quote:Dames die denken dat een studie op WO niveau je automatisch intelligent maakt. Ik ben het levende bewijs dat je geen intellectueel hoeft te zijn om op een universiteit te komen, en ook niet hard hoeft te werken.
quote:Chicks die als ik zeg dat ik Filosofie studeer vragen "Maar wat KAN je daar nou mee?"
Gewoon behandelen zoals ze zijn, niet zoals ze denken te zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef mymindisglowing het volgende:
Vrouwen die uit Nederland komen.![]()
Ik heb het geprobeerd, echt!
Oma's? Of je moeder?quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef mymindisglowing het volgende:
Trouwens, vrouwen die niet van onzekere mannen houden maar dan hun eigen haar verven als ze grijs worden
Die is stiekem wel een klein beetje herkenbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 01:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Chicks die als ik zeg dat ik Filosofie studeer vragen "Maar wat KAN je daar nou mee?"
Deze geldt ook zeker voor mij trouwens, al zou ik op #1 geen zweverig typje zetten. Zoiets vind ik tot op zekere hoogte wel schattig. De #1 is en blijft nog altijd één ding: manipulatie.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 1: Zweverige typjes die aan tarot, reiki, biostabiel en andere kwakzalverij doen. Die met platitudes aankomen van de Bhagwan, goeroes, NLP-ers, en dan denken dat ze iets nieuws zeggen. Met een beetje pech geloven ze ook nog in al die Lambiekje conspiracy-theorieën. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Zwaar gelovigen vallen hier trouwens ook onder.
Op nr 2: Aandachtshoeren, die de hele tijd moeten laten weten dat ze zo extravert en lekker gek en seksueel vrijgevochten zijn, die continu lopen roepen over hun tieten en kut en dat ze met hun vriendinnetjes gaan zoenen hihihi kijkt iedereen nog naar me? Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Op nr 3: Domheid of slechte algemene ontwikkeling. Domme vrouwen werken gewoon niet bij mij. Ze kunnen niet in een gesprek meekomen, ze snappen mijn humor niet, ze weten niet wat er op het nieuws is gebeurd. Ik heb er helemaal niks aan. En dit is niet puur opleiding, maar er is wel een correlatie. Tijdelijke dispensatie kan verleend worden voor dit punt, maar een relatie zit er echt niet in.
Op nr 4: Geslotenheid. Ik vind onzekerheid of af en toe een dip niet eens zo erg, ik vind het leuk om de psycholoog uit te hangen af en toe, en ik vind het ook wel karakter tonen om niet altijd maar een smile op te zetten. Maar je moet wel contact kunnen maken. Vrouwen die sjagrijnig zitten te kijken en hun mond houden, die dingen gaan roepen als "ER IS NIKS!!!" of afwerende antwoorden geven, daar kan ik helemaal niks mee. Ik blijf niet aandringen, ik word er niet voor betaald. Praten of oprotten!
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
Whutt?quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Op nr 5: Preutsheid, vies van jezelf zijn, of alleen maar standaarddingen willen doen in bed. Je hoeft niet dagelijks jezelf onder te pissen ondersteboven hangend in een SM-tuig, maar beter doe je niet moeilijk over naakt rondlopen, standjes uitproberen, jezelf proeven etc.
hm, ik vind haar wel cool eigenlijk. Niet het type standaard vrouw.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Goed voorbeeld hiervan kwam ik net tegen:
Als je een meid klaargelikt hebt en je haar daarna gaat zoenen ze dan niet iets heeft van "ieeuw" dus. Lijkt me duidelijk.quote:
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...quote:
Dat als je je vrouw in haar kont genomen hebt, ze er geen probleem van maakt om je ff klaar te pijpen.quote:
Ja johquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...
Mwah, in een land als China denken ze iets anders over, gezien hun verleden op het gebied van het inbinden van voeten e.d.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
Als je geilt op iets aseksueels als voeten doe dat dan lekker in je eigen topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |