abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89413321
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1a. Het neuken viel ook tegen, dus doeidoei
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.

2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 1 december 2010 @ 23:58:01 #104
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89413425
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Meerdere opties:
1. Je bent nét geen acceptabel aan-vrienden-showen materiaal, dus eventueel nog wel acceptabel als neukertje
1b. Het neuken was redelijk, maar ze zijn écht op zoek naar een vaste relatie en daarvoor kom je wat betreft de rest te kort.

2. Je bent een mooi ding, maar qua innerlijk mankeert er echt iets aan je (te dom, te fucked up, te claimend)
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.
pi_89413463
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef love_sharon het volgende:
Of ze heeft gewoon pecht gehad met de soort mannen.
Pech = Toeval.
Toeval bestaat niet.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:00:09 #106
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89413512
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pech = Toeval.
Toeval bestaat niet.
Pech= verkeerde keuzes maken
Verkeerde keuzes kan je veranderen in goeie keuzes.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:01:36 #107
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89413571
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Meerdere opties:

Haha briljante analyse - dit topic gaat er met sprongen op vooruit _O-
Overal verstand van.
pi_89413748
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:00 schreef love_sharon het volgende:
Pech= verkeerde keuzes maken

quote:
3s.gifOp woensdag 1 december 2010 23:55 schreef kastanova het volgende:
2. te dom, te fucked up, te claimend
Dat zeg ik .
  donderdag 2 december 2010 @ 00:24:19 #109
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89414535
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik .
Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he :')
pi_89414813
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik vind dat het niet meteen betekent dat je te dom bent. Zoals jij te dom zegt ga ik er vanuit dat je te dom bedoelt kwa niveau. Zelf slimme vrouwen gaan met foute kerels. Aantrekkingskracht he :')
De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...
  donderdag 2 december 2010 @ 00:40:40 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415123
Verkeerde keuzes maken is natuurlijk geen pech, dat is domheid. Pech is dat je buiten een blik leuke mannen een keer toevallig één debiel tegenkomt. Kan gebeuren. Als het stelselmatig debielen zijn heb je blijkbaar geen oog voor leuke mannen.

Er zijn genoeg leuke kerels, net als dat er genoeg leuke vrouwen zijn. Iedereen die zeurt dat er nergens leuke mannen/vrouwen zijn kijkt of niet goed of spoort zelf niet helemaal.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89415253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:

[..]

kwa? :D
pi_89415300
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Silenus het volgende:
Verkeerde keuzes maken is natuurlijk geen pech, dat is domheid. Pech is dat je buiten een blik leuke mannen een keer toevallig één debiel tegenkomt. Kan gebeuren. Als het stelselmatig debielen zijn heb je blijkbaar geen oog voor leuke mannen.

Er zijn genoeg leuke kerels, net als dat er genoeg leuke vrouwen zijn. Iedereen die zeurt dat er nergens leuke mannen/vrouwen zijn kijkt of niet goed of spoort zelf niet helemaal.
Bravo, eindelijk een beetje zelfreflectie, hoe onverwachts. :)
Groetjes aan Martine. :)
  donderdag 2 december 2010 @ 00:53:54 #114
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415481
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

kwa? :D
als in. Enthousiasme he :')
pi_89415538
kwa = qua. ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 00:58:54 #116
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415562
quote:
3s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

De psychoanalyticus A.R. Boerwinkel heeft ooit een machtig interessant boek over domme vrouwen geschreven...
Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.

Wanneer je dan nog verder met die gene wilt daten natuurlijk wel. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:57 schreef Ruudt het volgende:
kwa = qua. ;)
Bedoelde ik idd. Dyslexie zorgt soms voor leuke vervormingen :)

[ Bericht 9% gewijzigd door love_sharon op 02-12-2010 01:04:39 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 01:04:39 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415652
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Alsnog ben ik het er niet mee eens als je het over datingsites hebt. Het is allemaal heel oppervlakkig dus als je dan meerdere keren de verkeerde man hebt blijf ik het pech vinden. Onmogelijk om een goeie analyse van iets te maken terwijl het in het echt heel anders kan zijn.

Wanneer je dan nog verder met die gene wilt daten natuurlijk wel. :')
Dan nog kan een slimme vrouw op internet echt wel inschatten wat voor type iemand is, zonder dat je diegene ooit hebt gezien. Aan iemands taalgebruik kun je al een beetje aflezen of iemand makkelijk kan praten of dat er weinig spannends uitkomt. Of dat 'ie een beetje te vertrouwen is of dat 'ie eigenlijk gewoon een psychopaat is.
Voorbeeld: deze topicreeks.

Picardmike, om onze grote vriend eens als voorbeeld te nemen, regelt zelf ook dates. Waar bij een normale vrouw logischerwijs snel genoeg alle alarmbellen gaan rinkelen na 3 minuten msn'en zijn er blijkbaar ook vrouwen die gewoon afspreken. Die hebben geen pech, die zijn gewoon dom.
  donderdag 2 december 2010 @ 01:04:59 #118
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89415657
Quasie! *O*
pi_89415686
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:58 schreef love_sharon het volgende:

Bullcrap.
Ik kan aan de hand van een foto, schrijfwijze, interesses, omschrijving en algeheel taalgebruik toch echt wel al afleiden wat voor een type iemand is.
  donderdag 2 december 2010 @ 01:13:02 #120
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415760
quote:
13s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bullcrap.
Ik kan aan de hand van een foto, schrijfwijze, interesses, omschrijving en algeheel taalgebruik toch echt wel al afleiden wat voor een type iemand is.
Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
pi_89415793
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan in het echt. Als een profiel de werkelijke voorstelling van iemand zou zijn kan je zien hoe iemand is ja maar dat is jammer genoeg niet altijd zo.
Ik ben er idd bang voor dat er vrouwen zijn die hun profieltekst laten schrijven door iemand die hele mooie teksten kan verzinnen (of ze plukken teksten van internet). Soms valt dit op als je de foto en de tekst naast elkaar houdt maar dit zal niet altijd zo makkelijk te zien zijn. :)
  donderdag 2 december 2010 @ 01:19:20 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89415821
Zelfs aan een foto kun je al veel aflezen. Sociale klasse, hoe je in het leven staat.

Tienermoeders zien er heel anders uit dan studentes, bijvoorbeeld. Kun je zien aan getekende wenkbrauwen, oorbellen-waar-parkietjes-in-kunnen-zitten, naamkettingen, etc.

Alleen een geëpileerde en daarna opnieuw getekende wenkbrauw zegt al genoeg: laagopgeleid, volks en valt op anabolen-harry's.
pi_89415856
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:19 schreef Silenus het volgende:
Zelfs aan een foto kun je al veel aflezen. Sociale klasse, hoe je in het leven staat.

Tienermoeders zien er heel anders uit dan studentes, bijvoorbeeld. Kun je zien aan getekende wenkbrauwen, oorbellen-waar-parkietjes-in-kunnen-zitten, naamkettingen, etc.

Alleen een geëpileerde en daarna opnieuw getekende wenkbrauw zegt al genoeg: laagopgeleid, volks en valt op anabolen-harry's.
Maar je mag niet hardop zeggen dat de foto voor 99% bepaald of je interesse in iemand hebt. ;)
pi_89415879
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef love_sharon het volgende:
Oh christus... Dan maar even een voorbeeldje:

Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.
Eerste indruk: Kamper-tienermoeder met (maximaal) VMBO.

Vervolgens een profiel met daarop:
Ik ben nieuwschierig of er hier mannen zijn die flink van stappen houden.
Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.

Daarna zie ik bij "Kinderen" 2 staan.
Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.

Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"

Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken :).

Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
  donderdag 2 december 2010 @ 01:34:04 #125
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89415965
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zie een fotootje van een jonge meid met een wit trainingspak met een jong halfbloedje in haar armen een gouden ketting om haar nek met "Priscilla" er op.

Tweede indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind.

Derde indruk: Hardcore kamper-tienermoeder met VMBO die stappen belangrijker vindt dan haar vaderloze kind en zelfs van de eerste fout nog niet geleerd heeft.

Volgen daarna nog dingen als "Werk: Op dit moment even niets" "Favoriete Boek: Ik lees niet", "Favoriete TV-programma: ATWT, GTST, Char" en "Favoriete eten: Alles wat ons mams klaar maakt"

Ah, deze werkloze kamper-tienermoeder met VMBO woont dus met haar twee vaderloze kinderen nog thuis zodat mama op ze kan passen als zij zich stuiterend door een een nieuwe gelegenheidspapa laat neuken :).

Maar jij bent dus van mening dat ik vervolgens tijdens de date ineens een universitair geschoolde carrièredame in mantelpak ontmoet die me kaviaar voert terwijl haar chauffeur ondertussen even het vergeten Louis Vuitton tasje uit haar penthouse ophaalt?
Zucht..

Ik zeg dat het soms voorkomt dat mensen anders zijn dan op internet. Jij als bijdehand persoon lijkt mij wel slim genoeg om dan zelf te kunnen bedenken dat ik het niet over zulke gevallen heb.
Vandaar dat er in mijn zin staat 'ze kunnen anders zijn' het hoeft niet.
En iedereen kan een keer zo'n fout maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 02-12-2010 01:44:03 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 01:40:06 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89416009
quote:

_O- _O-

Het ergste is nog dat ze op hun profiel zetten bij beroep: "Ik ben fulltime moeder! :D "
pi_89416012
quote:

[..]

Zo'n uiterst geval telt amper als voorbeeld. Kan toch ook prima dat je iemand hebt die 95% hetzelfde is als iemand die wel goed/leuk/etc is, een echte catch, maar die enkel in persoon toch wel wat nare trekjes blijkt te hebben, die 5%. Kleine kans dat dat via internet meteen naar voren komt, als het met digitale communicatie al naar voren kan komen...

En had jij niet ff Krentenbol. niet wat eerder kunnen ontmaskeren dan :+
  donderdag 2 december 2010 @ 09:26:10 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89418637
Het lijkt me inderdaad via internet moeilijk iemand te pijlen. Je kan je zelf voor alles en iedereen uitgeven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89419068
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:26 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt me inderdaad via internet moeilijk iemand te pijlen. Je kan je zelf voor alles en iedereen uitgeven.
En hoeveel mensen doen dat?
Het lijkt me dat het merendeel met een tikje de positieve kant op toch wel in de basis eerlijk is.
pi_89420070
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje? :D
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend? :D
pi_89420097
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Silenus het volgende:
Ja, als het twee weken duurt vind ik dat altijd een beetje twijfelachtig. Maar wie weet. :)
Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
  donderdag 2 december 2010 @ 10:22:06 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420137
quote:
Op donderdag 2 december 2010 09:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

En hoeveel mensen doen dat?
Het lijkt me dat het merendeel met een tikje de positieve kant op toch wel in de basis eerlijk is.
Tja ik weet het niet, heb geen ervaring met dating site ofzo.
Maar kan me goed indenken dat je soms de fout in kan gaan door informatie die niet klopt.

Maar waarom zou je info neer zetten die niet klopt.
Hoe dan ook, je valt door de mand als je gaat daten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:24:12 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420201
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ze zit nogal krap met werk. Ze ging wel kijken of er volgende week nog een mogelijkheid is en dat vind ik dan wel weer lief. Maar of dat kan hoor ik morgen pas..
Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houden :)

quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?
pi_89420446
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat kan toch? Maar sms ze wel? Je hebt naar mijn mening altijd wel tijd om te smsen om contact te houden :)
We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwd :)

quote:
Moet er gezoend worden om een date succesvol te maken?
Volgens Macondo wel :Y
En ja goed, als het niet was gebeurd had ik er ook twijfels bij gehad of het een succes was te noemen. In het eerste halfuur van de film had ik het idee dat ze bewust een beetje afstand hield namelijk ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 10:35:38 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89420528
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- _O-

Het ergste is nog dat ze op hun profiel zetten bij beroep: "Ik ben fulltime moeder! :D "
Ergo: ik zoek iemand met geld.

Valt me ook op dat er veel jonge vrouwen met kinderen zijn. Vraag me af hoeveel mannen daar op reageren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89420631
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ergo: ik zoek iemand met geld.

Valt me ook op dat er veel jonge vrouwen met kinderen zijn. Vraag me af hoeveel mannen daar op reageren.
Niet veel ;)
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaan :') wat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.

'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'... :') :') :')
  donderdag 2 december 2010 @ 10:41:25 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420707
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef GlenSpey het volgende:

We hebben nog nauwelijks gesmst. Maar we mailen ook pas een week dus dat is er nog niet echt van gekomen. Echter ze zei gisteren dat ze vandaag wel zou smsen tussen het werk door... dus ik ben benieuwd :)

waarom op mailen blijven hangen? Gewoon smsen iets simpels. En na het smsen kan je eens belletje plegen. Dat laatste deed ik altijd in de auto onderweg naar huis. Of effe voor slapen gaan. Zo leer je elkaar ook beter kennen dan via de mail, en weet je sneller of de klik er wel of niet is.

quote:
Volgens Macondo wel :Y
En ja goed, als het niet was gebeurd had ik er ook twijfels bij gehad of het een succes was te noemen. In het eerste halfuur van de film had ik het idee dat ze bewust een beetje afstand hield namelijk ;)
wat een onzin zeg. Dat je zoenen laat bepalen of je date wel of niet geslaagt is.

De reden dat jij die zoen belangrijl vind is omdat het voor jou een bevestiging is dat ze je leuk vind. Was dat niet gebeurd was jij nu heel erg onzeker over de date.

Je moet niet zo onzeker zijn.

Als er vroeger bij een date niet gezoend was had ik daar geen enkele twijfel over. Je merkt zelf wel of de date leuk of niet leuk en succesvol was.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:45:29 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89420837
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niet veel ;)
Ik zag laatst nog een hele leuke dame op RP die ik zeker een bericht had gestuurd... teminste als er bij kinderen: geen had gestaan :') wat moet je in godsnaam met een kind op die leeftijd. Laat staan het kind van een ander.

'Hoi ik ben Lotte ik ben 19 jaar en hou in de eerste plaats heel veel van mijn 4-jarige zoontje'... :') :') :')
4 jaar? :o Je zou zelf maar een broertje/zusje hebben rond die leeftijd. Kun je mooi met je oom/tante spelen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89420854
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]
Holy tyfus! Dat zeg ook wel iets over de "vrouw" in kwestie. :')!
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:46:45 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89420863
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niet veel ;)

Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kind :D

Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.

Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een kind gekregen heeft. Als of je op haar neer kijkt.

Wie weet was het een ongelukje. Kan iedereen overkomen. Ook jij kan door een ongelukje een kind verwekken.

Dat ze het kind gehouden heeft op jonge leeftijd geeft wel aan hoe zij is qua persoon. Ze neemt wel de verrantwoordelijkheid voor haar fouten.
pi_89420866
quote:
11s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat ze goed ingeneukt is. :9
pi_89421006
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.
Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten. :').
For great justice!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:10 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421036
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.

Zegt meer iets over jouw dan over haar.
Jij hebt al iemand veroordeeld om het feit dat ze op jonge leeftijd moeder geworden is. Zonder dat jij de hoe of wat weet.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:34 #144
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89421045
Date zonder zoenen = mislukte date: eens :)
451 °F
  donderdag 2 december 2010 @ 10:52:49 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89421052
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat zegt het dan? Je weet er verder niks over.

Zegt meer iets over jouw dan over haar.
Jij hebt al iemand veroordeeld om het feit dat ze op jonge leeftijd moeder geworden is. Zonder dat jij de hoe of wat weet.
I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.
  donderdag 2 december 2010 @ 10:53:41 #146
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421083
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen vrouwen met kinderen maar als ze die op hun 15e hebben gekregen bedenk ik me wel 2x voor ik er mee ga daten. :').
Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?
Antibiotika en ze wist niet dat het haar pil onveilig kan maken?

Om maar wat voorbeelden te noemen
pi_89421146
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want? Een gescheurd condoom kan ook een reden zijn?
Antibiotika en ze wist niet dat het haar pil onveilig kan maken?

Om maar wat voorbeelden te noemen
Het zal me aan me reet roesten ik moet geen vrouw met kind dat het zegt genoeg. :7
  donderdag 2 december 2010 @ 10:55:54 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421157
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

I beg to differ. Op je 15e een kind krijgen is niet normaal. Daar zit echt wel wat achter hoor.
Omdat jij dat zegt? Lekker bekrompen dan.

quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Date zonder zoenen = mislukte date: eens :)
Haha wat een totale onzin. Ben je echt zo onzeker jah?
  donderdag 2 december 2010 @ 11:00:28 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89421301
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.

"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."

Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:01:37 #150
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89421335
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Ben jij het geweten van Nederland? Wat heeft het met onzekerheid te maken? 't is onderdeel van het spelletje :)

Maar misschien dat je een ander verwachtingspatroon hebt als je maar 1x per jaar date.
451 °F
  donderdag 2 december 2010 @ 11:12:15 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89421679
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.

"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."

Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.

Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.

Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.

Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.

Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.

Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
pi_89421738
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?.. |:(
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.

Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
  donderdag 2 december 2010 @ 11:14:55 #153
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89421763
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!

En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wél *; gebruikt dan klopt er iets niet..
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')