Glaasje gluwein zou ik doenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat Glenspey er een beetje warm bij zit met z'n date.
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies een man kan best goed bevriend zijn met een vrouw
Nou heb meerdere vrouwelijke vrienden waar van sommige echt bloed mooi zijn. Maar heb daar geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Kán wel ja. Vooral als je homo bent, of de vrouw lelijk. Morgen naar de film met een vriendin, een voormalige internet date, en ze is echt heel leuk en dat maakt het best lastig. Ze gaat zelf ook altijd nét over de grens van normaal vrienden zijn.
Nieuw meisje van rp, zegt na 2 mailtjes "kom op, we gaan koffie drinken". Kordaat
Inderdaad... het was belachelijk koudquote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, goed verhaal! En komt er een tweede date? Neem aan dat je met 'blauwbekken' bedoelt dat je het gewoon tyfuskoud had.
Centraal station en de bioscoop liggen helaas niet naast elkaar. En op een lekkere, mooie, warme dag was ik het zekers met je eens geweest... maar het was buiten niet te harden. Ik had er niet aan moeten denken om dat stuk ook nog eens te moeten lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef macondo het volgende:
Mooi verhaal, zag eerst dieemoticons en dacht dat het over je date ging. Maar gelukkig, het betrof je eigen parkeren.. Sowieso met de auto iets afspreken lijkt mij niet zo handig, zeker niet als je gewoon naar de bioscoop gaat toch? Risico, parkeren, gedoe, file...
(ken Arnhem verder niet)
Als vrouwen dat zeggen gaat er bij mij altijd al een alarmbelletje rinkelen. Dat iemand ineens niks van zich laat horen kan altijd, maar 'ze' allemaal?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..
Als het zo vaak of vaker gebeurd is kan je ipv het probleem bij de mannen het beter bij je zelf zoeken?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
nee degene die ik leuk vond, niet allemaal
Misschien date je met de foute types.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
hallo allemaal!
ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
langer betekent niet beter......mijn levensverhaal vertel ik ook niet meteen aan een onbekende.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef Lamon het volgende:
Snelle vraag aan vrouwen (dus enkel vrouwen he, mannen hoeven niet te reageren).
Waarom schrijven jullie berichtjes die nooit langer dan 2 regels zijn, als je reageert op een profiel, ik vind dat namelijk compleet onaantrekkelijk, en stuur automatisch een geen interesse bericht, als iemand zo weinig moeite doet...
Wat niet: haar profiel of haar twee konijnen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
Die zag ik ook al, kan niet echt zijn.
Mee eens, ik wil iemand ook altijd zo snel mogelijk in het echt zien in plaats van maaaanden mailen en chatten. Pas dan weet je of er echt een klik is.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Of gaat het in het echte leven vlotter dan op internet? Dat is mijn ervaring, maar dat ligt geheel aan de persoon natuurlijk, en of je een beetje makkelijk kunt babbelen (en niet verlegen bent).quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
waarom denken mensen dat op datingsites andere mensen zitten dan ...weet ik veel....dan mensen op straat, in de winkel, in de trein etc. dat gezeik van vrouwen - waar alle leuke mannen gebleven - is volkomen misplaatst. Leuke mannen zijn overal, kijk gewoon beter, stel geen extreme eisen en wees bewust van wat je doet en zegt......
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Wel internetdaten maar niet Skypenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
het probleem bij communicatie via internet dat 80% van je boodschap niet aankomt....je ziet geen uitdrukking op het gezicht van je gesprekspartner, je hoort geen ingehouden lach, je mist nuances....daarom is de kans op foute keuze zo groot.....daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Wel internetdaten maar niet Skypen
Als je al een tijdje mailt kun je prima skypen. Ik ben uiteindelijk verlooft met mijn Skype datequote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Want zonder Skype kun je niet daten natuurlijk!
Ik kijk wel uit met Skype voortaan
Lastiger denk ik zelfs.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
.daten via internet gaat misschien wel wat vlotter dan in het echte leven, maar iemand te vinden die je hart sneller laat kloppen is net zo moeilijk.....
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef VacaLoca het volgende:
lol op dat Meetic moet je al abonneren alleen al om te kunnen zien wie je profiel bekeken heeft. En abo kost 10 euro per maand![]()
Kost het jullie niet vreselijk veel geld?
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef MelR het volgende:
hallo allemaal!
ik meld me hier ook even als ervaringsdeskundige...(al was ik vroeger fanatieker dan nu)
sta op verschillende datingssite (is het de bedoeling ze hier allemaal op te noemen?..:P)
maar ben zoals gezegd nu niet echt actief meer..vroeger (jaar of 2 geleden) veel dates gehad, en ja er zaten ook leuke tussen..jongens/mannen waar ik nog vaker een date mee had, gezoend en allebei in love...totdat ze dan ineens niet meer van zich lieten horen..dus mij vraag aan de mannen; waarom doen jullie dat?!..
tegenwoordig geloof ik niet zo echt meer in datingssites (mede door ervaringen uit het verleden dus) en is het eigelijk voor mij meer een soort etalage om leuke koppen te kijken en af en toe gezellig een avondje mee te chatten..maar toch vraag ik me af...waar zijn al die leuke mannen op die sites gebleven? het zullen toch niet allemaal losers zijn?...
Nou, gelukkig nog nooit een relatie gehad met iemand die al kinderen had. Maar als ik moet gaan betalen om zijn kinderen er bij te krijgen, dan gaan die kinderen maar naar zijn exquote:Op woensdag 1 december 2010 15:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt er ook weleens voor moeten betalen?
Uch, stallion Lamon heeft gesprokenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Mijn date durfde het na een week aanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Paiq is gratis en ik heb het wel gezien met RP, duurt altijd een eeuw voordat ze een date aandurven, en teveel lelijke wijven...
Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn date durfde het na een week aan
Trouwens, de 2e date is een feitalleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst
Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijdsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hangt er toch helemaal vanaf of ze iets voor haar voelt, voor zover je dat na 1 date kunt zeggen? Voel je wat, dan is er geen reden om verder te zoeken, voel je nog niks, dan wel...
1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn date durfde het na een week aan
Trouwens, de 2e date is een feitalleen beetje jammer dat ze weinig tijd heeft waardoor het wel weer een week tot zelfs 2 weken kan gaan duren.
Voor nu nog niet zo'n ramp... hoop alleen dat het geen voorbode is voor de toekomst
Wat doen jullie trouwens na een succesvolle date? Door blijven jagen op datingsites tot er echt sprake is van een relatie of gelijk vol in de remmen en het profiel op non-actief?
Deze discussie is al heel vaak geweest. Zoals Silenus laatst zei waarom niet en/en ipv of/ofquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.
Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?
Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
Ik word nooit verliefd meer, dus zoek altijd verder, maar als je dat gevoel wel hebt zou ik even stoppen, je kunt later altijd weer op zoek gaan als het niet lukt....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh het gevoel is er hoor en dat is wederzijds![]()
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken
Wat is dit nu weer voor kakverhaal. "Lekker wijf van 18" en later een vies uitziende hoerenbitch.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef power2live het volgende:
Lekker wijf van 18 in de buurt van Enschede, net over de grens met Duitsland, wilde afspreken.
Ik ging er naar toe - wetende dat ze zo stom is als een zak cement - en kwam haar tegen.
Ze bleek een kettingrokende vies uitziende hoerenbitch te zijn met een of ander dom hondje erbij en een fucking kanariegele scooter. Ze tetterde en tetterde haar volkse geklaag tot ze een ons woog.
Al met al een hele tank benzine en een tosti verneukt aan iemand die ik eerst beter had moeten leren kennen. Godzijdank nooit meer wat van gehoord.
In de eerste paar minuten vertelde ze me al over hoeveel ze er al had gedaan en dat haar pa dronken thuis zit... Volgens mij keek iedereen me aan toen we door de stad liepen
Ik schaamde me de ogen uit mijn kop terwijl het in feite nog wel een lekker ding is.
Didn't fuck her do...
Hmhm, ik heb namelijk nog 1 dame op MSN die toevallig uit mijn eigen woonplaats komt. Heb haar de afgelopen dagen bewust niet aangesproken maar vanavond sprak zij mij dus aan. Dus vandaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
1 date is naar mijn mening veel te weinig om met al je contacten te stoppen. Dan is toch nog niks duidelijk. Ik zal gewoon blijven rondkijken maar minder actief contact proberen te krijgen.
Waarom? Je kunt altijd toch even naar de kroeg fietsen, twee biertjes doen en weer naar huis. Als het niks is, prima, als het wel wat is: Luxeprobleempje!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Maar als zou blijken dat zij dan ook wel interesse heeft in een date zou ik me weer geen raad weten
Er bestaat / bestond inderdaad een beeld dat datingsites zouden zijn voor mensen die 'in het echt' moeite hebben met het leggen van contact. Het blijkt echter zo te zijn dat de degenen die daar geen moeite mee hebben ook vrij makkelijk online een date regelen. De mensen die daar in het echt wel moeite mee hebben, hebben dat online vaak ook. Of komen wel tot een date, maar lopen dan vervolgens vast.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef ook_gek het volgende:
hoe reageren de mensen om jullie heen als ze horen dat je op een dating site staan.
Want er zit altijd nog wel een voor oordeel aan,.
Betrap me er zelf ook op. Ik zie hier vrouwen waar van ik denk, wtf doe je daar. Je bent zo leuk je kan toch ook wel in de kroeg ofzo een leuke vent aan de haak slaan?
Jajajaja weet het fout maar ben benieuwd
Wat wil je zelf?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer is het handig om nu 'all-in' te gaan op 1 persoon of ondertussen stiekem verder te zoeken
Als je verder wilt zoeken is dit dus niet de persoon die jou geheel kan boeien.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo wederzijds dat het tot twee weken kan duren voor er een nieuwe date komt ?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wacht eventjes, niet gezoend toch? En toch dat icoontje?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |