SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blundersquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Als je een genante blunder verteld ben je welkom!
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders
Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer
Geen blunder, maar wel echt iets voor mij
Kastanova!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...
Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.
Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar.
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...
Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type.
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder.
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.
Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog.
Done!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova
Thanksquote:
En dat is prima, Viva Hollandiaquote:
quote:
En wel zoenen he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamonquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Want jullie zoenen altijd op de eerste date?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
En wel zoenen he?Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).
Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.
....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Want jullie zoenen altijd op de eerste date?
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
....
Je kunt niet lezen blijkbaar...
dyslectisch dus, en hoe vermoeider ik ben hoe erger de spelfouten gaan worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
Mannen sturen net zo goed berichten als 'Hej lekkerding zeg, afspreken?'quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Miendientje het volgende:
Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
Dat roept meestal de volgende reactie op: "Oh, nee hè!" --> klik.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Nu al?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef GlenSpey het volgende:
oh man, sjaak klapkaak hieroben stiknerveus
Geen idee, maar ik klap nog net niet uit elkaar van de stress.quote:
Opengesperde ogen en kaak op de grond. Zoiets zou het wel geweest zijn. Leuk verhaal nonethelessquote:Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Wat een verhal sharon
Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 04:41 schreef love_sharon het volgende:
en al de hele tijd zat te flirten,
Of je ziet gewoon dingen die je hooptquote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft.
Dan verbeeldde ook jij je het inquote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft.
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
Ze verwachten toch dat je wat leuks gaat doen met de kids er bij en die willen altijd wat. Dus om indruk te maken geef je ze wat. Dus indirect betaal je er voorquote:Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Whehe dat doet pijnquote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dan verbeeldde ook jij je het in
Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouwquote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil
Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben
Glaasje gluwein zou ik doenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date.
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw
Nou heb meerdere vrouwelijke vrienden waar van sommige echt bloed mooi zijn. Maar heb daar geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.
Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat
Inderdaad... het was belachelijk koudquote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had.
Centraal station en de bioscoop liggen helaas niet naast elkaar. En op een lekkere, mooie, warme dag was ik het zekers met je eens geweest... maar het was buiten niet te harden. Ik had er niet aan moeten denken om dat stuk ook nog eens te moeten lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef macondo het volgende:
Mooi verhaal, zag eerst dieemoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...
(ken Arnhem verder niet)
Als vrouwen dat zeggen gaat er bij mij altijd al een alarmbelletje rinkelen. Dat iemand ineens niks van zich laat horen kan altijd, maar 'ze' allemaal?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..
Als het zo vaak of vaker gebeurd is kan je ipv het probleem bij de mannen het beter bij je zelf zoeken?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal
Misschien date je met de foute types.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
hallo allemaal!
ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
langer betekent niet beter......mijn levensverhaal vertel ik ook niet meteen aan een onbekende.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Wat niet: haar profiel of haar twee konijnen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn.
Mee eens, ik wil iemand ook altijd zo snel mogelijk in het echt zien in plaats van maaaanden mailen en chatten. Pas dan weet je of er echt een klik is.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Of gaat het in het echte leven vlotter dan op internet? Dat is mijn ervaring, maar dat ligt geheel aan de persoon natuurlijk, en of je een beetje makkelijk kunt babbelen (en niet verlegen bent).quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Wel internetdaten maar niet Skypenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Wel internetdaten maar niet Skypen
Als je al een tijdje mailt kun je prima skypen. Ik ben uiteindelijk verlooft met mijn Skype datequote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!
Ik kijk wel uit met Skype voortaan
Lastiger denk ik zelfs.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
.daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef VacaLoca het volgende:
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand![]()
Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
hallo allemaal!
ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
Nou, gelukkig nog nooit een relatie gehad met iemand die al kinderen had. Maar als ik moet gaan betalen om zijn kinderen er bij te krijgen, dan gaan die kinderen maar naar zijn exquote:Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Uch, stallion Lamon heeft gesprokenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Mijn date durfde het na een week aanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn date durfde het na een week aan
Trouwens, de 2e date is een feitalleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst
Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijdsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn date durfde het na een week aan
Trouwens, de 2e date is een feitalleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst
Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?
Deze discussie is al heel vaak geweest. Zoals Silenus laatst zei waarom niet en/en ipv of/ofquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.
Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?
Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
Ik word nooit verliefd meer, dus zoek altijd verder, maar als je dat gevoel wel hebt zou ik even stoppen, je kunt later altijd weer op zoek gaan als het niet lukt....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijds![]()
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken
Wat is dit nu weer voor kakverhaal. "Lekker wijf van 18" en later een vies uitziende hoerenbitch.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef power2live het volgende:
Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.
Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.
In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
Hmhm, ik heb namelijk nog 1 dame op MSN die toevallig uit mijn eigen woonplaats komt. Heb haar de afgelopen dagen bewust niet aangesproken maar vanavond sprak zij mij dus aan. Dus vandaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.
Waarom? Je kunt altijd toch even naar de kroeg fietsen, twee biertjes doen en weer naar huis. Als het niks is, prima, als het wel wat is: Luxeprobleempje!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten
Er bestaat / bestond inderdaad een beeld dat datingsites zouden zijn voor mensen die 'in het echt' moeite hebben met het leggen van contact. Het blijkt echter zo te zijn dat de degenen die daar geen moeite mee hebben ook vrij makkelijk online een date regelen. De mensen die daar in het echt wel moeite mee hebben, hebben dat online vaak ook. Of komen wel tot een date, maar lopen dan vervolgens vast.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.
Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?
Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
Wat wil je zelf?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken
Als je verder wilt zoeken is dit dus niet de persoon die jou geheel kan boeien.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo wederzijds dat het tot twee weken kan duren voor er een nieuwe date komt ?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Meerdere opties:quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1a. Het neuken viel ook tegen, dus doeidoei
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.
2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
Pech = Toeval.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef love_sharon het volgende:
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.
Pech= verkeerde keuzes makenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pech = Toeval.
Toeval bestaat niet.
Haha briljante analyse - dit topic gaat er met sprongen op vooruitquote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1a. Het neuken viel ook tegen, dus doeidoei
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.
2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
quote:
Dat zeg ik .quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:
2. te dom, te fucked up, te claimend
Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht hequote:
De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...quote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he
kwa?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he
Bravo, eindelijk een beetje zelfreflectie, hoe onverwachts.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Silenus het volgende:
Verkeerde keuzes maken is natuurlijk geen pech, dat is domheid. Pech is dat je buiten een blik leuke mannen een keer toevallig één debiel tegenkomt. Kan gebeuren. Als het stelselmatig debielen zijn heb je blijkbaar geen oog voor leuke mannen.
Er zijn genoeg leuke kerels, net als dat er genoeg leuke vrouwen zijn. Iedereen die zeurt dat er nergens leuke mannen/vrouwen zijn kijkt of niet goed of spoort zelf niet helemaal.
Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...
Bedoelde ik idd. Dyslexie zorgt soms voor leuke vervormingenquote:
Dan nog kan een slimme vrouw op internet echt wel inschatten wat voor type iemand is, zonder dat je diegene ooit hebt gezien. Aan iemands taalgebruik kun je al een beetje aflezen of iemand makkelijk kan praten of dat er weinig spannends uitkomt. Of dat 'ie een beetje te vertrouwen is of dat 'ie eigenlijk gewoon een psychopaat is.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.
Wanneer je dan nog verder met die gene wilt daten natuurlijk wel.
Bullcrap.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:
Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullcrap.
Ik kan aan de hand van een foto, schrijfwijze, interesses, omschrijving en algeheel taalgebruik toch echt wel al afleiden wat voor een type iemand is.
Ik ben er idd bang voor dat er vrouwen zijn die hun profieltekst laten schrijven door iemand die hele mooie teksten kan verzinnen (of ze plukken teksten van internet). Soms valt dit op als je de foto en de tekst naast elkaar houdt maar dit zal niet altijd zo makkelijk te zien zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
Maar je mag niet hardop zeggen dat de foto voor 99% bepaald of je interesse in iemand hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:19 schreef Silenus het volgende:
Zelfs aan een foto kun je al veel aflezen. Sociale klasse, hoe je in het leven staat.
Tienermoeders zien er heel anders uit dan studentes, bijvoorbeeld. Kun je zien aan getekende wenkbrauwen, oorbellen-waar-parkietjes-in-kunnen-zitten, naamkettingen, etc.
Alleen een geëpileerde en daarna opnieuw getekende wenkbrauw zegt al genoeg: laagopgeleid, volks en valt op anabolen-harry's.
Oh christus... Dan maar even een voorbeeldje:quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
Zucht..quote:Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh christus... Dan maar even een voorbeeldje:
Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.
Eerste indruk: Kamper-tienermoeder met (maximaal) VMBO.
Vervolgens een profiel met daarop:
Ik ben nieuwschierig of er hier mannen zijn die flink van stappen houden.
Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.
Daarna zie ik bij "Kinderen" 2 staan.
Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.
Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"
Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken.
Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef kastanova het volgende:
Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken.
Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
Zo'n uiterst geval telt amper als voorbeeld. Kan toch ook prima dat je iemand hebt die 95% hetzelfde is als iemand die wel goed/leuk/etc is, een echte catch, maar die enkel in persoon toch wel wat nare trekjes blijkt te hebben, die 5%. Kleine kans dat dat via internet meteen naar voren komt, als het met digitale communicatie al naar voren kan komen...quote:Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh christus... Dan maar even een voorbeeldje:
Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.
Eerste indruk: Kamper-tienermoeder met (maximaal) VMBO.
Vervolgens een profiel met daarop:
Ik ben nieuwschierig of er hier mannen zijn die flink van stappen houden.
Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.
Daarna zie ik bij "Kinderen" 2 staan.
Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.
Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"
En hoeveel mensen doen dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt me inderdaad via internet moeilijk iemand te pijlen. Je kan je zelf voor alles en iedereen uitgeven.
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje?
Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Ja, als het twee weken duurt vind ik dat altijd een beetje twijfelachtig. Maar wie weet.
Tja ik weet het niet, heb geen ervaring met dating site ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoeveel mensen doen dat?
Het lijkt me dat het merendeel met een tikje de positieve kant op toch wel in de basis eerlijk is.
Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houdenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend?
We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houden
Volgens Macondo welquote:Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?
Ergo: ik zoek iemand met geld.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het ergste is nog dat ze op hun profiel zetten bij beroep: "Ik ben fulltime moeder!"
Niet veelquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ergo: ik zoek iemand met geld.
Valt me ook op dat er veel jonge vrouwen met kinderen zijn. Vraag me af hoeveel mannen daar op reageren.
waarom op mailen blijven hangen? Gewoon smsen iets simpels. En na het smsen kan je eens belletje plegen. Dat laatste deed ik altijd in de auto onderweg naar huis. Of effe voor slapen gaan. Zo leer je elkaar ook beter kennen dan via de mail, en weet je sneller of de klik er wel of niet is.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef GlenSpey het volgende:
We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwd
wat een onzin zeg. Dat je zoenen laat bepalen of je date wel of niet geslaagt is.quote:Volgens Macondo wel![]()
En ja goed, als het niet was gebeurd had ik er ook twijfels bij gehad of het een succes was te noemen. In het eerste halfuur van de film had ik het idee dat ze bewust een beetje afstand hield namelijk
4 jaar?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet veel
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaanwat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.
'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'...![]()
![]()
Holy tyfus! Dat zeg ook wel iets over de "vrouw" in kwestie.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'...![]()
![]()
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kindquote:Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet veel
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaanwat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.
![]()
Dat ze goed ingeneukt is.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Holy tyfus! Dat zeg ook wel iets over de "vrouw" in kwestie.!
Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.
Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Holy tyfus! Dat zeg ook wel iets over de "vrouw" in kwestie.!
I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.
Zegt meer iets over jouw dan over haar.
Jij hebt al iemand veroordeeld om het feit dat ze op jonge leeftijd moeder geworden is. Zonder dat jij de hoe of wat weet.
Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten..
Het zal me aan me reet roesten ik moet geen vrouw met kind dat het zegt genoeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?
Antibiotika en ze wist niet dat het haar pil onveilig kan maken?
Om maar wat voorbeelden te noemen
Omdat jij dat zegt? Lekker bekrompen dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.
Haha wat een totale onzin. Ben je echt zo onzeker jah?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Date zonder zoenen = mislukte date: eens
Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt? Lekker bekrompen dan.
[..]
Haha wat een totale onzin. Ben je echt zo onzeker jah?
Ben jij het geweten van Nederland? Wat heeft het met onzekerheid te maken? 't is onderdeel van het spelletjequote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt? Lekker bekrompen dan.
[..]
Haha wat een totale onzin. Ben je echt zo onzeker jah?
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.
"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."
Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend?
Ik ben nog geen vrouwen tegengekomen die daar niet op afknappenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?..![]()
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.
Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
Internet/FOK is niet de plek voor nuance.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?..![]()
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.
Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.
Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.
Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.
Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.
Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
Ik doel meer op niet zoenen is geen succes date verhaalquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wélgebruikt dan klopt er iets niet..
Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.
Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.
Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.
Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.
Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
Tuurlijk heb je verschillende kinder moedersquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef MelR het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.
Maar er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.
Goh, tja, wat moet je ermee. Op zich een leuk bericht, ik zie wat positieve puntjes en een puntje van kritiek, hartstikke leuk. Ik krijg wel vaker een berichtje van iemand die zegt dat ze er om kan lachen maar het op één puntje toch echt niet met me eens is. Nou helemaal prima, bedankt voor je feedback (quote:Afzender: Victress
Datum: 30/11/2010 21:07
Titel: één ding
Inhoud:
Hallo Silenus,
Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!
Groetjes Bernadette
(note van Silenus: Hierna gaat ze stukjes uit mijn profiel quoten en er lekker op reagerenquote:Afzender: Victress
Datum: 02/12/2010 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE JONGETJES ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.quote:VALT WEL MEE, KAN ME WEL BEHEERSEN. MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VROUWEN NIET VALLEN OP ZON ARROGANTE KWAL ALS JIJ DUS IK DENK DAT JE DAN NOG LANG KUNT ZOEKEN!
Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.quote:NEE, DAN DE MANNEN HIER DIE EEN FOTO VAN HUN HOND I.P.V. ZICHZELF PLAATSEN. VOOR COMMENTAAR OP JOUW FOTO: ZIE HIERONDER.
Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.quote:VOLGENS MIJ MOET JE DAARVOOR MET ZN TWEEËN ZIJN EN IS HET NIET OOK DE VERANTWOORDELIJK VAN DE MAN OM ANTICONCEPTIE TE GEBRUIKEN? OF BEN JIJ OOK ZON SUKKEL WAARBIJ HET VERSTAND IN ZIJN KRUIS ZIT?
Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.quote:EEN PROFIELTEKST IS BEDOELD OM ER IETS OVER JEZELF TE VERTELLEN EN NIET OM COMMENTAAR OP ANDEREN TE GEVEN.
HOEWEL IK MOET TOEGEVEN DAT DEZE TEKST VAN JOU VEEL OVER JEZELF ZEGT.
Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.quote:DE INTERPUNCTIE IS BEDOELD OM EEN TEKST EVENTUEEL VAN KRACHT TE VOORZIEN.
BIJ HET GEBRUIK VAN OHJA BIJ HET BEGIN VAN IEDERE ZIN GAAT DIT ECHTER VERLOREN.
(quote:IK VIND JOUW FOTO NOU OOK NIET DAT JE ZEGT: WAUW!!
EEN ALLESBEHALVE INTELLIGENTE BLIK!!!
Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.quote:JIJ KUNT DUS BIJ ELK STERRENBEELD EEN VOLLEDIGE BESCHRIJVING GEVEN?
(Darwin-award, denkt ze een spelfout te hebben gevonden, klopt 'ie niet.quote:HOEZO SPELFOUTEN? VERS GEMAAID ZIJN 2 WOORDEN , NIET EEN WOORD.
Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.quote:IK VRAAG ME STEEDS AF HOE STUDENTEN HUN LANGDURIGE VERRE REIZEN KUNNEN BEKOSTIGEN WAARDOOR ZE NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN AFSTUDEREN MET ALS GEVOLG DAT ZE DUS LANGER GE/MISBRUIK MAKEN VAN OVERHEIDSGELD, MIJN BELASTINGCENTEN DUS!!.
WAT BETREFT JOUW STUDIE: ZONDE VAN HET GELD!
BY THE WAY, IK HEB MIJN STUDIE ZELF BETAALD
Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.quote:MISSCHIEN OOK EEN TIP VOOR JOU?
Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.quote:GELUKKIG HEBBEN WE NIET ALLEMAAL DEZELFDE HUMOR ANDERS LAZEN WE ALLEEN MAAR DIT SOORT ONZINVERHALEN
Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.quote:NEE, DAN DIT SOORT PROFIELEN, DIE GETUIGEN ZEKER WEL VAN ENIGE INTELLIGENTIE?!
Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.quote:HIER HAD IK AL OP GEANTWOORD MAAR WIL ER NOG AAN TOEVOEGEN DAT JIJ WEL TE EGOISTSCH ZULT ZIJN OM JE IN EEN DERGELIJKE SITUATIE AAN TE PASSEN.
Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.quote:IK VRAAG ME TOCH ECHT WAT JIJ HIER DAN DOET?! AANDACHT TEKORT? JOUW INBOX STROOMT NU ZEKER OVER? OF IS HET JE EIGEN FRUSTRATIE AFREAGEREN? DAAR LIJKT HET WEL VEEL OP, HEEL ZIELIG, ER IS TOCH WERKELIJK ECHT IETS HEEL ERG MIS MET JOU!!!!
quote:DIE TIP WIL IK JOU OOK NOG WEL GEVEN, ZOALS IK AL ZEI, JE HEBT NOG HEEL VEEL TE LEREN!!!!!
Ik denk dat ze tegen het plafond aanvliegt als ze dit leest.quote:Ontvanger: Victress
Datum: 02/12/2010 13:02
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Beste Victress,
kijk even naar deze link: http://sport.aanbodpagina(...)-tijdens-de-overgang
Groetjes!
Dat laatste ook inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dat mens spoort niet maar je profiel vind ik aardig kansloos
quote:Afzender: Victress
Datum: 02/12/2010 13:39
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Dat bedoel ik dus, alleen maar kritiek op anderen.
Puberaal gedrag omdat de hormonen zich nog moeten ontwikkelen tot volwassenheid, als ze dat in jouw geval al doen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dit bij sommige nooit tot volledige ontwikkeling komt.
Helaas moet ik terugkomen op mijn eerder gedane belofte om met jou een discussie aan te gaan. Gezien je reactie zou deze niet gelijkwaardig en dus voor jou alleen maar zielig zijn!!!
Haha, zeker omdat ze me ook nog eens geblokkeerd heeft. Was wel benieuwd waar dat levensgrote verschil in benadering wel door kwam namelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, ze zet je dan toch nog even mooi op je plaats
verschilt toch wel aardig met dat woeste gebrul van vanochtend. Wat is het toch een fascinerend fenomeen, datingsites.quote:k heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool,
Wat een kind uitmaakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kind
Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.
Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een kind gekregen heeft. Als of je op haar neer kijkt.
Oh, dat klusje was in de bios al geklaardquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!
En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wélgebruikt dan klopt er iets niet..
In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, dat klusje was in de bios al geklaard![]()
Met blauwbekken bedoelde ik het heeeeeel erg koud hebben
Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef macondo het volgende:
[..]
In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.
Zelf binnenkort date met kordate dame, na 2 mails gaan we wat drinken.
En daarnaast is er iemand die helemáál niet kordaat is gebleken. Mail er al sinds 1 september mee. Fout natuurlijk, maar ze is wel heel leuk, grappig en (zo bleek later pas) heel mooi. Alleen woont ze niet om de hoek. Kans bestaat ook dat ze dit leest trouwens.
Ah jo leuk toch lekker stukje rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.
En daar ligt nu een beetje het dilemma. Voor nu is het nog niet zon probleem maar als het straks echt wat wordt dan is 1 keer in de 2 weken of zelfs 1 keer in de week mij eigelijk net iets te weinig. Ze woont niet heel ver weg maar tis ook niet zo dat je er 'ff' een halfuurtje in de avond langsrijdt.
Aangezien je zelf al aangaf dergelijk onderscheid niet te kunnen maken online, gaf ik júist zo'n abstract voorbeeld; desalniettemin geldt het ook voor de minder "obvious" types..quote:Op donderdag 2 december 2010 01:34 schreef love_sharon het volgende:
Zucht..
Ik zeg dat het soms voorkomt dat mensen anders zijn dan op internet. Jij als bijdehand persoon lijkt mij wel slim genoeg om dan zelf te kunnen bedenken dat ik het niet over zulke gevallen heb.
Vandaar dat er in mijn zin staat 'ze kunnen anders zijn' het hoeft niet.
En iedereen kan een keer zo'n fout maken.
Niet alles door gelezen, want dat was toch echt even teveel van het goeie,quote:Op donderdag 2 december 2010 13:05 schreef Silenus het volgende:
Haha zo zeg, volgens mij heb ik een berichtje van een vrouw met wat issues gekregen. Dit zijn stemmingswisselingen, niet normaal.![]()
Allereerst kreeg ik enkele dagen geleden een reactie van een vrouw van 53:
[..]
Goh, tja, wat moet je ermee. Op zich een leuk bericht, ik zie wat positieve puntjes en een puntje van kritiek, hartstikke leuk. Ik krijg wel vaker een berichtje van iemand die zegt dat ze er om kan lachen maar het op één puntje toch echt niet met me eens is. Nou helemaal prima, bedankt voor je feedback () en have a nice life verder. Niet gereageerd en verder gegaan.
MAAR NIET BIJ BERNADETTE!! Zij liet het er niet bij zitten. Wat zag mijn oog vanochtend? Een woeste mail, waarbij onze hevig geëmotioneerde vrouw pardoes haar capslock aan liet staan.
[..]
(note van Silenus: Hierna gaat ze stukjes uit mijn profiel quoten en er lekker op reagerenWat schuingedrukt is komt uit m'n profiel, wat zij terugstuurt is zoals ook in het echt capslock
)
Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)
[..]
Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.
[..]
Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.
[..]
Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.
[..]
Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)
[..]
Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.
[..]
(![]()
)
Ohja: het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.
[..]
Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.
[..]
(Darwin-award, denkt ze een spelfout te hebben gevonden, klopt 'ie niet.)
Ohja: je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.
[..]
Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.
[..]
Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.
[..]
Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.
[..]
Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.
[..]
Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.
[..]
Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.
[..]Nou moe, die heeft er wat werk in gestoken zeg! Natuurlijk krijg ik wel vaker of hele leuke óf compleet woeste mailtjes, wat ik nu zo frappant vind is het verschil. Eerst heel aardig en netjes, dan twee dagen geen reactie krijgen en het lijkt nu net alsof ik een mailtje krijg van Satan herself.
Heb dit maar even teruggestuurd nu net.
[..]
Ik denk dat ze tegen het plafond aanvliegt als ze dit leest.
"Kijken of er een mogelijkheid is"quote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
Tuurlijk snap ik ook dat het beide totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, maar puur even om aan te tonen dat het ridicuul is om alle "fouten uit het verleden" zomaar even "opzij te schuiven."quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb m'n kinderen vermoord
Trouwens, wat maakt een moord uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een moordenares bij krijgt.
Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een moord gepleegd heeft heeft. Als of je op haar neer kijkt.
Wie weet was het een ongelukje. Kan iedereen overkomen. Ook jij kan door een ongelukje een kind vermoorden.
Dat ze een moord gepleegd heeft op jonge leeftijd geeft wel aan hoe zij is qua persoon. Ze neemt wel de verrantwoordelijkheid voor haar fouten.
Dan heb jij het niet goed begrepen, of ik niet goed uitgelegt.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef kastanova het volgende:
Laten we voor de grap "kind" eens vervangen door "celstraf vanwege een gezinsmoord"
[..]
Tuurlijk snap ik ook dat het beide totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, maar puur even om aan te tonen dat het ridicuul is om alle "fouten uit het verleden" zomaar even "opzij te schuiven."
Vind het sowieso ridicuul dat je iemand anders gaat aanspreken op zijn/haar criteria.
Hypocriet ook bijna... Als iemand hier typt "Ik val niet op vrouwen met een bochel vol wratten" kom je immers ook niet met zo'n "daar moet je iemand niet op afrekenen"-betoog.
Jij noemt het bekrompen, ik noem het reëel.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:35 schreef ook_gek het volgende:
Dan heb jij het niet goed begrepen, of ik niet goed uitgelegt.
Het ging mij er om dat een jonge vrouw met kind een slet is vmbo heeft gedaan en mislukt is voor het leven. Einde discussie.
En dat is precies wat ik bedoel met vooroordelen. Alles op een hoopje gooien en klaar. Dat is bekrompen denken.
Heeft niks met reeel te maken en de vergelijking die jij nu maakt gaat ook werkelijk nergens over.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij noemt het bekrompen, ik noem het reëel.
Als jij iedere dag naar dezelfde prostituee gaat en 15 dagen achter elkaar kom je tijdens het beffen erwten tegen, verwacht je dan op dag 16 spruitjes of ga je haar toch eens aanspreken op haar eetpatroon of hygiëne?
Goed punt, maar ik snap ook wel dat je na een dag hard werken geen zin hebt om nog naar iemand toe te gaan en dan leuk en gezellig op stap te gaan. Tis ook niet zo dat we al verkering hebben of gelijk smoorverliefd zijn... ik kom natuurlijk ook maar zo even er tussenin vallen terwijl we elkaar amper een week kennen. Het is voor op dit moment dus ook nog niet zon probleem... maar dat zou het wel worden als na 2 of 3 dates zou blijken dat dat elke keer zo isquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Kijken of er een mogelijkheid is"
Dude, daar spreekt nou niet echt enthousiasme van uit; tijd héb je niet, tijd máák je...
Of denk je echt serieus dat haar vollédige agenda volgepland is?
11 dagen x 24 uur = 264 uur te besteden.
264 uur min 56 uur bij een fulltime baan is 208 uur over.
Hoor ik je al zeggen dat slapen er dan nog vanaf gaat, maar een date waarbij je direct in bed kruipt kan natuurlijk ook gewoon (been there, done that, incl. biertje bij het ontbijt.)
Maar vooruit, niet iedereen is even impulsief dus 8 uur slaap per nacht er ook nog af = 208 - 7x8 = 152 volledige vrij uurtjes voor jou over...
En die heeft ze dan kennelijk geheel volgepland met elke avond sporten, feestjes, vriendinnen, bloemschikken, rummikubben, etc.?
Bullshit... En mocht ze, geheel hypothetisch uiteraard, écht zo'n druk sociaal leven hebben, dan kan ze voor jou toch wel één avondje sporten laten schieten?
Mocht ze echt blijven beweren dat het niet tot de mogelijkheden behoort, dan is het enthousiasme kennelijk van een dusdanig bedroevend niveau dat je beter zelf de handdoek in de ring kunt gooien...
En dat moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef ook_gek het volgende:
Heeft niks met reeel te maken en de vergelijking die jij nu maakt gaat ook werkelijk nergens over.
Als je zo bekrompen denkt is je wereldje wel erg klein.
Want dan kan je op alles en iedereen wel wat aanmerken en afschrijven.
Nah, weddenschapje maken dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een complexe figuren in dit topic. Enige wat uit zal maken wb GlenSpey is of die 2de date er komt of niet. Als ie 'pas' na 2 weken volgt, blijft het feit dat ze 'm weer wilt zien en als die date super verloopt dan boeit dit allemaal toch voor geen meterVolgt de date niet, tja dan is het ook duidelijk he.
Zolang Glen maar niet als een hondje op zn baasje het gaat lopen afwachten dan loopt het wel zn gangetje he
uhm ik sta niet op een dating site.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef kastanova het volgende:
Dude, ga je nu echt beweren dat je op élk profiel dat je tegenkomt, ongeacht het uiterlijk of leeftijd, een uitnodiging voor een date stuurt?
nop ook dat ben ik niet. Ik ben geen hokjes denker. Dat ben ik wel.quote:Oftewel, je bent inderdaad een hypocriet. Een mooi weer pratende hypocriet om precies te zijn.
Maar dat heb je wel gestaan, dus geef gewoon eens antwoord johquote:
Whehehe, wat ben je toch ook een kortzichtige dweeb.quote:nop ook dat ben ik niet. Ik ben geen hokjes denker. Dat ben ik wel.
Echter ben jij van mening dat jij kennelijk altijd gelijk heb en graag mensen in hokjes propt om dan te kunnen roepen dat je oh zo gelijk heb.
Wat prima is natuurlijk. Dat moet ieder voor zich zelf weten.
ik heb nog nooit naar mijn weten op een dating site gestaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dat heb je wel gestaan, dus geef gewoon eens antwoord joh.
Er staat toch echt kennelijk, dus geen mening maar een aannamen.quote:Whehehe, wat ben je toch ook een kortzichtige dweeb.
Ga je me eerst verwijten dat ik een hokjesdenker ben omdat ik naar aanleiding van een online profiel een mening vorm...
....en vervolgens ga je een behoorlijk stevige mening over mij geven naar aanleiding van een paar online posts.
Had ik je al hypocriet genoemd?.
Wat doe je hier dan in godsnaam?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog nooit naar mijn weten op een dating site gestaan.
Oh wacht, "kennelijk" is het magische excuus-woord waarmee je alles teniet doet?quote:Er staat toch echt kennelijk, dus geen mening maar een aannamen.
Als ik van mening ben dat jij zo bent staat daar geen kennelijk.
Dat maakt net het verschil.
Zo. En dan nu je excuus aanbieden voor je schandelijke aantijgingen jegens mijn persoon.quote:
doet dat er toe in de nu gaande discussie?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in godsnaam?
Wedden, leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef kastanova het volgende:
Nah, weddenschapje maken dan maar?
Áls de date er pas na twee komt, wil ik er wel 250 euro op verwedden dat er geen relatie langer dan een jaar uit voortvloeit.
Nee inderdaad, waar haal ik in gódesnaam het lef vandaag om over datingsites te beginnen in dit topic... Be-lá-ché-líjk!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef ook_gek het volgende:
doet dat er toe in de nu gaande discussie?
Onderwerp niet verleggen om je gelijk te halen. Dat is een beetje jammer.
quote:Zou niet weten waarom, de discussie die gaande is tussen ons heeft niks met die kennelijk te maken. Dus ook op deze manier kan je niet je gelijk halen.
Nee inderdaad, waarom ik daarnaast ook nog eens over het woord "kennelijk" begin is mij bij nader inzien ook een raadsel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef ook_gek het volgende:
Er staat toch echt kennelijk, dus geen mening maar een aannamen.
Als ik van mening ben dat jij zo bent staat daar geen kennelijk.
Dat maakt net het verschil.
Iedere keer als een weddenschap verlies.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Wedden, leuk!
Hoe vaak keer je uit?
De discussie gaat over hokjes denken. Alle tiener moeders zijn sletten hebben vmbo en mislukt voor het leven. Dit omdat het bijna altijd zo is.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waar haal ik in gódesnaam het lef vandaag om over datingsites te beginnen in dit topic... Be-lá-ché-líjk!
[..]
[..]
Nee inderdaad, waarom ik daarnaast ook nog eens over het woord "kennelijk" begin is mij bij nader inzien ook een raadsel.
We waren gezellig over de invloed van differentatie en de invloed daarvan op de hedendaagse techniek aan het babbelen en ineens *BAM!*, sleep ik inderdaad ineens het woord "kennelijk" er aan de haren bij....
Mensen, mijn excuus hiervoor, het waren de stemmen in m'n hoofd die telkens "kennelijk! kennelijk! kennelijk!" bleven scanderen, vandaar dat ik het er vanuit het niets ingooide.
Dude... Geloof me, je lijdt echt niet alleen aan dyslexie...
...oeh wacht...
Geloof me, je lijdt kennelijk echt niet alleen aan dyslexie...
Ik ben serieus hoor, wat is je quote? Van een één-op-één weddenschap kan natuurlijk geen sprake zijn, dus zeg het maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iedere keer als een weddenschap verlies.
Vrijwel nooit dus.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik wacht met smart op nog meer modder.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De discussie gaat over hokjes denken. Alle tiener moeders zijn sletten hebben vmbo en mislukt voor het leven. Dit omdat het bijna altijd zo is.
Jij vind mij hypokriet door daar een andere mening over te hebben.
Ik geef aan dat ik geen hokjes denker ben.
Jij geeft aan dat ik dat wel ben omdat ik zojuist een meningnover jou gevormd heb.
Ik geef aan dat het geen mening maar aannamen is omdat jij verkeerd gelezen heb. Er staat niet dat ik vind dat. Er staat kennelijk. Dat maakt het verschil.
Jij begint de grip op de discussie te verliezen en quote uit een totaal andere reactie die volledig buiten de gaande discussie staat het stukje kennelijk. En tevens komt er ook opeens in de discussie wat ik hier doe wegens het feit dat ik niet op een dating site staat. Wederom externe factor die buiten de discussie hokjes denken staat.
Externe factor breng je daar mee in om je gelijk en dus grip terug te winnen op de discussie.
Ik geef aan dat jij externe factoren niet in de discussie moet mengen die er niks mee te maken hebben.
En vervolgens heb ik zo blijkt nu meer dan alleen dislextie. Een pure wanhoop reactie omdat je niks zinnigs meer te zeggen hebt zo lijkt het.
Er valt ook niet verder te komen. Ieder zijn of haar eigen meningquote:Op donderdag 2 december 2010 17:34 schreef Friek_ het volgende:
ook_gek: ik denk dat je met dergelijke opsommerige reacties niet zoveel verder komt.
Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef macondo het volgende:
Ik ben serieus hoor, wat is je quote? Van een één-op-één weddenschap kan natuurlijk geen sprake zijn, dus zeg het maar.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt ook niet verder te komen. Ieder zijn of haar eigen mening
Valt kennelijk weinig meer verder te zeggen
Nee geen kennelijk in dezequote:
True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn jullie nou aan het wedden over mij en mijn date?
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Eens kijken of er nog leuke mannen in de stad zijn vanavond
Gezelliger weet ik niet, maar drukker zou het in ieder geval worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou post eens wat foto's hier dan van jezelf om het wat gezelliger te maken
Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...
Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.
Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar.
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...
Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type.
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder.
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.
Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog.
Geen idee wat een WOS-er is, maar dan neem ik gewoon de andere kant van de weddenschap. 1:2, ik keer twee keer uit als er een relatie ontstaat van minimaal een jaar. En kom op, laat ik eens gek doen - speciaal voor Kastanova doe ik een 1:3 quote, bij jou keer ik drie keer uit. Het is dan wel niet jou inititiele kant, maar je krijgt wel drie keer uitbetaald en dat zonder achtergrondinformatiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.
Aangezien die niet aanwezig is, gewoon een 1/1
Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Eens kijken of er nog leuke mannen in de stad zijn vanavond
Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelen.
Ik lig nu net vijf minuten in bedquote:Op vrijdag 3 december 2010 04:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligt?
Hoi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Trouwens Utrecht heeft geen verkeerde mannen
Ah, je zit onder plak?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef brunette82 het volgende:
ik hoef me niet meer te melden hier
Leuk toch, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
en dat niet eens via een datingsite! deze stond gewoon voor mijn neus
Leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, uiteindelijk blijkt dat de 2e date toch volgende week kan. Ziet er naar uit dat het weer woensdag gaat worden.
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik lig nu net vijf minuten in bed
En ik was in Utrecht dus niet zo gek dat we elkaar niet tegenkwamen
Trouwens Utrecht heeft zeker geen verkeerde mannen
Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
LeukIk kreeg het idee dat ze wat minder enthousiast was dan jij, maar dat lijkt toch mee te vallen.
Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?
Met deze 2 ben ik in ieder geval zonder problemen weggekomen op een date:quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen?
Je weet toch dat ik hier slechts 1 keer in het jaar kom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 04:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?
Ik je maar citeren, maar niemand reageert. Maar je sletje heeft je gedumpt? Of heeft ze een kind gekregen en ging je als een haas vandoor?
Baas über baas hoor, respect!
Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.quote:
Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed!
Nee, al had ik wel een date bij iemand anders thuis. Maar die was via reallife. (Althans, die blind date die een vriend voor me gehosseld had laatst en die ik twee weken geleden op zaterdagnacht 1.30u meette en bleef slapenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
Ik lig nu net vijf minuten in bed
En ik was in Utrecht dus niet zo gek dat we elkaar niet tegenkwamen
Trouwens Utrecht heeft zeker geen verkeerde mannen
Ah, oppassen met dames uit het extreme noorden of zuiden. Die zoeken in veel gevallen gewoon een "opening" in Utrecht omdat ze van plan zijn naar Utrecht te verhuizen (geef ze eens ongelijk). Eerste wat ze doen is dan daten omdat het makkelijker is een date te regelen dan een vriendschap op te bouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Morgenmiddag staat m'n volgende internetdate weer gepland, ditmaal met wéér een psychologe, nu uit Groningen. Ze moest sowieso hier zijn dit weekend, dus dat wordt een lunch voordat ik naar m'n werk ga.
Nee hoor zo'n spannend verhaal is het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?
Ehm, ik heb foto's van Xennia gezien hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.
Niks van gemerktquote:Wel meer vrouwen dan mannen overigens. Voor mannen dus een pre
Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ik
Hmm bitchy..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond een date, hij gaat voor mij koken.
Heb alleen nog niet verteld dat ik om 9 uur weer weg moet terwijl ik om zeven bij hem kom![]()
Dat wordt een snelle date
Later op de avond minder hoor, dames zijn kennelijk eerder moequote:
Tja ik doe het hem niet aan om nu al helemaal gekeurd te worden door mijn vriendinnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.
[..]
Hmm bitchy..
Ik heb hem net een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreekquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
Dat van maar 2 uurtjes zou ik ook best wel een kutstreek vinden trouwens.
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?
Waarschijnlijk is het punt ook beetje dat je het net pas hebt gedaan. Misschien (let op de misschien want ik ken je afspraken niet) heeft hij al boodschappen gedaan. Een avondvullend programma met eten en hapjes. Dus dat je het een beetje laat laat weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
Ja, ik ook. Kom op, twee uur is toch geen volwaardige date?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.
Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, iemand die op jouw kosten meevreet en dan de stad ingaat om kerels te regelen. Stel je voor hé!
Zou? Heb je nu al afgezegd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doen
Hoe ging je date eigenlijk met dat meisje wat bij je uit kwam huilen, omdat ik haar voor vals profiel uitmaakte?quote:
Ik wist al dat je altijd met smart op mij wachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan wacht ik met smart op een dateverslag morgen.
Precies, dat bedoel ik ook. Dat soort dingen gebeuren, geen groot issue, maar dan is het wel zo netjes dat van te voren te vermelden. Zelf zou ik de date dan liever verzetten ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef love_sharon het volgende:
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.
Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.
[..]
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.
Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?
Man met juiste looks en woorden , Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vervolgens de nono's een paar kleine levenslessen geven en daarna ga ik weer verder met het neuken van "hun" potentiële dates.
Ik wacht er gerust 50. Maar ik ben dan ook idioot. (bij mij krijg je bv eerder seks dan zoenen, vindt zoenen veel intiemer)quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?
Dateverslag:quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan wacht ik met smart op een dateverslag morgen.
Als er iemand is die fluitend naar een date sjokt alsof er niets staat te gebeuren, ben jij het volgens mij welquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Over een uur mijn lunchdate, oh jongens wat spannend!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Over een uur mijn lunchdate, oh jongens wat spannend!![]()
![]()
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Thornado het volgende:
De RP dame die mij de leuke mail stuurde, heeft inmiddels ook al haar 06 nummer met mij uitgewisseld.
Het gaat lekker vlot: geen weken chattten en mailen. Ik hoop dat ik binnenkort tijd kan vinden voor een date (ik zit echt bizar volgepland deze komende twee weken met werk, cursussen en privé dingen).
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Silenus het volgende:
Holy shit wat sneeuwt het hard nu. Ik kom straks echt als een witte verschrikkelijke sneeuwman aangelopen geloof ik.![]()
Ik zal eens kijken als wij echt een date gaan plannen. Ik ben flexibel en best bereid om er wat extra moeite voor te doen om toch snel te daten.:)quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
Eens!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.
[..]
Haha! En toch klinkt het wel erg tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:
- kom je nog bij deze sint op schoot zitten?
- dan krijg je billenkoek omdat je stout bent geweest![]()
Niet als het telkens terug komt.. eerder ook al in een mailtjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha! En toch klinkt het wel erg tof
Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.
Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.
Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijktquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Er is altijd wel ergens tijd. Volgens mij had kasta zo'n mooi rekensommetje gemaakt. de vraag is alleen of je je tijd alleen of bv wat nachtrust voor een date wilt opgeven
Dat is wat ik zeg. Er is vaak wel tijd, maar vaak doe je liever andere dingen, omdat de rest al is volgepland.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijkt
Uiteraard, maar ik ga met de trein.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:
Het is misschien niet makkelijk, maar volgens mij wel mogelijk. Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalen
Dat vraag ik mij nu dus af.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
[..]
Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.
- wil jij de sint zijn staf even vasthouden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Er komt nog een tijd dat ik me in ga laten hurenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |