Ik heb hem net een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreekquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
Dat van maar 2 uurtjes zou ik ook best wel een kutstreek vinden trouwens.
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?
Waarschijnlijk is het punt ook beetje dat je het net pas hebt gedaan. Misschien (let op de misschien want ik ken je afspraken niet) heeft hij al boodschappen gedaan. Een avondvullend programma met eten en hapjes. Dus dat je het een beetje laat laat weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.
Ja, ik ook. Kom op, twee uur is toch geen volwaardige date?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik die gast was zou ik voor vanavond gewoon een andere date regelen.
Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, iemand die op jouw kosten meevreet en dan de stad ingaat om kerels te regelen. Stel je voor hé!
Zou? Heb je nu al afgezegd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Heel klein tipje: ik zou de boodschappen doen
Hoe ging je date eigenlijk met dat meisje wat bij je uit kwam huilen, omdat ik haar voor vals profiel uitmaakte?quote:
Ik wist al dat je altijd met smart op mij wachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan wacht ik met smart op een dateverslag morgen.
Precies, dat bedoel ik ook. Dat soort dingen gebeuren, geen groot issue, maar dan is het wel zo netjes dat van te voren te vermelden. Zelf zou ik de date dan liever verzetten ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef love_sharon het volgende:
Oke het is mij al duidelijk dat het niet slim geregeld is. Zal de volgende keer meer rekening houden.
Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.
[..]
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.
Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje zonde van die vrouwen die je misschien wel op date 2 of date 3 of date 10 hadden gezoend?
Man met juiste looks en woorden , Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vervolgens de nono's een paar kleine levenslessen geven en daarna ga ik weer verder met het neuken van "hun" potentiële dates.
Ik wacht er gerust 50. Maar ik ben dan ook idioot. (bij mij krijg je bv eerder seks dan zoenen, vindt zoenen veel intiemer)quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zou jij tien dates wachten tot er gezoend wordt?
Dateverslag:quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:02 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan wacht ik met smart op een dateverslag morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |