Hoeft niet hoor, ik voldoe aan de hele lijst, hoewel slechte smaak subjectief is. Volgens mij heeft iedereen wel zo'n waslijst, ga maar eens nadenken over wat er allemaal voor jezelf al af zou vallen. Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: jij bent nog vrijgezel.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef picardmike het volgende:
Conclusie een vrouw knapt af op mannen die op hunzelf lijken.
Vrouwen die zich tegensprekenquote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef lunapuella het volgende:
Mannen die mij constant corrigeren of op andere wijze als onzelfstandig kind behandelen. Heb een keer een date gehad waar we gingen bowlen, en hoewel we er allebei geen klap van konden, vond hij het toch nodig om mij te vertellen hoe het moest. Daar krijg ik echt de kriebels van.
Mijn vriend heeft ook de neiging om me bij het oversteken te waarschuwen voor aankomende auto's enzo, terwijl ik die dan allang zelf gezien heb. Het is lief bedoeld, maar ik steek al jaren zelfstandig de straat over, dus het is een beetje overbodig.
Je was mij voorquote:Op zondag 28 november 2010 11:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hierop is maar 1 antwoord mogelijk: jij bent nog vrijgezel.
Verder is het een lieverd, hoor. Je kan ook niet alles hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen die zich tegenspreken![]()
Jij noemt dit gedrag een afknapper, maar je vriend doet het ookTijd om te dumpen
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat betreft potentiële vriendjes (serieuze relatie dus):
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
Jaha, ik bedoel dus in relaties. Verliefd worden. Mijn moraal ligt veel hoger wat betreft relaties. Ik wil dat het heel speciaal is dat-ie dan wel verliefd op míj wordt (ik word zelf ook nooit verliefd, namelijk, dus van mijn kant is dat dan heel speciaal).quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef netflanders het volgende:
• Alles onder WO denkniveau, hoeft niet perse een diploma hebben om dat te bewijzen.
• Geen slappe mannen, ik moet me enigszins beschermend kunnen voelen. Gespierd - liefst vechtsportervaring.
• Maximaal 6 à 7 centimeter kleiner of groter dan ik ben (178cm), val niet op über korte mannen of van die lange, lompe slungels zoals de meeste Nederlandse mannen zijn.
• Behandel me niet als een kind of afhankelijke. Dat sommige vrouwen dat graag hebben en hun schattigheid gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen, prima. Maar als je bij een date al gelijk aanbiedt om alles te betalen, laat je een enorm slechte indruk achter. 50-50 en sta bij dat standpunt.
• Zorg dat je een gevoel voor humor hebt.
Dat is alles, eigenlijk.
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonders vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden
Alleen moet dat eisenpakket wel realistisch zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonder vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.
Grapjasquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef FeestBoek het volgende:
Hahaha die checklists![]()
Al staat de meest afgrijselijke putjesschepper voor jullie neus, als hij een koffer met daarin een miljoen euro aan z'n 35cm lange penis zou hebben hangen, staan jullie binnen no time z'n huis te stofzuigen hoor
Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook een eisen pakket. Maar ik ga mij echt niet drukmaken of iemand nou 7 of 8 cm korter is dan ik ben. Van mij part is ze een dwerg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonders vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |