quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Dit klop!!! vind ik.
en wat vinden mannen nou onaantrekkelijk aan een vrouw?
Minstens net zo droevig als mooi, dat dan weer welquote:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Dipkip het volgende:
De meeste vrouwen hier noemen hooguit drie dingen waar ze op afknappen en het manvolk gaat al piepen dat we te kritisch zijn
Hoe bedoel je dat precies? Moet zeggen dat ik niet elke reactie gelezen heb in dit topic, maar toch.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Zo denk ik ook over negerinnenquote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Zo denk ik ook over negerinnen
Maar dan noemen ze mij een racist.
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.quote:Op maandag 29 november 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.
De arrogantie.quote:Op maandag 29 november 2010 00:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh en wat ik ook een regelrechte afknapper vind bij mannen is als ze slechte smaak hebben wat betreft andere vrouwen. Geen idee waarom, maar ik vind het gewoon ZO onaantrekkelijk.
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:28 schreef mymindisglowing het volgende:
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.
Het ligt eraan met welke reden je ze niet aantrekkelijk vind. Als je ze gewoon niet mooi/aantrekkelijk vind qua uiterlijk kan jij daar niets aan doen. Prima. Sommige mensen vallen nu eenmaal op een bepaald uiterlijk. Die voorkeur is voor een deel genetisch (en voor een deel cultuur) bepaald.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Jij snapt echt geen hol van psychologie hequote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.quote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Uiterlijk is geen flutreden. Het is overtrokken politiek correctheid dat je op iedereen zou moeten kunnen vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.
Jij begrijpt geen hol van relativiteit hequote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij snapt echt geen hol van psychologie heals je ziet dat een man knappe exen heeft is dat een impliciet compliment voor jou. Als ie over diverse trollen heen is geweest, heb je dr een stuk minder eer van.
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.quote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?
Dus jouw idee is dat enorm veel vrouwen dus expres relatieloos blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.
Ik voorzie dat de economische crisis een en ander zal herstellen. Veel Hollandse Vrouwen ontlenen hun hautaine wereldbeeld aan fictieve welvaart. Welvaart die de komende jaren in rap tempo gaat verdwijnen.
Om te weten wat voor effect een krimpende welvaartspositie (of zelfs armoede) heeft op het gedrag van vrouwen jegens de man, moet je maar eens kijken hoe vrouwen in arme landen doorgaans omgaan met mannen.
Oh, dan ben ik de uitzondering denk ik. Bovendien, wat heeft dit met mijn post te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 00:39 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |