Bij sommige vind ik dat juist wel weer schattig.quote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
- Amsterdams accent
- Limburgs accent
- Achterhoeks accent
- Twents accent
QFTquote:
het leek me wel een lollig topicquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Meisje toch. Je bent wel heel erg onzeker.
owja....quote:
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
het leek me wel een lollig topic
en ik ben wel onzeker ja..
Zie bovenstaande foto...quote:
Dat.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.
wat zijn spinnenpoten?quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef fervente het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar een dikke buik, spinnenpoten en marlies dekkers bh's
oohja rokers...quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Dezelfde die ook doorschijnend witte kleding bedacht heeft.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
hahaha. en boxers?quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
Geen probleem.quote:
boxers maakt ni uit... wanneer de vrouw super hot is.quote:
Wimpers maar dan met héél veel mascara erop.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
wat zijn spinnenpoten?
En wat is er mis met marlies dekkers Bh's?
We zijn ook hetzelfde, namelijk zoogdierenquote:Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Het feit dat je je dat afvraagt zegt is een stuk onzekerheid. En dat is maar in enkele uitzonderlijke gevallen aantrekkelijk bij een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee, dat noemen ze duidelijk zijn en dat wordt erg gewaardeerd. Door mij in elk geval.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Nee, mits niet 10 keer herhaald per dag.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
De meeste mensen zijn net echt beesten. Ze hebben ongeveer dezelfde complexiteit.quote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Vrouwen die shag roken
Vrouwen met getekende wenkbrauwen
Vrouwen met te dikke lichamen en te strakke kleding
Vrouwen met allerlei schilderingen en architectuur op hun nagels
Vrouwen die zeuren en zeiken en zaniken
Vrouwen die om het minste of geringste janken, zoals bij My Name Is Earl
Vrouwen met meer als 1 post per dag op een forum
Vrouwen die nieuwe diersoorten kweken in hun grotje
Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Vrouwen die je willen overtuigen vegetarisch te eten
Etc...
Etc...
Niks mis met de waarheid, er is best lef voor nodig om zoiets te zeggen dus ik zou daar alleen maar respect voor hebben. En uit onhandigheid zou ik niks fatsoenlijks terug weten te zeggen, maar da's dan weer wat andersquote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Dat... is dan wel weer een beetje te veel van het goede misschienquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |