hou het dan in je eigen topique.quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef fervente het volgende:
Ik ga gewoon in op wat er gezegd wordt. Net als dat sommige mannen doen in dat andere topic. En ik geef mijn mening.
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
Als ze niet kan koken, prima. Zolang ze dan maar weet dat ik niet afwasquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als het maar in verhouding is. Kleine tieten kan ik mee leven, een rotkop niet
Niet kunnen kokenVooral toepasbaar bij studentes, psychologie/pabo handtasje rokje en maar vrouwelijk doen en overal iets vanaf weten.. maar niet weten hoe je een pan macaroni maakt (want mama/huisgenootjes/vriendje kookt altijd).
Shagquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Ik zou er ook geen dagelijkse gewoonte van willen maken hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik werk achter de kassa. En ik ben zeker niet dom, haha. Het is slechts een bijbaantje... en het hoeft dus ook niet iets over iemands mate van intelligentie te zeggen.
OT: Ik vind dat van scheten en boeren laten juist onaantrekkelijk! Boeren, oké. Maar als ik een vriendje heb dan hoef ik echt niet zijn scheten te horen.
Af en toe (lees: één keer in de twee/drie weken) is wel oké. Maar vaker echt niet hoor. Ik vind dat gewoon onaantrekkelijk. Maar dit heeft volgensmij ook wel deels met de opvoeding te maken. Sommigen vinden het een taboe (like me), en anderen vinden het juist weer de normaalste zaak van de wereld.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Morton_Koopa het volgende:
• Geen intelligentie. Hier heb ik het niet over slim zijn, maar dat een gesprek die je voert inhoud heeft. Ik hoef dus niet eeuwig aan te horen dat Flipje weer met Jantje heeft gepraat ook al haten ze elkaar. Een kassa doos komt er dus bij mij niet in.
Een lijst van eisen is geen probleem zolang je eraan voldoetquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Furdinand het volgende:
Rokende vrouwen en dan vooral shag.. Gadverdamme
En uiteraard vrouwen met een waslijst aan eisen voor hun man
Brommer/quad/45 KM autootje dan?quote:
Dat is gewoon gevaarlijk!quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Brommer/quad/45 KM autootje dan?
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.quote:
Daar komen we de eerste bocht wel achterquote:Op maandag 29 november 2010 19:03 schreef Xantalien het volgende:
[..]
HEUJ! Ik rij binnenkort op een quad, en zo gevaarlijk is dat niet voor de mensheid.
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Daar komen we de eerste bocht wel achter
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppenquote:Op maandag 29 november 2010 19:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook al op minibikes en quads gereden. En gaat prima.
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toch niet een brommermodel he? Dat is net een scootmobiel met noppen
Wel, ik bedoelde met geen vrouwelijk figuur geen borsten of kont maar een rechte lat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
270 reacties en nog niemand heeft kleine tieten genoemdNou bij deze dan!
LOL @ slechte afkomst, maar respect voor zelfkennis. Wij zijn duidelijk tegenpolen, maar daar schuilt een hoop potentie in qua verbredingquote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef draaijer het volgende:
Heb je even?
• Klein of geen sociaal eigen leven
• Als ze geen eigen mening heeft
• Slechte afkomst
• Ongemanierd
• Schelle stem
• Onverzorgd
• Onzeker
• Stevig
• Klein
• Dom
Ouch wat doe ik mijn sig weer eer aan
Hangchang 4takt blokkie? Niet te veel van verwachten..quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jawel, maar er komt een 110 CC motor onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |