abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89276799
Jongens die arrogant zijn, lelijk kijken,
en dan nog het ergste: Geen humor hebben.
Het leven is een spel, iedereen acteert.
pi_89277264
Een vrouw wil een man die haar beschermd, maar tegelijkertijd gevoelig is.
Stel jezelf voor hoe dat eruit ziet: "Laat haar met rust of ik ga huilen".
Onmogelijk dus.. :N
  zondag 28 november 2010 @ 22:47:52 #103
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_89278762
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:

Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.

Verder een onverzorgd uiterlijk.

De meeste andere eisen in die boodschappenlijstjes worden zo overboord gegooid, wanneer een vrouw ineens een man leuk vindt.
pi_89279331
Ontbreken van zelfspot en niet in staat zijn tot zelfreflectie.

En qua uiterlijk dun en/of klein. Dan heb ik serieus nog liever wat dikker en/of groot. Een man moet stevig zijn, en niet van die dunne beentjes hebben.
pi_89279373
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:

Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.

Verder een onverzorgd uiterlijk.

Dit klop!!! vind ik.

en wat vinden mannen nou onaantrekkelijk aan een vrouw?
A yellow rose means friendship.
pi_89279471
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ontbreken van zelfspot en niet in staat zijn tot zelfreflectie.

En qua uiterlijk dun en/of klein. Dan heb ik serieus nog liever wat dikker en/of groot. Een man moet stevig zijn, en niet van die dunne beentjes hebben.
vind ik ook! als hij een beetje lang is, moet hij beslist geen spillebeentjes hebben. En een beetje vet is niet erg. Als het maar niet teveel is :) En ergens prefereer ik een lange, normale (niet te stevige en niet te slanke) lichaamsbouw wel. Spieren zijn ook leuk, maar dan niet teveel :)
pi_89279597
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
pi_89279652
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
hahaha daar heb ik nog nooit over nagedacht. maar nee, zo'n houding vind ik altijd zo homo :)
ik hou wel van een meer relaxte/mannelijke houding :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 2010 @ 23:04:57 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89279750
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden :P
_O-

"Pleur jij maar op bitch, met je knullige kutlijstje"
pi_89279831
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Echt weer zon dipkip opmerking :|W
UITGESCHREVEN
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 november 2010 @ 23:07:02 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89279868
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef After_Dark het volgende:
Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.
Ik hoop niet dat de lijst alfabetisch is, want dan vind je 'weight watchers wicht', 'xenofobische trut', 'yskonijn' en 'zeug' acceptabel.
pi_89280024
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef picardmike het volgende:
Echt weer zon dipkip opmerking :|W
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen :|W

Het staat gewoon verwijfd.
pi_89280107
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat haar! haha. Z'n gezicht is wel knap, maar hij is echt homo idd.
  zondag 28 november 2010 @ 23:13:13 #114
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_89280213
Arrogantie bij een man is afknapper numero uno.
En daarna een soort ballerigheid/vaagheid/hautain gedrag. Bah bah bah
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_89280240
quote:
Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen gezicht. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_89280312
Onzekerheid, onduidelijkheid.
Er komen vast nog wel toevoegingen, maar dit is wel echt het belangrijkste.
pi_89280373
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arrogantie bij een man is afknapper numero uno.
En daarna een soort ballerigheid/vaagheid/hautain gedrag. Bah bah bah
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.
pi_89280583
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef yellowrose het volgende:

[..]

soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.
pi_89280790
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijk :) Als een man de goedkeuring van anderen niet nodig lijkt te hebben/heeft.
pi_89280822
Naar zweet stinkende mannen bah bah
pi_89280838
of mannen die uit hun mond stinken :(
pi_89280854
mannen die jou niet serieus nemen.
pi_89280932
Mannen die niet lekker kunnen zoenen maar als een propellor tekeer gaan (met veel speeksel, bah).
pi_89280954
mannen die zelfingenomen zijn.
mannen die niks ondernemen.

etc.
pi_89280963
Een onverzorgd uiterlijk interesseert de meeste mokkels echt geen ruk.
pi_89281008
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
echt wel.
Hij moet wel verzorgd zijn.
stoppels zijn bijv. niet erg
maar een vieze geur of ongepoetste tanden wel!
en mooie kleding is ook een pré (niet te overdreven natuurlijk)
  zondag 28 november 2010 @ 23:30:26 #127
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_89281024
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
Ohhh jawel. Er is een verschil tussen een onverzorgd uiterlijk en een 'ruw' of 'ongepolijst' uiterlijk (lees: stoppels, warrig haar etc.). Iemand moet er verder wel gewoon schoon uitzien hoor.

Verder is bij mij de grootste knapper: arrogantie! Die staat echt met stip op één.
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
pi_89281175
Nee serieus. Een onverzorgd uiterlijk interesseert veruit de meeste dames echt geen ruk. Ik weet dat uit eigen ervaring.

Natuurlijk is het wel een heel klein beetje belangrijk. Maar zo weinig dat andere eigenschappen het echte verschil maken.

Overigens: echt goed verzorgde mannen zijn meestal gewoon homofiel. En de wat oudere dames weten dat ook gewoon.
  zondag 28 november 2010 @ 23:35:22 #129
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_89281256
Weten wat hip is. Gevoel voor het groomen van je uiterlijk hebben. Ondernemend zijn en een gevoel voor vrolijkheid en humor hebben(y) Edit: dit vind ik dus juist wel aantrekkelijk. Onaantrekkelijk: geen eigen stijl hebben, saai zijn. Iemand die het niet leuk vind om dingen te matchen en iets moois te creëren. Van die 6 uit 1 dozijn jongens, allemaal een oude simpele Cars/C&A spijkerbroek met een te vaak gedragen simpel t-shirt metnietszeggende print er op.
pi_89281310
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Mishu het volgende:
Weten wat hip is. Gevoel voor het groomen van je uiterlijk hebben.
_O-

Jij bent vast zelf geen vrouw!
pi_89281585
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook 8)7

Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander? 8)7
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzo :) Dus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89281616
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook 8)7

Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander? 8)7
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzo :) Dus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn :)
pi_89281687
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef yellowrose het volgende:

[..]

En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huh :P
pi_89281728
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huh :P
jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?
  zondag 28 november 2010 @ 23:48:28 #135
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_89281775
quote:
Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat betreft potentiële vriendjes (serieuze relatie dus):

• Kameleongedrag. Een man waarbij je het gevoel krijgt dat jullie ontzettend veel (zeldzame!) dingen gemeen hebben, maar die eigenlijk met elk vriendinnetje meelult.
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
• Slechte spelling. Sowieso, iemand die niet intelligent is.
• Een man die niet alleen kan zijn.
• Een man die korter dan ik is (ik ben 1 m. 79).
• Kort haar (relatief).
• Niet van dieren houden.
• Slechte smaak, qua kleding bijvoorbeeld.
• Een 'normaal' persoon. Iemand die voor 'rare' dingen niet openstaat, dus.
• Een grote bek als in constant maar willen provoceren, rellen en zieken.
• Een accent (meestal).
• Een man die geen boeken leest, geen films kijkt en geen muziek luistert (ik bedoel van die types die 'van alles, top 40' zeggen als je ze vraagt van wat voor muziek ze houden).
• Mannen die op dikke vrouwen vallen (ik zou het echt fijn vinden als mijn vriendje gewoon tegen me zou zeggen dat ik een dikke reet krijg).
• Mannen die op ordinair vallen (tribaltattoo's, tongpiercings, foute muziek, foute kleding, Chinese tekens... je kent het wel).
• Onderdanige mannen (van die sloofjes).
• Mannen die alle vrouwen 'dame' noemen. En 'meid', lol.
:')

En dan ook nog roken en vegetariër zijn. :') Jij krijgt dus nooit iemand.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zondag 28 november 2010 @ 23:50:10 #136
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_89281839
quote:
Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
- Mannen die geen werk of opleiding hebben. Nietsnutten, dus.
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Ik ben helemaal geweldig. _O_
Racistische grappen. _O_ Grappen over negers zijn altijd goed. _O_
pi_89281853
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:48 schreef porsche1 het volgende:

[..]

En dan ook nog roken en vegetariër zijn. :') Jij krijgt dus nooit iemand.
Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.
  zondag 28 november 2010 @ 23:52:16 #138
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_89281927
quote:
Op zondag 28 november 2010 23:50 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.
:')!!!

Je ziet ook wel eens van die faal typetjes met zoeen heel dik wijf. Die mannen zijn meestal lang en dun. Zien er uit als een wild zwijn. En die kiezen die vrouw maar omdat ze dan toch wat hebben en het anders zielig is. :')
pi_89282170
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:47 schreef yellowrose het volgende:

[..]

jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?
Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmaken :P
Met de tijd gaat het beter hoor, en met twee meiden ook wel wat aangescharreld, maar dat werd niks. De eerste om haar persoonlijke situatie (moeder pas overleden, vader ook op sterven, tegelijk een slecht lopende stage, en dan ook nog zo'n kerel die aandacht wou, die emotionele rollercoaster trok ze ff niet) en de tweede omdat de afstand echt te groot was en alleen maar groter ging worden.
Wat me trouwens opvalt: de Duitse vrouwen gaan een stuk minder op uiterlijk af dan de Nederlandse. Nou zijn Duitse kerels over het algemeen ook... naja, niet de meest aantrekkelijke, maar ik hoor ook maar bij de middenmoot. Nouja, misschien is het het Nederlandse accent geweest :)
pi_89282216
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmaken :P
Met de tijd gaat het beter hoor, en met twee meiden ook wel wat aangescharreld, maar dat werd niks. De eerste om haar persoonlijke situatie (moeder pas overleden, vader ook op sterven, tegelijk een slecht lopende stage, en dan ook nog zo'n kerel die aandacht wou, die emotionele rollercoaster trok ze ff niet) en de tweede omdat de afstand echt te groot was en alleen maar groter ging worden.
Wat me trouwens opvalt: de Duitse vrouwen gaan een stuk minder op uiterlijk af dan de Nederlandse. Nou zijn Duitse kerels over het algemeen ook... naja, niet de meest aantrekkelijke, maar ik hoor ook maar bij de middenmoot. Nouja, misschien is het het Nederlandse accent geweest :)
dude...
pi_89282247
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

dude...
Je hoeft het niet te lezen :) Ze stelt een vraag, ze krijgt een antwoord, simpel zat.
pi_89282299
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen :) Ze stelt een vraag, ze krijgt een antwoord, simpel zat.
Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.
pi_89282371
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.
Dat zeg ik, het was niet aan jou gericht :)
  maandag 29 november 2010 @ 00:05:30 #144
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89282459
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Mishu het volgende:
Van die 6 uit 1 dozijn jongens,
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89282478
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Mooi he :')
pi_89282532
Echt, dit topic somt de redenen op waardoor ik, na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.

Hollandse Vrouwen en checklistjes :D :')

Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
  maandag 29 november 2010 @ 00:08:03 #147
pi_89282548
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:

Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 29 november 2010 @ 00:08:04 #148
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_89282549
quote:
Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op dat ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.

Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
Aldus het dikke Amerikaantje. :')
pi_89282588
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op waardoor ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.

Daarom, en omdat ik ongeveer óp de grens woon, knoopte ik dus iets aan met een Duitse :P
  maandag 29 november 2010 @ 00:09:00 #150
pi_89282591
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mooi he :')
Nee, droevig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')