SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blundersquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Als je een genante blunder verteld ben je welkom!
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders
Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer
Geen blunder, maar wel echt iets voor mij
Kastanova!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...
Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.
Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar.
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.
2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...
Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type.
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder.
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.
Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog.
Done!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova
Thanksquote:
En dat is prima, Viva Hollandiaquote:
quote:
En wel zoenen he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamonquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Want jullie zoenen altijd op de eerste date?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
En wel zoenen he?Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).
Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.
....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Want jullie zoenen altijd op de eerste date?
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
....
Je kunt niet lezen blijkbaar...
dyslectisch dus, en hoe vermoeider ik ben hoe erger de spelfouten gaan worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
Mannen sturen net zo goed berichten als 'Hej lekkerding zeg, afspreken?'quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |