quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Naar jouw voorkeuren wordt hier niet gevraagd.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Dit klop!!! vind ik.
en wat vinden mannen nou onaantrekkelijk aan een vrouw?
Minstens net zo droevig als mooi, dat dan weer welquote:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Dipkip het volgende:
De meeste vrouwen hier noemen hooguit drie dingen waar ze op afknappen en het manvolk gaat al piepen dat we te kritisch zijn
Hoe bedoel je dat precies? Moet zeggen dat ik niet elke reactie gelezen heb in dit topic, maar toch.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef mymindisglowing het volgende:
'Jullie' zijn niet meer in staat om iemand als persoon te zien.
Zo denk ik ook over negerinnenquote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Zo denk ik ook over negerinnen
Maar dan noemen ze mij een racist.
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is misschien vervelend voor mannen die het moeilijk vinden aan de vrouw te komen maar ik voel me echt niet verplicht iedere man die bij me komt leuren een kans te geven en hem echt te leren kennen. Sommige mannen zijn gewoon niet mijn type en als ik daardoor een handjevol leuke onterecht afwijs, ach tja. Er blijven altijd nog honderden leuke over, dus het is gewoon de moeite niet waard om daarom iedere vorm van voorselectie te laten vallen.
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.quote:Op maandag 29 november 2010 00:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind je daar geen racist om eigenlijk. Zolang je donkere dames niet afwijst als je nieuw personeel aanneemt en niet lullig tegen ze doet als je sociaal contact met ze hebt is er niets aan de hand. Je kunt nou eenmaal voor- of afkeuren hebben wat betreft uiterlijk, ik zie het probleem niet zo. Waarom zou je wel mogen zeggen dat je niet op dik of blond valt maar niet dat je niet op donkere vrouwen valt? Bij een relatie is uiterlijk nou eenmaal belangrijk en andere mannen willen weer liever geen heel blank meisje. Kan allemaal.
De arrogantie.quote:Op maandag 29 november 2010 00:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh en wat ik ook een regelrechte afknapper vind bij mannen is als ze slechte smaak hebben wat betreft andere vrouwen. Geen idee waarom, maar ik vind het gewoon ZO onaantrekkelijk.
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:28 schreef mymindisglowing het volgende:
Op een of andere manier zijn Hollandse Vrouwen in een soort luxe positie terecht gekomen, de verhoudingen / vraag en aanbod zijn scheef gegroeid. Je praat alsof je zelf een of ander wereldwijf bent, waarschijnlijk ben je zelf ook vrij middelmatig, maar in Nederland is het aanbod vrouwen zo enorm beperkt, dat zelfs jij helemaal wordt plat versierd.
Het ligt eraan met welke reden je ze niet aantrekkelijk vind. Als je ze gewoon niet mooi/aantrekkelijk vind qua uiterlijk kan jij daar niets aan doen. Prima. Sommige mensen vallen nu eenmaal op een bepaald uiterlijk. Die voorkeur is voor een deel genetisch (en voor een deel cultuur) bepaald.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Jij snapt echt geen hol van psychologie hequote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.quote:Op maandag 29 november 2010 00:31 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
De arrogantie.
Alsof jij een soort alleenrecht hebt op smaak ofzo. Kijk, dit bedoel ik nou.
Uiterlijk is geen flutreden. Het is overtrokken politiek correctheid dat je op iedereen zou moeten kunnen vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet het niet. Toch schijnt het taboe te zijn of wordt je gezien als iemand die generaliseert en om flutredenen een vrouw afwijst zodra ze de verkeerde huidskleur heeft. Maar dat is het niet, totaal niet, ik voel me alleen niet aangetrokken tot een donkere vrouw - getint in uitzonderlijke gevallen - en zal daarom mijn tijd niet snel verdoen haar innerlijk te verkennen. Het zou in mijn ogen tamelijk inefficient zijn als iedereen continue trachtte zijn/haar eigen vooroordelen te ontkrachten door met types te daten die je type niet is.
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is jouw idee van de oorzaak van die zogenaamde scheefgroei? Bestaat nederland voor 90% uit mannen, hebben de nederlandse mannen tegenwoordig 8 vrouwen, vertel het eens.
Jij begrijpt geen hol van relativiteit hequote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij snapt echt geen hol van psychologie heals je ziet dat een man knappe exen heeft is dat een impliciet compliment voor jou. Als ie over diverse trollen heen is geweest, heb je dr een stuk minder eer van.
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het alleenrecht op mijn eigen smaak.
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?quote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Realiseer je je dan ook dat het zich puur in je eigen bol afspeelt en dat de rest van de wereld geen fuck geeft om jouw smaak?
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.quote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me heel goed. Realiseer jij je dat het me geen fuck uitmaakt dat rest van de wereld geen fuck geeft om mijn smaak?
Dus jouw idee is dat enorm veel vrouwen dus expres relatieloos blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Doorgeslagen emancipatie/feminisme. Dit land is tot op het bot verwijft, je ziet het overal in terug. 70% van de vrouwen werkt part-time en heeft de touwtjes in handen. Je kunt ook stellen dat 70% van de Nederlandse Vrouwen half werkloos is, maar dat besef is nog niet doorgedrongen.
Ik voorzie dat de economische crisis een en ander zal herstellen. Veel Hollandse Vrouwen ontlenen hun hautaine wereldbeeld aan fictieve welvaart. Welvaart die de komende jaren in rap tempo gaat verdwijnen.
Om te weten wat voor effect een krimpende welvaartspositie (of zelfs armoede) heeft op het gedrag van vrouwen jegens de man, moet je maar eens kijken hoe vrouwen in arme landen doorgaans omgaan met mannen.
Oh, dan ben ik de uitzondering denk ik. Bovendien, wat heeft dit met mijn post te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 00:39 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Vrouwen zijn zeer, zeer begaan met wat hun sociale omgeving van hen denkt, of wat zij denken dat hun sociale omgeving over hen denkt.
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.quote:Op maandag 29 november 2010 00:36 schreef mymindisglowing het volgende:
Jij begrijpt geen hol van relativiteit he
Hij is gewoon niet zo snugger denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.
Wie zegt dat mijn posts op mijzelf slaan? Weer zo'n beperking van de vrouwelijke ratio, niet in 360 graden kunnen denken.quote:Op maandag 29 november 2010 00:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus jouw idee is dat enorm veel vrouwen dus expres relatieloos blijvendan nog gaat je geklets over mij niet op. Ik ben relatief kort single geweest tussen mijn relaties in, en ik ga binnenkort trouwen. Blijkbaar ben ik dus helemaal niet te kritisch. Ik heb ook nooit moeite gehad om een leuke man te vinden, eerder moeite met kiezen
als dat is hoe ik het ervaar, als ik al moet kiezen uit drie enorm leuke mannen om verder mee te daten, waarom zou ik dan iemand die ik onaantrekkelijk vind gaan daten? Ik ben geen charitatieve instelling
![]()
Kijk bij vrouwen van over de dertig die lopen te mauwen dat er geen leuke mannen zijn en die een waslijst aan eisen hebben snap ik best dat je dit soort uitspraken doet. Maar zo'n vrouw ben ik niet, en zo zijn heel veel vrouwen niet. Jij bent blijkbaar nogal verbitterd maar ik snap niet waarom je zo zit te drammen dat vrouwen moeten kiezen voor iemand die ze niet aantrekkelijk vinden. Word zelf maar aantrekkelijker, het is immers vraag en aanbod zoals je zegt. Bovendien zijn er genoeg onaantrekkelijke of onzekere meisjes die niets liever willen dan een vriendje, dus blijkbaar stel jij zelf dan ook te hoge eisen als het zo onmogelijk is voor je......
En dan behaal je je eer bij jezelf? Mijn god..quote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat om de subjectieve beleving. Als IK die exen mooi vind, vind IK het een compliment. Of ze objectief gezien erg knap zijn doet er niet toe, het gaat er om of ze knap zijn vergeleken met mij volgens mijn eigen standaarden.
Jij gaf aan dat je een soort 'eergevoel' bereikt wanneer iemand een 'knappe' (relatief) vrouw heeft gebatst en vervolgens in jouw neukgrotje roert. Ik ga daarin mee, want ik weet dat vrouwen deze knapheid toetsen aan de normen van hun sociale kring, bij voorkeur vriendinnen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik de uitzondering denk ik. Bovendien, wat heeft dit met mijn post te maken?
Ja. Dus? Moeten wij toch lekker zelf weten, alsof showen bij je vrienden met wat voor lekkere chick je hebt gebatst zo fantastisch is.quote:Op maandag 29 november 2010 00:43 schreef mymindisglowing het volgende:
En dan behaal je je eer bij jezelf? Mijn god..
Aha. Dus ondanks dat jij klaagt dat er veel te weinig aanbod is van vrouwen, en ondanks dat je klaagt dat vrouwen te kritisch zijn, gaat het helemaal niet over jou en heb jij ze maar voor het uitkiezenquote:Op maandag 29 november 2010 00:42 schreef mymindisglowing het volgende:
Wie zegt dat mijn posts op mijzelf slaan?
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst isquote:Op maandag 29 november 2010 00:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja. Dus? Moeten wij toch lekker zelf weten, alsof showen bij je vrienden met wat voor lekkere chick je hebt gebatst zo fantastisch is.
Ik klaag niet, ik constateer. Don't talk the talk if you cant walk the walk is mijn credo. En na een boel relaties met Hollandse -en niet-Hollandse vrouwen, vind ik dat ik best wel magquote:Op maandag 29 november 2010 00:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aha. Dus ondanks dat jij klaagt dat er veel te weinig aanbod is van vrouwen, en ondanks dat je klaagt dat vrouwen te kritisch zijn, gaat het helemaal niet over jou en heb jij ze maar voor het uitkiezennigger please. Geen enkele man die makkelijk een chick oppikt zegt zoiets, die zeggen allemaal dat het aan je skills ligt en dat zij die dus hebben. Fundamentele attributiefout enzo.
Blablablablabla blabla blablablablabla. Geen vrouw hier gelooft ook maar iets van je geklets. Zou me verbazen als je zelfs maar ooit een tiet in het echt hebt gezien met uitspraken als deze.quote:Op maandag 29 november 2010 01:00 schreef mymindisglowing het volgende:
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst is
Arrogantie is juist een teken van onzekerheid. Niet open staan voor andere meningen/ gedachten.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef yellowrose het volgende:
[..]
klopt, maar soms lijkt arrogantie heel erg op zelfverzekerdheid en dat is aantrekkelijkAls een man de goedkeuring van anderen niet nodig lijkt te hebben/heeft.
Is dit nou echt het enige dat je kunt terugkaatsen? Ik begon net zin te krijgen in een verbal clashquote:Op maandag 29 november 2010 01:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blablablablabla blabla blablablablabla. Geen vrouw hier gelooft ook maar iets van je geklets. Zou me verbazen als je zelfs maar ooit een tiet in het echt hebt gezien met uitspraken als deze.
Dit was trouwens extreem cynisch bedoeld, maar goed je pikt het niet op..verrassendquote:Op maandag 29 november 2010 01:00 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
hmm, ik pak dat altijd anders aan. Ik laat de chick in kwestie puur op haar eergevoel voor de 2e keer klaarkomen door haar te laten beseffen door wat voor geile pipa ze zojuist gebatst is
Ik kan van alles, maar jij bent niet interessant genoeg om verder mee te ouwehoeren.quote:Op maandag 29 november 2010 01:02 schreef mymindisglowing het volgende:
Is dit nou echt het enige dat je kunt terugkaatsen? Ik begon net zin te krijgen in een verbal clash
Idd dat dus. Ook als ze gaan liegen (en zelfs over de onbenullige kleinste dingetjes al). Mannen die totaal geen intresse tonen , terwijl ze wel geinteresseert zijn. Idd mannen die niet weten wat ze willen; ofterwijl erg onzeker zijn, die zijn het ergst!!quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het niet aantrekkelijk als een man geen manieren heeft, gierig is, zichzelf helemaal geweldig vindt of juist erg onzeker is.
Kut, ik ging zo goed! Tot die laatste regel..quote:Op zondag 28 november 2010 02:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat betreft potentiële vriendjes (serieuze relatie dus):
• Kameleongedrag. Een man waarbij je het gevoel krijgt dat jullie ontzettend veel (zeldzame!) dingen gemeen hebben, maar die eigenlijk met elk vriendinnetje meelult.
• Een man met veel exen. Ik heb echt veel liever een man die veel bedpartners heeft gehad dan een man die (naar mijn mening) veel exen heeft gehad. Hij moet kieskeurig zijn.
• Slechte spelling. Sowieso, iemand die niet intelligent is.
• Een man die niet alleen kan zijn.
• Een man die korter dan ik is (ik ben 1 m. 79).
• Kort haar (relatief).
• Niet van dieren houden.
• Slechte smaak, qua kleding bijvoorbeeld.
• Een 'normaal' persoon. Iemand die voor 'rare' dingen niet openstaat, dus.
• Een grote bek als in constant maar willen provoceren, rellen en zieken.
• Een accent (meestal).
• Een man die geen boeken leest, geen films kijkt en geen muziek luistert (ik bedoel van die types die 'van alles, top 40' zeggen als je ze vraagt van wat voor muziek ze houden).
• Mannen die op dikke vrouwen vallen (ik zou het echt fijn vinden als mijn vriendje gewoon tegen me zou zeggen dat ik een dikke reet krijg).
• Mannen die op ordinair vallen (tribaltattoo's, tongpiercings, foute muziek, foute kleding, Chinese tekens... je kent het wel).
• Onderdanige mannen (van die sloofjes).
[*]Mannen die alle vrouwen 'dame' noemen. En 'meid', lol.
Je komt een beetje over als een seksueel gefrustreerd ventje die geen vrouw aan de haak kan slaan. Ps. Ik ben ook wel eens internationaal gegaan en zoveel maakt nationaliteit niet uit, respect willen is universeel.quote:Op maandag 29 november 2010 01:01 schreef mymindisglowing het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer. Don't talk the talk if you cant walk the walk is mijn credo. En na een boel relaties met Hollandse -en niet-Hollandse vrouwen, vind ik dat ik best wel magop Hollandse Vrouwen
quote:Op maandag 29 november 2010 01:15 schreef piepie het volgende:
Lomp gedrag (te algemeen), veel gemopper (ook erg algemeen... primaire reden voor ons om te mopperen zijn vrouwen, dus zorg eerst maar 's dat er wat bij jou veranderd), veel schuttingtaal (een echte vent zegt wat ie denkt en houdt daarbij geen rekening met anderen), kort lontje (een echte vent laat niet met zich sollen, dus grote mond is vragen om problemen), te vaak dronken/aangeschoten zijn (het leven kent pas vertier na een paar glazen bier, jij bent gewoon saai), kortom aso's (foutieve beredenering, maar als je er zo over denkt streep dan maar alvast de helft van mannelijk Nederland van je lijst).
Goed bezig mevrouwquote:Op maandag 29 november 2010 04:54 schreef female81 het volgende:
-Overdreven materialistisch. Zoëen die z'n half jaar oude telefoon weer weg doet omdat 'ie uit de mode is.
-Niet open kunnen staan voor dingen die van de norm afwijken cq. extreme oppervlakkigheid.
-Overdreven politiek correct, neigend naar humorloos, op veel gebieden. Of het nou smaak is, gedrag of wat anders.
-Maar - als je het over gedrag hebt - ook weer niet asociaal. Liever ook geen typisch 'alfa-mannetje', een lomperik die altijd haantje de voorste staat met z'n enorme grote muil.
-En: Óók geen wannabe-gangster-type of iets dergelijks; oppervlakkig cq. overdreven simpel, ordinair, in het ergste geval met een nep-Marokkaans accent, en met een iq wat nauwelijks hoger lijkt te liggen dan z'n schoenmaat. Ik hoef heus geen universitair geschoold type naast me (ben ik zelf ook bij lange na niet), maar er moet wel IETS in de bovenkamer zitten.
Uiteindelijk komt het, in het kort, neer op een prettige middenweg tussen een ontzettende achterlijke idioot, en de té perfect geboetseerde doctorandus.
Kijk, bij een kast vol witte sokken kan je nog voorzichtig een hint geven dat het beter anders kan, misschien met resultaat. Dat wordt met de dingen hierboven wat lastiger. Kleine 'foutjes', veelal dingen waarop bij Take me out snel weggedrukt wordt, vind ik trouwens alleen maar heel plezierig. Dat je het gevoel hebt met een mens van vlees en bloed te maken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |