Dit klop!!! vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:
Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.
Verder een onverzorgd uiterlijk.
vind ik ook! als hij een beetje lang is, moet hij beslist geen spillebeentjes hebben. En een beetje vet is niet erg. Als het maar niet teveel isquote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ontbreken van zelfspot en niet in staat zijn tot zelfreflectie.
En qua uiterlijk dun en/of klein. Dan heb ik serieus nog liever wat dikker en/of groot. Een man moet stevig zijn, en niet van die dunne beentjes hebben.
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
hahaha daar heb ik nog nooit over nagedacht. maar nee, zo'n houding vind ik altijd zo homoquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
Zo een eisenpaket is wel handig, als je dan eindelijk iemand vind die er aan voldoet is de kans groot dat ie jou niet meer ziet zitten vanwege die mega grote checklist die hij eerst heeft moeten beantwoorden
Echt weer zon dipkip opmerkingquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Dan heb je blijkbaar geen grote piemel, anders zit dat vast niet lekker.
Ik hoop niet dat de lijst alfabetisch is, want dan vind je 'weight watchers wicht', 'xenofobische trut', 'yskonijn' en 'zeug' acceptabel.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef After_Dark het volgende:
Bij mij begint de lijst met aarsmaden (daar hou ik nou helemaal niet van) en eindigt ie met vogelkijkerssandalen.
dat haar! haha. Z'n gezicht is wel knap, maar hij is echt homo idd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
Geen gezicht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om zo'n opmerking serieus te nemen![]()
Het staat gewoon verwijfd.
[ afbeelding ]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arrogantie bij een man is afknapper numero uno.
En daarna een soort ballerigheid/vaagheid/hautain gedrag. Bah bah bah
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef yellowrose het volgende:
[..]
soms heeft arrogantie wel wat. Jammer dat die mannen je altijd pijn doen.
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Er is een reden voor dat arrogantie een nare eigenschap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |