Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef macondo het volgende:
Ik ben serieus hoor, wat is je quote? Van een één-op-één weddenschap kan natuurlijk geen sprake zijn, dus zeg het maar.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er valt ook niet verder te komen. Ieder zijn of haar eigen mening
Valt kennelijk weinig meer verder te zeggen
Nee geen kennelijk in dezequote:
True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn jullie nou aan het wedden over mij en mijn date?
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Eens kijken of er nog leuke mannen in de stad zijn vanavond
Gezelliger weet ik niet, maar drukker zou het in ieder geval worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou post eens wat foto's hier dan van jezelf om het wat gezelliger te maken
Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...
Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.
Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar.
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...
Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type.
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder.
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.
Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog.
Geen idee wat een WOS-er is, maar dan neem ik gewoon de andere kant van de weddenschap. 1:2, ik keer twee keer uit als er een relatie ontstaat van minimaal een jaar. En kom op, laat ik eens gek doen - speciaal voor Kastanova doe ik een 1:3 quote, bij jou keer ik drie keer uit. Het is dan wel niet jou inititiele kant, maar je krijgt wel drie keer uitbetaald en dat zonder achtergrondinformatiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Elke WOS-er weet dat hogere quoteringen alleen mogelijk zijn met meer achtergrondinformatie.
Aangezien die niet aanwezig is, gewoon een 1/1
Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef love_sharon het volgende:
Eens kijken of er nog leuke mannen in de stad zijn vanavond
Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
True that, laat dat mokkel maar even een beetje extra druk voelen.
Ik lig nu net vijf minuten in bedquote:Op vrijdag 3 december 2010 04:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik was er. Maar ging pas om 0:30 erheen. Jij bent natuurlijk zo'n type die braaf om 0:30 in dr nest ligt?
Hoi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Trouwens Utrecht heeft geen verkeerde mannen
Ah, je zit onder plak?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef brunette82 het volgende:
ik hoef me niet meer te melden hier
Leuk toch, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
en dat niet eens via een datingsite! deze stond gewoon voor mijn neus
Leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, uiteindelijk blijkt dat de 2e date toch volgende week kan. Ziet er naar uit dat het weer woensdag gaat worden.
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik lig nu net vijf minuten in bed
En ik was in Utrecht dus niet zo gek dat we elkaar niet tegenkwamen
Trouwens Utrecht heeft zeker geen verkeerde mannen
Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
LeukIk kreeg het idee dat ze wat minder enthousiast was dan jij, maar dat lijkt toch mee te vallen.
Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?
Met deze 2 ben ik in ieder geval zonder problemen weggekomen op een date:quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn date in een wolvenshirt ontvangen?
Je weet toch dat ik hier slechts 1 keer in het jaar kom?quote:Op vrijdag 3 december 2010 04:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey Kasta, waar was je nu de laatste tijd?
Ik je maar citeren, maar niemand reageert. Maar je sletje heeft je gedumpt? Of heeft ze een kind gekregen en ging je als een haas vandoor?
Baas über baas hoor, respect!
Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.quote:
Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, en waarom zou ik haar dan telkens weer terug naar Leiden sturen? Alsof ik het niet koud heb in m'n bed!
Nee, al had ik wel een date bij iemand anders thuis. Maar die was via reallife. (Althans, die blind date die een vriend voor me gehosseld had laatst en die ik twee weken geleden op zaterdagnacht 1.30u meette en bleef slapenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lag misschien een andere meid nog in je bed te wachten? Ik kijk nergens meer van op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:05 schreef love_sharon het volgende:
Ik lig nu net vijf minuten in bed
En ik was in Utrecht dus niet zo gek dat we elkaar niet tegenkwamen
Trouwens Utrecht heeft zeker geen verkeerde mannen
Ah, oppassen met dames uit het extreme noorden of zuiden. Die zoeken in veel gevallen gewoon een "opening" in Utrecht omdat ze van plan zijn naar Utrecht te verhuizen (geef ze eens ongelijk). Eerste wat ze doen is dan daten omdat het makkelijker is een date te regelen dan een vriendschap op te bouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
Morgenmiddag staat m'n volgende internetdate weer gepland, ditmaal met wéér een psychologe, nu uit Groningen. Ze moest sowieso hier zijn dit weekend, dus dat wordt een lunch voordat ik naar m'n werk ga.
Nee hoor zo'n spannend verhaal is het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denken jullie ook wat ik denk? Kunnen we love_sharon en Silenus aan het Lijstje toevoegen?
Ehm, ik heb foto's van Xennia gezien hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Normaliter wordt die vraag alleen gesteld als ik met m'n honden op de foto's sta, maar nee, dit betrof een collega.
Niks van gemerktquote:Wel meer vrouwen dan mannen overigens. Voor mannen dus een pre
Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet goed wat ik er van moet denken. Ik was heel enthousiast na woensdag (zij trouwens zelf ook), maar het idee dat het lastig gaat worden om haar regelmatig te gaan zien straks wil er nog niet uit. Misschien dat ik dat nu compleet verkeerd inschat, we moeten het er nog over hebben namelijk, maar dat denk ik
Hmm bitchy..quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond een date, hij gaat voor mij koken.
Heb alleen nog niet verteld dat ik om 9 uur weer weg moet terwijl ik om zeven bij hem kom![]()
Dat wordt een snelle date
Later op de avond minder hoor, dames zijn kennelijk eerder moequote:
Tja ik doe het hem niet aan om nu al helemaal gekeurd te worden door mijn vriendinnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Take.it.easy. Rustig aan, niet te ver vooruit plannen.
[..]
Hmm bitchy..
Ik heb hem net een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreekquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
Dat van maar 2 uurtjes zou ik ook best wel een kutstreek vinden trouwens.
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Bimbo, wat had je dán verwacht? Dat ie zou zeggen "mag-niet"?
Waarschijnlijk is het punt ook beetje dat je het net pas hebt gedaan. Misschien (let op de misschien want ik ken je afspraken niet) heeft hij al boodschappen gedaan. Een avondvullend programma met eten en hapjes. Dus dat je het een beetje laat laat weten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als ik er niet mee eens zou zijn zou ik gewoon zeggen 'dan niet, zie maar of je een andere keer wel tijd hebt' ofzoiets. Een beetje lef mag toch wel.
Nee, die toostjes en shit die hij voor later had gekocht eet 'ie met plezier alleen op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb hem netl een sms gestuurd en hij vond het prima, dus niks kutstreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |