abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:14 #1
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89350593
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:55:54 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89350649
Waar blijven de verhalen :P

* ook_gek staat niet op een dating site... Mag ik hier dan wel reageren :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:57:16 #3
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89350693
Als je een genante blunder vertelt ben je welkom!
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:59:48 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89350765
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:57 schreef love_sharon het volgende:
Als je een genante blunder verteld ben je welkom!
Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders :D

Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer :{

Geen blunder, maar wel echt iets voor mij :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_89350852
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen :{.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...

Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.

Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar :Y).
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.

2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad :)."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...

Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type :).
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder :Y).
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.

Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog O+.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:03:54 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89350904
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89350977
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben sinds zondag vrijgezel dus nog geen blunders :D

Nou jah een vriendin uit de kroeg uitgenodigt om naar de film te gaan op de bluf. Zegt ze ja bespreken we vrijdag even film was al uitgekozen. Draaid die film niet meer :{

Geen blunder, maar wel echt iets voor mij :D
Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
pi_89350998
Kastanova :D Leeft ook nog dus _O_ Met je collectie vol bordeline stalkers _O-
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:06:43 #9
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89351003
Zie vorig topic Neelix ;)
pi_89351013
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef kastanova het volgende:
Pfoeh, bioscoopdates vind ik toch echt iets voor 14- tot 17-jarigen :{.
Als ik zwijgend naast een onbekende wil zitten, duik ik de plaatselijke campingkroeg wel in...

Wat is het doel van een eerste date?
Elkaar leren kennen / Er zo snel mogelijk achter komen of het klikt.

Dus ik heb slechts 2 soorten dates:
1. Indien ik het flauwe vermoeden heb dat het in potentie een stalkertje is, dan pakken we een terrasje.
Uiteraard in mijn omgeving, want mocht het dusdanig tegenvallen dan wil ik niet 1,5 uur voor Jan Lul gereden hebben ofzo...
Vervolgens is het een kwestie van ál mijn excessen, zowel positief als negatief, direct op tafel te donderen. Subtiliteit is niet mijn ding, dus mocht ze daar op afknappen zijn we snel klaar :Y).
Bijkomend voordeel: Doordat ik mezelf zo open en bloot geef, is de vrouw in kwestie zelf ook geneigd dit te doen. Daarmee haal je dus direct de weirdo's, borderliners en gespuis er tussenuit.

2. Ik nodig ze thuis uit en ontvang ze dan het liefst zo kansloos mogelijk.
Hele dag in korte broek in de tuin bezig geweest en stinkend naar zweet en besmeurd met modder?
"Ja hoi, ik ben Martin en zo zie ik er op m'n slechts uit, hebben we dat alvast gehad :)."
Zo heb ik afgelopen zomer zelfs een date gehad na Rock Werchter, een half uur nadat ik thuisgekomen was na een autorit van 8 uur en 36 uur niet geslapen te hebben.
Tofste date was echter toen ik midden in een verbouwing zat; na een hele dag schilderen de deur open doen in klusoutfit terwijl zij daar in een lederen jurk met stiletto's voor de deur staat.
"Ja hoi, ik ben Martin en daar is de drankkast. Ik ga nu eerst even douchen, red jij je verder?"
...en vervolgens gewoon de badkamer inlopen...

Reageert iemand in zo'n geval perplex/beledigd/verontwaardigd, dan ben ik snel klaar: Niet mijn type :).
Doet ze gewoon haar eigen ding, dan kijken we verder :Y).
Werkt ook weer tweeledig; je scheidt direct het kaf van het koren en daarnaast voelt iemand zich door zo'n ontwapenend begin al snel op haar gemak.

Werkt altijd en dates waren altijd geslaagd, dus hé, kennelijk werkt een kennelijke kansloze aanpak ook nog O+.
Kastanova!!!! :o
pi_89351683
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
update eerst eens dat topique in WGR over dat callcenter, Kastanova :)
Done!
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:28:54 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89351784
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Done!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89352376
We zijn er weer bij ;)

Zal na de date trouwens een leuk verhaaltje erover maken :)

[ Bericht 41% gewijzigd door GlenSpey op 30-11-2010 18:54:18 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:26 #14
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89352825
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef GlenSpey het volgende:
We zijn er weer bij ;)
En dat is prima, Viva Hollandia *O*

On-topic: Had laatst een gast op Paiq die allemaal rare woorden achter elkaar ging typen zodat die sneller me foto's kon zien :')
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:33 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89352831
Morgenmiddag heb je 'm toch, Glen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_89353011
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
Morgenmiddag heb je 'm toch, Glen?
:Y
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:31:14 #17
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89354473
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:Y
Gaat nog krap worden, ze is om half 1 al hier terwijl ik tot 12 uur moet werken... maar daar verzin ik wel weer wat op :)
En wel zoenen he? ;) Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).

Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door macondo op 30-11-2010 19:39:49 ]
Overal verstand van.
pi_89355437
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:53:26 #19
57047 macondo
pi_89355566
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon :')
Overal verstand van.
pi_89355590
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:

[..]

En wel zoenen he? ;) Weet je direct of er méér in zit of dat het bij gezelligheid blijft. Als ze tijdens je zoenpoging "blijf van me af, verkrachter!" roept dan is het foute boel want ben je in de friendship zone beland (en daar kom je nooit meer uit).

Iets anders, wat ik heel stom vind van relatieplanet : je mag wél je huidskleur invullen, maar bij het gericht zoeken mag je op alles selecteren behalve huidskleur. Dat is toch stom en laf van meneer relatieplanet? Ik ga een boze brief schrijven hoor.
Want jullie zoenen altijd op de eerste date? :P
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft :)
pi_89355654
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Tuurlijk stuur je automatisch een geen interesse bericht, je hebt ze immers voor het uitkiezen Lamon :')
....

Je kunt niet lezen blijkbaar...
pi_89355827
Heb trouwens wel de temperatuur mee, met een gevoelstemperatuur van -15 morgen hebben we een prima excuus om lekker dicht tegen elkaar aan te kruipen in de bios :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:06:40 #23
57047 macondo
pi_89356243
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Want jullie zoenen altijd op de eerste date? :P
Oke goed, dat doe ik eigelijk meestal ook wel... maar moet ik wel enigszins het idee hebben dat zij daar ook wel zin in heeft :)
Nou, als het er niet van komt - dan komt er ook geen tweede date. Dan was het gezellig maar niet meer dan dat. Je kan beter direct een blauwtje lopen, dan het nodeloos rekken.
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Lamon het volgende:

[..]

....

Je kunt niet lezen blijkbaar...
Nee, jij kan niet schrijven. Dat is heel wat anders. Iets dat niet hoeft, mag natuurlijk wel.
Overal verstand van.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:18:36 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89356844
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon dyslectisch of doe je het erom?
dyslectisch dus, en hoe vermoeider ik ben hoe erger de spelfouten gaan worden.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:12:42 #25
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89369245
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Mannen sturen net zo goed berichten als 'Hej lekkerding zeg, afspreken?'
Ook nog vaak met spelfouten :')
Dus als man moet je er ook maar mee leren leven ;)
En verder heb ik geen idee want schrijf nooit berichten naar mannen.
pi_89369938
Ik stuur nog wel eens korte berichtjes met een vraag over iets wat in het profiel staat waar mee ik het contact een beetje opgang wil brengen, ik ga niet gelijk mijn hele levensverhaal mailen, voor mij klopt het dus wel van die korten berichtjes.

Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel berichtjes krijg van mannen waar alleen maar iets in staat in de trend van: 'ik klikte op je profiel en ik zou je graag beter willen leren kennen'. Dan heb ik echt de neiging om terug te sturen 'O'. Stel dan op zijn minst nog een vraag waar ik op kan antwoorden.
pi_89370212
Ik zie Lamon er wel voor aan dat ie meteen een levensverhaal van 10 a4tjes stuurt.
Kort bericht of niet, gaat toch om het aangaan van het contact. In een kroeg heb je soms toch ook aan een veelbetekende oogwenk genoeg, ga je die toch ook niet afwijzen omdat ze niet meteen een monoloog van een half uur hield over dr hobbys en hoe ze ook zo dol op kantklossen is.

Anyway, ik post hier soort van illegaal, ik zal me maar eens aanmelden op een datingsite... een Spaanse welteverstaan lol. Alvast wat dates regelen voor volgend jaar :+
pi_89370316
Wat ik trouwens weer vreemd vind bij een heleboel kerels dat ze in hun profielfoto op de foto staan met een kind. Dan denk ik gelijk, nee hè, die heeft een kind. Maar dan zie ik in het profiel staan dat hij nog geen kinderen heeft en dan blijkt er een neefje op nichtje op de foto te staan. Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
  woensdag 1 december 2010 @ 00:43:02 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89370373
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Miendientje het volgende:
Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
pi_89370467
Ms omdat in Amerikaanse tv-shows en films als er een man met een baby van een ander boodschappen gaat doen dat altijd resulteert in vrouwlijke aandacht :P
pi_89370483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Dat roept meestal de volgende reactie op: "Oh, nee hè!" --> klik.

edit: in mijn leeftijdscategorie dan tenminste. ;)
pi_89370487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
  woensdag 1 december 2010 @ 04:41:32 #33
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89372381
Net mijn 'date' uitgezwaaid. Date staat tussen haakjes omdat ik zelf niet wist dat het om een echte date ging :')
Ik als naïef, jong en super schattig meisje dacht namelijk dat na een eerder mislukte date je alsnog als just friends kan afspreken. Dat had ik volgens hem mis.
Zoals dus gezegd heb ik een paar maanden geleden met hem gedate, heb hem leren kennen in een kroeg, maar hij was het niet. Totdat we elkaar vandaag weer spraken op msn en hij met de mededeling kwam dat die naar Leiden was verhuisd :o
Dat riep om een reunië dus zodoende geschiedde.
Hij kwam naar mij toe en aangezien mijn kamer niet heel toonbaar was gingen we in de fusie wat bijpraten. Ondertussen de tv aan op de achtergrond. Vond het nog steeds een gezellige jongen en merkte helemaal niks van flirten of dat die dacht aan 'meer'.
De wijn vloeide wel rijkelijk O-)
Er kwamen op een gegeven moment twee husigenootjes bij zitten en nadat ik ze een blik had gegeven van 'waag het eens om een flauwe opmerking te maken' werd het erg gezellig.
Het werd laat dus iedereen ging richting bed en toen zei mijn 'date', jahjah, dat hij ook maar eens naar huis moest.
Naar beneden gelopen totdat we in de gang, tenminste dacht ik, even gedag zouden zeggen en hij zei 'Vond het een geslaagde date'. Ehm huh? :? Die had ik niet aan zien komen.
Door de wijn en doordat ik soms een beetje een flapuit ben zei ik 'Date? Je maakt een grap he..'
Blabla hele discussie over dat ik hem had uitgenodigt en al de hele tijd zat te flirten, ben dit keer echt onschuldig hoor!, wat eindigde in een boze 'date'.
Denk om een of andere reden niet dat we vrienden blijven :')
Trouwens wel leuk om een jongen een drama te zien maken :7

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 01-12-2010 16:10:58 ]
pi_89373084
Inderdaad naief sharon... om te denken dat een man interesse heeft in 'just friends' :P
pi_89373099
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
pi_89373148
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef GlenSpey het volgende:
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89373438
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:23 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
Geen idee, maar ik klap nog net niet uit elkaar van de stress.
Nu eerst een paar uurtjes werken dus misschien helpt dat afleidend :W
pi_89373635
Het is een date hè, geen audiëntie. Maak het niet groter dan het is.

Ik hoop dat je werk wat afleiding biedt en je er niet constant mee bezig bent de komende uren ;)
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 1 december 2010 @ 09:39:19 #39
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89374589
God wat koud :{
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 10:05:05 #40
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89375272
Friendship is overrated! :Y)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:43:36 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89378296
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
  woensdag 1 december 2010 @ 12:56:24 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89381371
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
Opengesperde ogen en kaak op de grond. Zoiets zou het wel geweest zijn. Leuk verhaal nonetheless :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:50:54 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89383595
Ik zeg duidelijk foto momentje :P
  woensdag 1 december 2010 @ 14:08:15 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89384337
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:41 schreef love_sharon het volgende:
en al de hele tijd zat te flirten,
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
pi_89384658
Magie van de vrouwen.. flirten zonder dat je het doorhebt..
Trick a dicky ..
  woensdag 1 december 2010 @ 14:21:38 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89384895
quote:
Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
Of je ziet gewoon dingen die je hoopt :D
  woensdag 1 december 2010 @ 15:50:03 #47
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89388649
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
pi_89389016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:02:35 #49
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89389156
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil :)

Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben ;)
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 16:55:43 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89391631
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Ze verwachten toch dat je wat leuks gaat doen met de kids er bij en die willen altijd wat. Dus om indruk te maken geef je ze wat. Dus indirect betaal je er voor ;)

quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
Whehe dat doet pijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')