Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouwquote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heh, just friends kan best imo. Ik heb genoeg vrouwelijke vrienden waar ik echt geen sex mee wil
Bij lekkere vrouwen wordt het toch alweer wat lastiger. Er zitten exemplaren tussen waarvan ik toch iedere keer weer hoop dat ze hun vriend gedumpt hebben
Glaasje gluwein zou ik doenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date.
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw
Nou heb meerdere vrouwelijke vrienden waar van sommige echt bloed mooi zijn. Maar heb daar geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.
Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat
Inderdaad... het was belachelijk koudquote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had.
Centraal station en de bioscoop liggen helaas niet naast elkaar. En op een lekkere, mooie, warme dag was ik het zekers met je eens geweest... maar het was buiten niet te harden. Ik had er niet aan moeten denken om dat stuk ook nog eens te moeten lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef macondo het volgende:
Mooi verhaal, zag eerst dieemoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...
(ken Arnhem verder niet)
Als vrouwen dat zeggen gaat er bij mij altijd al een alarmbelletje rinkelen. Dat iemand ineens niks van zich laat horen kan altijd, maar 'ze' allemaal?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..
Als het zo vaak of vaker gebeurd is kan je ipv het probleem bij de mannen het beter bij je zelf zoeken?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal
Misschien date je met de foute types.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
hallo allemaal!
ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
langer betekent niet beter......mijn levensverhaal vertel ik ook niet meteen aan een onbekende.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Wat niet: haar profiel of haar twee konijnen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn.
Mee eens, ik wil iemand ook altijd zo snel mogelijk in het echt zien in plaats van maaaanden mailen en chatten. Pas dan weet je of er echt een klik is.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |