Dit klop!!! vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:
Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.
Verder een onverzorgd uiterlijk.
vind ik ook! als hij een beetje lang is, moet hij beslist geen spillebeentjes hebben. En een beetje vet is niet erg. Als het maar niet teveel isquote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ontbreken van zelfspot en niet in staat zijn tot zelfreflectie.
En qua uiterlijk dun en/of klein. Dan heb ik serieus nog liever wat dikker en/of groot. Een man moet stevig zijn, en niet van die dunne beentjes hebben.
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
hahaha daar heb ik nog nooit over nagedacht. maar nee, zo'n houding vind ik altijd zo homoquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden
Echt weer zon dipkip opmerkingquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
Ik hoop niet dat de lijst alfabetisch is, want dan vind je 'weight watchers wicht', 'xenofobische trut', 'yskonijn' en 'zeug' acceptabel.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef After_Dark het volgende:
Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.
dat haar! haha. Z'n gezicht is wel knap, maar hij is echt homo idd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
Geen gezicht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arrogantie bij een man is afknapper numero uno.
En daarna een soort ballerigheid/vaagheid/hautain gedrag. Bah bah bah
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.
echt wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
Een onverzorgd uiterlijk interesseert de meeste mokkels echt geen ruk.
Ohhh jawel. Er is een verschil tussen een onverzorgd uiterlijk en een 'ruw' of 'ongepolijst' uiterlijk (lees: stoppels, warrig haar etc.). Iemand moet er verder wel gewoon schoon uitzien hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
Een onverzorgd uiterlijk interesseert de meeste mokkels echt geen ruk.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Mishu het volgende:
Weten wat hip is. Gevoel voor het groomen van je uiterlijk hebben.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huhquote:
jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?quote:Op zondag 28 november 2010 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huh
quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat betreft potentiële vriendjes (serieuze relatie dus):
• Kameleongedrag. Een man waarbij je het gevoel krijgt dat jullie ontzettend veel (zeldzame!) dingen gemeen hebben, maar die eigenlijk met elk vriendinnetje meelult.
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
• Slechte spelling. Sowieso, iemand die niet intelligent is.
• Een man die niet alleen kan zijn.
• Een man die korter dan ik is (ik ben 1 m. 79).
• Kort haar (relatief).
• Niet van dieren houden.
• Slechte smaak, qua kleding bijvoorbeeld.
• Een 'normaal' persoon. Iemand die voor 'rare' dingen niet openstaat, dus.
• Een grote bek als in constant maar willen provoceren, rellen en zieken.
• Een accent (meestal).
• Een man die geen boeken leest, geen films kijkt en geen muziek luistert (ik bedoel van die types die 'van alles, top 40' zeggen als je ze vraagt van wat voor muziek ze houden).
• Mannen die op dikke vrouwen vallen (ik zou het echt fijn vinden als mijn vriendje gewoon tegen me zou zeggen dat ik een dikke reet krijg).
• Mannen die op ordinair vallen (tribaltattoo's, tongpiercings, foute muziek, foute kleding, Chinese tekens... je kent het wel).
• Onderdanige mannen (van die sloofjes).
• Mannen die alle vrouwen 'dame' noemen. En 'meid', lol.
Ik ben helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
- Mannen die geen werk of opleiding hebben. Nietsnutten, dus.
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 23:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan ook nog roken en vegetariër zijn.Jij krijgt dus nooit iemand.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:50 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.
Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmakenquote:Op zondag 28 november 2010 23:47 schreef yellowrose het volgende:
[..]
jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?
dude...quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmaken
Met de tijd gaat het beter hoor, en met twee meiden ook wel wat aangescharreld, maar dat werd niks. De eerste om haar persoonlijke situatie (moeder pas overleden, vader ook op sterven, tegelijk een slecht lopende stage, en dan ook nog zo'n kerel die aandacht wou, die emotionele rollercoaster trok ze ff niet) en de tweede omdat de afstand echt te groot was en alleen maar groter ging worden.
Wat me trouwens opvalt: de Duitse vrouwen gaan een stuk minder op uiterlijk af dan de Nederlandse. Nou zijn Duitse kerels over het algemeen ook... naja, niet de meest aantrekkelijke, maar ik hoor ook maar bij de middenmoot. Nouja, misschien is het het Nederlandse accent geweest
Je hoeft het niet te lezenquote:
Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.quote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezenZe stelt een vraag, ze krijgt een antwoord, simpel zat.
Dat zeg ik, het was niet aan jou gerichtquote:Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.
quote:
Mooi hequote:
Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
Aldus het dikke Amerikaantje.quote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op dat ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.
Hollandse Vrouwen en checklistjes![]()
Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
Daarom, en omdat ik ongeveer óp de grens woon, knoopte ik dus iets aan met een Duitsequote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op waardoor ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.
Hollandse Vrouwen en checklistjes![]()
Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
Nee, droevig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |