Net mijn 'date' uitgezwaaid. Date staat tussen haakjes omdat ik zelf niet wist dat het om een echte date ging
Ik als naïef, jong en super schattig meisje dacht namelijk dat na een eerder mislukte date je alsnog als just friends kan afspreken. Dat had ik volgens hem mis.
Zoals dus gezegd heb ik een paar maanden geleden met hem gedate, heb hem leren kennen in een kroeg, maar hij was het niet. Totdat we elkaar vandaag weer spraken op msn en hij met de mededeling kwam dat die naar Leiden was verhuisd
Dat riep om een reunië dus zodoende geschiedde.
Hij kwam naar mij toe en aangezien mijn kamer niet heel toonbaar was gingen we in de fusie wat bijpraten. Ondertussen de tv aan op de achtergrond. Vond het nog steeds een gezellige jongen en merkte helemaal niks van flirten of dat die dacht aan 'meer'.
De wijn vloeide wel rijkelijk
Er kwamen op een gegeven moment twee husigenootjes bij zitten en nadat ik ze een blik had gegeven van 'waag het eens om een flauwe opmerking te maken' werd het erg gezellig.
Het werd laat dus iedereen ging richting bed en toen zei mijn 'date', jahjah, dat hij ook maar eens naar huis moest.
Naar beneden gelopen totdat we in de gang, tenminste dacht ik, even gedag zouden zeggen en hij zei 'Vond het een geslaagde date'. Ehm huh?

Die had ik niet aan zien komen.
Door de wijn en doordat ik soms een beetje een flapuit ben zei ik 'Date? Je maakt een grap he..'
Blabla hele discussie over dat ik hem had uitgenodigt en al de hele tijd zat te flirten, ben dit keer echt onschuldig hoor!, wat eindigde in een boze 'date'.
Denk om een of andere reden niet dat we vrienden blijven
Trouwens wel leuk om een jongen een drama te zien maken
[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 01-12-2010 16:10:58 ]