Ik hoef vooralsnog niet echt te klagen over vrouwelijk aandacht. Maar die reacties deden me bijna hardop lachen, vooral kijkend naar hoe serieus wij erop ingaan en dat sommige mannen ook denken dat de vrouwen die het lezen er ook nog over nadenken of wakker van zouden liggen. Vooral omdat het herkenbaar is als ik kijk naar het 'wat is er niet aantrekkelijk aan mannen topic'quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
deze man![]()
Ik denk niet dat je nog veel fijne gleuven zult vinden als je in werkelijkheid de chicks ook op zo'n voetstuk blijft plaatsen.
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.quote:
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.quote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
Dit dus. Het waren ook maar een paar voorbeeldjes in een post van 300 woorden. Ik vind het gewoon een enorme afknapper om tijdens de seks continu het gevoel te hebben dat je moet opletten omdat de tegenpartij met allerlei vormen van schaamte zit. Als dat de overhand heeft zit de seks dus niet goed. En dan gaat een relatie ook niet goed.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Catbert het volgende:
Als je een meid klaargelikt hebt en je haar daarna gaat zoenen ze dan niet iets heeft van "ieeuw" dus. Lijkt me duidelijk.
Scherp en QFT.quote:
Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef Lamon het volgende:
Er zijn ook mannen die daar bij vrouwen last van hebben, het is je ervaring, geen voldongen feit.
(Ja, op FOK! misschien)
En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja, zo ervaar ik het. Misschien zijn er ook wel vrouwen die heel blij worden als de kwabbige loodgieter van die 'lekker fit wijffie' opmerkingen naar je maakt. Maar ik heb er met een groep vrienden over gepraat en die waren het allemaal eens dat als de mutsige secretaresse van een collega je lekker vond dat ze dat fijn vonden, ook al zouden ze nooit wat met haar doen. Terwijl mn vriendinnen zich opgelaten zeggen te voelen bij aandacht van onaantrekkelijke mannen. En zo voel ik me zelf ook, moet je zo'n vent weer afwimpelen met het risico dat ie zich op zn pik getrapt voelt en agressief gaat doen. Bah.
Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen andersquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef fs180 het volgende:
En jij denkt dat mannen wel warm lopen voor een tokkie van 54 die jou wel ziet zitten? Je bent niet lekker
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vast wel, ik bedoelde het meer als een gemiddelde. Ik denk dat mannen gemiddeld eerder blij zijn met die aandacht dan vrouwen. Dat als je een man 100 vrouwen laat zien varierend van fantastisch tot faal, hij van een groter percentage het leuk vindt als ze laat merken hem lekker te vinden. Voor vrouwen zal dat percentage denk ik gemiddeld lager liggen.
Die gevallen zullen er zijn, maar ik heb ook avonden zat in de kroeg meegemaakt waarop er geen enkele vrouw met de benodigde wow-factor voorbij kwam. En om te voorkomen dat dat verkeerd geïnterpreteerd wordt: die wow-factor zit 'm in kleine dingen, zoals de manier waarop ze lacht, de blik in haar ogen, etcquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
Dat gaat ook op voor mij. Maar dat reflecteer ik dan niet meteen op de meerderheid van de mannen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik merk van mezelf dat ik het maar van zeg 2% van de mannen leuk vind, terwijl mannen het eerder van zeg 20% van de vrouwen leuk lijken te vinden.
dan kun je beter niet uitgaan lijkt mequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
"Het wel op kunnen" is compleet wat anders dan "leuk vinden". Ik "kan" het ook op meer meiden dan dat ik meiden tegenkom waarvan ik echt zo iets heb van "wow, die vind ik leuk". Maar dat komt ook omdat 't voor mannen nu eenmaal aantrekkelijk is hun genen zoveel mogelijk te verspreiden terwijl vrouwen die mogelijheid niet hebben en voor alleen "het beste" gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
'Neukbaar' is echt iets heel anders dan 'leuk'.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Wat 'onaantrekkelijk' is is natuurlijk voor iedereen anders.
Sowieso hoefde je vroeger alleen maar goed voor een vrouw te kunnen zorgen, dan was je al aantrekkelijk genoeg voor een vrouw, terwijl je tegenwoordig echt over veel meer goede eigenschappen moet beschikken. In de kroeg iemand aanspreken doe ik vaak genoeg, maar voor de gezelligheid, doe er verder niet veel mee, neem af en toe iemand mee naar huis maar dat is dan eerder uit een gezamelijke behoefte aan sex dan echt uit een behoefte aan een relatie met elkaar.
Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijstquote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat voor iedereen anders, maar stel je voor dat je in een grote collegezaal zit met leeftijdgenoten en dat het 50/50 is qua mannen en vrouwen (en een normale verdeling qua uiterlijk). Ik denk dat ik in mijn zaal misschien 4 of 5 mannen zal zien waarvan ik het leuk vindt om te merken dat die me wel zien zitten. Ik denk dat voor veel mannen dat aantal hoger ligt. Ik bedoel niet dat ze dan ook met al die vrouwen naar bed zouden willen ofzo, gewoon leuk om aandacht te krijgen, leuk om te weten dat iemand je aantrekkelijk vindt.
Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
dan kun je beter niet uitgaan lijkt me
Vrouwen leven op aandacht. Laat je niet vertellen dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niets geven om die aandacht, zou best dat ze er zelfs meer om geven!
"Studie is mijn doel, niet mijn middel" dekt het meestal welquote:Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op zich een vrij legitieme vraag natuurlijk, aangezien je het blijkbaar al meerdere malen gevraagd hebt gekregen is het ook wel verwonderlijk dat je ergerlijk vindt ipv dat je er een antwoord op hebt...
Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het zelfs klote als een vrouw die ik onaantrekkelijk vind me afwijst.
Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef fs180 het volgende:
Ik denk dat je in de praktijk nog aardig anders uit zal komen.. Vrouwen gaan mensen uit hun directe omgeving eerder leuk vinden dan buiten. Voor een man gaat die vlieger niet op, die hebben sneller een voorkeur voor iets onbekends.
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef Dipkip het volgende:
Ja leuk is een beetje een wijventerm ervoor. Ik weet niet wat het mannelijk equivalent is. Dat iemand er zo uitziet / zo overkomt dat je misschien wel met diegene een praatje aan zou knopen en kijken wat er van komt, als de gelegenheid zich daartoe leende.
[..]
Hoezo? Als ik ergens uit ga waar 200 mensen zijn kan ik dus 2 mannen spotten die me wat lijken en daar op afgaan.
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ookquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Lamon het volgende:
Ik ril ervan als zo'n lelijk doorgesherried wijf van 40 tegen me aan gaat kletsen anders.
Daarom juistquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'. Als die horken je al afwijzen, hoe erg staat er dan wel niet met je voor?
Aanvankelijk niet, maar inmiddels is het zo vaak voorgekomen dat het echt dodelijk is geworden.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die is stiekem wel een klein beetje herkenbaar.Maar goed, in bepaalde zin is het ook een gerechtvaardigde vraag, dus ik zou iemand niet helemaal erop afschieten.
vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangtquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook
Dan ga je er van uit dat alle mannen in die kroeg een poging bij me doen, dat is niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Ja en ondertussen moet je op zo'n avond 98 mannen afwijzen. Da's lekker.
nou nee, bij mij in het dorp ken ik toch het grootste deel wel van wat er uit gaatquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist mijn idee bevestigt. Vrouwen zullen daardoor minder snel blij zijn met aandacht van een vreemde dan mannen dat zijn. En er zijn altijd meer vreemden dan mensen die je kent. Dus dat ondersteunt dan het idee dat er voor iedere man veel meer vrouwen te vinden zijn waarvan hij het leuk vindt als ze interesse toont, dan dat je voor een vrouw mannen kunt vinden waarbij ze daar blij mee is.
Dit soort reacties bedoelde ik dus met het topic omver blazen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
..een tijd geleden in de kroeg, eerst 1 of ander zweverig type die mijn hand wilde lezen, toen gooide ik per ongeluk bier over een Ierse trien heen die wilde dat ik het van haar broek af ging vegen met mijn handen, en vervolgens de plekken ging aanwijzen waar ik niet geweest was. Toen ik zei dat ik het wel best vond zo, vroeg ze "Are you gay?".quote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoel dus ook niet dat je blij moet worden van iedere vorm van aandacht van wie dan ook
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Waaghals het volgende:
vandaar dat je in dit topic de attention whore uithangt
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
Bij jou thuis?quote:
Dit vind ik zwaar onaantrekkelijk, vrouwen die denken dat mannen ze harder nodig hebben dan omgekeerd.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Bij jou thuis?
Nee mensen, kan het weer gaan overonaantrekkelijkheden bij vrouwen
?
Nouja, dan heb je het over vrouwen onder de 30. Zodra ze boven de 30 komen en kinderen willen worden vrouwen vrij snel vrij kansloos op zoek naar een relatie, terwijl mannen gewoon hun vrije leventje door blijven leven.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
Omdat ze dat veel vaker meemaken dan mannen. Behalve als je echt een supermooie man bent zijn vrouwen vaak subtieler in hun manier van flirten (buiten het uitgaan om) of interesse tonen. Terwijl mannen heel direct kunnen zijn, en dat zijn er veel. Een mooi meisje zal dagelijks worden bevestigd in haar aantrekkelijkheid, voor mannen gaat dit minder op. De gewenning die dit veroorzaakt bij vrouwen doet ze selectiever kijken naar potentieel leuke mannen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het voor vrouwen anders zou zijn om van normale leuke kerels te merken dat ze in de smaak vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |