abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 17:00:33 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89391921
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 december 2010 @ 17:04:34 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89392134
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date. :')
Glaasje gluwein zou ik doen :D
Oliebolletje er bij.

Of warme choco met of zonder rum.
En dan foto van elkaar maken van de slagroom snor :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 1 december 2010 @ 17:04:45 #54
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89392143
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw :)
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.

Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat ;)
Overal verstand van.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:06:57 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89392260
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.

Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat ;)
Nou heb meerdere vrouwelijke vrienden waar van sommige echt bloed mooi zijn. Maar heb daar geen probleem mee.

Zo lang je vrouwen niet als lust opject ziet is er niks aan de hand :)

Whehe wel direct jah van die koffie. Laat je niet plat lullen he ;)
Beetje tegen in gaan. Kan dan erg leuk worden.

Klinkt als een directe vrouw :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_89392761
Zo daar zijn we weer :) en zoals beloofd een verhaaltje over mijn date:

Het was half één 's middags toen de eerste problemen zich aandienden: parkeren! :( Dankzij de veelvuldige verbouwingen op en rond Arnhem Centraal kon ik pas 3 kilometer verderop een plek vinden. Een slecht begin dus.
Gevuld met stress en kou, heel veel kou, kom ik na een aantal minuten lopen het station binnen. Een goed-getimede sms deed mij leren dat zij binnen een van de winkels op mij wachtte.
En inderdaad, daar was ze dan!

De eerste indruk: leuk om te zien, vriendelijk type... wel een beetje verlegen en stilletjes.

De kou trotserend zochten wij de automobiel weer op, alvorens koers te zetten richting de bioscoop. De hoofdfilm: Dik Trom. Zoals jullie ieder begrijpen niet mijn eerste keuze, maar het middagaanbod van het Rembrandt Theater boodt weinig alternatieven. Enfin, na een beetje gepraat te hebben kon het 2 kanten op: handje pakken en telkens een stapje verder of de overigens verschrikkelijk slechte film uitkijken en daarna met gierende banden naar huis...

Na de film hebben we, vreselijk ordinair, nog even de Mac opgezocht. Het was duidelijk dat er nog veel spanning in ons beiden huistte, want we kregen geen van beiden de maaltijd volledig weg.
Bij terugkomst bij de auto wachtte mij nog een bijzonder onaangename verassing in de vorm van een boete van 60 euro :( :( :( :( :(

Ik heb haar toen teruggereden naar het station waar we nog eventjes gigantisch hebben staan blauwbekken van de kou, voordat haar trein arriveerde. Gezien ik nog steeds op mijn zomerschoenen loop had ik na een kwartier geen teen meer over.

Dag meisje, je was koud en duur.... verschrikkelijk koud en duur :W

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 01-12-2010 17:28:07 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 17:19:25 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89392842
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 17:25:30 #58
57047 macondo
pi_89393097
Mooi verhaal, zag eerst die :( emoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...

(ken Arnhem verder niet)
Overal verstand van.
pi_89393567
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had. :P
Inderdaad... het was belachelijk koud :P

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef macondo het volgende:
Mooi verhaal, zag eerst die :( emoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...

(ken Arnhem verder niet)
Centraal station en de bioscoop liggen helaas niet naast elkaar. En op een lekkere, mooie, warme dag was ik het zekers met je eens geweest... maar het was buiten niet te harden. Ik had er niet aan moeten denken om dat stuk ook nog eens te moeten lopen :')
Er stond trouwens gewoon geen bordje met vergunninghouders bij die parkeerplaats, dus ik ben gewoon gigantisch genaaid.

Maar als ik vanmorgen had geweten wat ik nu weet dan zou ik het zo weer doen ^O^
pi_89393814
hallo allemaal!

ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
  woensdag 1 december 2010 @ 17:46:31 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89393979
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..
Als vrouwen dat zeggen gaat er bij mij altijd al een alarmbelletje rinkelen. Dat iemand ineens niks van zich laat horen kan altijd, maar 'ze' allemaal?
pi_89394059
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:50:01 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89394109
Haha..nou het zijn zeker niet allemaal losers, aangezien de mannen in dit topic ook op datingssites zitten en wij fucking briljant zijn.

Misschien trek je ze gewoon aan?
pi_89394245
ja als jij dat zeg moet ik natuurlijk wel geloven dat jullie briljant zijn...;)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:57:36 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89394418
quote:
Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal ;)
Als het zo vaak of vaker gebeurd is kan je ipv het probleem bij de mannen het beter bij je zelf zoeken?

Het kan dan geen toeval meer zijn....
pi_89395010
Nee denk t niet, was ook geen toeval denk ik, die jongens waren gewoon meer in voor een date en verder niets, en ik was zo naïef om er wat meer van te verwachten..al vind ik wel dat ze dat eerst even hadden mogen zeggen ipv zomaar niks van zich laten horen..
  woensdag 1 december 2010 @ 18:13:25 #67
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89395026
Welkom :)
451 °F
pi_89395943
quote:
hallo allemaal!

ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?! ;)..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
Misschien date je met de foute types.
Ik ben zelf absoluut niet zo dat ik niks meer van me laat horen... tenzij je echt verschrikkelijk dik ofzo blijkt te zijn irl :')
  woensdag 1 december 2010 @ 18:43:49 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89396080
Waarom staan de foute profielen altijd bovenaan als ik zoek? Op Knuz, mevrouw betinne. Godskolere, wat een voorgevel heeft ze.

Meer hoef ik ook niet te zeggen :X :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:46:43 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89396211
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn. :')
  woensdag 1 december 2010 @ 18:49:59 #71
326740 Voorbijganger1408
ik ben hier maar eventjes :)
pi_89396355
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
langer betekent niet beter......mijn levensverhaal vertel ik ook niet meteen aan een onbekende.....
  woensdag 1 december 2010 @ 18:59:36 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89396761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn. :')
Wat niet: haar profiel of haar twee konijnen?

:P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:59:54 #73
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89396777
Wel raar...ik zou na een date niet helemaal niets meer laten horen.

Misschien heb je de pech gehad dat de jongens waar je mee date niet zo ervaren waren in het internetdaten als wij in dit topic? :')
  woensdag 1 december 2010 @ 19:01:31 #74
326740 Voorbijganger1408
ik ben hier maar eventjes :)
pi_89396843
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
  woensdag 1 december 2010 @ 19:08:10 #75
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89397130
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Mee eens, ik wil iemand ook altijd zo snel mogelijk in het echt zien in plaats van maaaanden mailen en chatten. Pas dan weet je of er echt een klik is.

Maar, ik spreek in kroeg niet snel een vrouw aan. Vaak omdat ik niet durf of gewoon omdat ik andere dingen aan het doen ben (vrienden / bier drinken / kaas eten).

Het rare is wel dat ik soms wel aparte dingen zonder problemen durf te doen (zoals: in de zeikende regen bij een vreemde dame onder haar poncho gescholen, mijzelf voorgesteld en vervolgens gaan daten :D)
pi_89397914
Maak ik dus een account aan op een Spaanse datingsite. Blijkt het onderdeel van Meetic en krijg ik nu in het Spaans allemaal Nederlandse matches :')
  woensdag 1 december 2010 @ 19:53:10 #77
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_89399602
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Of gaat het in het echte leven vlotter dan op internet? Dat is mijn ervaring, maar dat ligt geheel aan de persoon natuurlijk, en of je een beetje makkelijk kunt babbelen (en niet verlegen bent).

Waarom er zoveel gezeik is lijkt me duidelijk. Mensen zeuren nou eenmaal graag, en vooral op internet is de zeur -en zeikdrempel heel erg laag. Ook zijn mensen op internet vaak ongenuanceerd. Dat geldt voor alles (lees voor de grap maar eens wat reactie's op de FP - maakt niet uit welk bericht), maar dus ook voor online dating.
451 °F
pi_89402260
quote:

Wel internetdaten maar niet Skypen :')
pi_89402703
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef mymindisglowing het volgende:

[..]

Wel internetdaten maar niet Skypen :')
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!

Ik kijk wel uit met Skype voortaan :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89402769
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!

Ik kijk wel uit met Skype voortaan :')
Als je al een tijdje mailt kun je prima skypen. Ik ben uiteindelijk verlooft met mijn Skype date ;)

maar ze is geen Nederlandse dus waarschijnlijk niet zo angstig
pi_89405997
quote:
.daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Lastiger denk ik zelfs.
In je eigen omgeving zoek je sneller de sociale plekken op die bij je karakter passen en grotere kans dat de dame of heer in kwestie op die plekken wat beter aansluit bij je wensen.

Op een datingsite moet je het doen met dat stukje tekst waar weinig mensen echt moeite in stoppen (en terecht) en gaan de meeste toch vooral ook af op een leuk koppie.
pi_89406031
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand :X

Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
pi_89406107
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef VacaLoca het volgende:
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand :X

Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
pi_89406473
quote:
hallo allemaal!

:') allebei in love :D

Jij was in Love, hij wilde slechts neuken... Jij wilde niet maar een andere mevrouw wel, dus dan laten ze niets meer van zich horen..

Pech gehad, volgende keer beter, en afvragen waarom je nu op dat soort types viel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_89407403
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Nou, gelukkig nog nooit een relatie gehad met iemand die al kinderen had. Maar als ik moet gaan betalen om zijn kinderen er bij te krijgen, dan gaan die kinderen maar naar zijn ex :P
  woensdag 1 december 2010 @ 22:25:03 #86
326632 power2live
It's just a ride...
pi_89408519
Dating sites = je contactadvertentie massamailen

Heb verschillende dates gehad... Ik ga jullie niet lastig vallen met dingen die goed gingen, want dat is saai :P

Ook een keer een loonatic gehad, ging alsvolgt:

Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.

Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.

In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen :P
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
It's just a ride...
pi_89408643
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Uch, stallion Lamon heeft gesproken :')
pi_89409183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Mijn date durfde het na een week aan :6
Trouwens, de 2e date is een feit :) alleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst :P

Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?

[ Bericht 8% gewijzigd door GlenSpey op 01-12-2010 22:41:52 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 22:44:01 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89409624
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.

Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?

Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
pi_89409811
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Trouwens, de 2e date is een feit :) alleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst :P

Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?

Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
pi_89409894
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijds *;
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 22:48:11 #92
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89409907
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.

Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?

Deze discussie is al heel vaak geweest. Zoals Silenus laatst zei waarom niet en/en ipv of/of

En bij mij weet alleen maar een vriendin het maar als iemand er naar vraagt zou ik het gewoon zeggen
pi_89410364
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken ;)
Ik word nooit verliefd meer, dus zoek altijd verder, maar als je dat gevoel wel hebt zou ik even stoppen, je kunt later altijd weer op zoek gaan als het niet lukt....
  woensdag 1 december 2010 @ 22:57:07 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89410495
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef power2live het volgende:
Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.

Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.

In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen :P
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
Wat is dit nu weer voor kakverhaal. "Lekker wijf van 18" en later een vies uitziende hoerenbitch. :')
pi_89410781
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef love_sharon het volgende:

[..]

1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.
Hmhm, ik heb namelijk nog 1 dame op MSN die toevallig uit mijn eigen woonplaats komt. Heb haar de afgelopen dagen bewust niet aangesproken maar vanavond sprak zij mij dus aan. Dus vandaar :P
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten :')
  woensdag 1 december 2010 @ 23:03:02 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89410879
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten :')
Waarom? Je kunt altijd toch even naar de kroeg fietsen, twee biertjes doen en weer naar huis. Als het niks is, prima, als het wel wat is: Luxeprobleempje!
  woensdag 1 december 2010 @ 23:03:42 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89410923
Nou wil geen discussie beginnen ofzo. Maar betrapte me zelf op die gedachtes :o

Maar zo te lezen gaat er nog een hoop tijd in zitten :P

ik gaat even rustig aan doen komende tijd, maar wie weet komt er nog wel leuke verhalen ;)
pi_89411069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:

Er bestaat / bestond inderdaad een beeld dat datingsites zouden zijn voor mensen die 'in het echt' moeite hebben met het leggen van contact. Het blijkt echter zo te zijn dat de degenen die daar geen moeite mee hebben ook vrij makkelijk online een date regelen. De mensen die daar in het echt wel moeite mee hebben, hebben dat online vaak ook. Of komen wel tot een date, maar lopen dan vervolgens vast.

quote:

[..]

Wat wil je zelf?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 1 december 2010 @ 23:08:51 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89411206
quote:

[..]

Als je verder wilt zoeken is dit dus niet de persoon die jou geheel kan boeien.
Als ik iemand tegen kom die mijn volledig opslokt wil ik niet eens meer kijken. Dan gaat ik daar 100% voor.
pi_89411610
quote:

[..]

Zo wederzijds dat het tot twee weken kan duren voor er een nieuwe date komt ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:17:13 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89411685
Ja, als het twee weken duurt vind ik dat altijd een beetje twijfelachtig. Maar wie weet. :)
  woensdag 1 december 2010 @ 23:53:31 #102
57047 macondo
pi_89413248
quote:

[..]

Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje? :D
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')