Bij sommige vind ik dat juist wel weer schattig.quote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
- Amsterdams accent
- Limburgs accent
- Achterhoeks accent
- Twents accent
QFTquote:
het leek me wel een lollig topicquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Meisje toch. Je bent wel heel erg onzeker.
owja....quote:
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
het leek me wel een lollig topic
en ik ben wel onzeker ja..
Zie bovenstaande foto...quote:
Dat.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.
wat zijn spinnenpoten?quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef fervente het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar een dikke buik, spinnenpoten en marlies dekkers bh's
oohja rokers...quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Dezelfde die ook doorschijnend witte kleding bedacht heeft.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
hahaha. en boxers?quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
Geen probleem.quote:
boxers maakt ni uit... wanneer de vrouw super hot is.quote:
Wimpers maar dan met héél veel mascara erop.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
wat zijn spinnenpoten?
En wat is er mis met marlies dekkers Bh's?
We zijn ook hetzelfde, namelijk zoogdierenquote:Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Het feit dat je je dat afvraagt zegt is een stuk onzekerheid. En dat is maar in enkele uitzonderlijke gevallen aantrekkelijk bij een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee, dat noemen ze duidelijk zijn en dat wordt erg gewaardeerd. Door mij in elk geval.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Nee, mits niet 10 keer herhaald per dag.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
De meeste mensen zijn net echt beesten. Ze hebben ongeveer dezelfde complexiteit.quote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Vrouwen die shag roken
Vrouwen met getekende wenkbrauwen
Vrouwen met te dikke lichamen en te strakke kleding
Vrouwen met allerlei schilderingen en architectuur op hun nagels
Vrouwen die zeuren en zeiken en zaniken
Vrouwen die om het minste of geringste janken, zoals bij My Name Is Earl
Vrouwen met meer als 1 post per dag op een forum
Vrouwen die nieuwe diersoorten kweken in hun grotje
Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Vrouwen die je willen overtuigen vegetarisch te eten
Etc...
Etc...
Niks mis met de waarheid, er is best lef voor nodig om zoiets te zeggen dus ik zou daar alleen maar respect voor hebben. En uit onhandigheid zou ik niks fatsoenlijks terug weten te zeggen, maar da's dan weer wat andersquote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Dat... is dan wel weer een beetje te veel van het goede misschienquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
Zo eens.quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef fervente het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar een dikke buik, spinnenpoten en marlies dekkers bh's
Leuk verhaaltje. Wil het al een beetje lukken met dat scoren hier op dit forum?quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 1: Zweverige typjes die aan tarot, reiki, biostabiel en andere kwakzalverij doen. Die met platitudes aankomen van de Bhagwan, goeroes, NLP-ers, en dan denken dat ze iets nieuws zeggen. Met een beetje pech geloven ze ook nog in al die Lambiekje conspiracy-theorieën. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Zwaar gelovigen vallen hier trouwens ook onder.
Op nr 2: Aandachtshoeren, die de hele tijd moeten laten weten dat ze zo extravert en lekker gek en seksueel vrijgevochten zijn, die continu lopen roepen over hun tieten en kut en dat ze met hun vriendinnetjes gaan zoenen hihihi kijkt iedereen nog naar me? Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Op nr 3: Domheid of slechte algemene ontwikkeling. Domme vrouwen werken gewoon niet bij mij. Ze kunnen niet in een gesprek meekomen, ze snappen mijn humor niet, ze weten niet wat er op het nieuws is gebeurd. Ik heb er helemaal niks aan. En dit is niet puur opleiding, maar er is wel een correlatie. Tijdelijke dispensatie kan verleend worden voor dit punt, maar een relatie zit er echt niet in.
Op nr 4: Geslotenheid. Ik vind onzekerheid of af en toe een dip niet eens zo erg, ik vind het leuk om de psycholoog uit te hangen af en toe, en ik vind het ook wel karakter tonen om niet altijd maar een smile op te zetten. Maar je moet wel contact kunnen maken. Vrouwen die sjagrijnig zitten te kijken en hun mond houden, die dingen gaan roepen als "ER IS NIKS!!!" of afwerende antwoorden geven, daar kan ik helemaal niks mee. Ik blijf niet aandringen, ik word er niet voor betaald. Praten of oprotten!
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
Ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef cerror het volgende:
Een vrouw met "hobbies" en "interesses".
Sommigen weten wel wat ik bedoel.
DIe kleding snap ik sowieso niet, is er werkelijk ook maar een man die daar serieus opgewonden van wordt? Ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:22 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Ik ben een vrouw maar val op vrouwen, mag dat ook?
Wat ik onaantrekkelijk vind:
-Make up (hooguit met mate maar liever helemaal niet)
-Roken
-Vieze nagels
-Vies haar
-Nouja eigenlijk uberhaupt als vrouwen er onverzorgd uitzien of stinken
-Chagrijnig kijken/doen, veel zeuren, niet vriendelijk zijn/doen, andere mensen afzeiken zonder goede reden
-Tijgerprint en verwante kleding
Tja vast nog wel meer dingen maar dit zijn de dingen die meestal snel opvallen en waar ik direct op afknap.
Omdat je dan niet elke dag vlees mag eten zeker? Lol.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef Frag_adder het volgende:
Rokers, vegetariers en vrouwen die je zeg maar een andere vorm van gedrag willen opleggen omdat je dan beter bij hun past. Maar vooral de eerste twee punten
Ik vrees dat ze bestaan ja. :p Barbie valt voor mij door meedere criteria al heel hard af, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
DIe kleding snap ik sowieso niet, is er werkelijk ook maar een man die daar serieus opgewonden van wordt? Ik in ieder geval niet.
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Omdat je dan niet elke dag vlees mag eten zeker? Lol.
PM me maar voor tips, voordat je weer geband wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje. Wil het al een beetje lukken met dat scoren hier op dit forum?
Haha nee het is voldoende zo. Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Ik ben zelf geen vegetariër maar eet wel alleen biologisch vlees. Dit brengt met zich mee dat ik grotendeels vegetarisch eet. Wat ik echter zelf weer vervelend vind aan veel vleeseters is dat ze vaak zo hypocriet zijn dat ze het stiekem helemaal eens zijn met vegetariers (b.v. dat ze het zielig vinden en niet vinden kunnen hoe dieren behandeld worden) maar gewoon toch vlees blijven eten omdat ze het zo lekker vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.
Inderdaad zeg, wie heeft die dingen ooit bedacht? En die uggs worden na al die jaren verdomme nog steeds gedragen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
- Dikke reet
- slechte kledingkeuze
- grote bek (wanneer dom)
- onverzorgd uiterlijk
- crocks
- uggs...
Ik vind het helemaal niet zielig hoe het gemiddelde beest in nederland wordt behandeld, met uitzondering van de legbatterij kippen. Ik vind het zo hypocriet van vegetariers dat wanneer iedereen zou doen wat zij willen: stoppen met vlees eten. Dat ze al die dieren die dus nu in de vee industrie leven geen leven gunnen! Wie zijn hun om te beslissen dat het leven wat die dieren nu hebben beter dan niets is.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Haha nee het is voldoende zo. Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Ik ben zelf geen vegetariër maar eet wel alleen biologisch vlees. Dit brengt met zich mee dat ik grotendeels vegetarisch eet. Wat ik echter zelf weer vervelend vind aan veel vleeseters is dat ze vaak zo hypocriet zijn dat ze het stiekem helemaal eens zijn met vegetariers (b.v. dat ze het zielig vinden en niet vinden kunnen hoe dieren behandeld worden) maar gewoon toch vlees blijven eten omdat ze het zo lekker vinden
Ik denk dat je beter homo kan worden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef Silven het volgende:
-Vegetariërs
-Veel make-up
-Naar zweet stinken
-Rotterdams accent/harde G
-Veel exen/bedpartners
-Roze kleding dragen
-Altijd gelijk denken te hebben
-Der bek opentrekken wanneer dit niet gewenst ongepast is
-Dom zijn
-Overmatig drinken bij uitgaan bijvoorbeeld
-Piercings
-Tatoeages
-Een "beste vriend" hebben, fuck off
-Op een scooter rijden
-Elke week moeten winkelen
-Drugs gebruiken/gebruikt hebben
-Asociale ouders hebben/uit een asociaal milieu komen (lees: kamp, sloppenwijk, tokkies)
Nee hoor. Die meiden bestaan er genoeg alleen moet je daar iets beter voor zoeken. Dan heb je tenminste wel kwaliteit! En niet zo'n Barbie-type die stomdronken in een discotheek vanzelf op je lul valt, bah.quote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter homo kan worden.
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bijquote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef Silven het volgende:
-Vegetariërs
-Veel make-up
-Naar zweet stinken
-Rotterdams accent/harde G
-Veel exen/bedpartners
-Roze kleding dragen
-Altijd gelijk denken te hebben
-Der bek opentrekken wanneer dit niet gewenst ongepast is
-Dom zijn
-Overmatig drinken bij uitgaan bijvoorbeeld
-Piercings
-Tatoeages
-Een "beste vriend" hebben, fuck off
-Op een scooter rijden
-Elke week moeten winkelen
-Drugs gebruiken/gebruikt hebben
-Asociale ouders hebben/uit een asociaal milieu komen (lees: kamp, sloppenwijk, tokkies)
Eigenlijk QFT. De arme jongen moet nog uit de kast komen als contactgestoordquote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bij![]()
Problemen met roze kleding, winkelen? WTF zelfs homo worden is dan geen oplossing meer.
Dan bedoel ik dus overmatig roze, roze lipstick, roze schoenen en alles tegelijkertijd aan... En wekelijks MOETEN winkelen alsof hun leven ervanaf hangt. En welke vrouwelijke trekjes kom je tegen behalve roze en winkelen?quote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bij![]()
Problemen met roze kleding, winkelen? WTF zelfs homo worden is dan geen oplossing meer.
Heb ik niet nodig joh. Ik ga voor de importbruid, dat vereist alleen een positief saldo op je bankrekening.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
PM me maar voor tips, voordat je weer geband wordt.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eigenlijk QFT. De arme jongen moet nog uit de kast komen als contactgestoord
Je hebt in ieder geval een mening en gedraagt je daar ook naar. Dus niet hypocriet. Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal, maar daar gaat het niet om. We zijn al genoeg offtopic.quote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zielig hoe het gemiddelde beest in nederland wordt behandeld, met uitzondering van de legbatterij kippen. Ik vind het zo hypocriet van vegetariers dat wanneer iedereen zou doen wat zij willen: stoppen met vlees eten. Dat ze al die dieren die dus nu in de vee industrie leven geen leven gunnen! Wie zijn hun om te beslissen dat het leven wat die dieren nu hebben beter dan niets is.
Het probleem is voor mij dan ook neit dat die vrouw geen vlees eet, maar de eigenschappen die dit mee brengt op hun persoonlijkheid. Net of ik een leuke vrouw zou afwijzen omdat ze geen kaas lust of melk of in dit dus vlees.
Waarom is vegetariër zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Djieluh het volgende:
Opzich qua eisen heb ik er niet veel, zolang er maar een klik is.
Afknappers:
- Rokers
- Vegetariers
- Saaie dozen (als je vraagt hoe haar weekend is geweest en als antwoord "leuk" krijgt)
- Maatje meer
Voor de rest maakt het mij niet veel uit qua lengte, haarkleur of kleur ogen.
Scroll een beetje up, daar heb ik het uitgelegt. Of wil de uitgebreide uitlegquote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Waarom is vegetariër zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef Silven het volgende:
En wat is er gay aan een mooie meid met lange haren die heerlijk ruikt en netjes gekleed is, alleen een beetje mascara op heeft/nodig heeft, 1 keer in de 2 weken gaan shoppen, een >hbo studie doet, normale tv-programma's/series kijkt, normaal eet en zich qua alcohol in weet te houden en zich niet voorschut zet tijdens het uitgaan? Je hebt liever iemand die wel de eigenschappen heeft die ik in m'n eerste post beschreef?
Mensen die hier posten dat vegetarisme een afknapper is, stellen zich er gelijk allemaal andere eigenschappen bij voor die helemaal niet gelinkt hoefen zijn met vegetarisme. Dat zegt wat mij betreft meer over hun eigen kortzichtigheid dan die van vegetariërs.quote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Waarom is vegetariër zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?
Niet?quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.
Nee? Serieus niet?quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.
Ik kan het ook nog goed onderbouwen. Het komt bij mij niet voort uit kortzichtigheid maar uit een eigen ervaringquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mensen die hier posten dat vegetarisme een afknapper is, stellen zich er gelijk allemaal andere eigenschappen bij voor die helemaal niet gelinkt hoefen zijn met vegetarisme. Dat zegt wat mij betreft meer over hun eigen kortzichtigheid dan die van vegetariërs.
Maargoed als iemand geen relatie wil hebben met een meid waar ze niet mee naar de wekelijkse onbeperkt-spareribs-eten kunnen, is dat hun goed recht.
Jij gaf daarvoor een reden, die andere twee niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Scroll een beetje up, daar heb ik het uitgelegt. Of wil de uitgebreide uitleg
Als ik er verder een serieus intelligent gesprek mee kan voeren, dan mag ze haar eigen hobbies hebben hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Nee? Serieus niet?
Serieus, van die dames die leven voor de koopgoot, wat een schraalheid.
Met zo'n persoon kun je per definitie geen intelligent gesprek hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik er verder een serieus intelligent gesprek mee kan voeren, dan mag ze haar eigen hobbies hebben hoor.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog goed onderbouwen. Het komt bij mij niet voort uit kortzichtigheid maar uit een eigen ervaringIk heb het serieus geprobeert, en een veel vrijere vegetarier dan deze kom je niet tegen, maar ik kan het gewoon echt niet...
Klinkt anders helemaal niet als een vrije vegetariër.quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.
Het begon zeg maar met "tuurlijk mogen er balletjes in de soep ik schep ernaast" En eidigde met het compromis "als we nou 50% van de dagen met vlees komen en de rest zonder, dan respecteren we beide elkaars levensstijl"quote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Klinkt anders helemaal niet als een vrije vegetariër.
Ik zou de volgorde wellicht iets veranderen maar verder is dit een uitstekende samenvatting met een thumbs up voor de tijdelijke dispensatiequote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 1: Zweverige typjes die aan tarot, reiki, biostabiel en andere kwakzalverij doen. Die met platitudes aankomen van de Bhagwan, goeroes, NLP-ers, en dan denken dat ze iets nieuws zeggen. Met een beetje pech geloven ze ook nog in al die Lambiekje conspiracy-theorieën. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Zwaar gelovigen vallen hier trouwens ook onder.
Op nr 2: Aandachtshoeren, die de hele tijd moeten laten weten dat ze zo extravert en lekker gek en seksueel vrijgevochten zijn, die continu lopen roepen over hun tieten en kut en dat ze met hun vriendinnetjes gaan zoenen hihihi kijkt iedereen nog naar me? Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Op nr 3: Domheid of slechte algemene ontwikkeling. Domme vrouwen werken gewoon niet bij mij. Ze kunnen niet in een gesprek meekomen, ze snappen mijn humor niet, ze weten niet wat er op het nieuws is gebeurd. Ik heb er helemaal niks aan. En dit is niet puur opleiding, maar er is wel een correlatie. Tijdelijke dispensatie kan verleend worden voor dit punt, maar een relatie zit er echt niet in.
Op nr 4: Geslotenheid. Ik vind onzekerheid of af en toe een dip niet eens zo erg, ik vind het leuk om de psycholoog uit te hangen af en toe, en ik vind het ook wel karakter tonen om niet altijd maar een smile op te zetten. Maar je moet wel contact kunnen maken. Vrouwen die sjagrijnig zitten te kijken en hun mond houden, die dingen gaan roepen als "ER IS NIKS!!!" of afwerende antwoorden geven, daar kan ik helemaal niks mee. Ik blijf niet aandringen, ik word er niet voor betaald. Praten of oprotten!
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
Dan zou ik vegetarisme van je lijstje met afknappers halen en inconsequentie toevoegen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het begon zeg maar met "tuurlijk mogen er balletjes in de soep ik schep ernaast" En eidigde met het compromis "als we nou 50% van de dagen met vlees komen en de rest zonder, dan respecteren we beide elkaars levensstijl"
Naar mijn ervaring met vegetarisme zijn is inconsequentie haast een vereiste om vegetarier te worden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan zou ik vegetarisme van je lijstje met afknappers halen en inconsequentie toevoegen.
Op uggs best, op crocks zou ik niemand doen denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
1 ding... Lijstjes vol met Dogma's!
Mensen hier die *Insert geile puber fantasie* op Uggs niet zouden doen vanwege deze Uggs!
quote:Dames die denken dat een studie op WO niveau je automatisch intelligent maakt. Ik ben het levende bewijs dat je geen intellectueel hoeft te zijn om op een universiteit te komen, en ook niet hard hoeft te werken.
quote:Chicks die als ik zeg dat ik Filosofie studeer vragen "Maar wat KAN je daar nou mee?"
Gewoon behandelen zoals ze zijn, niet zoals ze denken te zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef mymindisglowing het volgende:
Vrouwen die uit Nederland komen.![]()
Ik heb het geprobeerd, echt!
Oma's? Of je moeder?quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef mymindisglowing het volgende:
Trouwens, vrouwen die niet van onzekere mannen houden maar dan hun eigen haar verven als ze grijs worden
Die is stiekem wel een klein beetje herkenbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 01:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Chicks die als ik zeg dat ik Filosofie studeer vragen "Maar wat KAN je daar nou mee?"
Deze geldt ook zeker voor mij trouwens, al zou ik op #1 geen zweverig typje zetten. Zoiets vind ik tot op zekere hoogte wel schattig. De #1 is en blijft nog altijd één ding: manipulatie.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Whutt?quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
hm, ik vind haar wel cool eigenlijk. Niet het type standaard vrouw.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Als je een meid klaargelikt hebt en je haar daarna gaat zoenen ze dan niet iets heeft van "ieeuw" dus. Lijkt me duidelijk.quote:
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...quote:
Dat als je je vrouw in haar kont genomen hebt, ze er geen probleem van maakt om je ff klaar te pijpen.quote:
Ja johquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...
Het is typisch Nederlands om alleen maar te kijken naar tieten en kont. En vervolgens leren meiden dat alles wat niet naar je tieten en kont kijkt moet worden afgeschotenquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.
Catbert is zo'n geflipte pisnicht dat ie voeten goorder vindt dan snowballenquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snowballen
A2m is inderdaad een absolute must.quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Dat als je je vrouw in haar kont genomen hebt, ze er geen probleem van maakt om je ff klaar te pijpen.
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef La_Vita het volgende:
Ik vind het ook zo'n afknapper als mn vriend niet met mij wil snowballen.
Wat ben jij preuts zeg! Wil je soms niet iets van jezelf proeven?quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.
beetje jammer weerquote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.
En nu probeer je ons van ons ongelijk te overtuigen door fotos te plaatsen van voeten? Ik ga mijn fetisch toch ook niet in willekeurige topics dumpen; daar wacht niemand op.quote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Het is typisch Nederlands om alleen maar te kijken naar tieten en kont. En vervolgens leren meiden dat alles wat niet naar je tieten en kont kijkt moet worden afgeschoten
Er werd gevraagd wat ik niet aantrekkelijk vond aan vrouwenquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
En nu probeer je ons van ons ongelijk te overtuigen door fotos te plaatsen van voeten? Ik ga mijn fetisch toch ook niet in willekeurige topics dumpen; daar wacht niemand op.
We zitten hier niet in China, en dat afbinden is ook zwaar ongezond. Die hele botstructuur gaat naar de klote.quote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.
Ik vind voeten niet goor, ik vind het gewoon niks seksueels hebben. Als m'n vriendin een voetmassage wil prima, maar daar word ik itt tot jou niet geil van.quote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef mymindisglowing het volgende:
Catbert is zo'n geflipte pisnicht dat ie voeten goorder vindt dan snowballen
Tekst was voldoendequote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Er werd gevraagd wat ik niet aantrekkelijk vond aan vrouwen
Of het al dan niet gezond is, was het punt helemaal niet. Punt is dat er veel mensen zijn die voeten wel als iets seksueels zien.quote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Catbert het volgende:
We zitten hier niet in China, en dat afbinden is ook zwaar ongezond. Die hele botstructuur gaat naar de klote.
Ik denk dat ze het enkel en alleen lezen. Want vrouwen + internet.. Als minderheid voelen ze zich nogal bedreigd niet?quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef mymindisglowing het volgende:
Wel jammer dat door het volledig uit balans zijn van het man/vrouw aanbod op internet, geen enkele vrouw dit topic leest
Van mezelf wel, maar die wit-bruine drek sla ik even over, als je het niet erg vindt. Uiteraard moet zij dat spul wel helemaal het einde vinden, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ben jij preuts zeg! Wil je soms niet iets van jezelf proeven?
Ik ben het aan het lezen ja. Sommige posts zijn grappig geschreven. Ik voel geen neiging er tegen in te gaan, niet omdat ik me bedreigd voel maar omdat ik er niet om geef of ik wel of niet geschikt ben volgens jullie lijstjes. Als iemand niet valt op mijn uiterlijk of innerlijk maakt me dat niet uit, tenzij ik verliefd ben op diegene natuurlijk, maar zo'n stel anonieme mannen op internet, waarom zou ik me daarover opwinden en gaan zitten drammen over wat voor eikels ze wel niet zijn als ze mij afwijzen? Beetje treurig lijkt me dat.quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef fs180 het volgende:
Ik denk dat ze het enkel en alleen lezen. Want vrouwen + internet.. Als minderheid voelen ze zich nogal bedreigd niet?
^^^^^^ Zie daar de ultieme fokmaagd. ^^^^^^^^quote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Vrouwen die shag roken
Vrouwen met getekende wenkbrauwen
Vrouwen met te dikke lichamen en te strakke kleding
Vrouwen met allerlei schilderingen en architectuur op hun nagels
Vrouwen die zeuren en zeiken en zaniken
Vrouwen die om het minste of geringste janken, zoals bij My Name Is Earl
Vrouwen met meer als 1 post per dag op een forum
Vrouwen die nieuwe diersoorten kweken in hun grotje
Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Vrouwen die je willen overtuigen vegetarisch te eten
Etc...
Etc...
Jawel, hoor. En ik moet heel hard lachen. Dank je wel!quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef mymindisglowing het volgende:
Wel jammer dat door het volledig uit balans zijn van het man/vrouw aanbod op internet, geen enkele vrouw dit topic leest
bedankt voor je bijdrage, het bevestigd precies het disfunctioneren van alle vrouwen hier op de zaak.quote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, hoor. En ik moet heel hard lachen. Dank je wel!
deze manquote:Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef BloodyPen het volgende:
Haha, ik moet wel even zeggen dat de dames dipkip & Lienekien met 2 simpele comments dit hele topic even omver blazen.
Machtig prachtig
Ik hoef vooralsnog niet echt te klagen over vrouwelijk aandacht. Maar die reacties deden me bijna hardop lachen, vooral kijkend naar hoe serieus wij erop ingaan en dat sommige mannen ook denken dat de vrouwen die het lezen er ook nog over nadenken of wakker van zouden liggen. Vooral omdat het herkenbaar is als ik kijk naar het 'wat is er niet aantrekkelijk aan mannen topic'quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
deze man![]()
Ik denk niet dat je nog veel fijne gleuven zult vinden als je in werkelijkheid de chicks ook op zo'n voetstuk blijft plaatsen.
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.quote:
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.quote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
Dit dus. Het waren ook maar een paar voorbeeldjes in een post van 300 woorden. Ik vind het gewoon een enorme afknapper om tijdens de seks continu het gevoel te hebben dat je moet opletten omdat de tegenpartij met allerlei vormen van schaamte zit. Als dat de overhand heeft zit de seks dus niet goed. En dan gaat een relatie ook niet goed.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
Als je een meid klaargelikt hebt en je haar daarna gaat zoenen ze dan niet iets heeft van "ieeuw" dus. Lijkt me duidelijk.
Scherp en QFT.quote:
Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef Lamon het volgende:
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.
(Ja, op FOK! misschien)
En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen andersquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef fs180 het volgende:
En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekker
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.
Die gevallen zullen er zijn, maar ik heb ook avonden zat in de kroeg meegemaakt waarop er geen enkele vrouw met de benodigde wow-factor voorbij kwam. En om te voorkomen dat dat verkeerd geïnterpreteerd wordt: die wow-factor zit 'm in kleine dingen, zoals de manier waarop ze lacht, de blik in haar ogen, etcquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
Dat gaat ook op voor mij. Maar dat reflecteer ik dan niet meteen op de meerderheid van de mannen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
dan kun je beter niet uitgaan lijkt mequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
"Het wel op kunnen" is compleet wat anders dan "leuk vinden". Ik "kan" het ook op meer meiden dan dat ik meiden tegenkom waarvan ik echt zo iets heb van "wow, die vind ik leuk". Maar dat komt ook omdat 't voor mannen nu eenmaal aantrekkelijk is hun genen zoveel mogelijk te verspreiden terwijl vrouwen die mogelijheid niet hebben en voor alleen "het beste" gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
'Neukbaar' is echt iets heel anders dan 'leuk'.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen anders.
Sowieso hoefde je vroeger alleen maar goed voor een vrouw te kunnen zorgen, dan was je al aantrekkelijk genoeg voor een vrouw, terwijl je tegenwoordig echt over veel meer goede eigenschappen moet beschikken. In de kroeg iemand aanspreken doe ik vaak genoeg, maar voor de gezelligheid, doe er verder niet veel mee, neem af en toe iemand mee naar huis maar dat is dan eerder uit een gezamelijke behoefte aan sex dan echt uit een behoefte aan een relatie met elkaar.
Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijstquote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
dan kun je beter niet uitgaan lijkt me
Vrouwen leven op aandacht. Laat je niet vertellen dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!
"Studie is mijn doel, niet mijn middel" dekt het meestal welquote:Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op zich een vrij legitieme vraag natuurlijk, aangezien je het blijkbaar al meerdere malen gevraagd hebt gekregen is het ook wel verwonderlijk dat je ergerlijk vindt ipv dat je er een antwoord op hebt...
Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijst.
Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef fs180 het volgende:
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef Dipkip het volgende:
Ja leuk is een beetje een wijventerm ervoor. Ik weet niet wat het mannelijk equivalent is. Dat iemand er zo uitziet / zo overkomt dat je misschien wel met diegene een praatje aan zou knopen en kijken wat er van komt, als de gelegenheid zich daartoe leende.
[..]
Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ookquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Lamon het volgende:
Ik ril ervan als zo'n lelijk doorgesherried wijf van 40 tegen me aan gaat kletsen anders.
Daarom juistquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?
Aanvankelijk niet, maar inmiddels is het zo vaak voorgekomen dat het echt dodelijk is geworden.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die is stiekem wel een klein beetje herkenbaar.Maar goed, in bepaalde zin is het ook een gerechtvaardigde vraag, dus ik zou iemand niet helemaal erop afschieten.
vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangtquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook
Dan ga je er van uit dat alle mannen in die kroeg een poging bij me doen, dat is niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekker.
nou nee, bij mij in het dorp ken ik toch het grootste deel wel van wat er uit gaatquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.
Dit soort reacties bedoelde ik dus met het topic omver blazen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
..een tijd geleden in de kroeg, eerst 1 of ander zweverig type die mijn hand wilde lezen, toen gooide ik per ongeluk bier over een Ierse trien heen die wilde dat ik het van haar broek af ging vegen met mijn handen, en vervolgens de plekken ging aanwijzen waar ik niet geweest was. Toen ik zei dat ik het wel best vond zo, vroeg ze "Are you gay?".quote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Waaghals het volgende:
vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangt
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
Bij jou thuis?quote:
Dit vind ik zwaar onaantrekkelijk, vrouwen die denken dat mannen ze harder nodig hebben dan omgekeerd.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Bij jou thuis?
Nee mensen, kan het weer gaan overonaantrekkelijkheden bij vrouwen
?
Nouja, dan heb je het over vrouwen onder de 30. Zodra ze boven de 30 komen en kinderen willen worden vrouwen vrij snel vrij kansloos op zoek naar een relatie, terwijl mannen gewoon hun vrije leventje door blijven leven.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
Omdat ze dat veel vaker meemaken dan mannen. Behalve als je echt een supermooie man bent zijn vrouwen vaak subtieler in hun manier van flirten (buiten het uitgaan om) of interesse tonen. Terwijl mannen heel direct kunnen zijn, en dat zijn er veel. Een mooi meisje zal dagelijks worden bevestigd in haar aantrekkelijkheid, voor mannen gaat dit minder op. De gewenning die dit veroorzaakt bij vrouwen doet ze selectiever kijken naar potentieel leuke mannen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
Daar heb je ook gelijk een belangrijke te pakken: vrouwen van eind-dertig met onvervulde kinderwens die wanhopig op zoek zijn naar een zaaddonor...quote:Op maandag 29 november 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, dan heb je het over vrouwen onder de 30. Zodra ze boven de 30 komen en kinderen willen worden vrouwen vrij snel vrij kansloos op zoek naar een relatie, terwijl mannen gewoon hun vrije leventje door blijven leven.
Sowieso, vrouwen die zich met mannen-zaken inlaten.quote:
Ja, en daarom vinden vrouwen het ook altijd vervelend om aangesproken te worden door een kerel enzo.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
nouja, het past juist weer wel in mijn straatje. dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met de eerste de beste kerel die een gespierder postuur heeft, ervandoor gaat. zo'n oppervlakkige dipkipachtige die puur op uiterlijk in de collegezaal of discotheek afgaat hoef ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk een belangrijke te pakken: vrouwen van eind-dertig met onvervulde kinderwens die wanhopig op zoek zijn naar een zaaddonor...
Ik heb met ze te doen verder hoor, het leven is tegenwoordig te complex en het kan makkelijk gebeuren dat zelfs leuke vrouwen nog in "tijdnood" komen. Maar ik stel mijn zaad/bankrekening er niet voor ter beschikking.
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.quote:
Oh, die ook ja, erger nog:quote:
Geniaal. En zo waar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Overkoepelde eigenschap ja, de reden voor een hoop wangedrag van vrouwen.
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.
Nee hoor, als je ergens in uitblinkt mag je daar best trots op zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Johannes_VIII het volgende:
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?
Ik wil best even losgaan hoor, als dat je blij maakt?quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Hmm nog geen scheten en boeren voorbij gekomen? Denk dat dat ook vrij onaantrekkelijk is..
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, als je ergens in uitblinkt mag je daar best trots op zijn.
Nou, erg knappe vrouwen die continue aangesproken worden daarvan kan ik me nog voorstellen dat ze zich wat arrogant opstellen omdat ze al die dronken kerels een beetje zat worden. Maar als je al niet moeders mooiste bent dan helpt een klotepersoonlijkheid ook niet echt mee.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Johannes_VIII het volgende:
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?
Deze drie begrippen worden uberhaupt nogal eens met elkaar verwisseld.quote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Johannes_VIII het volgende:
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.
Ja. Arrogantie is zelfvertrouwen en trots in overmaat. Meer dan gepast is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze drie begrippen worden uberhaupt nogal eens met elkaar verwisseld.
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.quote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Johannes_VIII het volgende:
Ja. Arrogantie is zelfvertrouwen en trots in overmaat. Meer dan gepast is.
Die is ook schijtirritant inderdaad. Komt nog wel eens tussendoor voor.quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.
Je bent toch gewoon een mens? Nou, en mensen laten scheten en boeren. Dat kan op verschillende manieren en kan op sommige momenten wat gênant aanvoelen, maar het gebeurt ons allemaal. En ik zit liever een minuutje te ouwehoeren over een onwijze stinkscheet van een ander, dan dat die ander hem van narigheid maar inhoudt en last krijgt van 'r darmen. Want dan voel je je op een gegeven moment gewoon niet lekker meer en dan gaat de gezelligheid er ook vanaf. En dat was niet de bedoeling. Boeren kun je ook binnensmonds laten zonder dat iemand het meekrijgt. Om het hardst hoeft het nou ook weer nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Hmm nog geen scheten en boeren voorbij gekomen? Denk dat dat ook vrij onaantrekkelijk is..
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?quote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.
Hmm, nee?quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Johannes_VIII het volgende:
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?
Dat heb je wel eens met synoniemen, dat ze op hetzelfde neerkomen undso.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Johannes_VIII het volgende:
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?
Volgens mij dus wel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee?
Woord: verwaandheid (overig.)
Synoniem van verwaandheid: aanmatiging
Synoniem van verwaandheid: arrogantie
Synoniem van verwaandheid: eigendunk
Synoniem van verwaandheid: hooghartigheid
Synoniem van verwaandheid: hoogmoed
Synoniem van verwaandheid: inbeelding
Synoniem van verwaandheid: indiscretie
Synoniem van verwaandheid: laatdunkendheid
Synoniem van verwaandheid: onbeschaamdheid
Synoniem van verwaandheid: onbeschoftheid
Synoniem van verwaandheid: onkiesheid
Synoniem van verwaandheid: onwelgevoegelijkheid
Synoniem van verwaandheid: schaamteloosheid
Synoniem van verwaandheid: verbeelding
Synoniem van verwaandheid: zelfoverschatting
Synoniem van verwaandheid: zelfverheffing
Vrouwen verstaan mijn zelfkennis al snel voor arrogantie.quote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.
nee, verwaand is dat je jezelf beter vindt ten opzichte van anderen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.
Ja laten we hier over semantiek gaan neuzelen. Jottem!quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
nee, verwaand is dat je jezelf beter vindt ten opzichte van anderen.
arrogant is dat je jezelf goed vindt terwijl je dat misschien niet bent of het niet nodig is dat te zeggen.
Misschien is jouw zelfkennis wel geen kennis.quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwen verstaan mijn zelfkennis al snel voor arrogantie.
Naja dan ga je toch gewoon ff naar de wc? Snap best dat het niet gezond is om alles in te houden, maar erg aantrekkelijk is het nou ook weer niet tochquote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een mens? Nou, en mensen laten scheten en boeren. Dat kan op verschillende manieren en kan op sommige momenten wat gênant aanvoelen, maar het gebeurt ons allemaal. En ik zit liever een minuutje te ouwehoeren over een onwijze stinkscheet van een ander, dan dat die ander hem van narigheid maar inhoudt en last krijgt van 'r darmen. Want dan voel je je op een gegeven moment gewoon niet lekker meer en dan gaat de gezelligheid er ook vanaf. En dat was niet de bedoeling. Boeren kun je ook binnensmonds laten zonder dat iemand het meekrijgt. Om het hardst hoeft het nou ook weer niet
Je kunt niet altijd even naar de WC gaan, omdat je zo nodig aantrekkelijk moet blijven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja dan ga je toch gewoon ff naar de wc? Snap best dat het niet gezond is om alles in te houden, maar erg aantrekkelijk is het nou ook weer niet toch![]()
Soms kan het best grappig zijn maar dan alsnog niet aantrekkelijk lijkt me.
Ik kan me eigenlijk even geen situatie bedenken waar je niet naar de wc kunt gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd even naar de WC gaan, omdat je zo nodig aantrekkelijk moet blijven.
Zo'n weekendroker kan ik mee leven maar niet iemand die een pakje per dag wegpaft. M'n vriendin is gelukkig gestopt voordat we wat kregen, die haalde dat ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef joers1 het volgende:
Is persoonlijk, maar wat IK niet aantrekkelijk vind aan een vrouw...is simpelweg roken.
Een rokende vrouw, knap ik onmiddellijk op af.
Tijdens college? Een presentatie? Een vergadering?quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk even geen situatie bedenken waar je niet naar de wc kunt gaan.
Inderdaad...bleeeeeh, voor mij afknapper nummer 1 bi jdames.quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
.....niet iemand die een pakje per dag wegpaft
Hmm nee dit vind ik eerlijk gezegd niet zo heel erg. Mijn vorige vriendin deed dat ook. Moest er eigenlijk eerder om lachen en ik vond het niet irritant ofzo. Het moet natuurlijk niet de hele tijd zo gaan uiteraardquote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Tijdens college? Een presentatie? Een vergadering?
Mijn vriendin is Limburgse (doch niet meer woonachtig in) en ik vind het werkelijk het kersje op de taart hoe ze spreekt... Zo zacht... Echt prachtig. Vrouwelijker dan dat kan gewoon niet... "Schatje" klonk nog nooit zo heerlijkquote:
Ach, het ligt ook wel aan de situatie bijvoorbeeld, maar ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen. En als zij daar dan ook gewoon om lachen kan, nou, bingo toch? Mannen poepen. Vrouwen ook. En dat ruikt in geen enkel geval naar bloemetjesquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerEn tijdens een vergadering of college kan je toch zeker wel naar de wc?
Zou eventueel kunnen, maar dat is veel moeite voor zoiets als een scheet. Dan overdrijf je echt. Dan offer ik veel liever een beetje van mijn aantrekkelijkheid op.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerEn tijdens een vergadering of college kan je toch zeker wel naar de wc?
True, af en toe is het ook gewoon grappig maar bijvoorbeeld mijn vriend vindt echt een afknapperquote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, het ligt ook wel aan de situatie bijvoorbeeld, maar ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen. En als zij daar dan ook gewoon om lachen kan, nou, bingo toch? Mannen poepen. Vrouwen ook. En dat ruikt in geen enkel geval naar bloemetjes
het is een belangrijk verschil. een arrogante vrouw kan ik soms wel waarderen, een verwaande vrouw echt nooitquote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja laten we hier over semantiek gaan neuzelen. Jottem!
Mijn broertje: pfffrrrrrtquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
True, af en toe is het ook gewoon grappig maar bijvoorbeeld mijn vriend vindt echt een afknapperIk heb hem nog nooit een scheet horen laten, schijnbaar een issue voor hem.
Ik hou me verder ook niet altijd in hoor, na twee minuten is hij het toch vergeten
quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn broertje: pfffrrrrrt![]()
Zijn vriendin: pfffRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtttt![]()
Zij samen:![]()
Mijn broertje: ik houd wel van vrouwen die tegengas geven
Is het wel, en bekenden weten dat ook wel. Tegenwoordig is wijsheid een zonde lijkt het wel..quote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Misschien is jouw zelfkennis wel geen kennis.
Geniaal.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn broertje: pfffrrrrrt![]()
Zijn vriendin: pfffRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtttt![]()
Zij samen:![]()
Mijn broertje: ik houd wel van vrouwen die tegengas geven
Het antwoord is: ja.quote:Op maandag 29 november 2010 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor mij oveirgnes ook wel een afknapper was was een vriendin van me die zei dat ze alleen op macho's valt, terwijl ik haar ex een week tevoren van haar af heb moeten duwen, en hij vond het blijkbaar ook nog nodig om haar met een mes te bedreigen. Dan denk ik meiske toch, zijn dit nou de kerels waar je op valt?
Misschien jaloezie.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is het wel, en bekenden weten dat ook wel. Tegenwoordig is wijsheid een zonde lijkt het wel..
Leuk is dat he? Een meisje waar ik een tijdje terug close mee was had ook zo'n geweldige stem. Als ze begon te praten kon je me oprapen. Maar zij zei dan 'sjatje'.quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Limburgse (doch niet meer woonachtig in) en ik vind het werkelijk het kersje op de taart hoe ze spreekt... Zo zacht... Echt prachtig. Vrouwelijker dan dat kan gewoon niet... "Schatje" klonk nog nooit zo heerlijk![]()
Maar zij praat ook niet met zo'n rare klemtoon aan het eind van iedere zin... Want dat is idd wanstaltig.
Ja zoals die gast van Monaquote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Catbert het volgende:
Nogal afhankelijk of ze alleen met een zachte g praten (wel schattig mits subtiel) maar zogauw ze die klemtoon continue verhaspelen wordt het echt een afknapper.
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.quote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Audreyoot het volgende:
Nou ik kom ook uit het zuiden en ik vind het gênant als ik een Limburger op tv hoor
Ja stom is dat he?quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.
Maar je praat zelf ook met een amsterdams accent?quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.
Ik praat helemaal niet meer met een accent. Toen ik nog met een zachte g praatte merkte ik wel dat mensen me behandelden alsof ik zwakzinnig was.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je praat zelf ook met een amsterdams accent?
anyway, het is allemaal zo relatief. agfelopen maandag na een tenniswedstrijd zei mijn haagse tegenstander "jij komt niet uit brabant of wel?"terwijl een fries in 't goffertpark nog dacht dat ik uit belgië kwam en nog een heel eind moest rijden
nouja dat heb ik nou niet.. alleen bij haags, rotterdams of amsterdams accentquote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet meer met een accent. Toen ik nog met een zachte g praatte merkte ik wel dat mensen me behandelden alsof ik zwakzinnig was.En terecht eigenlijk, je klinkt ook dommer met een accent.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja stom is dat he?
Ik vind het gewoon vaak onbenullig klinken, een beetje als Goofy ofzo
Dan krijg ik van die oh oh cherso beeldenquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja dat heb ik nou niet.. alleen bij haags, rotterdams of amsterdams accent
Tuurlijk maar alsnog vind ik Limburgers op tv gênant. Ze worden ook vaak dom geschetst zoals in de mona reclame. Kom op, een gast die lege verpakkingen van pudding spaart en daar rare dingen mee doet? Nee niet bepaald het kenmerk van intelligentiequote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is er mis mee dat je kunt horen uit welke hoek van het land iemand komt? Zolang je gewoon normaal verstaanbaar bent en geen woorden uit het dialect gebruikt zonder het zelf door te hebben, vind ik het wel prima hoor. Het ene accent is wel mooier dan het andere, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik kom uit het oosten, en wij slikken de E voor een N in, dus wij zeggen oost'n. Sja, een twentenaar plakt overal het woordje 'ja' tussen, een zuid-limburger spreekt de T niet uit, een fries legt de klemtoon verkeerd in de zin, en iemand uit de randstad kan het verschil tussen kennen en kunnen niet uitleggen. En als je je bewust bent van je accent, kan je daar ook naar doen, maar je zult altijd in zekere mate kunnen horen waar iemand vandaan komt of niet
Een klasgenoot zei ooit eens: Wur hubbe ein probleem meej ons perojek. En zo verderquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tuurlijk maar alsnog vind ik Limburgers op tv gênant. Ze worden ook vaak dom geschetst zoals in de mona reclame. Kom op, een gast die lege verpakkingen van pudding spaart en daar rare dingen mee doet? Nee niet bepaald het kenmerk van intelligentie![]()
Btw; "een zuid-limburger spreekt de T niet uit" ??
Ah ja maar dan heb je het over dialect ipv een accentquote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een klasgenoot zei ooit eens: Wur hubbe ein probleem meej ons perojek. En zo verder
Hij kwam toch echt uit meeeestrichquote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah ja maar dan heb je het over dialect ipv een accentEn ik denk dat dat meer noord-limburgs is.
Maastrichtquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij kwam toch echt uit meeeestrichEn zelfs als hij trachtte gewoon nederlands te spreken deed ie dat. Bloedirritant
Trouwens, die gasten van de mona reclame hadden net zo goed achterhoekers of grunningers kunnen zijn, 't is gewoon een typetje. Alsof Eric Hulsebos zo'n geweldig reclame-icoon is voor de twentenaren
Edit: ik kreeg ooit eens commentaar van 'm toen ik op hem reageerde in het achterhoeks: jah, ik spreek tege dich toch auch ginne dialek!![]()
![]()
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Morton_Koopa het volgende:
• Geen intelligentie. Hier heb ik het niet over slim zijn, maar dat een gesprek die je voert inhoud heeft. Ik hoef dus niet eeuwig aan te horen dat Flipje weer met Jantje heeft gepraat ook al haten ze elkaar. Een kassa doos komt er dus bij mij niet in.
Wat begrijp je niet aan dit topique? Wat vinden MANNEN onaantrekkelijk aan VROUWEN. Niet omgekeerd!quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.
OT: Ik vind dat van scheten en boeren laten juist onaantrekkelijk! Boeren, oké. Maar als ik een vriendje heb dan hoef ik echt niet zijn scheten te horen.
Af en toe (lees: één keer in de twee/drie weken) is wel oké. Maar vaker echt niet hoor. Ik vind dat gewoon onaantrekkelijk. Maar dit heeft volgensmij ook wel deels met de opvoeding te maken. Sommigen vinden het een taboe (like me), en anderen vinden het juist weer de normaalste zaak van de wereld.
hou het dan in je eigen topique.quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef fervente het volgende:
Ik ga gewoon in op wat er gezegd wordt. Net als dat sommige mannen doen in dat andere topic. En ik geef mijn mening.
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
Als ze niet kan koken, prima. Zolang ze dan maar weet dat ik niet afwasquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop niet
Niet kunnen kokenVooral toepasbaar bij studentes, psychologie/pabo handtasje rokje en maar vrouwelijk doen en overal iets vanaf weten.. maar niet weten hoe je een pan macaroni maakt (want mama/huisgenootjes/vriendje kookt altijd).
Shagquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou er ook geen dagelijkse gewoonte van willen maken hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.
OT: Ik vind dat van scheten en boeren laten juist onaantrekkelijk! Boeren, oké. Maar als ik een vriendje heb dan hoef ik echt niet zijn scheten te horen.
Af en toe (lees: één keer in de twee/drie weken) is wel oké. Maar vaker echt niet hoor. Ik vind dat gewoon onaantrekkelijk. Maar dit heeft volgensmij ook wel deels met de opvoeding te maken. Sommigen vinden het een taboe (like me), en anderen vinden het juist weer de normaalste zaak van de wereld.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Morton_Koopa het volgende:
• Geen intelligentie. Hier heb ik het niet over slim zijn, maar dat een gesprek die je voert inhoud heeft. Ik hoef dus niet eeuwig aan te horen dat Flipje weer met Jantje heeft gepraat ook al haten ze elkaar. Een kassa doos komt er dus bij mij niet in.
Een lijst van eisen is geen probleem zolang je eraan voldoetquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Brommer/quad/45 KM autootje dan?quote:
Dat is gewoon gevaarlijk!quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Brommer/quad/45 KM autootje dan?
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.quote:
Daar komen we de eerste bocht wel achterquote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef Xantalien het volgende:
[..]
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daar komen we de eerste bocht wel achter
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppenquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppen
Wel, ik bedoelde met geen vrouwelijk figuur geen borsten of kont maar een rechte lat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
LOL @ slechte afkomst, maar respect voor zelfkennis. Wij zijn duidelijk tegenpolen, maar daar schuilt een hoop potentie in qua verbredingquote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef draaijer het volgende:
Heb je even?
• Klein of geen sociaal eigen leven
• Als ze geen eigen mening heeft
• Slechte afkomst
• Ongemanierd
• Schelle stem
• Onverzorgd
• Onzeker
• Stevig
• Klein
• Dom
Ouch wat doe ik mijn sig weer eer aan
Hangchang 4takt blokkie? Niet te veel van verwachten..quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.
60 kilo regel?quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef vipergts het volgende:
Rode lippestift (vraag dan meteen geld)
Nepnagels idem
Oppervlakkigheid
Over de 60 kilo regel gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |