De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet omdat ik dat zeg, maar omdat het gemiddelde een stuk hoger ligt dan 15. Dat ben je hopelijk wel met me eens.
"Ga je vanavond ook mee uit?"
"Nee sorry, ik moet op kleine Sjonnie passen."
Op je 15e hoor je je met andere zaken bezig te houden. Slechts mijn mening hoor. En waar is de vader altijd in dat soort gevallen? I rest my case.
Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet gezoend? Waar heb jij gelezen dat er niet is gezoend?
Ik ben nog geen vrouwen tegengekomen die daar niet op afknappenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?..![]()
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.
Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
Internet/FOK is niet de plek voor nuance.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef MelR het volgende:
ooh dus omdat er 2 mannen zijn geweest die na een paar keer daten niks meer van zich lieten horen word ik als dom beschouwd?..![]()
Het punt is dat er inderdaad mensen zijn die zich op datingssites anders voordoen dan ze in het echt zijn, en meestal is het daarbij net zoals ze op marktplaats al waarschuwen: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo het geval!. Maarja, dat weet je niet als newbie internetdater!.
Voor de rest knap ik ook af op mannen/jongens die helemaal geposeerd en halfbloot op hun profielfoto staan (behalve dan als het een strandfoto oid is..) of van die echt duidelijk voor die site geposeerde webcamfoto's met zown handje onder hun kin, zwoel de camera inkijkend...en dan zo'n ondertitel erbij: thats me! oid...
ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.
Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.
Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.
Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.
Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
Ik doel meer op niet zoenen is geen succes date verhaalquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wélgebruikt dan klopt er iets niet..
Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De jeugd heeft op jongere leeftijd al sex. Dan kan er ook iets mis gaan. Net zo goed als dat kan gebeuren als je 25 bent.
Tuurlijk ligt het gemiddelde leeftijd veel hoger. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Feit waar het mij in deze om gaat is dat heel veel mensen al direct klaar staat met zijn of haar mening. Met als gevolg dat het meisje in deze geen eerlijke kan krijgt. Afgezien van een kind.
Waar de vader is? Die heeft geen verrantwoordelijkheidsgevoel in tegen stelling tot de moeder.
Jij bent contactueel gestoord en lelijk, want jij staat op een dating site. Dat is toch een vaak gehoord voor oordeel?
Klopt het? Nee in veel gevallen niet.
Wat ik wil aangeven is dat mensen er regelmatig naast zitten met hun oordeel die ze direct klaar hebben staan.
Tuurlijk heb je verschillende kinder moedersquote:Op donderdag 2 december 2010 11:18 schreef MelR het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens!. toch.. heb je verschillende catogerieen kindermoeders, en daarbij bestaat die wie kastanova beschrijft ook zeker, en bij zulke wijven is het echt zielig voor het kind dat ze zown moeder hebben.
Maar er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen. Ik baseer mijn mening puur op het feit dat normaliter kinderen van 15, want dat zijn het, geen kinderen hebben.
Goh, tja, wat moet je ermee. Op zich een leuk bericht, ik zie wat positieve puntjes en een puntje van kritiek, hartstikke leuk. Ik krijg wel vaker een berichtje van iemand die zegt dat ze er om kan lachen maar het op één puntje toch echt niet met me eens is. Nou helemaal prima, bedankt voor je feedback (quote:Afzender: Victress
Datum: 30/11/2010 21:07
Titel: één ding
Inhoud:
Hallo Silenus,
Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!
Groetjes Bernadette
(note van Silenus: Hierna gaat ze stukjes uit mijn profiel quoten en er lekker op reagerenquote:Afzender: Victress
Datum: 02/12/2010 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE JONGETJES ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.quote:VALT WEL MEE, KAN ME WEL BEHEERSEN. MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VROUWEN NIET VALLEN OP ZON ARROGANTE KWAL ALS JIJ DUS IK DENK DAT JE DAN NOG LANG KUNT ZOEKEN!
Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.quote:NEE, DAN DE MANNEN HIER DIE EEN FOTO VAN HUN HOND I.P.V. ZICHZELF PLAATSEN. VOOR COMMENTAAR OP JOUW FOTO: ZIE HIERONDER.
Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.quote:VOLGENS MIJ MOET JE DAARVOOR MET ZN TWEEËN ZIJN EN IS HET NIET OOK DE VERANTWOORDELIJK VAN DE MAN OM ANTICONCEPTIE TE GEBRUIKEN? OF BEN JIJ OOK ZON SUKKEL WAARBIJ HET VERSTAND IN ZIJN KRUIS ZIT?
Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.quote:EEN PROFIELTEKST IS BEDOELD OM ER IETS OVER JEZELF TE VERTELLEN EN NIET OM COMMENTAAR OP ANDEREN TE GEVEN.
HOEWEL IK MOET TOEGEVEN DAT DEZE TEKST VAN JOU VEEL OVER JEZELF ZEGT.
Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.quote:DE INTERPUNCTIE IS BEDOELD OM EEN TEKST EVENTUEEL VAN KRACHT TE VOORZIEN.
BIJ HET GEBRUIK VAN OHJA BIJ HET BEGIN VAN IEDERE ZIN GAAT DIT ECHTER VERLOREN.
(quote:IK VIND JOUW FOTO NOU OOK NIET DAT JE ZEGT: WAUW!!
EEN ALLESBEHALVE INTELLIGENTE BLIK!!!
Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.quote:JIJ KUNT DUS BIJ ELK STERRENBEELD EEN VOLLEDIGE BESCHRIJVING GEVEN?
(Darwin-award, denkt ze een spelfout te hebben gevonden, klopt 'ie niet.quote:HOEZO SPELFOUTEN? VERS GEMAAID ZIJN 2 WOORDEN , NIET EEN WOORD.
Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.quote:IK VRAAG ME STEEDS AF HOE STUDENTEN HUN LANGDURIGE VERRE REIZEN KUNNEN BEKOSTIGEN WAARDOOR ZE NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN AFSTUDEREN MET ALS GEVOLG DAT ZE DUS LANGER GE/MISBRUIK MAKEN VAN OVERHEIDSGELD, MIJN BELASTINGCENTEN DUS!!.
WAT BETREFT JOUW STUDIE: ZONDE VAN HET GELD!
BY THE WAY, IK HEB MIJN STUDIE ZELF BETAALD
Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.quote:MISSCHIEN OOK EEN TIP VOOR JOU?
Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.quote:GELUKKIG HEBBEN WE NIET ALLEMAAL DEZELFDE HUMOR ANDERS LAZEN WE ALLEEN MAAR DIT SOORT ONZINVERHALEN
Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.quote:NEE, DAN DIT SOORT PROFIELEN, DIE GETUIGEN ZEKER WEL VAN ENIGE INTELLIGENTIE?!
Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.quote:HIER HAD IK AL OP GEANTWOORD MAAR WIL ER NOG AAN TOEVOEGEN DAT JIJ WEL TE EGOISTSCH ZULT ZIJN OM JE IN EEN DERGELIJKE SITUATIE AAN TE PASSEN.
Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.quote:IK VRAAG ME TOCH ECHT WAT JIJ HIER DAN DOET?! AANDACHT TEKORT? JOUW INBOX STROOMT NU ZEKER OVER? OF IS HET JE EIGEN FRUSTRATIE AFREAGEREN? DAAR LIJKT HET WEL VEEL OP, HEEL ZIELIG, ER IS TOCH WERKELIJK ECHT IETS HEEL ERG MIS MET JOU!!!!
quote:DIE TIP WIL IK JOU OOK NOG WEL GEVEN, ZOALS IK AL ZEI, JE HEBT NOG HEEL VEEL TE LEREN!!!!!
Ik denk dat ze tegen het plafond aanvliegt als ze dit leest.quote:Ontvanger: Victress
Datum: 02/12/2010 13:02
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Beste Victress,
kijk even naar deze link: http://sport.aanbodpagina(...)-tijdens-de-overgang
Groetjes!
Dat laatste ook inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dat mens spoort niet maar je profiel vind ik aardig kansloos
quote:Afzender: Victress
Datum: 02/12/2010 13:39
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud:
Dat bedoel ik dus, alleen maar kritiek op anderen.
Puberaal gedrag omdat de hormonen zich nog moeten ontwikkelen tot volwassenheid, als ze dat in jouw geval al doen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dit bij sommige nooit tot volledige ontwikkeling komt.
Helaas moet ik terugkomen op mijn eerder gedane belofte om met jou een discussie aan te gaan. Gezien je reactie zou deze niet gelijkwaardig en dus voor jou alleen maar zielig zijn!!!
Haha, zeker omdat ze me ook nog eens geblokkeerd heeft. Was wel benieuwd waar dat levensgrote verschil in benadering wel door kwam namelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, ze zet je dan toch nog even mooi op je plaats
verschilt toch wel aardig met dat woeste gebrul van vanochtend. Wat is het toch een fascinerend fenomeen, datingsites.quote:k heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool,
Wat een kind uitmaakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wees blij dat het er staat. Zal lullig zijn als ze tijdens een vervolg date zegt, ik heb een kind
Trouwens, wat maakt een kind uit? Als het goed klikt dan is het maar zo. Je moet alleen rekening houden dat je niet alleen haar maar ook een extra er bij krijgt.
Heb het idee dat jij haar al direct minder vind omdar ze jong een kind gekregen heeft. Als of je op haar neer kijkt.
Oh, dat klusje was in de bios al geklaardquote:Op donderdag 2 december 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat leidde ik af uit je reactie op Silenus ("over blauwbekken"). Maar prima dus!
En speciaal voor ook_gek, als je niet zoent en wélgebruikt dan klopt er iets niet..
In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, dat klusje was in de bios al geklaard![]()
Met blauwbekken bedoelde ik het heeeeeel erg koud hebben
Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef macondo het volgende:
[..]
In dat geval, als je haar leuk vind de rest op laag pitje zetten. En als tweede date snel is, en leuk, de rest vertellen hoe je er in staat.
Zelf binnenkort date met kordate dame, na 2 mails gaan we wat drinken.
En daarnaast is er iemand die helemáál niet kordaat is gebleken. Mail er al sinds 1 september mee. Fout natuurlijk, maar ze is wel heel leuk, grappig en (zo bleek later pas) heel mooi. Alleen woont ze niet om de hoek. Kans bestaat ook dat ze dit leest trouwens.
Ah jo leuk toch lekker stukje rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat jij snel noemt. Volgende week is mijn 'doel' en dan het liefst nog voor het weekend. Maar ze zat nogal krap in de tijd en er is dus een kans dat het pas over 2 weken kan.
En daar ligt nu een beetje het dilemma. Voor nu is het nog niet zon probleem maar als het straks echt wat wordt dan is 1 keer in de 2 weken of zelfs 1 keer in de week mij eigelijk net iets te weinig. Ze woont niet heel ver weg maar tis ook niet zo dat je er 'ff' een halfuurtje in de avond langsrijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |