En dat is nou juist wat elke man bewust of onbewust wel eens doetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef Confession het volgende:
Wannabe gangster gedrag.
Sowieso stoer willen overkomen.
Doen alsof ze rijk zijn maar geen cent hebben.
Sommige mannen steken der echt wel met hun kop bovenuit, zolang het mij niet opvalt is het goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat elke man bewust of onbewust wel eens doet
Niet dat ik gay ben, maar een man die nog met snor rond durft te lopen staat bij mij meteen in de plusquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
en hoe zit het dan met snor/baard
Ik vind een ringbaard mooi of hoe dat ook noemt, zo bij de kaaklijn (als hij die heeft tenminstequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
Dat is echt iets voor oude mannen, ik zie echt geen jong jochie ermee,dat is echt lachen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef P8 het volgende:
Hoe kun je nou niet van snorren houden?!?
je bedoelt zoiets als dat de bakkebaarden doorlopen in een dunne streep langs de kaaklijn?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik vind een ringbaard mooi of hoe dat ook noemt, zo bij de kaaklijn (als hij die heeft tenminste)
een snor nee, een baard helemaal ook nee.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is echt iets voor oude mannen, ik zie echt geen jong jochie ermee,dat is echt lachen..
maar sowieso snorren
ja zoiets ja, Valerio heeft dat ook welleens..:)quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
je bedoelt zoiets als dat de bakkebaarden doorlopen in een dunne streep langs de kaaklijn?
hoezo? ik ben gewoon benieuwd naar meningen. ik ga mezelf niet op een forum zetten;)quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef P8 het volgende:
TS, ik denk dat dit topic beter wordt als je pics van jezelf post.
Dan vertel maar is wat jij aantrekkelijk vind in een manquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
hoezo? ik ben gewoon benieuwd naar meningen. ik ga mezelf niet op een forum zetten;)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef ToffeVogel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef Jolene22 het volgende:
Hey een hele belangrijke is nog niet genoemd:
Moederskindjes!
Vind ik altijd een beetje sneu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Confession het volgende:
[..]
ja zoiets ja, Valerio heeft dat ook welleens..:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |