zoenen he? ;) Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).

Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.
Want jullie zoenen altijd op de eerste date? :P
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft :)
pi_89355654
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon :')
....

Je kunt niet lezen blijkbaar...
pi_89355827
Heb trouwens wel de temperatuur mee, met een gevoelstemperatuur van -15 morgen hebben we een prima excuus om lekker dicht tegen elkaar aan te kruipen in de bios :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:06:40 #23
57047 macondo
pi_89356243
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Want jullie zoenen altijd op de eerste date? :P
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft :)
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Lamon het volgende:

[..]

....

Je kunt niet lezen blijkbaar...
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.
Overal verstand van.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:18:36 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89356844
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
dyslectisch dus, en hoe vermoeider ik ben hoe erger de spelfouten gaan worden.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:12:42 #25
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89369245
quote:
Mannen sturen net zo goed berichten als 'Hej lekkerding zeg, afspreken?'
Ook nog vaak met spelfouten :')
Dus als man moet je er ook maar mee leren leven ;)
En verder heb ik geen idee want schrijf nooit berichten naar mannen.
pi_89369938
Ik stuur nog wel eens korte berichtjes met een vraag over iets wat in het profiel staat waar mee ik het contact een beetje opgang wil brengen, ik ga niet gelijk mijn hele levensverhaal mailen, voor mij klopt het dus wel van die korten berichtjes.

Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel berichtjes krijg van mannen waar alleen maar iets in staat in de trend van: 'ik klikte op je profiel en ik zou je graag beter willen leren kennen'. Dan heb ik echt de neiging om terug te sturen 'O'. Stel dan op zijn minst nog een vraag waar ik op kan antwoorden.
pi_89370212
Ik zie Lamon er wel voor aan dat ie meteen een levensverhaal van 10 a4tjes stuurt.
Kort bericht of niet, gaat toch om het aangaan van het contact. In een kroeg heb je soms toch ook aan een veelbetekende oogwenk genoeg, ga je die toch ook niet afwijzen omdat ze niet meteen een monoloog van een half uur hield over dr hobbys en hoe ze ook zo dol op kantklossen is.

Anyway, ik post hier soort van illegaal, ik zal me maar eens aanmelden op een datingsite... een Spaanse welteverstaan lol. Alvast wat dates regelen voor volgend jaar :+
pi_89370316
Wat ik trouwens weer vreemd vind bij een heleboel kerels dat ze in hun profielfoto op de foto staan met een kind. Dan denk ik gelijk, nee hè, die heeft een kind. Maar dan zie ik in het profiel staan dat hij nog geen kinderen heeft en dan blijkt er een neefje op nichtje op de foto te staan. Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
  woensdag 1 december 2010 @ 00:43:02 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89370373
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Miendientje het volgende:
Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
pi_89370467
Ms omdat in Amerikaanse tv-shows en films als er een man met een baby van een ander boodschappen gaat doen dat altijd resulteert in vrouwlijke aandacht :P
pi_89370483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Dat roept meestal de volgende reactie op: "Oh, nee hè!" --> klik.

edit: in mijn leeftijdscategorie dan tenminste. ;)
pi_89370487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
  woensdag 1 december 2010 @ 04:41:32 #33
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89372381
Net mijn 'date' uitgezwaaid. Date staat tussen haakjes omdat ik zelf niet wist dat het om een echte date ging :')
Ik als naïef, jong en super schattig meisje dacht namelijk dat na een eerder mislukte date je alsnog als just friends kan afspreken. Dat had ik volgens hem mis.
Zoals dus gezegd heb ik een paar maanden geleden met hem gedate, heb hem leren kennen in een kroeg, maar hij was het niet. Totdat we elkaar vandaag weer spraken op msn en hij met de mededeling kwam dat die naar Leiden was verhuisd :o
Dat riep om een reunië dus zodoende geschiedde.
Hij kwam naar mij toe en aangezien mijn kamer niet heel toonbaar was gingen we in de fusie wat bijpraten. Ondertussen de tv aan op de achtergrond. Vond het nog steeds een gezellige jongen en merkte helemaal niks van flirten of dat die dacht aan 'meer'.
De wijn vloeide wel rijkelijk O-)
Er kwamen op een gegeven moment twee husigenootjes bij zitten en nadat ik ze een blik had gegeven van 'waag het eens om een flauwe opmerking te maken' werd het erg gezellig.
Het werd laat dus iedereen ging richting bed en toen zei mijn 'date', jahjah, dat hij ook maar eens naar huis moest.
Naar beneden gelopen totdat we in de gang, tenminste dacht ik, even gedag zouden zeggen en hij zei 'Vond het een geslaagde date'. Ehm huh? :? Die had ik niet aan zien komen.
Door de wijn en doordat ik soms een beetje een flapuit ben zei ik 'Date? Je maakt een grap he..'
Blabla hele discussie over dat ik hem had uitgenodigt en al de hele tijd zat te flirten, ben dit keer echt onschuldig hoor!, wat eindigde in een boze 'date'.
Denk om een of andere reden niet dat we vrienden blijven :')
Trouwens wel leuk om een jongen een drama te zien maken :7

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 01-12-2010 16:10:58 ]
pi_89373084
Inderdaad naief sharon... om te denken dat een man interesse heeft in 'just friends' :P
pi_89373099
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
pi_89373148
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef GlenSpey het volgende:
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89373438
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:23 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
Geen idee, maar ik klap nog net niet uit elkaar van de stress.
Nu eerst een paar uurtjes werken dus misschien helpt dat afleidend :W
pi_89373635
Het is een date hè, geen audiëntie. Maak het niet groter dan het is.

Ik hoop dat je werk wat afleiding biedt en je er niet constant mee bezig bent de komende uren ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 09:39:19 #39
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89374589
God wat koud :{
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 10:05:05 #40
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89375272
Friendship is overrated! :Y)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:43:36 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89378296
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
  woensdag 1 december 2010 @ 12:56:24 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89381371
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
Opengesperde ogen en kaak op de grond. Zoiets zou het wel geweest zijn. Leuk verhaal nonetheless :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:50:54 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89383595
Ik zeg duidelijk foto momentje :P
  woensdag 1 december 2010 @ 14:08:15 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89384337
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:41 schreef love_sharon het volgende:
en al de hele tijd zat te flirten,
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
pi_89384658
Magie van de vrouwen.. flirten zonder dat je het doorhebt..
Trick a dicky ..
  woensdag 1 december 2010 @ 14:21:38 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89384895
quote:
Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
Of je ziet gewoon dingen die je hoopt :D
  woensdag 1 december 2010 @ 15:50:03 #47
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89388649
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
pi_89389016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:02:35 #49
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89389156
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil :)

Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben ;)
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 16:55:43 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89391631
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze verwachten toch dat je wat leuks gaat doen met de kids er bij en die willen altijd wat. Dus om indruk te maken geef je ze wat. Dus indirect betaal je er voor ;)

quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
Whehe dat doet pijn :D
  woensdag 1 december 2010 @ 16:56:25 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89391673
quote:
Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil :)

Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben ;)
Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw :)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:00:33 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89391921
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date. :')
  woensdag 1 december 2010 @ 17:04:34 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89392134
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date. :')
Glaasje gluwein zou ik doen :D
Oliebolletje er bij.

Of warme choco met of zonder rum.
En dan foto van elkaar maken van de slagroom snor :P
  woensdag 1 december 2010 @ 17:04:45 #54
57047 macondo
pi_89392143
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw :)
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.

Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat ;)
Overal verstand van.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:06:57 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89392260
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.

Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat ;)
Nou heb meerdere vrouwelijke vrienden waar van sommige echt bloed mooi zijn. Maar heb daar geen probleem mee.

Zo lang je vrouwen niet als lust opject ziet is er niks aan de hand :)

Whehe wel direct jah van die koffie. Laat je niet plat lullen he ;)
Beetje tegen in gaan. Kan dan erg leuk worden.

Klinkt als een directe vrouw :P
pi_89392761
Zo daar zijn we weer :) en zoals beloofd een verhaaltje over mijn date:

Het was half één 's middags toen de eerste problemen zich aandienden: parkeren! :( Dankzij de veelvuldige verbouwingen op en rond Arnhem Centraal kon ik pas 3 kilometer verderop een plek vinden. Een slecht begin dus.
Gevuld met stress en kou, heel veel kou, kom ik na een aantal minuten lopen het station binnen. Een goed-getimede sms deed mij leren dat zij binnen een van de winkels op mij wachtte.
En inderdaad, daar was ze dan!

De eerste indruk: leuk om te zien, vriendelijk type... wel een beetje verlegen en stilletjes.

De kou trotserend zochten wij de automobiel weer op, alvorens koers te zetten richting de bioscoop. De hoofdfilm: Dik Trom. Zoals jullie ieder begrijpen niet mijn eerste keuze, maar het middagaanbod van het Rembrandt Theater boodt weinig alternatieven. Enfin, na een beetje gepraat te hebben kon het 2 kanten op: handje pakken en telkens een stapje verder of de overigens verschrikkelijk slechte film uitkijken en daarna met gierende banden naar huis...

Na de film hebben we, vreselijk ordinair, nog even de Mac opgezocht. Het was duidelijk dat er nog veel spanning in ons beiden huistte, want we kregen geen van beiden de maaltijd volledig weg.
Bij terugkomst bij de auto wachtte mij nog een bijzonder onaangename verassing in de vorm van een boete van 60 euro :( :( :( :( :(

Ik heb haar toen teruggereden naar het station waar we nog eventjes gigantisch hebben staan blauwbekken van de kou, voordat haar trein arriveerde. Gezien ik nog steeds op mijn zomerschoenen loop had ik na een kwartier geen teen meer over.

Dag meisje, je was koud en duur.... verschrikkelijk koud en duur :W

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 01-12-2010 17:28:07 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 17:19:25 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89392842
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 17:25:30 #58
57047 macondo
pi_89393097
Mooi verhaal, zag eerst die :( emoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...

(ken Arnhem verder niet)
Overal verstand van.
pi_89393567
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had. :P
Inderdaad... het was belachelijk koud :P

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef macondo het volgende:
Mooi verhaal, zag eerst die :( emoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...

(ken Arnhem verder niet)
Centraal station en de bioscoop liggen helaas niet naast elkaar. En op een lekkere, mooie, warme dag was ik het zekers met je eens geweest... maar het was buiten niet te harden. Ik had er niet aan moeten denken om dat stuk ook nog eens te moeten lopen :')
Er stond trouwens gewoon geen bordje met vergunninghouders bij die parkeerplaats, dus ik ben gewoon gigantisch genaaid.

Maar als ik vanmorgen had geweten wat ik nu weet dan zou ik het zo weer doen ^O^
pi_89393814
hallo allemaal!

ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
  woensdag 1 december 2010 @ 17:46:31 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89393979
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..
Als vrouwen dat zeggen gaat er bij mij altijd al een alarmbelletje rinkelen. Dat iemand ineens niks van zich laat horen kan altijd, maar 'ze' allemaal?
pi_89394059
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:50:01 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89394109
Haha..nou het zijn zeker niet allemaal losers, aangezien de mannen in dit topic ook op datingssites zitten en wij fucking briljant zijn.

Misschien trek je ze gewoon aan?
pi_89394245
ja als jij dat zeg moet ik natuurlijk wel geloven dat jullie briljant zijn...;)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:57:36 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89394418
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal ;)
Als het zo vaak of vaker gebeurd is kan je ipv het probleem bij de mannen het beter bij je zelf zoeken?

Het kan dan geen toeval meer zijn....
pi_89395010
Nee denk t niet, was ook geen toeval denk ik, die jongens waren gewoon meer in voor een date en verder niets, en ik was zo naïef om er wat meer van te verwachten..al vind ik wel dat ze dat eerst even hadden mogen zeggen ipv zomaar niks van zich laten horen..
  woensdag 1 december 2010 @ 18:13:25 #67
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89395026
Welkom :)
451 °F
pi_89395943
quote:
hallo allemaal!

ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
Misschien date je met de foute types.
Ik ben zelf absoluut niet zo dat ik niks meer van me laat horen... tenzij je echt verschrikkelijk dik ofzo blijkt te zijn irl :')
  woensdag 1 december 2010 @ 18:43:49 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89396080
Waarom staan de foute profielen altijd bovenaan als ik zoek? Op Knuz, mevrouw betinne. Godskolere, wat een voorgevel heeft ze.

Meer hoef ik ook niet te zeggen :X :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:46:43 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89396211
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn. :')
  woensdag 1 december 2010 @ 18:49:59 #71
326740 Voorbijganger1408
ik ben hier maar eventjes :)
pi_89396355
quote:
langer betekent niet beter......mijn levensverhaal vertel ik ook niet meteen aan een onbekende.....
  woensdag 1 december 2010 @ 18:59:36 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89396761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn. :')
Wat niet: haar profiel of haar twee konijnen?

:P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:59:54 #73
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89396777
Wel raar...ik zou na een date niet helemaal niets meer laten horen.

Misschien heb je de pech gehad dat de jongens waar je mee date niet zo ervaren waren in het internetdaten als wij in dit topic? :')
  woensdag 1 december 2010 @ 19:01:31 #74
326740 Voorbijganger1408
ik ben hier maar eventjes :)
pi_89396843
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
  woensdag 1 december 2010 @ 19:08:10 #75
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89397130
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Mee eens, ik wil iemand ook altijd zo snel mogelijk in het echt zien in plaats van maaaanden mailen en chatten. Pas dan weet je of er echt een klik is.

Maar, ik spreek in kroeg niet snel een vrouw aan. Vaak omdat ik niet durf of gewoon omdat ik andere dingen aan het doen ben (vrienden / bier drinken / kaas eten).

Het rare is wel dat ik soms wel aparte dingen zonder problemen durf te doen (zoals: in de zeikende regen bij een vreemde dame onder haar poncho gescholen, mijzelf voorgesteld en vervolgens gaan daten :D)
pi_89397914
Maak ik dus een account aan op een Spaanse datingsite. Blijkt het onderdeel van Meetic en krijg ik nu in het Spaans allemaal Nederlandse matches :')
  woensdag 1 december 2010 @ 19:53:10 #77
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89399602
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Of gaat het in het echte leven vlotter dan op internet? Dat is mijn ervaring, maar dat ligt geheel aan de persoon natuurlijk, en of je een beetje makkelijk kunt babbelen (en niet verlegen bent).

Waarom er zoveel gezeik is lijkt me duidelijk. Mensen zeuren nou eenmaal graag, en vooral op internet is de zeur -en zeikdrempel heel erg laag. Ook zijn mensen op internet vaak ongenuanceerd. Dat geldt voor alles (lees voor de grap maar eens wat reactie's op de FP - maakt niet uit welk bericht), maar dus ook voor online dating.
451 °F
pi_89402260
quote:

Wel internetdaten maar niet Skypen :')
pi_89402703
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef mymindisglowing het volgende:

[..]

Wel internetdaten maar niet Skypen :')
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!

Ik kijk wel uit met Skype voortaan :')
pi_89402769
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!

Ik kijk wel uit met Skype voortaan :')
Als je al een tijdje mailt kun je prima skypen. Ik ben uiteindelijk verlooft met mijn Skype date ;)

maar ze is geen Nederlandse dus waarschijnlijk niet zo angstig
pi_89405997
quote:
.daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Lastiger denk ik zelfs.
In je eigen omgeving zoek je sneller de sociale plekken op die bij je karakter passen en grotere kans dat de dame of heer in kwestie op die plekken wat beter aansluit bij je wensen.

Op een datingsite moet je het doen met dat stukje tekst waar weinig mensen echt moeite in stoppen (en terecht) en gaan de meeste toch vooral ook af op een leuk koppie.
pi_89406031
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand :X

Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
pi_89406107
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef VacaLoca het volgende:
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand :X

Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
pi_89406473
quote:
hallo allemaal!

:') allebei in love :D

Jij was in Love, hij wilde slechts neuken... Jij wilde niet maar een andere mevrouw wel, dus dan laten ze niets meer van zich horen..

Pech gehad, volgende keer beter, en afvragen waarom je nu op dat soort types viel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_89407403
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nou, gelukkig nog nooit een relatie gehad met iemand die al kinderen had. Maar als ik moet gaan betalen om zijn kinderen er bij te krijgen, dan gaan die kinderen maar naar zijn ex :P
  woensdag 1 december 2010 @ 22:25:03 #86
326632 power2live
It's just a ride...
pi_89408519
Dating sites = je contactadvertentie massamailen

Heb verschillende dates gehad... Ik ga jullie niet lastig vallen met dingen die goed gingen, want dat is saai :P

Ook een keer een loonatic gehad, ging alsvolgt:

Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.

Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.

In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen :P
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
It's just a ride...
pi_89408643
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Uch, stallion Lamon heeft gesproken :')
pi_89409183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Mijn date durfde het na een week aan :6
Trouwens, de 2e date is een feit :) alleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst :P

Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?

[ Bericht 8% gewijzigd door GlenSpey op 01-12-2010 22:41:52 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 22:44:01 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89409624
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.

Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?

Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
pi_89409811
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Trouwens, de 2e date is een feit :) alleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst :P

Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?

Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
pi_89409894
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijds *;
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 22:48:11 #92
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89409907
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.

Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?

Deze discussie is al heel vaak geweest. Zoals Silenus laatst zei waarom niet en/en ipv of/of

En bij mij weet alleen maar een vriendin het maar als iemand er naar vraagt zou ik het gewoon zeggen
pi_89410364
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken ;)
Ik word nooit verliefd meer, dus zoek altijd verder, maar als je dat gevoel wel hebt zou ik even stoppen, je kunt later altijd weer op zoek gaan als het niet lukt....
  woensdag 1 december 2010 @ 22:57:07 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89410495
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef power2live het volgende:
Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.

Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.

In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen :P
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
Wat is dit nu weer voor kakverhaal. "Lekker wijf van 18" en later een vies uitziende hoerenbitch. :')
pi_89410781
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef love_sharon het volgende:

[..]

1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.
Hmhm, ik heb namelijk nog 1 dame op MSN die toevallig uit mijn eigen woonplaats komt. Heb haar de afgelopen dagen bewust niet aangesproken maar vanavond sprak zij mij dus aan. Dus vandaar :P
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten :')
  woensdag 1 december 2010 @ 23:03:02 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89410879
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten :')
Waarom? Je kunt altijd toch even naar de kroeg fietsen, twee biertjes doen en weer naar huis. Als het niks is, prima, als het wel wat is: Luxeprobleempje!
  woensdag 1 december 2010 @ 23:03:42 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89410923
Nou wil geen discussie beginnen ofzo. Maar betrapte me zelf op die gedachtes :o

Maar zo te lezen gaat er nog een hoop tijd in zitten :P

ik gaat even rustig aan doen komende tijd, maar wie weet komt er nog wel leuke verhalen ;)
pi_89411069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:

Er bestaat / bestond inderdaad een beeld dat datingsites zouden zijn voor mensen die 'in het echt' moeite hebben met het leggen van contact. Het blijkt echter zo te zijn dat de degenen die daar geen moeite mee hebben ook vrij makkelijk online een date regelen. De mensen die daar in het echt wel moeite mee hebben, hebben dat online vaak ook. Of komen wel tot een date, maar lopen dan vervolgens vast.

quote:

[..]

Wat wil je zelf?
  woensdag 1 december 2010 @ 23:08:51 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89411206
quote:

[..]

Als je verder wilt zoeken is dit dus niet de persoon die jou geheel kan boeien.
Als ik iemand tegen kom die mijn volledig opslokt wil ik niet eens meer kijken. Dan gaat ik daar 100% voor.
pi_89411610
quote:

[..]

Zo wederzijds dat het tot twee weken kan duren voor er een nieuwe date komt ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:17:13 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89411685
Ja, als het twee weken duurt vind ik dat altijd een beetje twijfelachtig. Maar wie weet. :)
  woensdag 1 december 2010 @ 23:53:31 #102
57047 macondo
pi_89413248
quote:

[..]

Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje? :D
Overal verstand van.
pi_89413321
quote:
vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1a. Het neuken viel ook tegen, dus doeidoei
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.

2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
  woensdag 1 december 2010 @ 23:58:01 #104
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89413425
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.

2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.
pi_89413463
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef love_sharon het volgende:
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.
Pech = Toeval.
Toeval bestaat niet.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:00:09 #106
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89413512
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pech = Toeval.
Toeval bestaat niet.
Pech= verkeerde keuzes maken
Verkeerde keuzes kan je veranderen in goeie keuzes.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:01:36 #107
57047 macondo
pi_89413571
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Meerdere opties:

Haha briljante analyse - dit topic gaat er met sprongen op vooruit _O-
Overal verstand van.
pi_89413748
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef love_sharon het volgende:
Pech= verkeerde keuzes maken

quote:
3s.gifOp woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:
2. te dom, te fucked up, te claimend
Dat zeg ik .
  donderdag 2 december 2010 @ 00:24:19 #109
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89414535
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik .
Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he :')
pi_89414813
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he :')
De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...
  donderdag 2 december 2010 @ 00:40:40 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415123
Verkeerde keuzes maken is natuurlijk geen pech, dat is domheid. Pech is dat je buiten een blik leuke mannen een keer toevallig één debiel tegenkomt. Kan gebeuren. Als het stelselmatig debielen zijn heb je blijkbaar geen oog voor leuke mannen.

Er zijn genoeg leuke kerels, net als dat er genoeg leuke vrouwen zijn. Iedereen die zeurt dat er nergens leuke mannen/vrouwen zijn kijkt of niet goed of spoort zelf niet helemaal.
pi_89415253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:

[..]

kwa? :D
pi_89415300
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Silenus het volgende:
Verkeerde keuzes maken is natuurlijk geen pech, dat is domheid. Pech is dat je buiten een blik leuke mannen een keer toevallig één debiel tegenkomt. Kan gebeuren. Als het stelselmatig debielen zijn heb je blijkbaar geen oog voor leuke mannen.

Er zijn genoeg leuke kerels, net als dat er genoeg leuke vrouwen zijn. Iedereen die zeurt dat er nergens leuke mannen/vrouwen zijn kijkt of niet goed of spoort zelf niet helemaal.
Bravo, eindelijk een beetje zelfreflectie, hoe onverwachts. :)
Groetjes aan Martine. :)
  donderdag 2 december 2010 @ 00:53:54 #114
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415481
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

kwa? :D
als in. Enthousiasme he :')
pi_89415538
kwa = qua. ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 00:58:54 #116
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415562
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...
Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.

Wanneer je dan nog verder met die gene wilt daten natuurlijk wel. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:57 schreef Ruudt het volgende:
kwa = qua. ;)
Bedoelde ik idd. Dyslexie zorgt soms voor leuke vervormingen :)

[ Bericht 9% gewijzigd door love_sharon op 02-12-2010 01:04:39 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 01:04:39 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.

Wanneer je dan nog verder met die gene wilt daten natuurlijk wel. :')
Dan nog kan een slimme vrouw op internet echt wel inschatten wat voor type iemand is, zonder dat je diegene ooit hebt gezien. Aan iemands taalgebruik kun je al een beetje aflezen of iemand makkelijk kan praten of dat er weinig spannends uitkomt. Of dat 'ie een beetje te vertrouwen is of dat 'ie eigenlijk gewoon een psychopaat is.
Voorbeeld: deze topicreeks.

Picardmike, om onze grote vriend eens als voorbeeld te nemen, regelt zelf ook dates. Waar bij een normale vrouw logischerwijs snel genoeg alle alarmbellen gaan rinkelen na 3 minuten msn'en zijn er blijkbaar ook vrouwen die gewoon afspreken. Die hebben geen pech, die zijn gewoon dom.
  donderdag 2 december 2010 @ 01:04:59 #118
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89415657
Quasie! *O*
pi_89415686
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:

Bullcrap.
Ik kan aan de hand van een foto, schrijfwijze, interesses, omschrijving en algeheel taalgebruik toch echt wel al afleiden wat voor een type iemand is.
  donderdag 2 december 2010 @ 01:13:02 #120
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415760
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bullcrap.
Ik kan aan de hand van een foto, schrijfwijze, interesses, omschrijving en algeheel taalgebruik toch echt wel al afleiden wat voor een type iemand is.
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
pi_89415793
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
Ik ben er idd bang voor dat er vrouwen zijn die hun profieltekst laten schrijven door iemand die hele mooie teksten kan verzinnen (of ze plukken teksten van internet). Soms valt dit op als je de foto en de tekst naast elkaar houdt maar dit zal niet altijd zo makkelijk te zien zijn. :)
  donderdag 2 december 2010 @ 01:19:20 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415821
Zelfs aan een foto kun je al veel aflezen. Sociale klasse, hoe je in het leven staat.

Tienermoeders zien er heel anders uit dan studentes, bijvoorbeeld. Kun je zien aan getekende wenkbrauwen, oorbellen-waar-parkietjes-in-kunnen-zitten, naamkettingen, etc.

Alleen een geëpileerde en daarna opnieuw getekende wenkbrauw zegt al genoeg: laagopgeleid, volks en valt op anabolen-harry's.
pi_89415856
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:19 schreef Silenus het volgende:
Zelfs aan een foto kun je al veel aflezen. Sociale klasse, hoe je in het leven staat.

Tienermoeders zien er heel anders uit dan studentes, bijvoorbeeld. Kun je zien aan getekende wenkbrauwen, oorbellen-waar-parkietjes-in-kunnen-zitten, naamkettingen, etc.

Alleen een geëpileerde en daarna opnieuw getekende wenkbrauw zegt al genoeg: laagopgeleid, volks en valt op anabolen-harry's.
Maar je mag niet hardop zeggen dat de foto voor 99% bepaald of je interesse in iemand hebt. ;)
pi_89415879
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Oh christus... Dan maar even een voorbeeldje:

Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.
Eerste indruk: Kamper-tienermoeder met (maximaal) VMBO.

Vervolgens een profiel met daarop:
Ik ben nieuwschierig of er hier mannen zijn die flink van stappen houden.
Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.

Daarna zie ik bij "Kinderen" 2 staan.
Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.

Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"

Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken :).

Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
  donderdag 2 december 2010 @ 01:34:04 #125
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415965
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.

Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.

Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.

Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"

Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken :).

Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
Zucht..

Ik zeg dat het soms voorkomt dat mensen anders zijn dan op internet. Jij als bijdehand persoon lijkt mij wel slim genoeg om dan zelf te kunnen bedenken dat ik het niet over zulke gevallen heb.
Vandaar dat er in mijn zin staat 'ze kunnen anders zijn' het hoeft niet.
En iedereen kan een keer zo'n fout maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 02-12-2010 01:44:03 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 01:40:06 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89416009
quote:

_O- _O-

Het ergste is nog dat ze op hun profiel zetten bij beroep: "Ik ben fulltime moeder! :D "
pi_89416012
quote:

[..]

Zo'n uiterst geval telt amper als voorbeeld. Kan toch ook prima dat je iemand hebt die 95% hetzelfde is als iemand die wel goed/leuk/etc is, een echte catch, maar die enkel in persoon toch wel wat nare trekjes blijkt te hebben, die 5%. Kleine kans dat dat via internet meteen naar voren komt, als het met digitale communicatie al naar voren kan komen...

En had jij niet ff Krentenbol. niet wat eerder kunnen ontmaskeren dan :+
  donderdag 2 december 2010 @ 09:26:10 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89418637
Het lijkt me inderdaad via internet moeilijk iemand te pijlen. Je kan je zelf voor alles en iedereen uitgeven.
pi_89419068
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt me inderdaad via internet moeilijk iemand te pijlen. Je kan je zelf voor alles en iedereen uitgeven.
En hoeveel mensen doen dat?
Het lijkt me dat het merendeel met een tikje de positieve kant op toch wel in de basis eerlijk is.
pi_89420070
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje? :D
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend? :D
pi_89420097
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Ja, als het twee weken duurt vind ik dat altijd een beetje twijfelachtig. Maar wie weet. :)
Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
  donderdag 2 december 2010 @ 10:22:06 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420137
quote:
Op donderdag 2 december 2010 09:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

En hoeveel mensen doen dat?
Het lijkt me dat het merendeel met een tikje de positieve kant op toch wel in de basis eerlijk is.
Tja ik weet het niet, heb geen ervaring met dating site ofzo.
Maar kan me goed indenken dat je soms de fout in kan gaan door informatie die niet klopt.

Maar waarom zou je info neer zetten die niet klopt.
Hoe dan ook, je valt door de mand als je gaat daten.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:24:12 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420201
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houden :)

quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?
pi_89420446
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houden :)
We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwd :)

quote:
Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?
Volgens Macondo wel :Y
En ja goed, als het niet was gebeurd had ik er ook twijfels bij gehad of het een succes was te noemen. In het eerste halfuur van de film had ik het idee dat ze bewust een beetje afstand hield namelijk ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 10:35:38 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89420528
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- _O-

Het ergste is nog dat ze op hun profiel zetten bij beroep: "Ik ben fulltime moeder! :D "
Ergo: ik zoek iemand met geld.

Valt me ook op dat er veel jonge vrouwen met kinderen zijn. Vraag me af hoeveel mannen daar op reageren.
pi_89420631
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ergo: ik zoek iemand met geld.

Valt me ook op dat er veel jonge vrouwen met kinderen zijn. Vraag me af hoeveel mannen daar op reageren.
Niet veel ;)
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaan :') wat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.

'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'... :') :') :')
  donderdag 2 december 2010 @ 10:41:25 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420707
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef GlenSpey het volgende:

We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwd :)

waarom op mailen blijven hangen? Gewoon smsen iets simpels. En na het smsen kan je eens belletje plegen. Dat laatste deed ik altijd in de auto onderweg naar huis. Of effe voor slapen gaan. Zo leer je elkaar ook beter kennen dan via de mail, en weet je sneller of de klik er wel of niet is.

quote:
Volgens Macondo wel :Y
En ja goed, als het niet was gebeurd had ik er ook twijfels bij gehad of het een succes was te noemen. In het eerste halfuur van de film had ik het idee dat ze bewust een beetje afstand hield namelijk ;)
wat een onzin zeg. Dat je zoenen laat bepalen of je date wel of niet geslaagt is.

De reden dat jij die zoen belangrijl vind is omdat het voor jou een bevestiging is dat ze je leuk vind. Was dat niet gebeurd was jij nu heel erg onzeker over de date.

Je moet niet zo onzeker zijn.

Als er vroeger bij een date niet gezoend was had ik daar geen enkele twijfel over. Je merkt zelf wel of de date leuk of niet leuk en succesvol was.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:45:29 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89420837
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niet veel ;)
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaan :') wat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.

'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'... :') :') :')
4 jaar? :o Je zou zelf maar een broertje/zusje hebben rond die leeftijd. Kun je mooi met je oom/tante spelen :')
pi_89420854
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]
Holy tyfus! Dat zeg ook wel iets over de "vrouw" in kwestie. :')!
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:46:45 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420863
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niet veel ;)

Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kind :D

Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.

Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een kind gekregen heeft. Als of je op haar neer kijkt.

Wie weet was het een ongelukje. Kan iedereen overkomen. Ook jij kan door een ongelukje een kind verwekken.

Dat ze het kind gehouden heeft op jonge leeftijd geeft wel aan hoe zij is qua persoon. Ze neemt wel de verrantwoordelijkheid voor haar fouten.
pi_89420866
quote:
11s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat ze goed ingeneukt is. :9
pi_89421006
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.
Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten. :').
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:10 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421036
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.

Zegt meer iets over jouw dan over haar.
Jij hebt al iemand veroordeeld om het feit dat ze op jonge leeftijd moeder geworden is. Zonder dat jij de hoe of wat weet.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:34 #144
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89421045
Date zonder zoenen = mislukte date: eens :)
451 °F
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:49 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89421052
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.

Zegt meer iets over jouw dan over haar.
Jij hebt al iemand veroordeeld om het feit dat ze op jonge leeftijd moeder geworden is. Zonder dat jij de hoe of wat weet.
I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:53:41 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421083
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten. :').
Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?
Antibiotika en ze wist niet dat het haar pil onveilig kan maken?

Om maar wat voorbeelden te noemen
pi_89421146
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?
Antibiotika en ze wist niet dat het haar pil onveilig kan maken?

Om maar wat voorbeelden te noemen
Het zal me aan me reet roesten ik moet geen vrouw met kind dat het zegt genoeg. :7
  donderdag 2 december 2010 @ 10:55:54 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421157
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.
Omdat jij dat zegt? Lekker bekrompen dan.

quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Date zonder zoenen = mislukte date: eens :)
Haha wat een totale onzin. Ben je echt zo onzeker jah?
  donderdag 2 december 2010 @ 11:00:28 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89421301
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.

"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."

Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:01:37 #150
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89421335
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Ben jij het geweten van Nederland? Wat heeft het met onzekerheid te maken? 't is onderdeel van het spelletje :)

Maar misschien dat je een ander verwachtingspatroon hebt als je maar 1x per jaar date.
451 °F
  donderdag 2 december 2010 @ 11:12:15 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421679
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.

"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."

Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.

Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.

Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.

Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.

Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.

Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
pi_89421738
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?.. |:(
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.

Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
  donderdag 2 december 2010 @ 11:14:55 #153
57047 macondo
pi_89421763
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!

En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wél *; gebruikt dan klopt er iets niet..
Overal verstand van.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:15:48 #154
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89421785
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?.. |:(
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.

Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
Ik ben nog geen vrouwen tegengekomen die daar niet op afknappen :)

gelukkig maar
451 °F
pi_89421814
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:

Internet/FOK is niet de plek voor nuance. :9
Dus als jij er twee hebt weggejaagd zal het wel aan jou liggen. ;)

Ik vind meerdere foto's uit 1 en dezelfde reeks ook al apart. Worden er maar 1 keer in je leven foto's van je gemaakt dan? :?
pi_89421861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.

Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.

Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.

Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.

Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?

Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:21:35 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421959
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:

En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wél *; gebruikt dan klopt er iets niet..
Ik doel meer op niet zoenen is geen succes date verhaal ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 11:28:41 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89422191
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:37:54 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89422522
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef MelR het volgende:

[..]

ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.
Tuurlijk heb je verschillende kinder moeders :)
  donderdag 2 december 2010 @ 11:39:45 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89422595
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.
Maar er zijn uitzonderingen ;)

En als er gesproken wordt over het type meisje omdat ze een kind heeft heb je wel te maken over vooroordelen.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:05:55 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89425553
Haha zo zeg, volgens mij heb ik een berichtje van een vrouw met wat issues gekregen. Dit zijn stemmingswisselingen, niet normaal. :D :')

Allereerst kreeg ik enkele dagen geleden een reactie van een vrouw van 53:

quote:
Afzender: Victress
Datum: 30/11/2010 21:07
Titel: één ding
Inhoud:
Hallo Silenus,

Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!

Groetjes Bernadette
Goh, tja, wat moet je ermee. Op zich een leuk bericht, ik zie wat positieve puntjes en een puntje van kritiek, hartstikke leuk. Ik krijg wel vaker een berichtje van iemand die zegt dat ze er om kan lachen maar het op één puntje toch echt niet met me eens is. Nou helemaal prima, bedankt voor je feedback ( :') ) en have a nice life verder. Niet gereageerd en verder gegaan.

MAAR NIET BIJ BERNADETTE!! Zij liet het er niet bij zitten. Wat zag mijn oog vanochtend? Een woeste mail, waarbij onze hevig geëmotioneerde vrouw pardoes haar capslock aan liet staan.

quote:
Datum: 02/12/2010 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE JONGETJES ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
(note van Silenus: Hierna gaat ze stukjes uit mijn profiel quoten en er lekker op reageren :P Wat schuingedrukt is komt uit m'n profiel, wat zij terugstuurt is zoals ook in het echt capslock :'))

Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)

quote:
VALT WEL MEE, KAN ME WEL BEHEERSEN. MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VROUWEN NIET VALLEN OP ZON ARROGANTE KWAL ALS JIJ DUS IK DENK DAT JE DAN NOG LANG KUNT ZOEKEN!
Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.

quote:
NEE, DAN DE MANNEN HIER DIE EEN FOTO VAN HUN HOND I.P.V. ZICHZELF PLAATSEN. VOOR COMMENTAAR OP JOUW FOTO: ZIE HIERONDER.
Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.

quote:
VOLGENS MIJ MOET JE DAARVOOR MET ZN TWEEËN ZIJN EN IS HET NIET OOK DE VERANTWOORDELIJK VAN DE MAN OM ANTICONCEPTIE TE GEBRUIKEN? OF BEN JIJ OOK ZON SUKKEL WAARBIJ HET VERSTAND IN ZIJN KRUIS ZIT?
Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.

quote:
EEN PROFIELTEKST IS BEDOELD OM ER IETS OVER JEZELF TE VERTELLEN EN NIET OM COMMENTAAR OP ANDEREN TE GEVEN.
HOEWEL IK MOET TOEGEVEN DAT DEZE TEKST VAN JOU VEEL OVER JEZELF ZEGT.
Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)

quote:
DE INTERPUNCTIE IS BEDOELD OM EEN TEKST EVENTUEEL VAN KRACHT TE VOORZIEN.
BIJ HET GEBRUIK VAN OHJA BIJ HET BEGIN VAN IEDERE ZIN GAAT DIT ECHTER VERLOREN.
Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.

quote:
IK VIND JOUW FOTO NOU OOK NIET DAT JE ZEGT: WAUW!!
EEN ALLESBEHALVE INTELLIGENTE BLIK!!!
( :o :'( )

Ohja: het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.

quote:
JIJ KUNT DUS BIJ ELK STERRENBEELD EEN VOLLEDIGE BESCHRIJVING GEVEN?
Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.

quote:
HOEZO SPELFOUTEN? VERS GEMAAID ZIJN 2 WOORDEN , NIET EEN WOORD.
(Darwin-award, denkt ze een spelfout te hebben gevonden, klopt 'ie niet. :'))

Ohja: je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.

quote:
IK VRAAG ME STEEDS AF HOE STUDENTEN HUN LANGDURIGE VERRE REIZEN KUNNEN BEKOSTIGEN WAARDOOR ZE NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN AFSTUDEREN MET ALS GEVOLG DAT ZE DUS LANGER GE/MISBRUIK MAKEN VAN OVERHEIDSGELD, MIJN BELASTINGCENTEN DUS!!.
WAT BETREFT JOUW STUDIE: ZONDE VAN HET GELD!
BY THE WAY, IK HEB MIJN STUDIE ZELF BETAALD
Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.

quote:
MISSCHIEN OOK EEN TIP VOOR JOU?
Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.

quote:
GELUKKIG HEBBEN WE NIET ALLEMAAL DEZELFDE HUMOR ANDERS LAZEN WE ALLEEN MAAR DIT SOORT ONZINVERHALEN
Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.

quote:
NEE, DAN DIT SOORT PROFIELEN, DIE GETUIGEN ZEKER WEL VAN ENIGE INTELLIGENTIE?!
Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.

quote:
HIER HAD IK AL OP GEANTWOORD MAAR WIL ER NOG AAN TOEVOEGEN DAT JIJ WEL TE EGOISTSCH ZULT ZIJN OM JE IN EEN DERGELIJKE SITUATIE AAN TE PASSEN.
Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.

quote:
IK VRAAG ME TOCH ECHT WAT JIJ HIER DAN DOET?! AANDACHT TEKORT? JOUW INBOX STROOMT NU ZEKER OVER? OF IS HET JE EIGEN FRUSTRATIE AFREAGEREN? DAAR LIJKT HET WEL VEEL OP, HEEL ZIELIG, ER IS TOCH WERKELIJK ECHT IETS HEEL ERG MIS MET JOU!!!!
Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.

quote:
DIE TIP WIL IK JOU OOK NOG WEL GEVEN, ZOALS IK AL ZEI, JE HEBT NOG HEEL VEEL TE LEREN!!!!!
:D Nou moe, die heeft er wat werk in gestoken zeg! Natuurlijk krijg ik wel vaker of hele leuke óf compleet woeste mailtjes, wat ik nu zo frappant vind is het verschil. Eerst heel aardig en netjes, dan twee dagen geen reactie krijgen en het lijkt nu net alsof ik een mailtje krijg van Satan herself. :')

Heb dit maar even teruggestuurd nu net.

quote:
Ontvanger: Victress
Datum: 02/12/2010 13:02
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Beste Victress,

kijk even naar deze link: http://sport.aanbodpagina(...)-tijdens-de-overgang

Groetjes!
Ik denk dat ze tegen het plafond aanvliegt als ze dit leest. :D
pi_89425907
Whehe, waar haal je ze vandaan, Silenus? :')
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 13:16:38 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89425927
Haha heerlijk! Die link ook!
pi_89425943
Dat mens spoort niet maar je profiel vind ik aardig kansloos :')
  donderdag 2 december 2010 @ 13:21:37 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89426094
quote:
Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dat mens spoort niet maar je profiel vind ik aardig kansloos :')
Dat laatste ook inderdaad.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:46:29 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89427096
quote:
Datum: 02/12/2010 13:39
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Dat bedoel ik dus, alleen maar kritiek op anderen.
Puberaal gedrag omdat de hormonen zich nog moeten ontwikkelen tot volwassenheid, als ze dat in jouw geval al doen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dit bij sommige nooit tot volledige ontwikkeling komt.
Helaas moet ik terugkomen op mijn eerder gedane belofte om met jou een discussie aan te gaan. Gezien je reactie zou deze niet gelijkwaardig en dus voor jou alleen maar zielig zijn!!!
:'(
pi_89427546
quote:
Op donderdag 2 december 2010 13:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar gaat je droomvrouw. ;(.
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 14:06:49 #168
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89427887
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ze zet je dan toch nog even mooi op je plaats ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 14:09:13 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89427989
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Thornado het volgende:

[..]

Haha, ze zet je dan toch nog even mooi op je plaats ;)
Haha, zeker omdat ze me ook nog eens geblokkeerd heeft. Was wel benieuwd waar dat levensgrote verschil in benadering wel door kwam namelijk. :')

quote:
k heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool,
verschilt toch wel aardig met dat woeste gebrul van vanochtend. Wat is het toch een fascinerend fenomeen, datingsites.
pi_89427998
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kind :D

Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een kind gekregen heeft. Als of je op haar neer kijkt.
Wat een kind uitmaakt?
Nouja, ik weet niet hoe oud jij zelf bent maar om op mijn leeftijd al voor vadertje te moeten gaan spelen... of van anderen van mijn leeftijd verwachten dat ze vadertje gaan spelen over andermans kind...

Hoe perfect ze dan ook voor de rest kan zijn... als er een kind bij zit is er geen molecuul in mijn lichaam die ook maar de mogelijkheid afweegt om er een bericht heen te sturen :P en ik kwam laatst echt een leuke tegen die me ook enigszins normaal leek (dus geen Priscilla, 18 jaar, scooter en vmbo diploma), maar gewoon een hbo-studerende dame die er niet uitzag alsof ze uit het plaatselijke Tokkie gezin kwam en een iq van -138 had.
pi_89428079
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!

Oh, dat klusje was in de bios al geklaard :7
Met blauwbekken bedoelde ik het heeeeeel erg koud hebben :P
  donderdag 2 december 2010 @ 14:19:20 #172
57047 macondo
pi_89428364
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oh, dat klusje was in de bios al geklaard :7
Met blauwbekken bedoelde ik het heeeeeel erg koud hebben :P
In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.

Zelf binnenkort date met kordate dame, na 2 mails gaan we wat drinken.
En daarnaast is er iemand die helemáál niet kordaat is gebleken. Mail er al sinds 1 september mee. Fout natuurlijk, maar ze is wel heel leuk, grappig en (zo bleek later pas) heel mooi. Alleen woont ze niet om de hoek. Kans bestaat ook dat ze dit leest trouwens.
Overal verstand van.
pi_89428642
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef macondo het volgende:

[..]

In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.

Zelf binnenkort date met kordate dame, na 2 mails gaan we wat drinken.
En daarnaast is er iemand die helemáál niet kordaat is gebleken. Mail er al sinds 1 september mee. Fout natuurlijk, maar ze is wel heel leuk, grappig en (zo bleek later pas) heel mooi. Alleen woont ze niet om de hoek. Kans bestaat ook dat ze dit leest trouwens.
Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.
En daar ligt nu een beetje het dilemma. Voor nu is het nog niet zon probleem maar als het straks echt wat wordt dan is 1 keer in de 2 weken of zelfs 1 keer in de week mij eigelijk net iets te weinig. Ze woont niet heel ver weg maar tis ook niet zo dat je er 'ff' een halfuurtje in de avond langsrijdt.
  donderdag 2 december 2010 @ 14:27:25 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89428731
GlenSpey waar het mij om ging was het feit dat direct het meisje direct dom is en gezien word als een mislukt geval van het stereo type geval.
  donderdag 2 december 2010 @ 14:28:19 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89428776
quote:
Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.
En daar ligt nu een beetje het dilemma. Voor nu is het nog niet zon probleem maar als het straks echt wat wordt dan is 1 keer in de 2 weken of zelfs 1 keer in de week mij eigelijk net iets te weinig. Ze woont niet heel ver weg maar tis ook niet zo dat je er 'ff' een halfuurtje in de avond langsrijdt.
Ah jo leuk toch lekker stukje rijden :P
  donderdag 2 december 2010 @ 14:30:16 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89428856
Als je elkaar leuk vindt maak je echt wel tijd. Die heeft ze nu ook, niemand van die leeftijd werkt 90 uur per week, ze heeft alleen nu even andere prioriteiten. Logisch, na één date. Als jullie elkaar beter leren kennen zal dat vast beter gaan.
pi_89428991
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:34 schreef love_sharon het volgende:
Zucht..

Ik zeg dat het soms voorkomt dat mensen anders zijn dan op internet. Jij als bijdehand persoon lijkt mij wel slim genoeg om dan zelf te kunnen bedenken dat ik het niet over zulke gevallen heb.
Vandaar dat er in mijn zin staat 'ze kunnen anders zijn' het hoeft niet.
En iedereen kan een keer zo'n fout maken.
Aangezien je zelf al aangaf dergelijk onderscheid niet te kunnen maken online, gaf ik júist zo'n abstract voorbeeld; desalniettemin geldt het ook voor de minder "obvious" types..

Zelf kan ik uit de kleinste details al een schat aan informatie halen...
Onder andere omdat het mijn werk is om op woordkeuze e.d. te letten, maar ook gewoon omdat men gaandeweg ervaring op doet.
Vrouwen die hier hun zinnen zonder hoofdletters typen bijvoorbeeld, zo'n vrouwen zal echt geen binnenhuisarchitecte of accountant zijn...
Als ik dan toch moet gokken, denk ik eerder aan een kapster of SPW-er...

En waarbij je dus in eerste instantie dacht dat mijn vrij boute uitspraken over de mevrouw in kwestie volledig willekeurig waren, blijkt het dus behoorlijk waarheidsgetrouw te zijn.
En dát is dus het verschil tussen iemand die de verkeerde mensen ontmoet en iemand die uitsluitend geslaagde dates heeft.
Ik moet er écht eens een boek over schrijven binnenkort :7.
pi_89429816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:05 schreef Silenus het volgende:
Haha zo zeg, volgens mij heb ik een berichtje van een vrouw met wat issues gekregen. Dit zijn stemmingswisselingen, niet normaal. :D :')

Allereerst kreeg ik enkele dagen geleden een reactie van een vrouw van 53:

[..]

Goh, tja, wat moet je ermee. Op zich een leuk bericht, ik zie wat positieve puntjes en een puntje van kritiek, hartstikke leuk. Ik krijg wel vaker een berichtje van iemand die zegt dat ze er om kan lachen maar het op één puntje toch echt niet met me eens is. Nou helemaal prima, bedankt voor je feedback ( :') ) en have a nice life verder. Niet gereageerd en verder gegaan.

MAAR NIET BIJ BERNADETTE!! Zij liet het er niet bij zitten. Wat zag mijn oog vanochtend? Een woeste mail, waarbij onze hevig geëmotioneerde vrouw pardoes haar capslock aan liet staan.

[..]

(note van Silenus: Hierna gaat ze stukjes uit mijn profiel quoten en er lekker op reageren :P Wat schuingedrukt is komt uit m'n profiel, wat zij terugstuurt is zoals ook in het echt capslock :'))

Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)

[..]

Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.

[..]

Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.

[..]

Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.

[..]

Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)

[..]

Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.

[..]

( :o :'( )

Ohja: het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.

[..]

Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.

[..]

(Darwin-award, denkt ze een spelfout te hebben gevonden, klopt 'ie niet. :'))

Ohja: je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.

[..]

Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.

[..]

Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.

[..]

Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.

[..]

Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.

[..]

Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.

[..]

Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.

[..]

:D Nou moe, die heeft er wat werk in gestoken zeg! Natuurlijk krijg ik wel vaker of hele leuke óf compleet woeste mailtjes, wat ik nu zo frappant vind is het verschil. Eerst heel aardig en netjes, dan twee dagen geen reactie krijgen en het lijkt nu net alsof ik een mailtje krijg van Satan herself. :')

Heb dit maar even teruggestuurd nu net.

[..]

Ik denk dat ze tegen het plafond aanvliegt als ze dit leest. :D
Niet alles door gelezen, want dat was toch echt even teveel van het goeie,
maar geweldig, hoe gefrustreerd vrouwen kunnen zijn, om dan nog zoveel moeite en energie
te steken om haar commentaar "even" te geven

ik moet er echt om lachen, dus als je meer van dat soort dingen hebt, silenus, post het gerust :D _O-
pi_89430219
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

"Kijken of er een mogelijkheid is"
Dude, daar spreekt nou niet echt enthousiasme van uit; tijd héb je niet, tijd máák je...

Of denk je echt serieus dat haar vollédige agenda volgepland is?
11 dagen x 24 uur = 264 uur te besteden.
264 uur min 56 uur bij een fulltime baan is 208 uur over.
Hoor ik je al zeggen dat slapen er dan nog vanaf gaat, maar een date waarbij je direct in bed kruipt kan natuurlijk ook gewoon (been there, done that, incl. biertje bij het ontbijt :?.)

Maar vooruit, niet iedereen is even impulsief dus 8 uur slaap per nacht er ook nog af = 208 - 7x8 = 152 volledige vrij uurtjes voor jou over...

En die heeft ze dan kennelijk geheel volgepland met elke avond sporten, feestjes, vriendinnen, bloemschikken, rummikubben, etc.?

Bullshit... En mocht ze, geheel hypothetisch uiteraard, écht zo'n druk sociaal leven hebben, dan kan ze voor jou toch wel één avondje sporten laten schieten?

Mocht ze echt blijven beweren dat het niet tot de mogelijkheden behoort, dan is het enthousiasme kennelijk van een dusdanig bedroevend niveau dat je beter zelf de handdoek in de ring kunt gooien...
pi_89431314
Laten we voor de grap "kind" eens vervangen door "celstraf vanwege een gezinsmoord"

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb m'n kinderen vermoord :D

Trouwens, wat maakt een moord uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een moordenares bij krijgt.

Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een moord gepleegd heeft heeft. Als of je op haar neer kijkt.

Wie weet was het een ongelukje. Kan iedereen overkomen. Ook jij kan door een ongelukje een kind vermoorden.

Dat ze een moord gepleegd heeft op jonge leeftijd geeft wel aan hoe zij is qua persoon. Ze neemt wel de verrantwoordelijkheid voor haar fouten.
Tuurlijk snap ik ook dat het beide totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, maar puur even om aan te tonen dat het ridicuul is om alle "fouten uit het verleden" zomaar even "opzij te schuiven."

Vind het sowieso ridicuul dat je iemand anders gaat aanspreken op zijn/haar criteria.
Hypocriet ook bijna... Als iemand hier typt "Ik val niet op vrouwen met een bochel vol wratten" kom je immers ook niet met zo'n "daar moet je iemand niet op afrekenen"-betoog.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:32:06 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89431364
Kasta, wat een ware woorden steeds.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:32:38 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89431385
Bam daar gaat het enige stukje zelfvertrouwen voor glenspy nog wat :o
  donderdag 2 december 2010 @ 15:35:28 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89431511
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef kastanova het volgende:
Laten we voor de grap "kind" eens vervangen door "celstraf vanwege een gezinsmoord"

[..]

Tuurlijk snap ik ook dat het beide totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, maar puur even om aan te tonen dat het ridicuul is om alle "fouten uit het verleden" zomaar even "opzij te schuiven."

Vind het sowieso ridicuul dat je iemand anders gaat aanspreken op zijn/haar criteria.
Hypocriet ook bijna... Als iemand hier typt "Ik val niet op vrouwen met een bochel vol wratten" kom je immers ook niet met zo'n "daar moet je iemand niet op afrekenen"-betoog.
Dan heb jij het niet goed begrepen, of ik niet goed uitgelegt.

Het ging mij er om dat een jonge vrouw met kind een slet is vmbo heeft gedaan en mislukt is voor het leven. Einde discussie.

En dat is precies wat ik bedoel met vooroordelen. Alles op een hoopje gooien en klaar. Dat is bekrompen denken.
pi_89431607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:35 schreef ook_gek het volgende:
Dan heb jij het niet goed begrepen, of ik niet goed uitgelegt.

Het ging mij er om dat een jonge vrouw met kind een slet is vmbo heeft gedaan en mislukt is voor het leven. Einde discussie.

En dat is precies wat ik bedoel met vooroordelen. Alles op een hoopje gooien en klaar. Dat is bekrompen denken.
Jij noemt het bekrompen, ik noem het reëel.
Als jij iedere dag naar dezelfde prostituee gaat en 15 dagen achter elkaar kom je tijdens het beffen erwten tegen, denk je dan echt op dag 16 spruitjes tegen te komen of ga je haar dan toch maar eens aanspreken op haar eetpatroon of hygiëne?

Dat bedoel ik. En zo werkt het dus ook met tienermoeders en VMBO/kansloos/sletgehalte.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:40:12 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89431703
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij noemt het bekrompen, ik noem het reëel.
Als jij iedere dag naar dezelfde prostituee gaat en 15 dagen achter elkaar kom je tijdens het beffen erwten tegen, verwacht je dan op dag 16 spruitjes of ga je haar toch eens aanspreken op haar eetpatroon of hygiëne?
Heeft niks met reeel te maken en de vergelijking die jij nu maakt gaat ook werkelijk nergens over.

Als je zo bekrompen denkt is je wereldje wel erg klein.
Want dan kan je op alles en iedereen wel wat aanmerken en afschrijven.
pi_89431811
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

"Kijken of er een mogelijkheid is"
Dude, daar spreekt nou niet echt enthousiasme van uit; tijd héb je niet, tijd máák je...

Of denk je echt serieus dat haar vollédige agenda volgepland is?
11 dagen x 24 uur = 264 uur te besteden.
264 uur min 56 uur bij een fulltime baan is 208 uur over.
Hoor ik je al zeggen dat slapen er dan nog vanaf gaat, maar een date waarbij je direct in bed kruipt kan natuurlijk ook gewoon (been there, done that, incl. biertje bij het ontbijt :?.)

Maar vooruit, niet iedereen is even impulsief dus 8 uur slaap per nacht er ook nog af = 208 - 7x8 = 152 volledige vrij uurtjes voor jou over...

En die heeft ze dan kennelijk geheel volgepland met elke avond sporten, feestjes, vriendinnen, bloemschikken, rummikubben, etc.?

Bullshit... En mocht ze, geheel hypothetisch uiteraard, écht zo'n druk sociaal leven hebben, dan kan ze voor jou toch wel één avondje sporten laten schieten?

Mocht ze echt blijven beweren dat het niet tot de mogelijkheden behoort, dan is het enthousiasme kennelijk van een dusdanig bedroevend niveau dat je beter zelf de handdoek in de ring kunt gooien...
Goed punt, maar ik snap ook wel dat je na een dag hard werken geen zin hebt om nog naar iemand toe te gaan en dan leuk en gezellig op stap te gaan. Tis ook niet zo dat we al verkering hebben of gelijk smoorverliefd zijn... ik kom natuurlijk ook maar zo even er tussenin vallen terwijl we elkaar amper een week kennen. Het is voor op dit moment dus ook nog niet zon probleem... maar dat zou het wel worden als na 2 of 3 dates zou blijken dat dat elke keer zo is ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 02-12-2010 15:50:43 ]
pi_89431904
Wat een complexe figuren in dit topic. Enige wat uit zal maken wb GlenSpey is of die 2de date er komt of niet. Als ie 'pas' na 2 weken volgt, blijft het feit dat ze 'm weer wilt zien en als die date super verloopt dan boeit dit allemaal toch voor geen meter :') Volgt de date niet, tja dan is het ook duidelijk he.

Zolang Glen maar niet als een hondje op zn baasje het gaat lopen afwachten dan loopt het wel zn gangetje he
pi_89432046
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef ook_gek het volgende:
Heeft niks met reeel te maken en de vergelijking die jij nu maakt gaat ook werkelijk nergens over.

Als je zo bekrompen denkt is je wereldje wel erg klein.
Want dan kan je op alles en iedereen wel wat aanmerken en afschrijven.
En dat moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen! :o

Dude, ga je nu echt beweren dat je op élk profiel dat je tegenkomt, ongeacht het uiterlijk of leeftijd, een uitnodiging voor een date stuurt?
Niet nee? Waarom niet?
Oh, is het omdat je enkele criteria hebt?

NOU JA ZEG! DAT KUN JE TOCH NIET MAKEN MAN!!! ZO KUN JE IMMERS OP ALLES EN IEDEREEN WEL WAT AANMERKEN EN AFSCHRIJVEN!!!! WAT EEN BEKROMPENHEID OOK!

Oftewel, je bent inderdaad een hypocriet. Een mooi weer pratende hypocriet om precies te zijn.
pi_89432402
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een complexe figuren in dit topic. Enige wat uit zal maken wb GlenSpey is of die 2de date er komt of niet. Als ie 'pas' na 2 weken volgt, blijft het feit dat ze 'm weer wilt zien en als die date super verloopt dan boeit dit allemaal toch voor geen meter :') Volgt de date niet, tja dan is het ook duidelijk he.

Zolang Glen maar niet als een hondje op zn baasje het gaat lopen afwachten dan loopt het wel zn gangetje he
Nah, weddenschapje maken dan maar?
Áls de date er pas na twee komt, wil ik er wel 250 euro op verwedden dat er geen relatie langer dan een jaar uit voortvloeit.

Want hé, dáár draait het uiteindelijk toch om?
  donderdag 2 december 2010 @ 15:57:33 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89432447
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef kastanova het volgende:

Dude, ga je nu echt beweren dat je op élk profiel dat je tegenkomt, ongeacht het uiterlijk of leeftijd, een uitnodiging voor een date stuurt?
uhm ik sta niet op een dating site.

quote:
Oftewel, je bent inderdaad een hypocriet. Een mooi weer pratende hypocriet om precies te zijn.
nop ook dat ben ik niet. Ik ben geen hokjes denker. Dat ben ik wel.

Echter ben jij van mening dat jij kennelijk altijd gelijk heb en graag mensen in hokjes propt om dan te kunnen roepen dat je oh zo gelijk heb.

Wat prima is natuurlijk. Dat moet ieder voor zich zelf weten.
pi_89433196
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef ook_gek het volgende:
uhm ik sta niet op een dating site.
Maar dat heb je wel gestaan, dus geef gewoon eens antwoord joh :D.

quote:
nop ook dat ben ik niet. Ik ben geen hokjes denker. Dat ben ik wel.

Echter ben jij van mening dat jij kennelijk altijd gelijk heb en graag mensen in hokjes propt om dan te kunnen roepen dat je oh zo gelijk heb.

Wat prima is natuurlijk. Dat moet ieder voor zich zelf weten.
Whehehe, wat ben je toch ook een kortzichtige dweeb.
Ga je me eerst verwijten dat ik een hokjesdenker ben omdat ik naar aanleiding van een online profiel een mening vorm...
....en vervolgens ga je een behoorlijk stevige mening over mij geven naar aanleiding van een paar online posts.

Had ik je al hypocriet genoemd? :').
  donderdag 2 december 2010 @ 16:18:55 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89433596
quote:
Op donderdag 2 december 2010 16:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar dat heb je wel gestaan, dus geef gewoon eens antwoord joh :D.

ik heb nog nooit naar mijn weten op een dating site gestaan.

quote:
Whehehe, wat ben je toch ook een kortzichtige dweeb.
Ga je me eerst verwijten dat ik een hokjesdenker ben omdat ik naar aanleiding van een online profiel een mening vorm...
....en vervolgens ga je een behoorlijk stevige mening over mij geven naar aanleiding van een paar online posts.

Had ik je al hypocriet genoemd? :').
Er staat toch echt kennelijk, dus geen mening maar een aannamen.

Als ik van mening ben dat jij zo bent staat daar geen kennelijk.

Dat maakt net het verschil.
pi_89434268
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog nooit naar mijn weten op een dating site gestaan.
Wat doe je hier dan in godsnaam?

quote:

Oh wacht, "kennelijk" is het magische excuus-woord waarmee je alles teniet doet?

Komt dat even goed uit!

quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef kastanova het volgende:
kennelijk
Zo. En dan nu je excuus aanbieden voor je schandelijke aantijgingen jegens mijn persoon.
  donderdag 2 december 2010 @ 16:37:37 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89434955
quote:
Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan in godsnaam?

doet dat er toe in de nu gaande discussie?
Onderwerp niet verleggen om je gelijk te halen. Dat is een beetje jammer.

Oh wacht, "kennelijk" is het magische excuus-woord waarmee je alles teniet doet?

Komt dat even goed uit!

[..]

Zo. En dan nu je excuus aanbieden voor je schandelijke aantijgingen jegens mijn persoon.
[/quote]
Zou niet weten waarom, de discussie die gaande is tussen ons heeft niks met die kennelijk te maken. Dus ook op deze manier kan je niet je gelijk halen.
pi_89436323
Het moddergooitopic is al geweest ;).
  donderdag 2 december 2010 @ 16:55:02 #196
57047 macondo
pi_89436418
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef kastanova het volgende:
Nah, weddenschapje maken dan maar?
Áls de date er pas na twee komt, wil ik er wel 250 euro op verwedden dat er geen relatie langer dan een jaar uit voortvloeit.
Wedden, leuk! *O*

Hoe vaak keer je uit?
Overal verstand van.
pi_89437226
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef ook_gek het volgende:
doet dat er toe in de nu gaande discussie?
Onderwerp niet verleggen om je gelijk te halen. Dat is een beetje jammer.
Nee inderdaad, waar haal ik in gódesnaam het lef vandaag om over datingsites te beginnen in dit topic... Be-lá-ché-líjk!

quote:
Zou niet weten waarom, de discussie die gaande is tussen ons heeft niks met die kennelijk te maken. Dus ook op deze manier kan je niet je gelijk halen.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef ook_gek het volgende:

Nee inderdaad, waarom ik daarnaast ook nog eens over het woord "kennelijk" begin is mij bij nader inzien ook een raadsel.
We waren gezellig over de invloed van differentatie en de invloed daarvan op de hedendaagse techniek aan het babbelen en ineens *BAM!*, sleep ik inderdaad ineens het woord "kennelijk" er aan de haren bij....
Mensen, mijn excuus hiervoor, het waren de stemmen in m'n hoofd die telkens "kennelijk! kennelijk! kennelijk!" bleven scanderen, vandaar dat ik het er vanuit het niets ingooide.

Dude... Geloof me, je lijdt echt niet alleen aan dyslexie...

...oeh wacht...

Geloof me, je lijdt kennelijk echt niet alleen aan dyslexie...
pi_89437253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Wedden, leuk! *O*

Hoe vaak keer je uit?
Iedere keer als een weddenschap verlies.
Vrijwel nooit dus.
pi_89437495
Ik wacht met smart op nog meer modder.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:29:05 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89438012
quote:
Op donderdag 2 december 2010 17:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee inderdaad, waar haal ik in gódesnaam het lef vandaag om over datingsites te beginnen in dit topic... Be-lá-ché-líjk!

[..]

[..]

Nee inderdaad, waarom ik daarnaast ook nog eens over het woord "kennelijk" begin is mij bij nader inzien ook een raadsel.
We waren gezellig over de invloed van differentatie en de invloed daarvan op de hedendaagse techniek aan het babbelen en ineens *BAM!*, sleep ik inderdaad ineens het woord "kennelijk" er aan de haren bij....
Mensen, mijn excuus hiervoor, het waren de stemmen in m'n hoofd die telkens "kennelijk! kennelijk! kennelijk!" bleven scanderen, vandaar dat ik het er vanuit het niets ingooide.

Dude... Geloof me, je lijdt echt niet alleen aan dyslexie...

...oeh wacht...

Geloof me, je lijdt kennelijk echt niet alleen aan dyslexie...
De discussie gaat over hokjes denken. Alle tiener moeders zijn sletten hebben vmbo en mislukt voor het leven. Dit omdat het bijna altijd zo is.

Jij vind mij hypokriet door daar een andere mening over te hebben.

Ik geef aan dat ik geen hokjes denker ben.

Jij geeft aan dat ik dat wel ben omdat ik zojuist een meningnover jou gevormd heb.

Ik geef aan dat het geen mening maar aannamen is omdat jij verkeerd gelezen heb. Er staat niet dat ik vind dat. Er staat kennelijk. Dat maakt het verschil.

Jij begint de grip op de discussie te verliezen en quote uit een totaal andere reactie die volledig buiten de gaande discussie staat het stukje kennelijk. En tevens komt er ook opeens in de discussie wat ik hier doe wegens het feit dat ik niet op een dating site staat. Wederom externe factor die buiten de discussie hokjes denken staat.

Externe factor breng je daar mee in om je gelijk en dus grip terug te winnen op de discussie.

Ik geef aan dat jij externe factoren niet in de discussie moet mengen die er niks mee te maken hebben.

En vervolgens heb ik zo blijkt nu meer dan alleen dislextie. Een pure wanhoop reactie omdat je niks zinnigs meer te zeggen hebt zo lijkt het.
pi_89438241
ook_gek: ik denk dat je met dergelijke opsommerige reacties niet zoveel verder komt. :')
  donderdag 2 december 2010 @ 17:36:50 #202
57047 macondo
pi_89438320
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Iedere keer als een weddenschap verlies.
Vrijwel nooit dus.
Ik ben serieus hoor, wat is je quote? Van een één-op-één weddenschap kan natuurlijk geen sprake zijn, dus zeg het maar.
Overal verstand van.
pi_89438429
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik wacht met smart op nog meer modder.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De discussie gaat over hokjes denken. Alle tiener moeders zijn sletten hebben vmbo en mislukt voor het leven. Dit omdat het bijna altijd zo is.

Jij vind mij hypokriet door daar een andere mening over te hebben.

Ik geef aan dat ik geen hokjes denker ben.

Jij geeft aan dat ik dat wel ben omdat ik zojuist een meningnover jou gevormd heb.

Ik geef aan dat het geen mening maar aannamen is omdat jij verkeerd gelezen heb. Er staat niet dat ik vind dat. Er staat kennelijk. Dat maakt het verschil.

Jij begint de grip op de discussie te verliezen en quote uit een totaal andere reactie die volledig buiten de gaande discussie staat het stukje kennelijk. En tevens komt er ook opeens in de discussie wat ik hier doe wegens het feit dat ik niet op een dating site staat. Wederom externe factor die buiten de discussie hokjes denken staat.

Externe factor breng je daar mee in om je gelijk en dus grip terug te winnen op de discussie.

Ik geef aan dat jij externe factoren niet in de discussie moet mengen die er niks mee te maken hebben.

En vervolgens heb ik zo blijkt nu meer dan alleen dislextie. Een pure wanhoop reactie omdat je niks zinnigs meer te zeggen hebt zo lijkt het.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:40:29 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89438450
quote:
Op donderdag 2 december 2010 17:34 schreef Friek_ het volgende:
ook_gek: ik denk dat je met dergelijke opsommerige reacties niet zoveel verder komt. :')
Er valt ook niet verder te komen. Ieder zijn of haar eigen mening :)

Valt weinig meer verder te zeggen
pi_89438477
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef macondo het volgende:
Ik ben serieus hoor, wat is je quote? Van een één-op-één weddenschap kan natuurlijk geen sprake zijn, dus zeg het maar.
Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.
Aangezien die niet aanwezig is, gewoon een 1/1
pi_89438492
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er valt ook niet verder te komen. Ieder zijn of haar eigen mening :)

Valt kennelijk weinig meer verder te zeggen
pi_89438631
Zijn jullie nou aan het wedden over mij en mijn date? :P
  donderdag 2 december 2010 @ 17:47:23 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89438669
quote:
Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee geen kennelijk in deze O+
pi_89438689
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn jullie nou aan het wedden over mij en mijn date? :P
True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelen :7.
pi_89441343
Haha, Kastanova. :D

Gr. Martin. :+
  donderdag 2 december 2010 @ 19:02:43 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89441507
:') Mooie discussie hier.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 2 december 2010 @ 20:41:22 #212
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89446825
Eens kijken of er nog leuke mannen in de stad zijn vanavond :9
pi_89446881
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Veel plezier!
pi_89452969
wat een gezelligheid :D
pi_89455696
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef MelR het volgende:
wat een gezelligheid :D
Nou post eens wat foto's hier dan van jezelf om het wat gezelliger te maken :P
pi_89455926
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou post eens wat foto's hier dan van jezelf om het wat gezelliger te maken :P
Gezelliger weet ik niet, maar drukker zou het in ieder geval worden. :P
pi_89456377
Hm ik ga denk ik weer eens proberen een profiel aan te maken ergens. Jaar of 4 geleden dat ik m'n laatste had. Ik houd er niet echt van om mensen via internet te leren kennen (slechte ervaringen), dus ik probeer wel zo snel mogelijk iemand in het echt te ontmoeten ipv mailen en chatten.

Wat is nu een redelijke gratis site? Paiq ofzo?
pi_89457050
Slechte ervaringen in wat voor zin?

Paiq zou je inderdaad kunnen proberen, daar zijn de meeste mensen hier wel enthousiast over.
Je hebt ook nog Knuz, maar dat is wel erg het kaf van het koren scheiden vind ik. Of OKcupid, maar dat is een ook site die je moet liggen.
pi_89459116
Slechte ervaringen als in fakers -maar dat zal ook wel naiviteit van mijn kant geweest zijn-, en slechte ervaringen als in half gestoorde vrouwen die totaal m'n type niet waren ontmoeten die op de chat heel leuk overkwamen.

Ik zal Paiq wel eens een keer proberen dan.
pi_89459288
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:

Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen? :+
  vrijdag 3 december 2010 @ 01:20:07 #221
57047 macondo
pi_89460657
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.
Aangezien die niet aanwezig is, gewoon een 1/1
Geen idee wat een WOS-er is, maar dan neem ik gewoon de andere kant van de weddenschap. 1:2, ik keer twee keer uit als er een relatie ontstaat van minimaal een jaar. En kom op, laat ik eens gek doen - speciaal voor Kastanova doe ik een 1:3 quote, bij jou keer ik drie keer uit. Het is dan wel niet jou inititiele kant, maar je krijgt wel drie keer uitbetaald en dat zonder achtergrondinformatie :D

Vanavond naar de film geweest met long-term-crush. Ze is lekker en ze zoent ook lekker bleek wederom. Maar ga er stukken minder enthousiast in dan vorige keer - zie wel of er wat van komt. Zondag ook een date trouwens. Ander meisje.
Overal verstand van.
pi_89462535
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligt :') ?
pi_89462657
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelen :7.
Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?

Ik je maar citeren, maar niemand reageert. Maar je sletje heeft je gedumpt? Of heeft ze een kind gekregen en ging je als een haas vandoor?

Baas über baas hoor, respect!

Trouwens, voor de mensen die het niet weten, WOS- Wedden Op Sport, dus denk je de komende Elfstedentochtwinnaar te kunnen voorspellen, dan kan je hier gouden bergen regelen!
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:05:19 #224
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89463087
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 04:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligt :') ?
Ik lig nu net vijf minuten in bed ;)
En ik was in Utrecht dus niet zo gek dat we elkaar niet tegenkwamen
Trouwens Utrecht heeft zeker geen verkeerde mannen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 03-12-2010 07:31:16 ]
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:11:44 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_89463116
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Trouwens Utrecht heeft geen verkeerde mannen :D
Hoi.
For great justice!
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:12:43 #226
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89463120
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoi.
Sorry heb er al genoeg :9
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:26:32 #227
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89463186
Ik besloot eens een leuk berichtje te sturen naar een dame van RP die geen betalend lid was. Voor het contactgemak gelijk mijn spam e-mail adres erbij gezet.

Krijg ik gisteravond dus echt een hele leuke mail van haar terug.

Ik voel een date aankomen als ons mailcontact zo leuk blijft.:)
pi_89465854
:) ik hoef me niet meer te melden hier :+
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:26:00 #229
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89466157
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef brunette82 het volgende:
:) ik hoef me niet meer te melden hier :+
Ah, je zit onder plak? :P
pi_89466784
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:26 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ah, je zit onder plak? :P
:Y :+ en dat niet eens via een datingsite! deze stond gewoon voor mijn neus :@
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:28:02 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89468213
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef brunette82 het volgende:

[..]

:Y :+ en dat niet eens via een datingsite! deze stond gewoon voor mijn neus :@
Leuk toch, gefeliciteerd *O*
pi_89472016
Goed, uiteindelijk blijkt dat de 2e date toch volgende week kan. Ziet er naar uit dat het weer woensdag gaat worden.
pi_89473067
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, uiteindelijk blijkt dat de 2e date toch volgende week kan. Ziet er naar uit dat het weer woensdag gaat worden.
Leuk :) Ik kreeg het idee dat ze wat minder enthousiast was dan jij, maar dat lijkt toch mee te vallen.
pi_89473304
quote:

[..]

Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen? :P
pi_89473872
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Leuk :) Ik kreeg het idee dat ze wat minder enthousiast was dan jij, maar dat lijkt toch mee te vallen.
Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ik :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:05:43 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89474662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen? :P
Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed! >:)
pi_89474948
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen? :+
Met deze 2 ben ik in ieder geval zonder problemen weggekomen op een date:

vrijdag 3 december 2010 @ 14:14:40 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89475051
Die onderste was ook je date?
pi_89475523
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 04:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?

Ik je maar citeren, maar niemand reageert. Maar je sletje heeft je gedumpt? Of heeft ze een kind gekregen en ging je als een haas vandoor?

Baas über baas hoor, respect!
Je weet toch dat ik hier slechts 1 keer in het jaar kom?
Vervolgens de nono's een paar kleine levenslessen geven en daarna ga ik weer verder met het neuken van "hun" potentiële dates :Y).
pi_89475581
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Silenus het volgende:
Die onderste was ook je date?
Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.
pi_89476172
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed! >:)
Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van op :')
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:41:40 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89476315
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van op :')
Nee, al had ik wel een date bij iemand anders thuis. Maar die was via reallife. (Althans, die blind date die een vriend voor me gehosseld had laatst en die ik twee weken geleden op zaterdagnacht 1.30u meette en bleef slapen :'))

Morgenmiddag staat m'n volgende internetdate weer gepland, ditmaal met wéér een psychologe, nu uit Groningen. Ze moest sowieso hier zijn dit weekend, dus dat wordt een lunch voordat ik naar m'n werk ga.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:46:36 #243
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89476527
quote:
:W

Wel meer vrouwen dan mannen overigens. Voor mannen dus een pre :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Morgenmiddag staat m'n volgende internetdate weer gepland, ditmaal met wéér een psychologe, nu uit Groningen. Ze moest sowieso hier zijn dit weekend, dus dat wordt een lunch voordat ik naar m'n werk ga.
Ah, oppassen met dames uit het extreme noorden of zuiden. Die zoeken in veel gevallen gewoon een "opening" in Utrecht omdat ze van plan zijn naar Utrecht te verhuizen (geef ze eens ongelijk). Eerste wat ze doen is dan daten omdat het makkelijker is een date te regelen dan een vriendschap op te bouwen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:28:29 #244
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89478462
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor zo'n spannend verhaal is het niet ;)
pi_89478632
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.
Ehm, ik heb foto's van Xennia gezien hoor. :o
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:43:52 #246
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89479129
Vanavond een date, hij gaat voor mij koken.
Heb alleen nog niet verteld dat ik om 9 uur weer weg moet terwijl ik om zeven bij hem kom O-)
Dat wordt een snelle date :')

quote:
Wel meer vrouwen dan mannen overigens. Voor mannen dus een pre
Niks van gemerkt :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:31:35 #247
57047 macondo
pi_89481426
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ik :P
Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond een date, hij gaat voor mij koken.
Heb alleen nog niet verteld dat ik om 9 uur weer weg moet terwijl ik om zeven bij hem kom O-)
Dat wordt een snelle date :')

Hmm bitchy..
Overal verstand van.
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:33:00 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89481485
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
Niks van gemerkt :)
Later op de avond minder hoor, dames zijn kennelijk eerder moe ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:36:21 #249
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89481623
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.

[..]

Hmm bitchy..
Tja ik doe het hem niet aan om nu al helemaal gekeurd te worden door mijn vriendinnen :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:38:57 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89481741
Dat van maar 2 uurtjes zou ik ook best wel een kutstreek vinden trouwens.
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:40:14 #251
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89481788
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
Dat van maar 2 uurtjes zou ik ook best wel een kutstreek vinden trouwens.
Ik heb hem net een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 03-12-2010 18:08:08 ]
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:48:32 #252
57047 macondo
pi_89482161
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?
Overal verstand van.
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:54:05 #253
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89482450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.
pi_89482589
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.
Waarschijnlijk is het punt ook beetje dat je het net pas hebt gedaan. Misschien (let op de misschien want ik ken je afspraken niet) heeft hij al boodschappen gedaan. Een avondvullend programma met eten en hapjes. Dus dat je het een beetje laat laat weten.

Vanaf begin afspraak zou het inderdaad prima zijn.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:25:09 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89483806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
pi_89483812
godver! had gewoon de goede naam voor de stemband!!! maar kwam er niet tussen!!!
aaaaaah :(
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:27:02 #257
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89483886
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:29:14 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89483973
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:30:09 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_89484010
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.
Ja, ik ook. Kom op, twee uur is toch geen volwaardige date?
For great justice!
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:39:21 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89484405
Haha, iemand die op jouw kosten meevreet en dan de stad ingaat om kerels te regelen. Stel je voor hé!
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:42:01 #261
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89484487
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, iemand die op jouw kosten meevreet en dan de stad ingaat om kerels te regelen. Stel je voor hé!
Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doen :')
pi_89484737
ach, als er in die 2 uur een vonk overspringt dan kan je toch zo snel mogelijk een vervolgdate maken!! :)..en als het niet klikt, dan ben je juist blij dat je maar 2 uur hebt afgesproken! ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:52:07 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89484864
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doen :')
Zou? Heb je nu al afgezegd dan?
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:01:01 #264
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89485157
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou niet durven want dan ga ik nog op jou lijken.
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:02:49 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89485201
Mooi, dan wacht ik met smart op een dateverslag morgen.
pi_89485206
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hoe ging je date eigenlijk met dat meisje wat bij je uit kwam huilen, omdat ik haar voor vals profiel uitmaakte? :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:04:15 #267
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89485240
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Ik wist al dat je altijd met smart op mij wacht :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:30:37 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89486225
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef love_sharon het volgende:
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.
Precies, dat bedoel ik ook. Dat soort dingen gebeuren, geen groot issue, maar dan is het wel zo netjes dat van te voren te vermelden. Zelf zou ik de date dan liever verzetten ofzo.
pi_89489007
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.

[..]

Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.
Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?
zelfde als diginoob
pi_89491267
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?
Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?
pi_89495753
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vervolgens de nono's een paar kleine levenslessen geven en daarna ga ik weer verder met het neuken van "hun" potentiële dates :Y).
Man met juiste looks en woorden , Ik geloof je meteen :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89501008
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?
Ik wacht er gerust 50. Maar ik ben dan ook idioot. (bij mij krijg je bv eerder seks dan zoenen, vindt zoenen veel intiemer)
zelfde als diginoob
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:27:08 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89501190
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef diginoob2 het volgende:

(bij mij krijg je bv eerder seks
Dames en heren, de jacht is geopend.
pi_89501524
Whatever, date met een lief meisje volgende zaterdag, en nog een date met een Marisa Tomei look-alike, ik ben zelfs als het allemaal niet lukt wel weer klaar voor dit jaar. :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 05:39:17 #275
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89508601
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Dateverslag:
Kort :')

Stapverslag:
*O*

[ Bericht 11% gewijzigd door love_sharon op 04-12-2010 07:01:13 ]
pi_89508831
Het blijft toch wel leuk om hier af en toe te lezen.. :D

Ik heb er in ieder geval weer een personal stalkster bij O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:11:00 #277
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89509665
De RP dame die mij de leuke mail stuurde, heeft inmiddels ook al haar 06 nummer met mij uitgewisseld.
Het gaat lekker vlot: geen weken chattten en mailen. Ik hoop dat ik binnenkort tijd kan vinden voor een date (ik zit echt bizar volgepland deze komende twee weken met werk, cursussen en privé dingen).
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:10:53 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89510740
Kasta hier? gezellig :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:38:44 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89511347
Over een uur mijn lunchdate, oh jongens wat spannend! :o :o :o
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:42:08 #280
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89511417
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Als er iemand is die fluitend naar een date sjokt alsof er niets staat te gebeuren, ben jij het volgens mij wel :D
pi_89511478
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Veel plezier :o :)
pi_89511774
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Thornado het volgende:
De RP dame die mij de leuke mail stuurde, heeft inmiddels ook al haar 06 nummer met mij uitgewisseld.
Het gaat lekker vlot: geen weken chattten en mailen. Ik hoop dat ik binnenkort tijd kan vinden voor een date (ik zit echt bizar volgepland deze komende twee weken met werk, cursussen en privé dingen).
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:57:11 #283
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89511849
Holy shit wat sneeuwt het hard nu. Ik kom straks echt als een witte verschrikkelijke sneeuwman aangelopen geloof ik. :D :')
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:57:36 #284
57047 macondo
pi_89511863
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Silenus het volgende:
Holy shit wat sneeuwt het hard nu. Ik kom straks echt als een witte verschrikkelijke sneeuwman aangelopen geloof ik. :D :')
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..
Overal verstand van.
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:57:39 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89511866
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:
- kom je nog bij deze sint op schoot zitten?
- dan krijg je billenkoek omdat je stout bent geweest ;)

:X :r
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:59:10 #286
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89511920
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken als wij echt een date gaan plannen. Ik ben flexibel en best bereid om er wat extra moeite voor te doen om toch snel te daten.:)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:01:26 #287
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89512005
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:

[..]

[..]

Eens!

Maar als ik compleet vast zit met zakelijke afspraken en ik ook veel avond en weekend werk heb, wordt het denk ik lastig wat te prikken...maar niets is onmogelijk.:)

Ik wil nl. wel tijd nemen voor mijn date en niet na 10 minuten al zeggen dat ik zo weer op pad moet, maar het heel gezellig vond.
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:02:26 #288
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89512041
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:

Haha! En toch klinkt het wel erg tof :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:06:32 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89512182
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Thornado het volgende:

[..]

Haha! En toch klinkt het wel erg tof :D
Niet als het telkens terug komt.. eerder ook al in een mailtje
"wanneer ben je eens online, kan ik je plagen"

Sorry hoor.. als het onderwerp er aanleiding tot geeft dan kan je dergelijke dingen zeggen. Maar niet zomaar uit het niets omdat je het (Blijkbaar) graag zegt :N
pi_89512227
quote:

[..]

Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:10:00 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89512314
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.
Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalen ;)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:11:39 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89512371
Er is altijd wel ergens tijd. Volgens mij had kasta zo'n mooi rekensommetje gemaakt. de vraag is alleen of je je tijd alleen of bv wat nachtrust voor een date wilt opgeven :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:13:05 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89512422
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Er is altijd wel ergens tijd. Volgens mij had kasta zo'n mooi rekensommetje gemaakt. de vraag is alleen of je je tijd alleen of bv wat nachtrust voor een date wilt opgeven :)
Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijkt ;)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:14:34 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89512462
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijkt ;)
Dat is wat ik zeg. Er is vaak wel tijd, maar vaak doe je liever andere dingen, omdat de rest al is volgepland.
Dus tijd heb je wel, alleen zijn je prioriteiten anders dan :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:15:09 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89512481
quote:
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..
Uiteraard, maar ik ga met de trein.
pi_89512655
quote:

:')

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalen ;)
Het is misschien niet makkelijk, maar volgens mij wel mogelijk. Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:24:08 #297
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89512725
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:21 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

:')

[..]

Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.
Dat vraag ik mij nu dus af.

Ik weet nl. dat zij ook in de komende twee weken naar Berlijn gaat en als ik naar mijn eigen schema kijk, dan heb ik de avonden dat ik vrij ben geen puf meer om te daten.

Maar goed, ik zie het wel en misschien valt het allemaal mee met het plannen.:)
pi_89514313
quote:

- wil jij de sint zijn staf even vasthouden?
- trek eens aan mijn staf, dan krijg je wat lekkers :)
- maar kindje toch, wat een mooie doos! mag de sint die open maken? ;)
- oh kom er eens kijken... wat ik in mn gleufje vindt ;(

en zo kan ik nog wel even doorgaan :P

[ Bericht 5% gewijzigd door GlenSpey op 04-12-2010 13:28:22 ]
pi_89515495
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef Cue_ het volgende:
Kasta hier? gezellig :D
Er komt nog een tijd dat ik me in ga laten huren :7.
pi_89515546
quote:
en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen zijn..
pi_89515859
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:18 schreef GlenSpey het volgende:

en zo kan ik nog wel even doorgaan :P
Zou ik niet doen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')