Bij sommige vind ik dat juist wel weer schattig.quote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
- Amsterdams accent
- Limburgs accent
- Achterhoeks accent
- Twents accent
QFTquote:
het leek me wel een lollig topicquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Meisje toch. Je bent wel heel erg onzeker.
owja....quote:
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef yellowrose het volgende:
[..]
het leek me wel een lollig topic
en ik ben wel onzeker ja..
Zie bovenstaande foto...quote:
Dat.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das ook niet aantrekkelijk... onzekerheid.
wat zijn spinnenpoten?quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef fervente het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar een dikke buik, spinnenpoten en marlies dekkers bh's
oohja rokers...quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Dezelfde die ook doorschijnend witte kleding bedacht heeft.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
hahaha. en boxers?quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef caffeinjunk het volgende:
Huidkleurig ondergoed, wie dat heeft verzonnen...
Geen probleem.quote:
boxers maakt ni uit... wanneer de vrouw super hot is.quote:
Wimpers maar dan met héél veel mascara erop.quote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
wat zijn spinnenpoten?
En wat is er mis met marlies dekkers Bh's?
We zijn ook hetzelfde, namelijk zoogdierenquote:Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Het feit dat je je dat afvraagt zegt is een stuk onzekerheid. En dat is maar in enkele uitzonderlijke gevallen aantrekkelijk bij een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
en wat als iemand nou eerlijk is en gewoon zegt dat ze je leuk vindt? komt dat dan te aanhankelijk over?
Nee, dat noemen ze duidelijk zijn en dat wordt erg gewaardeerd. Door mij in elk geval.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Nee, mits niet 10 keer herhaald per dag.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
De meeste mensen zijn net echt beesten. Ze hebben ongeveer dezelfde complexiteit.quote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Vrouwen die shag roken
Vrouwen met getekende wenkbrauwen
Vrouwen met te dikke lichamen en te strakke kleding
Vrouwen met allerlei schilderingen en architectuur op hun nagels
Vrouwen die zeuren en zeiken en zaniken
Vrouwen die om het minste of geringste janken, zoals bij My Name Is Earl
Vrouwen met meer als 1 post per dag op een forum
Vrouwen die nieuwe diersoorten kweken in hun grotje
Vrouwen die denken dat dieren hetzelfde (of meer) zijn als mensen
Vrouwen die je willen overtuigen vegetarisch te eten
Etc...
Etc...
Niks mis met de waarheid, er is best lef voor nodig om zoiets te zeggen dus ik zou daar alleen maar respect voor hebben. En uit onhandigheid zou ik niks fatsoenlijks terug weten te zeggen, maar da's dan weer wat andersquote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef yellowrose het volgende:
Dat... is dan wel weer een beetje te veel van het goede misschienquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Vrouwen die niet de moeite nemen om je ook maar enigszins te leren kennen en je op basis van over het algemeen oppervlakkige argumenten meteen maar afschepen. En zelf een wishlist ohne ende hebben er nog trots op zijn ook![]()
Ik houd wel van meiden die realistisch zijn over wat ze van een ander verwachten en langs een imperfectie heen kunnen kijken. Dat uit je mond stinken tegen je werkt is logisch, een zekere persoonlijke smaak qua uiterlijk kan ik tot op zekere hoogte ook nog volgen, dat het qua karakter passen moet spreekt ook voor zich. Maar niet meer dan precies 8 centimeters groter dan de ander?![]()
Dat ik een zwak heb voor kleine vrouwen met blond haar en donkere ogen betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meid die net zo groot is als ikzelf, en donkere haren en blauwe ogen heeft. Been there, done that enzoDus een meid die niet aan dat ideaalbeeld voldoet is niet per definitie afgevallen. Iedereen heeft wel iets dat de moeite waard is. De een meer dan de ander, en niet iedereen is per definitie een geschikte kandidaat, maar meestal zijn mensen ook niet wat ze op het eerste gezicht lijken te zijn
Zo eens.quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef fervente het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar een dikke buik, spinnenpoten en marlies dekkers bh's
Leuk verhaaltje. Wil het al een beetje lukken met dat scoren hier op dit forum?quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 1: Zweverige typjes die aan tarot, reiki, biostabiel en andere kwakzalverij doen. Die met platitudes aankomen van de Bhagwan, goeroes, NLP-ers, en dan denken dat ze iets nieuws zeggen. Met een beetje pech geloven ze ook nog in al die Lambiekje conspiracy-theorieėn. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Zwaar gelovigen vallen hier trouwens ook onder.
Op nr 2: Aandachtshoeren, die de hele tijd moeten laten weten dat ze zo extravert en lekker gek en seksueel vrijgevochten zijn, die continu lopen roepen over hun tieten en kut en dat ze met hun vriendinnetjes gaan zoenen hihihi kijkt iedereen nog naar me? Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Op nr 3: Domheid of slechte algemene ontwikkeling. Domme vrouwen werken gewoon niet bij mij. Ze kunnen niet in een gesprek meekomen, ze snappen mijn humor niet, ze weten niet wat er op het nieuws is gebeurd. Ik heb er helemaal niks aan. En dit is niet puur opleiding, maar er is wel een correlatie. Tijdelijke dispensatie kan verleend worden voor dit punt, maar een relatie zit er echt niet in.
Op nr 4: Geslotenheid. Ik vind onzekerheid of af en toe een dip niet eens zo erg, ik vind het leuk om de psycholoog uit te hangen af en toe, en ik vind het ook wel karakter tonen om niet altijd maar een smile op te zetten. Maar je moet wel contact kunnen maken. Vrouwen die sjagrijnig zitten te kijken en hun mond houden, die dingen gaan roepen als "ER IS NIKS!!!" of afwerende antwoorden geven, daar kan ik helemaal niks mee. Ik blijf niet aandringen, ik word er niet voor betaald. Praten of oprotten!
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
Ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 11:20 schreef cerror het volgende:
Een vrouw met "hobbies" en "interesses".
Sommigen weten wel wat ik bedoel.
DIe kleding snap ik sowieso niet, is er werkelijk ook maar een man die daar serieus opgewonden van wordt? Ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:22 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Ik ben een vrouw maar val op vrouwen, mag dat ook?
Wat ik onaantrekkelijk vind:
-Make up (hooguit met mate maar liever helemaal niet)
-Roken
-Vieze nagels
-Vies haar
-Nouja eigenlijk uberhaupt als vrouwen er onverzorgd uitzien of stinken
-Chagrijnig kijken/doen, veel zeuren, niet vriendelijk zijn/doen, andere mensen afzeiken zonder goede reden
-Tijgerprint en verwante kleding
Tja vast nog wel meer dingen maar dit zijn de dingen die meestal snel opvallen en waar ik direct op afknap.
Omdat je dan niet elke dag vlees mag eten zeker? Lol.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef Frag_adder het volgende:
Rokers, vegetariers en vrouwen die je zeg maar een andere vorm van gedrag willen opleggen omdat je dan beter bij hun past. Maar vooral de eerste twee punten
Ik vrees dat ze bestaan ja. :p Barbie valt voor mij door meedere criteria al heel hard af, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
DIe kleding snap ik sowieso niet, is er werkelijk ook maar een man die daar serieus opgewonden van wordt? Ik in ieder geval niet.
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Omdat je dan niet elke dag vlees mag eten zeker? Lol.
PM me maar voor tips, voordat je weer geband wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje. Wil het al een beetje lukken met dat scoren hier op dit forum?
Haha nee het is voldoende zo. Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Ik ben zelf geen vegetariėr maar eet wel alleen biologisch vlees. Dit brengt met zich mee dat ik grotendeels vegetarisch eet. Wat ik echter zelf weer vervelend vind aan veel vleeseters is dat ze vaak zo hypocriet zijn dat ze het stiekem helemaal eens zijn met vegetariers (b.v. dat ze het zielig vinden en niet vinden kunnen hoe dieren behandeld worden) maar gewoon toch vlees blijven eten omdat ze het zo lekker vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.
Inderdaad zeg, wie heeft die dingen ooit bedacht? En die uggs worden na al die jaren verdomme nog steeds gedragen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
- Dikke reet
- slechte kledingkeuze
- grote bek (wanneer dom)
- onverzorgd uiterlijk
- crocks
- uggs...
Ik vind het helemaal niet zielig hoe het gemiddelde beest in nederland wordt behandeld, met uitzondering van de legbatterij kippen. Ik vind het zo hypocriet van vegetariers dat wanneer iedereen zou doen wat zij willen: stoppen met vlees eten. Dat ze al die dieren die dus nu in de vee industrie leven geen leven gunnen! Wie zijn hun om te beslissen dat het leven wat die dieren nu hebben beter dan niets is.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Mellow_Yellow het volgende:
[..]
Haha nee het is voldoende zo. Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Ik ben zelf geen vegetariėr maar eet wel alleen biologisch vlees. Dit brengt met zich mee dat ik grotendeels vegetarisch eet. Wat ik echter zelf weer vervelend vind aan veel vleeseters is dat ze vaak zo hypocriet zijn dat ze het stiekem helemaal eens zijn met vegetariers (b.v. dat ze het zielig vinden en niet vinden kunnen hoe dieren behandeld worden) maar gewoon toch vlees blijven eten omdat ze het zo lekker vinden
Ik denk dat je beter homo kan worden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef Silven het volgende:
-Vegetariėrs
-Veel make-up
-Naar zweet stinken
-Rotterdams accent/harde G
-Veel exen/bedpartners
-Roze kleding dragen
-Altijd gelijk denken te hebben
-Der bek opentrekken wanneer dit niet gewenst ongepast is
-Dom zijn
-Overmatig drinken bij uitgaan bijvoorbeeld
-Piercings
-Tatoeages
-Een "beste vriend" hebben, fuck off
-Op een scooter rijden
-Elke week moeten winkelen
-Drugs gebruiken/gebruikt hebben
-Asociale ouders hebben/uit een asociaal milieu komen (lees: kamp, sloppenwijk, tokkies)
Nee hoor. Die meiden bestaan er genoeg alleen moet je daar iets beter voor zoeken. Dan heb je tenminste wel kwaliteit! En niet zo'n Barbie-type die stomdronken in een discotheek vanzelf op je lul valt, bah.quote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter homo kan worden.
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bijquote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef Silven het volgende:
-Vegetariėrs
-Veel make-up
-Naar zweet stinken
-Rotterdams accent/harde G
-Veel exen/bedpartners
-Roze kleding dragen
-Altijd gelijk denken te hebben
-Der bek opentrekken wanneer dit niet gewenst ongepast is
-Dom zijn
-Overmatig drinken bij uitgaan bijvoorbeeld
-Piercings
-Tatoeages
-Een "beste vriend" hebben, fuck off
-Op een scooter rijden
-Elke week moeten winkelen
-Drugs gebruiken/gebruikt hebben
-Asociale ouders hebben/uit een asociaal milieu komen (lees: kamp, sloppenwijk, tokkies)
Eigenlijk QFT. De arme jongen moet nog uit de kast komen als contactgestoordquote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bij![]()
Problemen met roze kleding, winkelen? WTF zelfs homo worden is dan geen oplossing meer.
Dan bedoel ik dus overmatig roze, roze lipstick, roze schoenen en alles tegelijkertijd aan... En wekelijks MOETEN winkelen alsof hun leven ervanaf hangt. En welke vrouwelijke trekjes kom je tegen behalve roze en winkelen?quote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je wilt dus een vrouw, die heel veel vrouwelijke trekjes mist. Sorry, ik heb geprobeerd de vrouw voor te stellen die heer aan voldoet, maar ik kwam niet meer bij![]()
Problemen met roze kleding, winkelen? WTF zelfs homo worden is dan geen oplossing meer.
Heb ik niet nodig joh. Ik ga voor de importbruid, dat vereist alleen een positief saldo op je bankrekening.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
PM me maar voor tips, voordat je weer geband wordt.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eigenlijk QFT. De arme jongen moet nog uit de kast komen als contactgestoord
Je hebt in ieder geval een mening en gedraagt je daar ook naar. Dus niet hypocriet. Of ik het er mee eens ben is een ander verhaal, maar daar gaat het niet om. We zijn al genoeg offtopic.quote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zielig hoe het gemiddelde beest in nederland wordt behandeld, met uitzondering van de legbatterij kippen. Ik vind het zo hypocriet van vegetariers dat wanneer iedereen zou doen wat zij willen: stoppen met vlees eten. Dat ze al die dieren die dus nu in de vee industrie leven geen leven gunnen! Wie zijn hun om te beslissen dat het leven wat die dieren nu hebben beter dan niets is.
Het probleem is voor mij dan ook neit dat die vrouw geen vlees eet, maar de eigenschappen die dit mee brengt op hun persoonlijkheid. Net of ik een leuke vrouw zou afwijzen omdat ze geen kaas lust of melk of in dit dus vlees.
Waarom is vegetariėr zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Djieluh het volgende:
Opzich qua eisen heb ik er niet veel, zolang er maar een klik is.
Afknappers:
- Rokers
- Vegetariers
- Saaie dozen (als je vraagt hoe haar weekend is geweest en als antwoord "leuk" krijgt)
- Maatje meer
Voor de rest maakt het mij niet veel uit qua lengte, haarkleur of kleur ogen.
Scroll een beetje up, daar heb ik het uitgelegt. Of wil de uitgebreide uitlegquote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Waarom is vegetariėr zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef Silven het volgende:
En wat is er gay aan een mooie meid met lange haren die heerlijk ruikt en netjes gekleed is, alleen een beetje mascara op heeft/nodig heeft, 1 keer in de 2 weken gaan shoppen, een >hbo studie doet, normale tv-programma's/series kijkt, normaal eet en zich qua alcohol in weet te houden en zich niet voorschut zet tijdens het uitgaan? Je hebt liever iemand die wel de eigenschappen heeft die ik in m'n eerste post beschreef?
Mensen die hier posten dat vegetarisme een afknapper is, stellen zich er gelijk allemaal andere eigenschappen bij voor die helemaal niet gelinkt hoefen zijn met vegetarisme. Dat zegt wat mij betreft meer over hun eigen kortzichtigheid dan die van vegetariėrs.quote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Waarom is vegetariėr zijn meteen een afknapper? Ze hoeft je er toch niet mee lastig te vallen? In ieder geval, ik doe dat niet. Ieder zijn ding, toch?
Niet?quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.
Nee? Serieus niet?quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ik heb geen specifieke voorkeur voor geplamuurde roze princesjes die al mijn geld uit geven, maar het zou voor mij ook geen breekpunt zijn.
Ik kan het ook nog goed onderbouwen. Het komt bij mij niet voort uit kortzichtigheid maar uit een eigen ervaringquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mensen die hier posten dat vegetarisme een afknapper is, stellen zich er gelijk allemaal andere eigenschappen bij voor die helemaal niet gelinkt hoefen zijn met vegetarisme. Dat zegt wat mij betreft meer over hun eigen kortzichtigheid dan die van vegetariėrs.
Maargoed als iemand geen relatie wil hebben met een meid waar ze niet mee naar de wekelijkse onbeperkt-spareribs-eten kunnen, is dat hun goed recht.
Jij gaf daarvoor een reden, die andere twee niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Scroll een beetje up, daar heb ik het uitgelegt. Of wil de uitgebreide uitleg
Als ik er verder een serieus intelligent gesprek mee kan voeren, dan mag ze haar eigen hobbies hebben hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Nee? Serieus niet?
Serieus, van die dames die leven voor de koopgoot, wat een schraalheid.
Met zo'n persoon kun je per definitie geen intelligent gesprek hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik er verder een serieus intelligent gesprek mee kan voeren, dan mag ze haar eigen hobbies hebben hoor.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog goed onderbouwen. Het komt bij mij niet voort uit kortzichtigheid maar uit een eigen ervaringIk heb het serieus geprobeert, en een veel vrijere vegetarier dan deze kom je niet tegen, maar ik kan het gewoon echt niet...
Klinkt anders helemaal niet als een vrije vegetariėr.quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat die altijd zeggen dat ze er oke mee zijn dat wanneer hun vriend vlees eet en je dan toch beetje bij beetje willen gaan veranderen. Omdat ze altijd klote argumenten hebben om geen vlees te eten en omdat ze zich door het vegetarier zijn een soort suprioriteits complex aangepraat hebben. Als je serieus intresse hebt in mijn onderbouwde mening hierover stuur maar ff een PM.
Het begon zeg maar met "tuurlijk mogen er balletjes in de soep ik schep ernaast" En eidigde met het compromis "als we nou 50% van de dagen met vlees komen en de rest zonder, dan respecteren we beide elkaars levensstijl"quote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Klinkt anders helemaal niet als een vrije vegetariėr.
Ik zou de volgorde wellicht iets veranderen maar verder is dit een uitstekende samenvatting met een thumbs up voor de tijdelijke dispensatiequote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 1: Zweverige typjes die aan tarot, reiki, biostabiel en andere kwakzalverij doen. Die met platitudes aankomen van de Bhagwan, goeroes, NLP-ers, en dan denken dat ze iets nieuws zeggen. Met een beetje pech geloven ze ook nog in al die Lambiekje conspiracy-theorieėn. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Zwaar gelovigen vallen hier trouwens ook onder.
Op nr 2: Aandachtshoeren, die de hele tijd moeten laten weten dat ze zo extravert en lekker gek en seksueel vrijgevochten zijn, die continu lopen roepen over hun tieten en kut en dat ze met hun vriendinnetjes gaan zoenen hihihi kijkt iedereen nog naar me? Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Op nr 3: Domheid of slechte algemene ontwikkeling. Domme vrouwen werken gewoon niet bij mij. Ze kunnen niet in een gesprek meekomen, ze snappen mijn humor niet, ze weten niet wat er op het nieuws is gebeurd. Ik heb er helemaal niks aan. En dit is niet puur opleiding, maar er is wel een correlatie. Tijdelijke dispensatie kan verleend worden voor dit punt, maar een relatie zit er echt niet in.
Op nr 4: Geslotenheid. Ik vind onzekerheid of af en toe een dip niet eens zo erg, ik vind het leuk om de psycholoog uit te hangen af en toe, en ik vind het ook wel karakter tonen om niet altijd maar een smile op te zetten. Maar je moet wel contact kunnen maken. Vrouwen die sjagrijnig zitten te kijken en hun mond houden, die dingen gaan roepen als "ER IS NIKS!!!" of afwerende antwoorden geven, daar kan ik helemaal niks mee. Ik blijf niet aandringen, ik word er niet voor betaald. Praten of oprotten!
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
Dan zou ik vegetarisme van je lijstje met afknappers halen en inconsequentie toevoegen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het begon zeg maar met "tuurlijk mogen er balletjes in de soep ik schep ernaast" En eidigde met het compromis "als we nou 50% van de dagen met vlees komen en de rest zonder, dan respecteren we beide elkaars levensstijl"
Naar mijn ervaring met vegetarisme zijn is inconsequentie haast een vereiste om vegetarier te worden.quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan zou ik vegetarisme van je lijstje met afknappers halen en inconsequentie toevoegen.
Op uggs best, op crocks zou ik niemand doen denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
1 ding... Lijstjes vol met Dogma's!
Mensen hier die *Insert geile puber fantasie* op Uggs niet zouden doen vanwege deze Uggs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |