Daar heb je ook gelijk een belangrijke te pakken: vrouwen van eind-dertig met onvervulde kinderwens die wanhopig op zoek zijn naar een zaaddonor...quote:Op maandag 29 november 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, dan heb je het over vrouwen onder de 30. Zodra ze boven de 30 komen en kinderen willen worden vrouwen vrij snel vrij kansloos op zoek naar een relatie, terwijl mannen gewoon hun vrije leventje door blijven leven.
Sowieso, vrouwen die zich met mannen-zaken inlaten.quote:
Ja, en daarom vinden vrouwen het ook altijd vervelend om aangesproken te worden door een kerel enzo.quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat van de 100 mannen vrouwen er minder boven dat 'normaal leuk' cutoff point plaatsen, dan mannen bij vrouwen doen. Vrouwen zijn daar denk ik kritischer in, juist omdat we meer piemels aangeboden krijgen zoals BloodyPen uitlegt.
nouja, het past juist weer wel in mijn straatje. dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met de eerste de beste kerel die een gespierder postuur heeft, ervandoor gaat. zo'n oppervlakkige dipkipachtige die puur op uiterlijk in de collegezaal of discotheek afgaat hoef ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk een belangrijke te pakken: vrouwen van eind-dertig met onvervulde kinderwens die wanhopig op zoek zijn naar een zaaddonor...
Ik heb met ze te doen verder hoor, het leven is tegenwoordig te complex en het kan makkelijk gebeuren dat zelfs leuke vrouwen nog in "tijdnood" komen. Maar ik stel mijn zaad/bankrekening er niet voor ter beschikking.
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.quote:
Oh, die ook ja, erger nog:quote:
Geniaal. En zo waar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Overkoepelde eigenschap ja, de reden voor een hoop wangedrag van vrouwen.
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.
Nee hoor, als je ergens in uitblinkt mag je daar best trots op zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Johannes_VIII het volgende:
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?
Ik wil best even losgaan hoor, als dat je blij maakt?quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Hmm nog geen scheten en boeren voorbij gekomen? Denk dat dat ook vrij onaantrekkelijk is..
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, als je ergens in uitblinkt mag je daar best trots op zijn.
Nou, erg knappe vrouwen die continue aangesproken worden daarvan kan ik me nog voorstellen dat ze zich wat arrogant opstellen omdat ze al die dronken kerels een beetje zat worden. Maar als je al niet moeders mooiste bent dan helpt een klotepersoonlijkheid ook niet echt mee.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Johannes_VIII het volgende:
Arrogantie is sowieso ongepast, niet?
Deze drie begrippen worden uberhaupt nogal eens met elkaar verwisseld.quote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Johannes_VIII het volgende:
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.
Ja. Arrogantie is zelfvertrouwen en trots in overmaat. Meer dan gepast is.quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze drie begrippen worden uberhaupt nogal eens met elkaar verwisseld.
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.quote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Johannes_VIII het volgende:
Ja. Arrogantie is zelfvertrouwen en trots in overmaat. Meer dan gepast is.
Die is ook schijtirritant inderdaad. Komt nog wel eens tussendoor voor.quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vooral ongepaste arrogantie, maar dat is in veel gevallen een muurtje om te verbergen dat ze eigenlijk enorm onzeker zijn.
Je bent toch gewoon een mens? Nou, en mensen laten scheten en boeren. Dat kan op verschillende manieren en kan op sommige momenten wat gênant aanvoelen, maar het gebeurt ons allemaal. En ik zit liever een minuutje te ouwehoeren over een onwijze stinkscheet van een ander, dan dat die ander hem van narigheid maar inhoudt en last krijgt van 'r darmen. Want dan voel je je op een gegeven moment gewoon niet lekker meer en dan gaat de gezelligheid er ook vanaf. En dat was niet de bedoeling. Boeren kun je ook binnensmonds laten zonder dat iemand het meekrijgt. Om het hardst hoeft het nou ook weer nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Hmm nog geen scheten en boeren voorbij gekomen? Denk dat dat ook vrij onaantrekkelijk is..
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?quote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.
Hmm, nee?quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Johannes_VIII het volgende:
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?
Dat heb je wel eens met synoniemen, dat ze op hetzelfde neerkomen undso.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Johannes_VIII het volgende:
Verwaand komt daar toch ook op neer, of niet?
Volgens mij dus wel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee?
Woord: verwaandheid (overig.)
Synoniem van verwaandheid: aanmatiging
Synoniem van verwaandheid: arrogantie
Synoniem van verwaandheid: eigendunk
Synoniem van verwaandheid: hooghartigheid
Synoniem van verwaandheid: hoogmoed
Synoniem van verwaandheid: inbeelding
Synoniem van verwaandheid: indiscretie
Synoniem van verwaandheid: laatdunkendheid
Synoniem van verwaandheid: onbeschaamdheid
Synoniem van verwaandheid: onbeschoftheid
Synoniem van verwaandheid: onkiesheid
Synoniem van verwaandheid: onwelgevoegelijkheid
Synoniem van verwaandheid: schaamteloosheid
Synoniem van verwaandheid: verbeelding
Synoniem van verwaandheid: zelfoverschatting
Synoniem van verwaandheid: zelfverheffing
Vrouwen verstaan mijn zelfkennis al snel voor arrogantie.quote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Dan noem je het geen arrogantie, maar zelfverzekerd en trots.
nee, verwaand is dat je jezelf beter vindt ten opzichte van anderen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zover ik weet is arrogantie een synoniem voor verwaandheid.
Ja laten we hier over semantiek gaan neuzelen. Jottem!quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
nee, verwaand is dat je jezelf beter vindt ten opzichte van anderen.
arrogant is dat je jezelf goed vindt terwijl je dat misschien niet bent of het niet nodig is dat te zeggen.
Misschien is jouw zelfkennis wel geen kennis.quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwen verstaan mijn zelfkennis al snel voor arrogantie.
Naja dan ga je toch gewoon ff naar de wc? Snap best dat het niet gezond is om alles in te houden, maar erg aantrekkelijk is het nou ook weer niet tochquote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een mens? Nou, en mensen laten scheten en boeren. Dat kan op verschillende manieren en kan op sommige momenten wat gênant aanvoelen, maar het gebeurt ons allemaal. En ik zit liever een minuutje te ouwehoeren over een onwijze stinkscheet van een ander, dan dat die ander hem van narigheid maar inhoudt en last krijgt van 'r darmen. Want dan voel je je op een gegeven moment gewoon niet lekker meer en dan gaat de gezelligheid er ook vanaf. En dat was niet de bedoeling. Boeren kun je ook binnensmonds laten zonder dat iemand het meekrijgt. Om het hardst hoeft het nou ook weer niet
Je kunt niet altijd even naar de WC gaan, omdat je zo nodig aantrekkelijk moet blijven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja dan ga je toch gewoon ff naar de wc? Snap best dat het niet gezond is om alles in te houden, maar erg aantrekkelijk is het nou ook weer niet toch![]()
Soms kan het best grappig zijn maar dan alsnog niet aantrekkelijk lijkt me.
Ik kan me eigenlijk even geen situatie bedenken waar je niet naar de wc kunt gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd even naar de WC gaan, omdat je zo nodig aantrekkelijk moet blijven.
Zo'n weekendroker kan ik mee leven maar niet iemand die een pakje per dag wegpaft. M'n vriendin is gelukkig gestopt voordat we wat kregen, die haalde dat ook wel.quote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef joers1 het volgende:
Is persoonlijk, maar wat IK niet aantrekkelijk vind aan een vrouw...is simpelweg roken.
Een rokende vrouw, knap ik onmiddellijk op af.
Tijdens college? Een presentatie? Een vergadering?quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk even geen situatie bedenken waar je niet naar de wc kunt gaan.
Inderdaad...bleeeeeh, voor mij afknapper nummer 1 bi jdames.quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
.....niet iemand die een pakje per dag wegpaft
Hmm nee dit vind ik eerlijk gezegd niet zo heel erg. Mijn vorige vriendin deed dat ook. Moest er eigenlijk eerder om lachen en ik vond het niet irritant ofzo. Het moet natuurlijk niet de hele tijd zo gaan uiteraardquote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Tijdens college? Een presentatie? Een vergadering?
Mijn vriendin is Limburgse (doch niet meer woonachtig in) en ik vind het werkelijk het kersje op de taart hoe ze spreekt... Zo zacht... Echt prachtig. Vrouwelijker dan dat kan gewoon niet... "Schatje" klonk nog nooit zo heerlijkquote:
Ach, het ligt ook wel aan de situatie bijvoorbeeld, maar ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen. En als zij daar dan ook gewoon om lachen kan, nou, bingo toch? Mannen poepen. Vrouwen ook. En dat ruikt in geen enkel geval naar bloemetjesquote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerEn tijdens een vergadering of college kan je toch zeker wel naar de wc?
Zou eventueel kunnen, maar dat is veel moeite voor zoiets als een scheet. Dan overdrijf je echt. Dan offer ik veel liever een beetje van mijn aantrekkelijkheid op.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja ik ben afgestudeerd en zelfstandige dus ik heb die situaties niet meerEn tijdens een vergadering of college kan je toch zeker wel naar de wc?
True, af en toe is het ook gewoon grappig maar bijvoorbeeld mijn vriend vindt echt een afknapperquote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, het ligt ook wel aan de situatie bijvoorbeeld, maar ik zou er echt alleen maar om kunnen lachen. En als zij daar dan ook gewoon om lachen kan, nou, bingo toch? Mannen poepen. Vrouwen ook. En dat ruikt in geen enkel geval naar bloemetjes
het is een belangrijk verschil. een arrogante vrouw kan ik soms wel waarderen, een verwaande vrouw echt nooitquote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja laten we hier over semantiek gaan neuzelen. Jottem!
Mijn broertje: pfffrrrrrtquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
True, af en toe is het ook gewoon grappig maar bijvoorbeeld mijn vriend vindt echt een afknapperIk heb hem nog nooit een scheet horen laten, schijnbaar een issue voor hem.
Ik hou me verder ook niet altijd in hoor, na twee minuten is hij het toch vergeten
quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn broertje: pfffrrrrrt![]()
Zijn vriendin: pfffRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtttt![]()
Zij samen:![]()
Mijn broertje: ik houd wel van vrouwen die tegengas geven
Is het wel, en bekenden weten dat ook wel. Tegenwoordig is wijsheid een zonde lijkt het wel..quote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef Johannes_VIII het volgende:
[..]
Misschien is jouw zelfkennis wel geen kennis.
Geniaal.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn broertje: pfffrrrrrt![]()
Zijn vriendin: pfffRRRRRRRRRRRRRRRRRRRtttt![]()
Zij samen:![]()
Mijn broertje: ik houd wel van vrouwen die tegengas geven
Het antwoord is: ja.quote:Op maandag 29 november 2010 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor mij oveirgnes ook wel een afknapper was was een vriendin van me die zei dat ze alleen op macho's valt, terwijl ik haar ex een week tevoren van haar af heb moeten duwen, en hij vond het blijkbaar ook nog nodig om haar met een mes te bedreigen. Dan denk ik meiske toch, zijn dit nou de kerels waar je op valt?
Misschien jaloezie.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is het wel, en bekenden weten dat ook wel. Tegenwoordig is wijsheid een zonde lijkt het wel..
Leuk is dat he? Een meisje waar ik een tijdje terug close mee was had ook zo'n geweldige stem. Als ze begon te praten kon je me oprapen. Maar zij zei dan 'sjatje'.quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Limburgse (doch niet meer woonachtig in) en ik vind het werkelijk het kersje op de taart hoe ze spreekt... Zo zacht... Echt prachtig. Vrouwelijker dan dat kan gewoon niet... "Schatje" klonk nog nooit zo heerlijk![]()
Maar zij praat ook niet met zo'n rare klemtoon aan het eind van iedere zin... Want dat is idd wanstaltig.
Ja zoals die gast van Monaquote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Catbert het volgende:
Nogal afhankelijk of ze alleen met een zachte g praten (wel schattig mits subtiel) maar zogauw ze die klemtoon continue verhaspelen wordt het echt een afknapper.
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.quote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Audreyoot het volgende:
Nou ik kom ook uit het zuiden en ik vind het gênant als ik een Limburger op tv hoor
Ja stom is dat he?quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.
Maar je praat zelf ook met een amsterdams accent?quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Voor je gevoel ga je ook 25 IQ-punten lager denken bij iemand met een dialect.
Ik praat helemaal niet meer met een accent. Toen ik nog met een zachte g praatte merkte ik wel dat mensen me behandelden alsof ik zwakzinnig was.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je praat zelf ook met een amsterdams accent?
anyway, het is allemaal zo relatief. agfelopen maandag na een tenniswedstrijd zei mijn haagse tegenstander "jij komt niet uit brabant of wel?"terwijl een fries in 't goffertpark nog dacht dat ik uit belgië kwam en nog een heel eind moest rijden
nouja dat heb ik nou niet.. alleen bij haags, rotterdams of amsterdams accentquote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet meer met een accent. Toen ik nog met een zachte g praatte merkte ik wel dat mensen me behandelden alsof ik zwakzinnig was.En terecht eigenlijk, je klinkt ook dommer met een accent.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja stom is dat he?
Ik vind het gewoon vaak onbenullig klinken, een beetje als Goofy ofzo
Dan krijg ik van die oh oh cherso beeldenquote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja dat heb ik nou niet.. alleen bij haags, rotterdams of amsterdams accent
Tuurlijk maar alsnog vind ik Limburgers op tv gênant. Ze worden ook vaak dom geschetst zoals in de mona reclame. Kom op, een gast die lege verpakkingen van pudding spaart en daar rare dingen mee doet? Nee niet bepaald het kenmerk van intelligentiequote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat is er mis mee dat je kunt horen uit welke hoek van het land iemand komt? Zolang je gewoon normaal verstaanbaar bent en geen woorden uit het dialect gebruikt zonder het zelf door te hebben, vind ik het wel prima hoor. Het ene accent is wel mooier dan het andere, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik kom uit het oosten, en wij slikken de E voor een N in, dus wij zeggen oost'n. Sja, een twentenaar plakt overal het woordje 'ja' tussen, een zuid-limburger spreekt de T niet uit, een fries legt de klemtoon verkeerd in de zin, en iemand uit de randstad kan het verschil tussen kennen en kunnen niet uitleggen. En als je je bewust bent van je accent, kan je daar ook naar doen, maar je zult altijd in zekere mate kunnen horen waar iemand vandaan komt of niet
Een klasgenoot zei ooit eens: Wur hubbe ein probleem meej ons perojek. En zo verderquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tuurlijk maar alsnog vind ik Limburgers op tv gênant. Ze worden ook vaak dom geschetst zoals in de mona reclame. Kom op, een gast die lege verpakkingen van pudding spaart en daar rare dingen mee doet? Nee niet bepaald het kenmerk van intelligentie![]()
Btw; "een zuid-limburger spreekt de T niet uit" ??
Ah ja maar dan heb je het over dialect ipv een accentquote:Op maandag 29 november 2010 17:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een klasgenoot zei ooit eens: Wur hubbe ein probleem meej ons perojek. En zo verder
Hij kwam toch echt uit meeeestrichquote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah ja maar dan heb je het over dialect ipv een accentEn ik denk dat dat meer noord-limburgs is.
Maastrichtquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij kwam toch echt uit meeeestrichEn zelfs als hij trachtte gewoon nederlands te spreken deed ie dat. Bloedirritant
Trouwens, die gasten van de mona reclame hadden net zo goed achterhoekers of grunningers kunnen zijn, 't is gewoon een typetje. Alsof Eric Hulsebos zo'n geweldig reclame-icoon is voor de twentenaren
Edit: ik kreeg ooit eens commentaar van 'm toen ik op hem reageerde in het achterhoeks: jah, ik spreek tege dich toch auch ginne dialek!![]()
![]()
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Morton_Koopa het volgende:
• Geen intelligentie. Hier heb ik het niet over slim zijn, maar dat een gesprek die je voert inhoud heeft. Ik hoef dus niet eeuwig aan te horen dat Flipje weer met Jantje heeft gepraat ook al haten ze elkaar. Een kassa doos komt er dus bij mij niet in.
Wat begrijp je niet aan dit topique? Wat vinden MANNEN onaantrekkelijk aan VROUWEN. Niet omgekeerd!quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.
OT: Ik vind dat van scheten en boeren laten juist onaantrekkelijk! Boeren, oké. Maar als ik een vriendje heb dan hoef ik echt niet zijn scheten te horen.
Af en toe (lees: één keer in de twee/drie weken) is wel oké. Maar vaker echt niet hoor. Ik vind dat gewoon onaantrekkelijk. Maar dit heeft volgensmij ook wel deels met de opvoeding te maken. Sommigen vinden het een taboe (like me), en anderen vinden het juist weer de normaalste zaak van de wereld.
hou het dan in je eigen topique.quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef fervente het volgende:
Ik ga gewoon in op wat er gezegd wordt. Net als dat sommige mannen doen in dat andere topic. En ik geef mijn mening.
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
Als ze niet kan koken, prima. Zolang ze dan maar weet dat ik niet afwasquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop niet
Niet kunnen kokenVooral toepasbaar bij studentes, psychologie/pabo handtasje rokje en maar vrouwelijk doen en overal iets vanaf weten.. maar niet weten hoe je een pan macaroni maakt (want mama/huisgenootjes/vriendje kookt altijd).
Shagquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Ik zou er ook geen dagelijkse gewoonte van willen maken hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.
OT: Ik vind dat van scheten en boeren laten juist onaantrekkelijk! Boeren, oké. Maar als ik een vriendje heb dan hoef ik echt niet zijn scheten te horen.
Af en toe (lees: één keer in de twee/drie weken) is wel oké. Maar vaker echt niet hoor. Ik vind dat gewoon onaantrekkelijk. Maar dit heeft volgensmij ook wel deels met de opvoeding te maken. Sommigen vinden het een taboe (like me), en anderen vinden het juist weer de normaalste zaak van de wereld.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Morton_Koopa het volgende:
• Geen intelligentie. Hier heb ik het niet over slim zijn, maar dat een gesprek die je voert inhoud heeft. Ik hoef dus niet eeuwig aan te horen dat Flipje weer met Jantje heeft gepraat ook al haten ze elkaar. Een kassa doos komt er dus bij mij niet in.
Een lijst van eisen is geen probleem zolang je eraan voldoetquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Brommer/quad/45 KM autootje dan?quote:
Dat is gewoon gevaarlijk!quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Brommer/quad/45 KM autootje dan?
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.quote:
Daar komen we de eerste bocht wel achterquote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef Xantalien het volgende:
[..]
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daar komen we de eerste bocht wel achter
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppenquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppen
Wel, ik bedoelde met geen vrouwelijk figuur geen borsten of kont maar een rechte lat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
LOL @ slechte afkomst, maar respect voor zelfkennis. Wij zijn duidelijk tegenpolen, maar daar schuilt een hoop potentie in qua verbredingquote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef draaijer het volgende:
Heb je even?
• Klein of geen sociaal eigen leven
• Als ze geen eigen mening heeft
• Slechte afkomst
• Ongemanierd
• Schelle stem
• Onverzorgd
• Onzeker
• Stevig
• Klein
• Dom
Ouch wat doe ik mijn sig weer eer aan
Hangchang 4takt blokkie? Niet te veel van verwachten..quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |