En dat is nou juist wat elke man bewust of onbewust wel eens doetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef Confession het volgende:
Wannabe gangster gedrag.
Sowieso stoer willen overkomen.
Doen alsof ze rijk zijn maar geen cent hebben.
Sommige mannen steken der echt wel met hun kop bovenuit, zolang het mij niet opvalt is het goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat elke man bewust of onbewust wel eens doet
Niet dat ik gay ben, maar een man die nog met snor rond durft te lopen staat bij mij meteen in de plusquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
en hoe zit het dan met snor/baard
Ik vind een ringbaard mooi of hoe dat ook noemt, zo bij de kaaklijn (als hij die heeft tenminstequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
Dat is echt iets voor oude mannen, ik zie echt geen jong jochie ermee,dat is echt lachen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef P8 het volgende:
Hoe kun je nou niet van snorren houden?!?
je bedoelt zoiets als dat de bakkebaarden doorlopen in een dunne streep langs de kaaklijn?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik vind een ringbaard mooi of hoe dat ook noemt, zo bij de kaaklijn (als hij die heeft tenminste)
een snor nee, een baard helemaal ook nee.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is echt iets voor oude mannen, ik zie echt geen jong jochie ermee,dat is echt lachen..
maar sowieso snorren
ja zoiets ja, Valerio heeft dat ook welleens..:)quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
je bedoelt zoiets als dat de bakkebaarden doorlopen in een dunne streep langs de kaaklijn?
hoezo? ik ben gewoon benieuwd naar meningen. ik ga mezelf niet op een forum zetten;)quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef P8 het volgende:
TS, ik denk dat dit topic beter wordt als je pics van jezelf post.
Dan vertel maar is wat jij aantrekkelijk vind in een manquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
hoezo? ik ben gewoon benieuwd naar meningen. ik ga mezelf niet op een forum zetten;)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef Jolene22 het volgende:
Hey een hele belangrijke is nog niet genoemd:
Moederskindjes!
Vind ik altijd een beetje sneu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Confession het volgende:
[..]
ja zoiets ja, Valerio heeft dat ook welleens..:)
Dus je neukt alleen mannen van Fok?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 01:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je neukt alleen mannen van Fok?
Captain Obvious?quote:Op zondag 28 november 2010 01:34 schreef Musyn het volgende:
[..]
Wel een leuke poes :3 Heb je het plaatje met de daadwerkelijke cpt obvious?
Je hebt een paar goede punten, maar bovenstaande vind ik toch ontzettend vreselijk.quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat betreft potentiële vriendjes (serieuze relatie dus):
• Niet van dieren houden.
hahahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 03:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede punten, maar bovenstaande vind ik toch ontzettend vreselijk.
Vrouwen en dieren zijn net als mannen en voetbal. Totaal niet te begrijpen voor de andere sekse waarom ze primitief, infantiel oergedrag vertonen zodra er een beest verschijnt of ter sprake komt. Een vrouw met een puppy of een ander klein dier is vaak totaal niet meer serieus te nemen.
Dat wil niet zeggen dat ik dieren haat, maar de enorme groep vrouwen die van huisdieren houden en zich dan ook moeten verlagen met
"eenn waar ben jij nouuwww, eehww kiekeboee! aah, kijk nou *stoot mij aan* kijk nou wat lieeevvvvv, ja he? jij bent lief he? Ja, geef vrouwtje eens een kusje ah momomwjw (onoorbaar gemompel)"
is ronduit onuitstaanbaar.
Dankjequote:
naja, ik had dus eerst geschreven: dit vind ik echt een melige postquote:Op zondag 28 november 2010 03:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dankje![]()
Waarom die ninja-edit, haha?
Trouwens deels geinspireerd en losjes gebaseerd op afknappers van Jochem Meijer
Ongeveer rond 1:20
Ik zag hetquote:Op zondag 28 november 2010 03:35 schreef yellowrose het volgende:
[..]
naja, ik had dus eerst geschreven: dit vind ik echt een melige post
maar toen dacht ik: "hahahaha" somt het beter op.
was dus helemaal voor niks onzeker over die post, helemaal voor niks veranderdquote:Op zondag 28 november 2010 03:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag het
Vond je eerste compliment liever.
In de toekomst: volg je intuïtiequote:Op zondag 28 november 2010 03:39 schreef yellowrose het volgende:
[..]
was dus helemaal voor niks onzeker over die post, helemaal voor niks veranderd
(ik dacht: is melig het juiste woord? maar goed, boeiend achteraf gezien)
Als jij nou blond bent en hockeyt dan wil ik je wel PM'en.quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
• Kameleongedrag. Een man waarbij je het gevoel krijgt dat jullie ontzettend veel (zeldzame!) dingen gemeen hebben, maar die eigenlijk met elk vriendinnetje meelult.
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
• Slechte spelling. Sowieso, iemand die niet intelligent is.
• Een man die niet alleen kan zijn.
• Een man die korter dan ik is (ik ben 1 m. 79).
• Kort haar (relatief).
• Slechte smaak, qua kleding bijvoorbeeld.
• Een 'normaal' persoon. Iemand die voor 'rare' dingen niet openstaat, dus.
• Een grote bek als in constant maar willen provoceren, rellen en zieken.
• Een accent (meestal).
• Een man die geen boeken leest, geen films kijkt en geen muziek luistert (ik bedoel van die types die 'van alles, top 40' zeggen als je ze vraagt van wat voor muziek ze houden).
• Mannen die op dikke vrouwen vallen (ik zou het echt fijn vinden als mijn vriendje gewoon tegen me zou zeggen dat ik een dikke reet krijg).
• Mannen die op ordinair vallen (tribaltattoo's, tongpiercings, foute muziek, foute kleding, Chinese tekens... je kent het wel).
• Onderdanige mannen (van die sloofjes).
• Mannen die alle vrouwen 'dame' noemen. En 'meid', lol.
quote:Op zondag 28 november 2010 03:40 schreef yellowrose het volgende:
[..]
snor/baard is niks, stoppels zijn aantrekkelijk
aahhw kut ik voldoet aan heel het rijtje behalve het bovenstaande..quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
muziek ze houden).
• Mannen die op dikke vrouwen vallen (ik zou het echt fijn vinden als mijn vriendje gewoon tegen me zou zeggen dat ik een dikke reet krijg).
quote:Op zondag 28 november 2010 03:14 schreef GSbrder het volgende:
Je hebt een paar goede punten, maar bovenstaande vind ik toch ontzettend vreselijk.
Vrouwen en dieren zijn net als mannen en voetbal. Totaal niet te begrijpen voor de andere sekse waarom ze primitief, infantiel oergedrag vertonen zodra er een beest verschijnt of ter sprake komt. Een vrouw met een puppy of een ander klein dier is vaak totaal niet meer serieus te nemen.
Dat wil niet zeggen dat ik dieren haat, maar de enorme groep vrouwen die van huisdieren houden en zich dan ook moeten verlagen met
"eenn waar ben jij nouuwww, eehww kiekeboee! aah, kijk nou *stoot mij aan* kijk nou wat lieeevvvvv, ja he? jij bent lief he? Ja, geef vrouwtje eens een kusje ah momomwjw (onoorbaar gemompel)"
is ronduit onuitstaanbaar.
Val ik gewoon niet op. Meestal dan.quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef kadeautje het volgende:
Wat is er trouwens tegen heren met blond haar?
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: jij bent nog vrijgezel.quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
• Kameleongedrag. Een man waarbij je het gevoel krijgt dat jullie ontzettend veel (zeldzame!) dingen gemeen hebben, maar die eigenlijk met elk vriendinnetje meelult.
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
• Kort haar (relatief).
• Een accent (meestal).
• Een man die geen boeken leest, geen films kijkt en geen muziek luistert (ik bedoel van die types die 'van alles, top 40' zeggen als je ze vraagt van wat voor muziek ze houden).
• Mannen die op ordinair vallen (tribaltattoo's, tongpiercings, foute muziek, foute kleding, Chinese tekens... je kent het wel).
Hoeft niet hoor, ik voldoe aan de hele lijst, hoewel slechte smaak subjectief is. Volgens mij heeft iedereen wel zo'n waslijst, ga maar eens nadenken over wat er allemaal voor jezelf al af zou vallen. Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: jij bent nog vrijgezel.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef picardmike het volgende:
Conclusie een vrouw knapt af op mannen die op hunzelf lijken.
Vrouwen die zich tegensprekenquote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef lunapuella het volgende:
Mannen die mij constant corrigeren of op andere wijze als onzelfstandig kind behandelen. Heb een keer een date gehad waar we gingen bowlen, en hoewel we er allebei geen klap van konden, vond hij het toch nodig om mij te vertellen hoe het moest. Daar krijg ik echt de kriebels van.
Mijn vriend heeft ook de neiging om me bij het oversteken te waarschuwen voor aankomende auto's enzo, terwijl ik die dan allang zelf gezien heb. Het is lief bedoeld, maar ik steek al jaren zelfstandig de straat over, dus het is een beetje overbodig.
Je was mij voorquote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: jij bent nog vrijgezel.
Verder is het een lieverd, hoor. Je kan ook niet alles hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen die zich tegenspreken![]()
Jij noemt dit gedrag een afknapper, maar je vriend doet het ookTijd om te dumpen
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Jaha, ik bedoel dus in relaties. Verliefd worden. Mijn moraal ligt veel hoger wat betreft relaties. Ik wil dat het heel speciaal is dat-ie dan wel verliefd op míj wordt (ik word zelf ook nooit verliefd, namelijk, dus van mijn kant is dat dan heel speciaal).quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef netflanders het volgende:
• Alles onder WO denkniveau, hoeft niet perse een diploma hebben om dat te bewijzen.
• Geen slappe mannen, ik moet me enigszins beschermend kunnen voelen. Gespierd - liefst vechtsportervaring.
• Maximaal 6 à 7 centimeter kleiner of groter dan ik ben (178cm), val niet op über korte mannen of van die lange, lompe slungels zoals de meeste Nederlandse mannen zijn.
• Behandel me niet als een kind of afhankelijke. Dat sommige vrouwen dat graag hebben en hun schattigheid gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen, prima. Maar als je bij een date al gelijk aanbiedt om alles te betalen, laat je een enorm slechte indruk achter. 50-50 en sta bij dat standpunt.
• Zorg dat je een gevoel voor humor hebt.
Dat is alles, eigenlijk.
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonders vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden
Alleen moet dat eisenpakket wel realistisch zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonder vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.
Grapjasquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef FeestBoek het volgende:
Hahaha die checklists![]()
Al staat de meest afgrijselijke putjesschepper voor jullie neus, als hij een koffer met daarin een miljoen euro aan z'n 35cm lange penis zou hebben hangen, staan jullie binnen no time z'n huis te stofzuigen hoor
Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook een eisen pakket. Maar ik ga mij echt niet drukmaken of iemand nou 7 of 8 cm korter is dan ik ben. Van mij part is ze een dwerg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonders vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.
Ik zie niets wat niet realistisch is, hoor. Ik ben weleens verliefd geweest op iemand die kleiner dan ik was, en een hele grote bek had. Niets iets waar ik normaliter op val, maar toen was dat dus prima.quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alleen moet dat eisenpakket wel realistisch zijn
Ik rook en ben vegetariërquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook een eisen pakket. Maar ik ga mij echt niet drukmaken of iemand nou 7 of 8 cm korter is dan ik ben. Van mij part is ze een dwerg.
Sowieso zijn er maar weinig eigenschappen waar ik echt op af knap, het is meer het totaal plaatje wat telt. Enige waar ik echt op breek zijn roken en vegetarier zijn, daar kan ik gewoon niet het begrip / benodigde respect voor op brengen.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die opscheppen.
Dan is mijn poes spontaan droog.
Ja dat dacht ik dus ook, het probleem bij roken is gewoon dat het goor is, en ik niet wil dat zoenen met mijn vriendin geassocieerd wordt met goor zijn, lijkt me geen gezonde basis.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik rook en ben vegetariër! Maar - tenzij je er dus ècht een gruwelijke hekel aan hebt, wat ik me bij roken wel voor kan stellen - als je dat niet weet van een meisje en je wordt verliefd, is het dan over zodra je daar achter komt? Met mijn lijstje is het wel zo dat er een paar eisen wegvallen wanneer ik verliefd zou worden, hoor. En een paar ook niet...
Tuurlijk mag je wat eisen hebben, maar ga er niet een te lange lijst met vergezochte punten van maken waardoor je jezelf al snel buiten de markt plaatst.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zie niets wat niet realistisch is, hoor. Ik ben weleens verliefd geweest op iemand die kleiner dan ik was, en een hele grote bek had. Niets iets waar ik normaliter op val, maar toen was dat dus prima.
Er zijn trouwens een aantal dingen die veel andere vrouwen afknappers zouden vinden die ik heel leuk zou vinden, dus wat betreft...
Maar jíj hoeft toch geen vegetariër te worden als zij dat is? De meeste vegetariërs zijn wel oké met vleeseters, hoor, als wederhelft.quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, het probleem bij roken is gewoon dat het goor is, en ik niet wil dat zoenen met mijn vriendin geassocieerd wordt met goor zijn, lijkt me geen gezonde basis.
Vegetarier zijn is een ander verhaal, ik heb het geprobeerd, echt ik kan het niet :S. Misschien juist door deze dramatische ervaring maar nooit van mijn leven nog een keer.
Maar voor de rest heb ik geen eisen die wegvallen wanneer ik dr echt leuk vind dus jaheen kort eisenpakketje mits er maar die aantrekkings kracht is.
dit is re offtopic, ik PM je wel. En maak je geen zorgen voor een verkapte versierpoging, je rookt en je bent vegetarier xDquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar jíj hoeft toch geen vegetariër te worden als zij dat is? De meeste vegetariërs zijn wel oké met vleeseters, hoor, als wederhelft.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
Ik ben geweldig, geniet van het leven en ben geen werkslaaf, ik heb een hekel aan alles wat blank, geel en bruin is behalve mezelf, want ik ben geweldig. Ik ben een dwerg, was me nooit, want denken dat wassen je stank wegwerkt is onzin. Ik ben geweldig, alleen ben ik heel bang om voor mezelf op te komen. Daar ben ik gewoon te geweldig voor en ik heb een hele grote Iku, of was het IQ? naja maakt niet uit..quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
- Mannen die geen werk of opleiding hebben. Nietsnutten, dus.
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Dat noemt men zelfvertrouwen omhult in bescheidenheid.quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.
Maar je wilt dus een lange brede man die jou kan verdedigen, die lekker in zijn vel zit, hartstikke intelligent is niet discrimineert en een baan en een mening heeft, oftewel geweldig is. Maar die te stom is om dit door te hebben want als ie zichzelf geweldig vind mag het niet
Je zoekt dus een intelligente cavemanquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef netflanders het volgende:
• Alles onder WO denkniveau, hoeft niet perse een diploma hebben om dat te bewijzen.
• Geen slappe mannen, ik moet me enigszins beschermend kunnen voelen. Gespierd - liefst vechtsportervaring.
• Maximaal 6 à 7 centimeter kleiner of groter dan ik ben (178cm), val niet op über korte mannen of van die lange, lompe slungels zoals de meeste Nederlandse mannen zijn.
• Behandel me niet als een kind of afhankelijke. Dat sommige vrouwen dat graag hebben en hun schattigheid gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen, prima. Maar als je bij een date al gelijk aanbiedt om alles te betalen, laat je een enorm slechte indruk achter. 50-50 en sta bij dat standpunt.
• Zorg dat je een gevoel voor humor hebt.
Dat is alles, eigenlijk.
En toch voldoe ik wel voor zo'n 93% aan de lijstjes in dit topic. Grappig.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef Frag_adder het volgende:
Gebrek aan zelfkennis! Ik weet dat het overkomt als een troll en er is niets mis met een eisen pakket maar somimge eisenpakketten god damn, dan moet je gewoon een hoogopgeleid fotomodel zijn wil je dat zelf voor elkaar krijgen.
Ik zie niet in waarom je geen voorkeur voor een bepaalde kleur zou mogen hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar je wilt dus een lange brede man die jou kan verdedigen, die lekker in zijn vel zit, hartstikke intelligent is niet discrimineert en een baan en een mening heeft, oftewel geweldig is. Maar die te stom is om dit door te hebben want als ie zichzelf geweldig vind mag het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het natuurlijk niet erg als -ie z'n voorkeuren heeft wat haar- en/of huidskleuren betreft.
Wat ik een afknapper vind is als een man gaat generaliseren, en bijvoorbeeld stomme dingen zegt als "Ja, ik heb niks met allochtonen, ze zijn altijd zo gewelddadig en zo".
Ik ben zelf donker, dus ik erger me al helemaal dood als iemand tegen me zegt "Je doet vwo? Oh, maar dan ben je eigenlijk best slim!" (inclusief verbaasde stem en gezichtsuitdrukking). En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
Daar doelde ik dus meer op.
Maar wat je verder zei klopt wel zo'n beetje![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, er is niks mis met erkennen dat je over goede kwaliteiten beschikt, vind ik
Je doet vwo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het natuurlijk niet erg als -ie z'n voorkeuren heeft wat haar- en/of huidskleuren betreft.
Wat ik een afknapper vind is als een man gaat generaliseren, en bijvoorbeeld stomme dingen zegt als "Ja, ik heb niks met allochtonen, ze zijn altijd zo gewelddadig en zo".
Ik ben zelf donker, dus ik erger me al helemaal dood als iemand tegen me zegt "Je doet vwo? Oh, maar dan ben je eigenlijk best slim!" (inclusief verbaasde stem en gezichtsuitdrukking). En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
Dan ben je toch wel slimmer dan ik bij voorbaat dacht.
Vrouwen en mannen met onrealistische eisen zijn misschien nog wel de grootste afknapper voor beide seksenquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een eisen hier zeg.
Pfft.
Nuchter zijn we tegenwoordig niet meer.
Ja mensen die zelf weinig te bieden hebben eisen ook nog eens het meeste!quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen met onrealistische eisen zijn misschien nog wel de grootste afknapper voor beide seksen
Dit klop!!! vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:
Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.
Verder een onverzorgd uiterlijk.
vind ik ook! als hij een beetje lang is, moet hij beslist geen spillebeentjes hebben. En een beetje vet is niet erg. Als het maar niet teveel isquote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ontbreken van zelfspot en niet in staat zijn tot zelfreflectie.
En qua uiterlijk dun en/of klein. Dan heb ik serieus nog liever wat dikker en/of groot. Een man moet stevig zijn, en niet van die dunne beentjes hebben.
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
hahaha daar heb ik nog nooit over nagedacht. maar nee, zo'n houding vind ik altijd zo homoquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden
Echt weer zon dipkip opmerkingquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
Ik hoop niet dat de lijst alfabetisch is, want dan vind je 'weight watchers wicht', 'xenofobische trut', 'yskonijn' en 'zeug' acceptabel.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef After_Dark het volgende:
Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.
dat haar! haha. Z'n gezicht is wel knap, maar hij is echt homo idd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
Geen gezicht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arrogantie bij een man is afknapper numero uno.
En daarna een soort ballerigheid/vaagheid/hautain gedrag. Bah bah bah
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.
echt wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
Een onverzorgd uiterlijk interesseert de meeste mokkels echt geen ruk.
Ohhh jawel. Er is een verschil tussen een onverzorgd uiterlijk en een 'ruw' of 'ongepolijst' uiterlijk (lees: stoppels, warrig haar etc.). Iemand moet er verder wel gewoon schoon uitzien hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Garagedeur het volgende:
Een onverzorgd uiterlijk interesseert de meeste mokkels echt geen ruk.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Mishu het volgende:
Weten wat hip is. Gevoel voor het groomen van je uiterlijk hebben.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huhquote:
jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?quote:Op zondag 28 november 2010 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat voor een eeuwige vrijgezel, how 'bout that huh
quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
• Kort haar (relatief).
• Een accent (meestal).
Ik ben helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 23:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan ook nog roken en vegetariër zijn.Jij krijgt dus nooit iemand.
quote:Op zondag 28 november 2010 23:50 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Vroeg of laat vast wel een keer. Zo'n gore gast met een paardestaart ofzo.
Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmakenquote:Op zondag 28 november 2010 23:47 schreef yellowrose het volgende:
[..]
jij bent een eeuwige vrijgezel? how so?
dude...quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lul iedereen de oren van het hoofd, al dan niet in het Nederlands, maar als ik iets van die ander wil (lees: ik zie wel wat meer in 'r dan alleen maar vriendschap) dan klap ik dicht. Slechte verhalen uit het verleden en gemaakt worden door de mensen om je heen enzo. Sja, dan ben je al gauw saai of onzeker bevonden, and off you go. Daarbij komt dat ik niet bijzonder breed of stoer gebouwd ben, en met 1.86 val ik ook niet op door m'n lengte ofzo. M'n kop is niet bijzonder lelijk maar ook niet opvallend knap, dus ondanks dat ik er zelf helemaal niet ontevreden over ben gaat mijn uiterlijk het gebrek aan iets zinnigs te zeggen op dat moment ook niet goedmaken
Met de tijd gaat het beter hoor, en met twee meiden ook wel wat aangescharreld, maar dat werd niks. De eerste om haar persoonlijke situatie (moeder pas overleden, vader ook op sterven, tegelijk een slecht lopende stage, en dan ook nog zo'n kerel die aandacht wou, die emotionele rollercoaster trok ze ff niet) en de tweede omdat de afstand echt te groot was en alleen maar groter ging worden.
Wat me trouwens opvalt: de Duitse vrouwen gaan een stuk minder op uiterlijk af dan de Nederlandse. Nou zijn Duitse kerels over het algemeen ook... naja, niet de meest aantrekkelijke, maar ik hoor ook maar bij de middenmoot. Nouja, misschien is het het Nederlandse accent geweest
Je hoeft het niet te lezenquote:
Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.quote:Op maandag 29 november 2010 00:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezenZe stelt een vraag, ze krijgt een antwoord, simpel zat.
Dat zeg ik, het was niet aan jou gerichtquote:Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de lengte van de tekst, maar om wat erin staat.
quote:
Mooi hequote:
Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
Aldus het dikke Amerikaantje.quote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op dat ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.
Hollandse Vrouwen en checklistjes![]()
Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
Daarom, en omdat ik ongeveer óp de grens woon, knoopte ik dus iets aan met een Duitsequote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef mymindisglowing het volgende:
Echt, dit topic somt de redenen op waardoor ik na jarenlang in Hollandse poesjes te hebben geroerd, uiteindelijk ben gevallen voor een Amerikaanse vrouw.
Hollandse Vrouwen en checklistjes![]()
Uit de klei getrokken verwaande mokkels zijn jullie. Laat die economische crisis nog maar even een paar jaar dooretteren. Dit land is verziekt en verwijft. En wat krijg je dan? Juist, manwijven.
Nee, droevig.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Dit klop!!! vind ik.
en wat vinden mannen nou onaantrekkelijk aan een vrouw?
Minstens net zo droevig als mooi, dat dan weer welquote:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Dipkip het volgende:
De meeste vrouwen hier noemen hooguit drie dingen waar ze op afknappen en het manvolk gaat al piepen dat we te kritisch zijn
Hoe bedoel je dat precies? Moet zeggen dat ik niet elke reactie gelezen heb in dit topic, maar toch.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Zo denk ik ook over negerinnenquote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Zo denk ik ook over negerinnen
Maar dan noemen ze mij een racist.
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.quote:Op maandag 29 november 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.
De arrogantie.quote:Op maandag 29 november 2010 00:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh en wat ik ook een regelrechte afknapper vind bij mannen is als ze slechte smaak hebben wat betreft andere vrouwen. Geen idee waarom, maar ik vind het gewoon ZO onaantrekkelijk.
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:28 schreef mymindisglowing het volgende:
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.
Het ligt eraan met welke reden je ze niet aantrekkelijk vind. Als je ze gewoon niet mooi/aantrekkelijk vind qua uiterlijk kan jij daar niets aan doen. Prima. Sommige mensen vallen nu eenmaal op een bepaald uiterlijk. Die voorkeur is voor een deel genetisch (en voor een deel cultuur) bepaald.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Jij snapt echt geen hol van psychologie hequote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.quote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Uiterlijk is geen flutreden. Het is overtrokken politiek correctheid dat je op iedereen zou moeten kunnen vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.
Jij begrijpt geen hol van relativiteit hequote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij snapt echt geen hol van psychologie heals je ziet dat een man knappe exen heeft is dat een impliciet compliment voor jou. Als ie over diverse trollen heen is geweest, heb je dr een stuk minder eer van.
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.quote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?
Dus jouw idee is dat enorm veel vrouwen dus expres relatieloos blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.
Ik voorzie dat de economische crisis een en ander zal herstellen. Veel Hollandse Vrouwen ontlenen hun hautaine wereldbeeld aan fictieve welvaart. Welvaart die de komende jaren in rap tempo gaat verdwijnen.
Om te weten wat voor effect een krimpende welvaartspositie (of zelfs armoede) heeft op het gedrag van vrouwen jegens de man, moet je maar eens kijken hoe vrouwen in arme landen doorgaans omgaan met mannen.
Oh, dan ben ik de uitzondering denk ik. Bovendien, wat heeft dit met mijn post te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 00:39 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.quote:Op maandag 29 november 2010 00:36 schreef mymindisglowing het volgende:
Jij begrijpt geen hol van relativiteit he
Hij is gewoon niet zo snugger denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.
Wie zegt dat mijn posts op mijzelf slaan? Weer zo'n beperking van de vrouwelijke ratio, niet in 360 graden kunnen denken.quote:Op maandag 29 november 2010 00:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus jouw idee is dat enorm veel vrouwen dus expres relatieloos blijvendan nog gaat je geklets over mij niet op. Ik ben relatief kort single geweest tussen mijn relaties in, en ik ga binnenkort trouwen. Blijkbaar ben ik dus helemaal niet te kritisch. Ik heb ook nooit moeite gehad om een leuke man te vinden, eerder moeite met kiezen
als dat is hoe ik het ervaar, als ik al moet kiezen uit drie enorm leuke mannen om verder mee te daten, waarom zou ik dan iemand die ik onaantrekkelijk vind gaan daten? Ik ben geen charitatieve instelling
![]()
Kijk bij vrouwen van over de dertig die lopen te mauwen dat er geen leuke mannen zijn en die een waslijst aan eisen hebben snap ik best dat je dit soort uitspraken doet. Maar zo'n vrouw ben ik niet, en zo zijn heel veel vrouwen niet. Jij bent blijkbaar nogal verbitterd maar ik snap niet waarom je zo zit te drammen dat vrouwen moeten kiezen voor iemand die ze niet aantrekkelijk vinden. Word zelf maar aantrekkelijker, het is immers vraag en aanbod zoals je zegt. Bovendien zijn er genoeg onaantrekkelijke of onzekere meisjes die niets liever willen dan een vriendje, dus blijkbaar stel jij zelf dan ook te hoge eisen als het zo onmogelijk is voor je......
En dan behaal je je eer bij jezelf? Mijn god..quote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.
Jij gaf aan dat je een soort 'eergevoel' bereikt wanneer iemand een 'knappe' (relatief) vrouw heeft gebatst en vervolgens in jouw neukgrotje roert. Ik ga daarin mee, want ik weet dat vrouwen deze knapheid toetsen aan de normen van hun sociale kring, bij voorkeur vriendinnen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik de uitzondering denk ik. Bovendien, wat heeft dit met mijn post te maken?
Ja. Dus? Moeten wij toch lekker zelf weten, alsof showen bij je vrienden met wat voor lekkere chick je hebt gebatst zo fantastisch is.quote:Op maandag 29 november 2010 00:43 schreef mymindisglowing het volgende:
En dan behaal je je eer bij jezelf? Mijn god..
Aha. Dus ondanks dat jij klaagt dat er veel te weinig aanbod is van vrouwen, en ondanks dat je klaagt dat vrouwen te kritisch zijn, gaat het helemaal niet over jou en heb jij ze maar voor het uitkiezenquote:Op maandag 29 november 2010 00:42 schreef mymindisglowing het volgende:
Wie zegt dat mijn posts op mijzelf slaan?
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst isquote:Op maandag 29 november 2010 00:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja. Dus? Moeten wij toch lekker zelf weten, alsof showen bij je vrienden met wat voor lekkere chick je hebt gebatst zo fantastisch is.
Ik klaag niet, ik constateer. Don't talk the talk if you cant walk the walk is mijn credo. En na een boel relaties met Hollandse -en niet-Hollandse vrouwen, vind ik dat ik best wel magquote:Op maandag 29 november 2010 00:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aha. Dus ondanks dat jij klaagt dat er veel te weinig aanbod is van vrouwen, en ondanks dat je klaagt dat vrouwen te kritisch zijn, gaat het helemaal niet over jou en heb jij ze maar voor het uitkiezennigger please. Geen enkele man die makkelijk een chick oppikt zegt zoiets, die zeggen allemaal dat het aan je skills ligt en dat zij die dus hebben. Fundamentele attributiefout enzo.
Blablablablabla blabla blablablablabla. Geen vrouw hier gelooft ook maar iets van je geklets. Zou me verbazen als je zelfs maar ooit een tiet in het echt hebt gezien met uitspraken als deze.quote:Op maandag 29 november 2010 01:00 schreef mymindisglowing het volgende:
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst is
Arrogantie is juist een teken van onzekerheid. Niet open staan voor andere meningen/ gedachten.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef yellowrose het volgende:
[..]
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijkAls een man de goedkeuring van anderen niet nodig lijkt te hebben/heeft.
Is dit nou echt het enige dat je kunt terugkaatsen? Ik begon net zin te krijgen in een verbal clashquote:Op maandag 29 november 2010 01:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blablablablabla blabla blablablablabla. Geen vrouw hier gelooft ook maar iets van je geklets. Zou me verbazen als je zelfs maar ooit een tiet in het echt hebt gezien met uitspraken als deze.
Dit was trouwens extreem cynisch bedoeld, maar goed je pikt het niet op..verrassendquote:Op maandag 29 november 2010 01:00 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst is
Ik kan van alles, maar jij bent niet interessant genoeg om verder mee te ouwehoeren.quote:Op maandag 29 november 2010 01:02 schreef mymindisglowing het volgende:
Is dit nou echt het enige dat je kunt terugkaatsen? Ik begon net zin te krijgen in een verbal clash
Idd dat dus. Ook als ze gaan liegen (en zelfs over de onbenullige kleinste dingetjes al). Mannen die totaal geen intresse tonen , terwijl ze wel geinteresseert zijn. Idd mannen die niet weten wat ze willen; ofterwijl erg onzeker zijn, die zijn het ergst!!quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het niet aantrekkelijk als een man geen manieren heeft, gierig is, zichzelf helemaal geweldig vindt of juist erg onzeker is.
Kut, ik ging zo goed! Tot die laatste regel..quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
• Kort haar (relatief).
• Een accent (meestal).
[*]Mannen die alle vrouwen 'dame' noemen. En 'meid', lol.
Je komt een beetje over als een seksueel gefrustreerd ventje die geen vrouw aan de haak kan slaan. Ps. Ik ben ook wel eens internationaal gegaan en zoveel maakt nationaliteit niet uit, respect willen is universeel.quote:Op maandag 29 november 2010 01:01 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer. Don't talk the talk if you cant walk the walk is mijn credo. En na een boel relaties met Hollandse -en niet-Hollandse vrouwen, vind ik dat ik best wel magop Hollandse Vrouwen
quote:Op maandag 29 november 2010 01:15 schreef piepie het volgende:
Lomp gedrag (te algemeen), veel gemopper (ook erg algemeen... primaire reden voor ons om te mopperen zijn vrouwen, dus zorg eerst maar 's dat er wat bij jou veranderd), veel schuttingtaal (een echte vent zegt wat ie denkt en houdt daarbij geen rekening met anderen), kort lontje (een echte vent laat niet met zich sollen, dus grote mond is vragen om problemen), te vaak dronken/aangeschoten zijn (het leven kent pas vertier na een paar glazen bier, jij bent gewoon saai), kortom aso's (foutieve beredenering, maar als je er zo over denkt streep dan maar alvast de helft van mannelijk Nederland van je lijst).
Goed bezig mevrouwquote:Op maandag 29 november 2010 04:54 schreef female81 het volgende:
-Overdreven materialistisch. Zoëen die z'n half jaar oude telefoon weer weg doet omdat 'ie uit de mode is.
-Niet open kunnen staan voor dingen die van de norm afwijken cq. extreme oppervlakkigheid.
-Overdreven politiek correct, neigend naar humorloos, op veel gebieden. Of het nou smaak is, gedrag of wat anders.
-Maar - als je het over gedrag hebt - ook weer niet asociaal. Liever ook geen typisch 'alfa-mannetje', een lomperik die altijd haantje de voorste staat met z'n enorme grote muil.
-En: Óók geen wannabe-gangster-type of iets dergelijks; oppervlakkig cq. overdreven simpel, ordinair, in het ergste geval met een nep-Marokkaans accent, en met een iq wat nauwelijks hoger lijkt te liggen dan z'n schoenmaat. Ik hoef heus geen universitair geschoold type naast me (ben ik zelf ook bij lange na niet), maar er moet wel IETS in de bovenkamer zitten.
Uiteindelijk komt het, in het kort, neer op een prettige middenweg tussen een ontzettende achterlijke idioot, en de té perfect geboetseerde doctorandus.
Kijk, bij een kast vol witte sokken kan je nog voorzichtig een hint geven dat het beter anders kan, misschien met resultaat. Dat wordt met de dingen hierboven wat lastiger. Kleine 'foutjes', veelal dingen waarop bij Take me out snel weggedrukt wordt, vind ik trouwens alleen maar heel plezierig. Dat je het gevoel hebt met een mens van vlees en bloed te maken hebt.
Ja het was al zo, alleen web 2.lul heeft het allemaal erger gemaakt. Omdat het zonder internet alleen de knapste vrouwen waren die deze aandacht krijgen en de minder knappen in een beperkt cirkeltje leefde. Nu gaat de wereld voor de minder knappe vrouwen ook open en staan ze eigenlijk relatief gelijk met de knapste vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:28 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.
Relaties betreffen voor vrouwen 70% eisenlijstjes, en de overige 30% wat hun vriendinnen van hem vinden.
Ik heb heel wat internationaal rond gebatst de laatste tien jaar, maar er zijn in mijn optiek geen vrouwen zo hautain als de Hollandse. Vaak ook nog onterecht.
Mwa viel wel mee toch? Het ging bij mij pas te ver toen er gezegt ging worden dat iemand niet meer dan 7 cm langer mag zijnquote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Dipkip het volgende:
De meeste vrouwen hier noemen hooguit drie dingen waar ze op afknappen en het manvolk gaat al piepen dat we te kritisch zijn
quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, er is niks mis met erkennen dat je over goede kwaliteiten beschikt, vind ik
Volgensmij ben jij niet heel erg oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het natuurlijk niet erg als -ie z'n voorkeuren heeft wat haar- en/of huidskleuren betreft.
Maar het was geen persoonlijke aanval, ik had bij een aantal eisen alleen zo iets van: yeah right, is wel een beetje erg eenzijdig verwoord.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
En hoe ligt dat aan de moderne vrouw en niet aan de moderne stumper die gewillig al die sites afstruint in de hoop te kunnen naaien?quote:Op maandag 29 november 2010 08:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja het was al zo, alleen web 2.lul heeft het allemaal erger gemaakt. Omdat het zonder internet alleen de knapste vrouwen waren die deze aandacht krijgen en de minder knappen in een beperkt cirkeltje leefde. Nu gaat de wereld voor de minder knappe vrouwen ook open en staan ze eigenlijk relatief gelijk met de knapste vrouwen.
Elke vrouw kan tegenwoordig een dag van de voren vrij nemen om een dag later zeker weten een neukdate te plannen met iemand die ze nog niet kent. Zonder internet was dit alleen in theorie mogenlijk, met internet ook in praktijk.
Waarom denk je dat er zo veel mannen zijn op fok!quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En hoe ligt dat aan de moderne vrouw en niet aan de moderne stumper die gewillig al die sites afstruint in de hoop te kunnen naaien?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef trekeennummertje het volgende:
Een vrouw wil een man die haar beschermd, maar tegelijkertijd gevoelig is.
Stel jezelf voor hoe dat eruit ziet: "Laat haar met rust of ik ga huilen".
Onmogelijk dus..
Nou en bedankt! Ik heb vroeger wel vaker laarzen gedragen. Laarzen kunnen echt wel, mits het de groenen rubberen wellingtons zijn die gedragen worden omdat je tot aan je enkels in de bagger staatquote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zag eregisteren een man met laarzen, héél fout! natuurlijk weer zo'n metrosexueel zoals 50% van de mannen hier tegenwoordig
Ik wordt zo onzeker van al die vrouwen die iets hebben tegen onzekere mannenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou en bedankt! Ik heb vroeger wel vaker laarzen gedragen. Laarzen kunnen echt wel, mits het de groenen rubberen wellingtons zijn die gedragen worden omdat je tot aan je enkels in de bagger staat
De ironiequote:Op zondag 28 november 2010 01:04 schreef AnnaTralala het volgende:
Mannen die alleen maar over zichzelf praten en geen interesse in het leven van de vrouw tonen/ geen vragen stellen. En teveel bevestiging vragen. En passiviteit, zich helemaal door de vrouw laten leiden.
Jeetje wat een afknapperquote:Op maandag 29 november 2010 09:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wordt zo onzeker van al die vrouwen die iets hebben tegen onzekere mannen
niks tegen onzekere mannen, ik kan zelf ook onzeker zijn. bijv. onzeker over een baan, mij kleding, gedrag ...quote:
Mwa ik vind dat een man toch wel wat meer de "leider" rol mag hebben dan de vrouw en wat zekerheid moet uitstralen.quote:Op maandag 29 november 2010 09:43 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niks tegen onzekere mannen, ik kan zelf ook onzeker zijn. bijv. onzeker over een baan, mij kleding, gedrag ...
Maar zo gauw de man in kwestie zij onzekere gedrag gaat verstoppen achter geweld, stoerdoenerij ben ik heel snel klaar
Je weet dat je in dit soort gevallen gewoon naar de man mag lopen en hem feliciteren met zijn geslaagde geslachts operatie?quote:Op maandag 29 november 2010 09:37 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
![]()
ik had het over de ''normale'' laarzen, niet regenlaarzen. Dus dan heb je een soort modieuze laarzen gedragen door een man en heeft z'n broek er ook nog in. Ik dacht dat ik stikte in broodje!
Als ik 2 keer niet op een sms of msn reageer en dan meteen een berichtje krijg: heb ik iets fouts gedaan?!quote:Op maandag 29 november 2010 09:43 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niks tegen onzekere mannen, ik kan zelf ook onzeker zijn. bijv. onzeker over een baan, mij kleding, gedrag ...
Maar zo gauw de man in kwestie zij onzekere gedrag gaat verstoppen achter geweld, stoerdoenerij ben ik heel snel klaar
ja, hahaquote:Op maandag 29 november 2010 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat een man toch wel wat meer de "leider" rol mag hebben dan de vrouw en wat zekerheid moet uitstralen.
[..]
Je weet dat je in dit soort gevallen gewoon naar de man mag lopen en hem feliciteren met zijn geslaagde geslachts operatie?
De hele dag in R&P SC omdat ze geen vriend kunnen vindenquote:Op maandag 29 november 2010 09:49 schreef Garagedeur het volgende:
Enfin. Ik durf te wedden dat minimaal de helft van al die vrouwen hier met hun verlanglijstjes aan anti-depressiva of enige andere vorm van psycho-actieve drug verslaafd zijn. Dat vind ík pas echt een afknapper: vrouwen die vanalles willen en eisen, maar die stiekem het door hun gewenste leventje helemaal niet aankunnen.
Ik zou Oekraïne proberen... daar heeft mn buurman zijn chickie vandaan en die is erg goed in het huishouden!quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik maar weer eens een kijkje nemen op http://www.russianbrides.com/
Er zijn meer vrouwen die zo reageren dan mannen hoor. Ik ben echt fucking laks wanneer het op smssen antwoorden aankomt en dan krijg je altijd zo een boze reactie van "geef je niet genoeg meer om mij? Hoe durf je mij zo lang te laten wachten, ik maakte mij al zorgen"quote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik 2 keer niet op een sms of msn reageer en dan meteen een berichtje krijg: heb ik iets fouts gedaan?!zo jammer...
ja, inderdaad. Ik vind dat vrouw én man in een relatie elkaar soms met rust moeten laten en je gewoon moeten vertrouwen. Ikzelf ben niet goed in contact onderhouden, dus denken sommigen al snel dat ze iets fout doen (wat ze niet doenquote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik 2 keer niet op een sms of msn reageer en dan meteen een berichtje krijg: heb ik iets fouts gedaan?!zo jammer...
ik vraag me af waarom mannen dat doen, van die importbruiden ik snap het niet ...quote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou Oekraïne proberen... daar heeft mn buurman zijn chickie vandaan en die is erg goed in het huishouden!
Dat staat wel hoog aan de eisenlijst van menig man, populaire vrouwen daar dusquote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou Oekraïne proberen... daar heeft mn buurman zijn chickie vandaan en die is erg goed in het huishouden!
Dus daarom krijg ik geen berrichtjes meer, en ik maar denken dat ik zo goed was in het laten overkomen dat ik toch echt een klootzak benquote:Op maandag 29 november 2010 09:52 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Ik vind dat vrouw én man in een relatie elkaar soms met rust moeten laten en je gewoon moeten vertrouwen. Ikzelf ben niet goed in contact onderhouden, dus denken sommigen al snel dat ze iets fout doen (wat ze niet doen)
Omdat wij niet kunnen voldoen aan de hoge eisenlijsten van de Nederlandse vrouwen en toch echt wel eens een relatie willen, mogen we!quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom mannen dat doen, van die importbruiden ik snap het niet ...
Of omdat ze er wel één kunnen vinden, maar ze ernstig met zichzelf in de kluts zitten en ze dat projecteren op hun relatie, waardoor toch geen enkel vriendje goed genoeg zal zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
De hele dag in R&P SC omdat ze geen vriend kunnen vinden
quote:Op maandag 29 november 2010 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat staat wel hoog aan de eisenlijst van menig man, populaire vrouwen daar dus
[..]
Dus daarom krijg ik geen berrichtjes meer, en ik maar denken dat ik zo goed was in het laten overkomen dat ik toch echt een klootzak ben
Importbruiden zijn gewoon the way to go voor de moderne Nederlandse man. Je zou eigenlijk wel gek zijn als je nog voor een Nederlands vrouwtje zou gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom mannen dat doen, van die importbruiden ik snap het niet ...
Slaafserquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Importbruiden zijn gewoon the way to go voor de moderne Nederlandse man. Je zou eigenlijk wel gek zijn als je nog voor een Nederlands vrouwtje zou gaan.
Importbruiden zijn gemiddeld:
- Mooier
- Intelligenter
- Slaafser
- Kunnen beter met geld omgaan
Oké, qua betrouwbaarheid heb je er geen ruk aan, maar dat nemen we dan maar voor lief. Als deze weg is importeer je toch gewoon weer een nieuwe.
Is lekker makkelijk. Ik heb genoeg vriendinnen gehad die zichzelf hoogst intelligent vonden en overal een weerwoordje op hadden. Dat weerwoordje was dan wel weer makkelijk te weerleggen, maar eigenlijk ben ik gewoon klaar met dat gekibbel. Doe mij maar gewoon een vrouw die het eten klaar heeft als ik thuiskom en alleen d'r bek opentrekt zodra ik zeg dat ze hem open mág trekken.quote:Op maandag 29 november 2010 10:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Slaafser, waarom zou je een vrouw willen die alleen maar Ja en Amen zeggen, ik wordt zo moe van die mensen. Japanse vrouwen vallen daardoor ook al al
Ik kibbel, discussier en argumenteer heel graag (serieus), beter dan zo een stille relatie waar niet in te praten valt. En sowieso, goedmaakseksquote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Is lekker makkelijk. Ik heb genoeg vriendinnen gehad die zichzelf hoogst intelligent vonden en overal een weerwoordje op hadden. Dat weerwoordje was dan wel weer makkelijk te weerleggen, maar eigenlijk ben ik gewoon klaar met dat gekibbel. Doe mij maar gewoon een vrouw die het eten klaar heeft als ik thuiskom en alleen d'r bek opentrekt zodra ik zeg dat ze hem open mág trekken.
Dat was natuurlijk geen vraag aan jou.quote:
En gaat vervolgens die vrouwen afkraken en hun eigen lijstjes noemenquote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Dipkip het volgende:
Wie heeft er nog goedmaakseks nodig met een importbruid?quote:Op maandag 29 november 2010 10:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kibbel, discussier en argumenteer heel graag (serieus), beter dan zo een stille relatie waar niet in te praten valt. En sowieso, goedmaakseks
Dat is een absolute 'must have' op mijn lijstjequote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Het is toch wat hè, dat vrouwen tegenwoordig een mening mogen hebben over mannenquote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.
Ik voorzie dat de economische crisis een en ander zal herstellen. Veel Hollandse Vrouwen ontlenen hun hautaine wereldbeeld aan fictieve welvaart. Welvaart die de komende jaren in rap tempo gaat verdwijnen.
Om te weten wat voor effect een krimpende welvaartspositie (of zelfs armoede) heeft op het gedrag van vrouwen jegens de man, moet je maar eens kijken hoe vrouwen in arme landen doorgaans omgaan met mannen.
Hoe is de Russisch/Oekraïense keuken? Heeft ze nog een beschikbare oudere zus?quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef Garagedeur het volgende:
Ik heb nu m'n zinnen gezet op een meid van 17, half-Russisch en half-Oekraïens. Echt een superknap ding, bijzonder intelligent en erg "meegaand". Over drie maanden is ze meerderjarig en kan het los!
Wie zegt dat ze dat mogen?quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is toch wat hè, dat vrouwen tegenwoordig een mening mogen hebben over mannen
Waarom een oudere zus? Niks mis met een man van ergens in de 30 die het met een jongedame van 16, 17, 18 doet hoor. De enige reden dat ik nog even wacht, is omdat ik absoluut enig gezeik (omtrent minderjarigheid etc.) wil vermijden.quote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoe is de Russisch/Oekraïense keuken? Heeft ze nog een beschikbare oudere zus?
Degene die ook zegt dat ze op het internet mogen. Zullen we de maatschappij maar de schuld geven?quote:
Als je mijn vriendin zou zijn, zou je dat niet mogen hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Degene die ook zegt dat ze op het internet mogen. Zullen we de maatschappij maar de schuld geven?
In dat geval kies ik ervoor niet jouw vriendin te worden.quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin zou zijn, zou je dat niet mogen hoor.
Doet hier niet ter zake.quote:
Joh, méén je dat nou?quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In dat geval kies ik ervoor niet jouw vriendin te worden.
Er is toch echt door een vrouw omgevraagd hoor, dus kennelijk zijn er wel vrouwen die een man met een mening aantrekkelijk vindenquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Doet hier niet ter zake.
Bij mij mag je wel internetten hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In dat geval kies ik ervoor niet jouw vriendin te worden.
Verrassend hè. Ik ben wel blij dat ik je mag afwijzen trouwens, bedankt daarvoorquote:
Internetten mag ze bij mij ook, maar alleen porno.quote:Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij mij mag je wel internetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |