abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89295721
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

deze man :')

Ik denk niet dat je nog veel fijne gleuven zult vinden als je in werkelijkheid de chicks ook op zo'n voetstuk blijft plaatsen.
Ik hoef vooralsnog niet echt te klagen over vrouwelijk aandacht. Maar die reacties deden me bijna hardop lachen, vooral kijkend naar hoe serieus wij erop ingaan en dat sommige mannen ook denken dat de vrouwen die het lezen er ook nog over nadenken of wakker van zouden liggen. Vooral omdat het herkenbaar is als ik kijk naar het 'wat is er niet aantrekkelijk aan mannen topic'

Niemand heeft het over op een voetstuk plaatsen.
Plok
  maandag 29 november 2010 @ 13:55:00 #152
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_89295902
Geen probleem hoor, even een voetstuk voor het aanrecht aanleggen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_89295907
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef yellowrose het volgende:

[..]

Dan is het geen vrouw meer..
Jawel hoor, hermafrodiet of zo.
pi_89295964
Ik denk dat die verschillen redelijk typisch zijn voor mannen en vrouwen. Mannen vinden het prettig om te merken dat een vrouw hun leuk vindt, wat voor vrouw doet er nauwelijks toe, ja van een lekker wijf is het een grotere egostreling dan van een huismoeke, maar toch. Mannen willen maar wat graag horen dat een of andere anonieme vrouw op het internet hun niet bij voorbaat afwijst.

Terwijl vrouwen niet blij worden van mannelijke aandacht als het niet om een man gaat die ze zelf minimaal wel ok vinden. Het grote verschil is dat onaantrekkelijke vrouwen niet constant alle mannen die ze zien lastig vallen en zich er aan opdringen. Onaantrekkelijke mannen doen dat wel. Dus iedere vrouw, knap of lelijk, maakt regelmatig situaties mee waarin een of andere vent laat merken dat ie dr wel zou doen. Voor ons heeft zo'n lijstje dus niet echt informatiewaarde. Het geeft ons geen kick als we aan je eisen voldoen. En we voelen ons ook niet beledigd als we er niet aan voldoen, want er blijven altijd genoeg mannen over die je wel zouden doen. De hele beleving is anders.
  maandag 29 november 2010 @ 13:59:38 #155
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_89296084
Well spoken.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_89296281
Niettemin complete bullshit. :+
pi_89296400
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Lamon het volgende:
Niettemin complete bullshit. :+
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
pi_89296495
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.
(Ja, op FOK! misschien :+ )
  maandag 29 november 2010 @ 14:10:47 #159
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89296518
- vrouwen die offtopic gaan
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 29 november 2010 @ 14:11:15 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89296538
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
Als je een meid klaargelikt hebt en je haar daarna gaat zoenen ze dan niet iets heeft van "ieeuw" dus. Lijkt me duidelijk.
Dit dus. Het waren ook maar een paar voorbeeldjes in een post van 300 woorden. Ik vind het gewoon een enorme afknapper om tijdens de seks continu het gevoel te hebben dat je moet opletten omdat de tegenpartij met allerlei vormen van schaamte zit. Als dat de overhand heeft zit de seks dus niet goed. En dan gaat een relatie ook niet goed.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89296589
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef Waaghals het volgende:
- vrouwen die offtopic gaan
Scherp en QFT.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89296612
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef Lamon het volgende:
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.
(Ja, op FOK! misschien :+ )
Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.
  maandag 29 november 2010 @ 14:13:14 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89296616
quote:

[..]

En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekker :X
  maandag 29 november 2010 @ 14:15:00 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89296672
quote:

[..]

Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen anders ;).
Sowieso hoefde je vroeger alleen maar goed voor een vrouw te kunnen zorgen, dan was je al aantrekkelijk genoeg voor een vrouw, terwijl je tegenwoordig echt over veel meer goede eigenschappen moet beschikken. In de kroeg iemand aanspreken doe ik vaak genoeg, maar voor de gezelligheid, doe er verder niet veel mee, neem af en toe iemand mee naar huis maar dat is dan eerder uit een gezamelijke behoefte aan sex dan echt uit een behoefte aan een relatie met elkaar ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89296677
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef fs180 het volgende:
En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekker :X
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
  maandag 29 november 2010 @ 14:16:12 #166
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89296714
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.
pi_89296757
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
Die gevallen zullen er zijn, maar ik heb ook avonden zat in de kroeg meegemaakt waarop er geen enkele vrouw met de benodigde wow-factor voorbij kwam. En om te voorkomen dat dat verkeerd geïnterpreteerd wordt: die wow-factor zit 'm in kleine dingen, zoals de manier waarop ze lacht, de blik in haar ogen, etc :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 29 november 2010 @ 14:17:20 #168
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89296768
quote:

[..]

Dat gaat ook op voor mij. Maar dat reflecteer ik dan niet meteen op de meerderheid van de mannen.
  maandag 29 november 2010 @ 14:17:28 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89296772
quote:

[..]

dan kun je beter niet uitgaan lijkt me :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 29 november 2010 @ 14:17:36 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89296776
quote:
"Het wel op kunnen" is compleet wat anders dan "leuk vinden". Ik "kan" het ook op meer meiden dan dat ik meiden tegenkom waarvan ik echt zo iets heb van "wow, die vind ik leuk". Maar dat komt ook omdat 't voor mannen nu eenmaal aantrekkelijk is hun genen zoveel mogelijk te verspreiden terwijl vrouwen die mogelijheid niet hebben en voor alleen "het beste" gaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89296796
quote:

[..]

'Neukbaar' is echt iets heel anders dan 'leuk'.
pi_89296804
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen anders ;).
Sowieso hoefde je vroeger alleen maar goed voor een vrouw te kunnen zorgen, dan was je al aantrekkelijk genoeg voor een vrouw, terwijl je tegenwoordig echt over veel meer goede eigenschappen moet beschikken. In de kroeg iemand aanspreken doe ik vaak genoeg, maar voor de gezelligheid, doe er verder niet veel mee, neem af en toe iemand mee naar huis maar dat is dan eerder uit een gezamelijke behoefte aan sex dan echt uit een behoefte aan een relatie met elkaar ;).
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
  maandag 29 november 2010 @ 14:20:40 #173
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89296887
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!
  maandag 29 november 2010 @ 14:20:44 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89296893
quote:

[..]

ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijst :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_89296902
Ja leuk is een beetje een wijventerm ervoor. Ik weet niet wat het mannelijk equivalent is. Dat iemand er zo uitziet / zo overkomt dat je misschien wel met diegene een praatje aan zou knopen en kijken wat er van komt, als de gelegenheid zich daartoe leende.
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
dan kun je beter niet uitgaan lijkt me :)
Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.
  maandag 29 november 2010 @ 14:21:27 #176
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_89296921
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef fs180 het volgende:

[..]

Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!
Vrouwen leven op aandacht. Laat je niet vertellen dat het niet zo is.
  maandag 29 november 2010 @ 14:22:05 #177
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89296949
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

[..]

>:)

Op zich een vrij legitieme vraag natuurlijk, aangezien je het blijkbaar al meerdere malen gevraagd hebt gekregen is het ook wel verwonderlijk dat je ergerlijk vindt ipv dat je er een antwoord op hebt...
"Studie is mijn doel, niet mijn middel" dekt het meestal wel :D
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  maandag 29 november 2010 @ 14:22:28 #178
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_89296969
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijst :D.
Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?
pi_89296972
Ik ril ervan als zo'n lelijk doorgesherried wijf van 40 tegen me aan gaat kletsen anders. :{
pi_89296979
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef fs180 het volgende:
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.
Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.
  maandag 29 november 2010 @ 14:23:56 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89297018
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef Dipkip het volgende:
Ja leuk is een beetje een wijventerm ervoor. Ik weet niet wat het mannelijk equivalent is. Dat iemand er zo uitziet / zo overkomt dat je misschien wel met diegene een praatje aan zou knopen en kijken wat er van komt, als de gelegenheid zich daartoe leende.

[..]

Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekker :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_89297023
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Lamon het volgende:
Ik ril ervan als zo'n lelijk doorgesherried wijf van 40 tegen me aan gaat kletsen anders. :{
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook ;)
  maandag 29 november 2010 @ 14:24:54 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89297061
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?
Daarom juist ;).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 29 november 2010 @ 14:25:35 #184
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89297095
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die is stiekem wel een klein beetje herkenbaar. :') Maar goed, in bepaalde zin is het ook een gerechtvaardigde vraag, dus ik zou iemand niet helemaal erop afschieten.
Aanvankelijk niet, maar inmiddels is het zo vaak voorgekomen dat het echt dodelijk is geworden.
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  maandag 29 november 2010 @ 14:28:02 #185
179534 Waaghals
pi_89297196
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook ;)
vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangt
pi_89297211
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekker :D.
Dan ga je er van uit dat alle mannen in die kroeg een poging bij me doen, dat is niet zo ;)

Maar ja, ik heb dat altijd wel een nadeel gevonden van uitgaan. Dat je altijd een paar keer op een avond door die song and dance heen moet van iemand die bij je komt leuren, dat je moet proberen vriendelijk maar duidelijk af te wijzen. Veel mannen reageren er nogal kut op. Ik hou daardoor niet van die aandacht, klinkt arroganter dan het is want ik word heus niet de hele avond lang belaagd ofzo. Ik vind het een stressvol iets, dat afwijzen. Dat heft dan het positieve van leuk gevonden op. Als iemand in de file naar me lacht vanuit zijn auto vind ik dat vaker leuk dan als diegene dat in de bus doet, want dan zit ik me zorgen te maken dat als ik teruglach, hij op me afkomt en dan moet je dr weer vanaf zien te komen.

Maar jullie hebben wel een punt dat dat natuurlijk lang niet voor iedere vrouw zo hoeft te zijn, als je dr meer schijt aan hebt wat die ander zegt als je hem afwijst is het denk ik leuker :+
  maandag 29 november 2010 @ 14:28:24 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89297213
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.
nou nee, bij mij in het dorp ken ik toch het grootste deel wel van wat er uit gaat ;). en een groot deel van de meiden die tegen me aan komt lullen die wil gewoon bij m'n vriendengroep horen ipv dat ze in mij nou echt iets zien. en dan begint het stalken op hyves en via de telefoon, willen ze op elke dag van elk weekend weten waar je bent :'). Terwijl ik echt al genoeg vrienden heb.. teveel zelfs, heb nu al niet tijd om ze allemaal voldoende aandacht te geven.
Een gedicht over Maanvis
pi_89297214
quote:

[..]

Dit soort reacties bedoelde ik dus met het topic omver blazen.
Zo wordt het pas interessant met dit soort meningen/uitspraken.
Doe je goed Dipkip.

Ik refereer even aan het over the top stuk van Chris Rock:

"Since you were 15
every guy you met
has been trying to fuck you.
That's right.
Women are offered dick every day
Every woman in here...
gets offered dick at least three times a week.
Three times a day, shit!
That's right,
every time a man's being nice to you...
all he's doing is offering dick.
That's all it is."
Plok
pi_89297228
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

..een tijd geleden in de kroeg, eerst 1 of ander zweverig type die mijn hand wilde lezen, toen gooide ik per ongeluk bier over een Ierse trien heen die wilde dat ik het van haar broek af ging vegen met mijn handen, en vervolgens de plekken ging aanwijzen waar ik niet geweest was. Toen ik zei dat ik het wel best vond zo, vroeg ze "Are you gay?".
Nee, je ziet er gewoon niet uit en ik hoef je plekjes niet te voelen, trut..

Cuts both ways..
  maandag 29 november 2010 @ 14:28:55 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89297230
quote:
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89297235
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Waaghals het volgende:

vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangt
[..]
Stoer hoor, wil je een koekje?
  maandag 29 november 2010 @ 14:31:59 #192
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_89297326
Boys offer dick, girls offer cookies.
Da's het nieuwe "Mannen komen van Mars.."
pi_89297337
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
  maandag 29 november 2010 @ 14:32:37 #194
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89297346
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:29 schreef Dipkip het volgende:
Stoer hoor, wil je een koekje?
Bij jou thuis? :')

Nee mensen, kan het weer gaan over O+ onaantrekkelijkheden bij vrouwen O+ ?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89297384
Is goed, ga ik weer naar mn eigen topic 8-)
pi_89297408
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef eleusis het volgende:

[..]

Bij jou thuis? :')

Nee mensen, kan het weer gaan over O+ onaantrekkelijkheden bij vrouwen O+ ?
Dit vind ik zwaar onaantrekkelijk, vrouwen die denken dat mannen ze harder nodig hebben dan omgekeerd. :{
  maandag 29 november 2010 @ 14:35:50 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89297471
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
Nouja, dan heb je het over vrouwen onder de 30. Zodra ze boven de 30 komen en kinderen willen worden vrouwen vrij snel vrij kansloos op zoek naar een relatie, terwijl mannen gewoon hun vrije leventje door blijven leven.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 29 november 2010 @ 14:36:06 #198
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_89297482
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat ze dat veel vaker meemaken dan mannen. Behalve als je echt een supermooie man bent zijn vrouwen vaak subtieler in hun manier van flirten (buiten het uitgaan om) of interesse tonen. Terwijl mannen heel direct kunnen zijn, en dat zijn er veel. Een mooi meisje zal dagelijks worden bevestigd in haar aantrekkelijkheid, voor mannen gaat dit minder op. De gewenning die dit veroorzaakt bij vrouwen doet ze selectiever kijken naar potentieel leuke mannen.

Maar dat is wat ik denk, geen onderbouwing voor ofzo.
  maandag 29 november 2010 @ 14:40:01 #199
179534 Waaghals
pi_89297655
er valt me nog een in
- arrogantie
  maandag 29 november 2010 @ 14:40:21 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89297665
-dubbelle-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')