abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89369938
Ik stuur nog wel eens korte berichtjes met een vraag over iets wat in het profiel staat waar mee ik het contact een beetje opgang wil brengen, ik ga niet gelijk mijn hele levensverhaal mailen, voor mij klopt het dus wel van die korten berichtjes.

Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel berichtjes krijg van mannen waar alleen maar iets in staat in de trend van: 'ik klikte op je profiel en ik zou je graag beter willen leren kennen'. Dan heb ik echt de neiging om terug te sturen 'O'. Stel dan op zijn minst nog een vraag waar ik op kan antwoorden.
pi_89370212
Ik zie Lamon er wel voor aan dat ie meteen een levensverhaal van 10 a4tjes stuurt.
Kort bericht of niet, gaat toch om het aangaan van het contact. In een kroeg heb je soms toch ook aan een veelbetekende oogwenk genoeg, ga je die toch ook niet afwijzen omdat ze niet meteen een monoloog van een half uur hield over dr hobbys en hoe ze ook zo dol op kantklossen is.

Anyway, ik post hier soort van illegaal, ik zal me maar eens aanmelden op een datingsite... een Spaanse welteverstaan lol. Alvast wat dates regelen voor volgend jaar :+
pi_89370316
Wat ik trouwens weer vreemd vind bij een heleboel kerels dat ze in hun profielfoto op de foto staan met een kind. Dan denk ik gelijk, nee hè, die heeft een kind. Maar dan zie ik in het profiel staan dat hij nog geen kinderen heeft en dan blijkt er een neefje op nichtje op de foto te staan. Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
  woensdag 1 december 2010 @ 00:43:02 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89370373
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:41 schreef Miendientje het volgende:
Denken mannen dat ze aantrekkelijker worden voor vrouwen met een baby of kind op schoot?
Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89370467
Ms omdat in Amerikaanse tv-shows en films als er een man met een baby van een ander boodschappen gaat doen dat altijd resulteert in vrouwlijke aandacht :P
pi_89370483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat denken ze ja. Net als dat vrouwen denken dat het leuk is als ze foto's van hun kroost gaan uploaden.
Dat roept meestal de volgende reactie op: "Oh, nee hè!" --> klik.

edit: in mijn leeftijdscategorie dan tenminste. ;)
pi_89370487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
  woensdag 1 december 2010 @ 04:41:32 #33
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89372381
Net mijn 'date' uitgezwaaid. Date staat tussen haakjes omdat ik zelf niet wist dat het om een echte date ging :')
Ik als naïef, jong en super schattig meisje dacht namelijk dat na een eerder mislukte date je alsnog als just friends kan afspreken. Dat had ik volgens hem mis.
Zoals dus gezegd heb ik een paar maanden geleden met hem gedate, heb hem leren kennen in een kroeg, maar hij was het niet. Totdat we elkaar vandaag weer spraken op msn en hij met de mededeling kwam dat die naar Leiden was verhuisd :o
Dat riep om een reunië dus zodoende geschiedde.
Hij kwam naar mij toe en aangezien mijn kamer niet heel toonbaar was gingen we in de fusie wat bijpraten. Ondertussen de tv aan op de achtergrond. Vond het nog steeds een gezellige jongen en merkte helemaal niks van flirten of dat die dacht aan 'meer'.
De wijn vloeide wel rijkelijk O-)
Er kwamen op een gegeven moment twee husigenootjes bij zitten en nadat ik ze een blik had gegeven van 'waag het eens om een flauwe opmerking te maken' werd het erg gezellig.
Het werd laat dus iedereen ging richting bed en toen zei mijn 'date', jahjah, dat hij ook maar eens naar huis moest.
Naar beneden gelopen totdat we in de gang, tenminste dacht ik, even gedag zouden zeggen en hij zei 'Vond het een geslaagde date'. Ehm huh? :? Die had ik niet aan zien komen.
Door de wijn en doordat ik soms een beetje een flapuit ben zei ik 'Date? Je maakt een grap he..'
Blabla hele discussie over dat ik hem had uitgenodigt en al de hele tijd zat te flirten, ben dit keer echt onschuldig hoor!, wat eindigde in een boze 'date'.
Denk om een of andere reden niet dat we vrienden blijven :')
Trouwens wel leuk om een jongen een drama te zien maken :7

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 01-12-2010 16:10:58 ]
pi_89373084
Inderdaad naief sharon... om te denken dat een man interesse heeft in 'just friends' :P
pi_89373099
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
pi_89373148
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef GlenSpey het volgende:
oh man, sjaak klapkaak hiero :W ben stiknerveus
Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89373438
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:23 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Nu al? :D Wat maakt je zo nerveus?
Geen idee, maar ik klap nog net niet uit elkaar van de stress.
Nu eerst een paar uurtjes werken dus misschien helpt dat afleidend :W
pi_89373635
Het is een date hè, geen audiëntie. Maak het niet groter dan het is.

Ik hoop dat je werk wat afleiding biedt en je er niet constant mee bezig bent de komende uren ;)
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 1 december 2010 @ 09:39:19 #39
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89374589
God wat koud :{
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 10:05:05 #40
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89375272
Friendship is overrated! :Y)
  woensdag 1 december 2010 @ 11:43:36 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89378296
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 1 december 2010 @ 12:56:24 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89381371
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef ook_gek het volgende:
Wat een verhal sharon :D

Knap lullig dat hij met andere verwachtingen daar zat whehe
Had ze kop wel eens willen zien :o
Opengesperde ogen en kaak op de grond. Zoiets zou het wel geweest zijn. Leuk verhaal nonetheless :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:50:54 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89383595
Ik zeg duidelijk foto momentje :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:08:15 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89384337
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:41 schreef love_sharon het volgende:
en al de hele tijd zat te flirten,
Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
Gourmetten of steengrillen?
pi_89384658
Magie van de vrouwen.. flirten zonder dat je het doorhebt..
Trick a dicky ..
  woensdag 1 december 2010 @ 14:21:38 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89384895
quote:
Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mensen, ik kan het verhaal van die date beamen: Sharon flirt zonder dat ze het doorheeft. (8>
Of je ziet gewoon dingen die je hoopt :D
  woensdag 1 december 2010 @ 15:50:03 #47
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89388649
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
pi_89389016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Als het je eigen kinderen zijn vind ik het niet zo raar om die er bij op een foto te zetten, die krijg je er toch vaak gratis bij in een relatie.
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:02:35 #49
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89389156
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil :)

Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben ;)
451 °F
  woensdag 1 december 2010 @ 16:55:43 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89391631
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Ze verwachten toch dat je wat leuks gaat doen met de kids er bij en die willen altijd wat. Dus om indruk te maken geef je ze wat. Dus indirect betaal je er voor ;)

quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Dan verbeeldde ook jij je het in :6
Whehe dat doet pijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')