Het is typisch Nederlands om alleen maar te kijken naar tieten en kont. En vervolgens leren meiden dat alles wat niet naar je tieten en kont kijkt moet worden afgeschotenquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.
Catbert is zo'n geflipte pisnicht dat ie voeten goorder vindt dan snowballenquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snowballen
A2m is inderdaad een absolute must.quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Dat als je je vrouw in haar kont genomen hebt, ze er geen probleem van maakt om je ff klaar te pijpen.
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef La_Vita het volgende:
Ik vind het ook zo'n afknapper als mn vriend niet met mij wil snowballen.
Wat ben jij preuts zeg! Wil je soms niet iets van jezelf proeven?quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.
beetje jammer weerquote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Ik wil best met je sneeuwballen, maar niet na a2m.
En nu probeer je ons van ons ongelijk te overtuigen door fotos te plaatsen van voeten? Ik ga mijn fetisch toch ook niet in willekeurige topics dumpen; daar wacht niemand op.quote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Het is typisch Nederlands om alleen maar te kijken naar tieten en kont. En vervolgens leren meiden dat alles wat niet naar je tieten en kont kijkt moet worden afgeschoten
Er werd gevraagd wat ik niet aantrekkelijk vond aan vrouwenquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
En nu probeer je ons van ons ongelijk te overtuigen door fotos te plaatsen van voeten? Ik ga mijn fetisch toch ook niet in willekeurige topics dumpen; daar wacht niemand op.
We zitten hier niet in China, en dat afbinden is ook zwaar ongezond. Die hele botstructuur gaat naar de klote.quote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Techno het volgende:
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.
Ik vind voeten niet goor, ik vind het gewoon niks seksueels hebben. Als m'n vriendin een voetmassage wil prima, maar daar word ik itt tot jou niet geil van.quote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef mymindisglowing het volgende:
Catbert is zo'n geflipte pisnicht dat ie voeten goorder vindt dan snowballen
Tekst was voldoendequote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Er werd gevraagd wat ik niet aantrekkelijk vond aan vrouwen
Of het al dan niet gezond is, was het punt helemaal niet. Punt is dat er veel mensen zijn die voeten wel als iets seksueels zien.quote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Catbert het volgende:
We zitten hier niet in China, en dat afbinden is ook zwaar ongezond. Die hele botstructuur gaat naar de klote.
Ik denk dat ze het enkel en alleen lezen. Want vrouwen + internet.. Als minderheid voelen ze zich nogal bedreigd niet?quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef mymindisglowing het volgende:
Wel jammer dat door het volledig uit balans zijn van het man/vrouw aanbod op internet, geen enkele vrouw dit topic leest
Van mezelf wel, maar die wit-bruine drek sla ik even over, als je het niet erg vindt. Uiteraard moet zij dat spul wel helemaal het einde vinden, zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ben jij preuts zeg! Wil je soms niet iets van jezelf proeven?
Ik ben het aan het lezen ja. Sommige posts zijn grappig geschreven. Ik voel geen neiging er tegen in te gaan, niet omdat ik me bedreigd voel maar omdat ik er niet om geef of ik wel of niet geschikt ben volgens jullie lijstjes. Als iemand niet valt op mijn uiterlijk of innerlijk maakt me dat niet uit, tenzij ik verliefd ben op diegene natuurlijk, maar zo'n stel anonieme mannen op internet, waarom zou ik me daarover opwinden en gaan zitten drammen over wat voor eikels ze wel niet zijn als ze mij afwijzen? Beetje treurig lijkt me dat.quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef fs180 het volgende:
Ik denk dat ze het enkel en alleen lezen. Want vrouwen + internet.. Als minderheid voelen ze zich nogal bedreigd niet?
^^^^^^ Zie daar de ultieme fokmaagd. ^^^^^^^^quote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Vrouwen die shag roken
Vrouwen met getekende wenkbrauwen
Vrouwen met te dikke lichamen en te strakke kleding
Vrouwen met allerlei schilderingen en architectuur op hun nagels
Vrouwen die zeuren en zeiken en zaniken
Vrouwen die om het minste of geringste janken, zoals bij My Name Is Earl
Vrouwen met meer als 1 post per dag op een forum
Vrouwen die nieuwe diersoorten kweken in hun grotje
Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Vrouwen die je willen overtuigen vegetarisch te eten
Etc...
Etc...
Jawel, hoor. En ik moet heel hard lachen. Dank je wel!quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef mymindisglowing het volgende:
Wel jammer dat door het volledig uit balans zijn van het man/vrouw aanbod op internet, geen enkele vrouw dit topic leest
bedankt voor je bijdrage, het bevestigd precies het disfunctioneren van alle vrouwen hier op de zaak.quote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, hoor. En ik moet heel hard lachen. Dank je wel!
deze manquote:Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef BloodyPen het volgende:
Haha, ik moet wel even zeggen dat de dames dipkip & Lienekien met 2 simpele comments dit hele topic even omver blazen.
Machtig prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |