Grapjasquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef FeestBoek het volgende:
Hahaha die checklists![]()
Al staat de meest afgrijselijke putjesschepper voor jullie neus, als hij een koffer met daarin een miljoen euro aan z'n 35cm lange penis zou hebben hangen, staan jullie binnen no time z'n huis te stofzuigen hoor
Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook een eisen pakket. Maar ik ga mij echt niet drukmaken of iemand nou 7 of 8 cm korter is dan ik ben. Van mij part is ze een dwerg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iedereen zou toch eigenlijk juist een eisenpakket moeten hebben, daar is toch niets mis mee? Althans, als je een relatie iets heel bijzonders vindt... Ik ben zelf nogal een einzelgänger, dus voor mij moet het wel heel erg kloppen wil ik mijn leven ineens gaan delen.
Ik zie niets wat niet realistisch is, hoor. Ik ben weleens verliefd geweest op iemand die kleiner dan ik was, en een hele grote bek had. Niets iets waar ik normaliter op val, maar toen was dat dus prima.quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alleen moet dat eisenpakket wel realistisch zijn
Ik rook en ben vegetariėrquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook een eisen pakket. Maar ik ga mij echt niet drukmaken of iemand nou 7 of 8 cm korter is dan ik ben. Van mij part is ze een dwerg.
Sowieso zijn er maar weinig eigenschappen waar ik echt op af knap, het is meer het totaal plaatje wat telt. Enige waar ik echt op breek zijn roken en vegetarier zijn, daar kan ik gewoon niet het begrip / benodigde respect voor op brengen.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die opscheppen.
Dan is mijn poes spontaan droog.
Ja dat dacht ik dus ook, het probleem bij roken is gewoon dat het goor is, en ik niet wil dat zoenen met mijn vriendin geassocieerd wordt met goor zijn, lijkt me geen gezonde basis.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik rook en ben vegetariėr! Maar - tenzij je er dus čcht een gruwelijke hekel aan hebt, wat ik me bij roken wel voor kan stellen - als je dat niet weet van een meisje en je wordt verliefd, is het dan over zodra je daar achter komt? Met mijn lijstje is het wel zo dat er een paar eisen wegvallen wanneer ik verliefd zou worden, hoor. En een paar ook niet...
Tuurlijk mag je wat eisen hebben, maar ga er niet een te lange lijst met vergezochte punten van maken waardoor je jezelf al snel buiten de markt plaatst.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zie niets wat niet realistisch is, hoor. Ik ben weleens verliefd geweest op iemand die kleiner dan ik was, en een hele grote bek had. Niets iets waar ik normaliter op val, maar toen was dat dus prima.
Er zijn trouwens een aantal dingen die veel andere vrouwen afknappers zouden vinden die ik heel leuk zou vinden, dus wat betreft...
Maar jķj hoeft toch geen vegetariėr te worden als zij dat is? De meeste vegetariėrs zijn wel oké met vleeseters, hoor, als wederhelft.quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, het probleem bij roken is gewoon dat het goor is, en ik niet wil dat zoenen met mijn vriendin geassocieerd wordt met goor zijn, lijkt me geen gezonde basis.
Vegetarier zijn is een ander verhaal, ik heb het geprobeerd, echt ik kan het niet :S. Misschien juist door deze dramatische ervaring maar nooit van mijn leven nog een keer.
Maar voor de rest heb ik geen eisen die wegvallen wanneer ik dr echt leuk vind dus jaheen kort eisenpakketje mits er maar die aantrekkings kracht is.
dit is re offtopic, ik PM je wel. En maak je geen zorgen voor een verkapte versierpoging, je rookt en je bent vegetarier xDquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar jķj hoeft toch geen vegetariėr te worden als zij dat is? De meeste vegetariėrs zijn wel oké met vleeseters, hoor, als wederhelft.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die zitten als een vrouw, met de benen over elkaar. :S
Ik ben geweldig, geniet van het leven en ben geen werkslaaf, ik heb een hekel aan alles wat blank, geel en bruin is behalve mezelf, want ik ben geweldig. Ik ben een dwerg, was me nooit, want denken dat wassen je stank wegwerkt is onzin. Ik ben geweldig, alleen ben ik heel bang om voor mezelf op te komen. Daar ben ik gewoon te geweldig voor en ik heb een hele grote Iku, of was het IQ? naja maakt niet uit..quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
- Mannen die geen werk of opleiding hebben. Nietsnutten, dus.
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
- Mannen die geen werk of opleiding hebben. Nietsnutten, dus.
- Racistische mannen, of mannen die het grappig vinden om racistische grappen te maken
- Meelopers (dat houdt dus Justien Bieber-kapsels in, Blackberry's, Twitter en al die andere zooi)
- Mannen die korter zijn dan ik (for the record: Ik ben 1.75). Deze vind ik trouwens niet echt redelijk, maar 't heeft puur met gevoel te maken.
- Mannen die erg onverzorgd zijn. Ik kende er wel eens eentje die hele lange dikke gele teennagels had, en die altijd slaap in z'n ogen had. En een heel viezig grijsblondachtig baardje.
- Pussies: Mannen die niet voor zichzelf (en ook niet voor jou) durven op te komen. Dat vind ik echt zo zwak!
- Onintelligente mannen. Sorry, maar dit vind ik echt zo'n enorme afknapper! Of als ze in spreektaal al ontzettend veel fouten maken, maar op papier dan ook nog!
Dat noemt men zelfvertrouwen omhult in bescheidenheid.quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.
Maar je wilt dus een lange brede man die jou kan verdedigen, die lekker in zijn vel zit, hartstikke intelligent is niet discrimineert en een baan en een mening heeft, oftewel geweldig is. Maar die te stom is om dit door te hebben want als ie zichzelf geweldig vind mag het niet
Je zoekt dus een intelligente cavemanquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef netflanders het volgende:
• Alles onder WO denkniveau, hoeft niet perse een diploma hebben om dat te bewijzen.
• Geen slappe mannen, ik moet me enigszins beschermend kunnen voelen. Gespierd - liefst vechtsportervaring.
• Maximaal 6 ą 7 centimeter kleiner of groter dan ik ben (178cm), val niet op über korte mannen of van die lange, lompe slungels zoals de meeste Nederlandse mannen zijn.
• Behandel me niet als een kind of afhankelijke. Dat sommige vrouwen dat graag hebben en hun schattigheid gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen, prima. Maar als je bij een date al gelijk aanbiedt om alles te betalen, laat je een enorm slechte indruk achter. 50-50 en sta bij dat standpunt.
• Zorg dat je een gevoel voor humor hebt.
Dat is alles, eigenlijk.
En toch voldoe ik wel voor zo'n 93% aan de lijstjes in dit topic. Grappig.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef Frag_adder het volgende:
Gebrek aan zelfkennis! Ik weet dat het overkomt als een troll en er is niets mis met een eisen pakket maar somimge eisenpakketten god damn, dan moet je gewoon een hoogopgeleid fotomodel zijn wil je dat zelf voor elkaar krijgen.
Ik zie niet in waarom je geen voorkeur voor een bepaalde kleur zou mogen hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmmm racistisch is altijd zo een klote punt. Ik heb respect voor andere culturen en ik vind doorgaans donkerdere vrouwen mooier dan blanke, maar ook dat is racisme, ik maak immers onderscheid tussen een ras. Zelfs een voorkeur tot een bepaalde haarkleur kan je als racisme opmerken.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar je wilt dus een lange brede man die jou kan verdedigen, die lekker in zijn vel zit, hartstikke intelligent is niet discrimineert en een baan en een mening heeft, oftewel geweldig is. Maar die te stom is om dit door te hebben want als ie zichzelf geweldig vind mag het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het natuurlijk niet erg als -ie z'n voorkeuren heeft wat haar- en/of huidskleuren betreft.
Wat ik een afknapper vind is als een man gaat generaliseren, en bijvoorbeeld stomme dingen zegt als "Ja, ik heb niks met allochtonen, ze zijn altijd zo gewelddadig en zo".
Ik ben zelf donker, dus ik erger me al helemaal dood als iemand tegen me zegt "Je doet vwo? Oh, maar dan ben je eigenlijk best slim!" (inclusief verbaasde stem en gezichtsuitdrukking). En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
Daar doelde ik dus meer op.
Maar wat je verder zei klopt wel zo'n beetje![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, er is niks mis met erkennen dat je over goede kwaliteiten beschikt, vind ik
Je doet vwo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind het natuurlijk niet erg als -ie z'n voorkeuren heeft wat haar- en/of huidskleuren betreft.
Wat ik een afknapper vind is als een man gaat generaliseren, en bijvoorbeeld stomme dingen zegt als "Ja, ik heb niks met allochtonen, ze zijn altijd zo gewelddadig en zo".
Ik ben zelf donker, dus ik erger me al helemaal dood als iemand tegen me zegt "Je doet vwo? Oh, maar dan ben je eigenlijk best slim!" (inclusief verbaasde stem en gezichtsuitdrukking). En dat gebeurt vaker dan je zou denken.
Daar doelde ik dus meer op.
Maar wat je verder zei klopt wel zo'n beetje![]()
Dan ben je toch wel slimmer dan ik bij voorbaat dacht.
Vrouwen en mannen met onrealistische eisen zijn misschien nog wel de grootste afknapper voor beide seksenquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een eisen hier zeg.
Pfft.
Nuchter zijn we tegenwoordig niet meer.
Ja mensen die zelf weinig te bieden hebben eisen ook nog eens het meeste!quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen met onrealistische eisen zijn misschien nog wel de grootste afknapper voor beide seksen
Dit klop!!! vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Premium_Quality het volgende:
Als man denk ik dat vrouwen vooral het volgende onaantrekkelijk bij mannen:
Alles wat aangeeft dat een man lage sociale status heeft binnen een groep en niet goed in zijn vel zit. Zoals zoeken naar goedkeuring van anderen, doen wat anderen zeggen, dom zijn (verschilt per vrouw), ontevreden zijn, verlegen zijn, arrogantie, stoer doen, niet gewild zijn door andere vrouwen etc.
Verder een onverzorgd uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |