Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Had trouwens 't idee dat ik me gister ergens in het buitenland waande... Serieus bijna geen NL'er gezien, alleen maar buitenlanders...
iedereen wil de DJ graag zien, dus in het midden is het het drukst... en wat doet Q? die zetten het podium gewoon over dwarsquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is opsich wel logisch natuurlijk, al die buitenlanders enzo willen de DJ's zien anders weten ze niet wie er draait, hahaNaja.. Ik had het dan wel geweten, mooi 1 van de zijkanten uitgekozen en daar met de ruimte uit m`n dak gegaan
quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur
Hahah, ik moest even hardop lachen:Dquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur
quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef haakon het volgende:
Whehehe Menno
Fantasy Island kaart is binnen! Weet nog niet of ik voor of na 12 uur ga.. ff kijken of men ouders het kunnen waarderen
Haha ook zo mooi. Ik was met een vriendin even zitten want "het ging even niet zo goed" nou eigen schuld dikke bult maar goed zo lief als ik ben toch maar mee gelopen want als nuchtere Henkie maak ik me dan toch wel zorgen om zo'n meisje. Nou wij zitten, beetje praten, afleiden van haar te harde space, drinken en wat Dextro gegeven en toen het weer ging terug gelopen. Maja niet je groep terug kunnen vinden natuurlijk....quote:
Megaupload link moet je hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef Levitas het volgende:
Ik ben confused. Het eerste nummer van de Zatox set, is de collab met Ran-D, maar daar komt een paar keer "Hard Bass" in voor. Maar, het anthem van HB is door Tat&Zat..
Need an explanation
Weet je zeker dat je nuchter was?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
zo'n dude van 2 meter 80
...
die dude van 6 meter 30
Haha ja maar die dude was echt ziekelijk langquote:
Zijn echte lengte weet ik niet want die dude was zo vaag als een zak aardappelenquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm
dat jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef Da_Ripper het volgende:
TT lekkerrrr![]()
Qlimax: jammer voor iedereen ... behalve de thuisblijvers. Gelukkig hebben we de setjes nog.
Hoewel 'gelukkig'? Bladerde even door Zatox's set, wilde graag "Tat & Zat - GangstaChoirs" horen, hoor ik daar die stink-ruffian weer met z'n josti-zinnetjes
en ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm
Nope.quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat ja
[..]
en ik hoop dat je een grapje maakt
http://top100.fear.fm/quote:Fear.FM Top100 & Awards
Well, hasn't 2010 has been a spectacular and eventful year? The return of the Fear.FM, incredible releases, amazing parties and seeing our beloved harder styles scene expanding further and further around the world are just a few of the things to be happy about.
As this year is drawing to a close, we are happy to announce that we have brought back the widely respected Hardstyle & Hardcore Top 100's. Another thing we would like to introduce, and we are really excited about it, is the first annual Fear.FM Awards. The Award winners and the Top 100 lists will be selected from your vote, so we need your help!
Voting
What you will be voting for:
Your Top 10 Tracks of 2010
Most Popular Artist
Most Popular New Face
Most Popular Label
Most Popular Outdoor Event
Most Popular Indoor Event
The top 10 tracks you vote for will be contributed to the Top 100 list of the specific genre they are in. We can only accept votes for tracks that have been released on an official label in the year of 2010. If they do not fit that criteria, we are unable to accept the vote for that track. We can also only accept one vote for each Award. So vote now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door em-dee-em-aa op 28-11-2010 23:22:47 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Enigste passende reactie:quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!
Alleen moet ik zeggen dat ik nog nooit van The R3bels gehoord heb
Maar even checken dan lijkt mequote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!
Alleen moet ik zeggen dat ik nog nooit van The R3bels gehoord heb
Ik zie het staan, goede zaakquote:
Fusion was idd belachelijk vetquote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
It's stille pretty new to me![]()
Sinds Defqon pas echt naar Hardstyle gaan luisteren, ben nog maar een broekie mbt Hardstyle.![]()
Maar inmiddels wel dat ik echt een "rawstyle" liefhebber ben, Fusion in de HMH was echt briljant!
dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeftquote:Op maandag 29 november 2010 07:21 schreef Levitas het volgende:
Je stemt voor beste indoor feest van 2010 voor Loudness, terwijl dat 11 december is (het is nu 29 november), best knap dat je nu al weet dat dat het feest van het jaar wordt
BH die gewoon fade-out, fade-in doetquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens waren door allerlei DJ's sommige overgangen niet gemixed maar van te voren gemaakt op de computer of werd het stop/start systeem van stal gehaald
nee, krijg ik af en toe ook...quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een 'Stop running the script?-error' krijg als ik de eerste pagina inlaad? (De OP dus)
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://top100.fear.fm/Best ArtistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best Label
Best Outdoor Event
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://top100.fear.fm/Heeft iemand toevallig een lijst met alle 2010 releases?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doenquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers staat Wake You From Your Boredom #11 online op m'n site
01. Brennan Heart One Master Blade
02. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
03. Wildstylez Missin
04. Zatox A New Dimension
05. Bass Modulators Take It Back
06. Zairon Stand Up (Piano Mix)
07. Zanzalabs Biological Chemistry (Headhunterz Remix)
08. Activator One I Love
09. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
10. 2 Best Enemies Phases (Technoboy Romantic Mix)
11. Activator Im A Natural Born DJ
12. Digital Punk & MC Jeff Warrior Redemption
13. Nitro Man Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
14. Chain Reaction Victime
15. Zatox & Tatanka Loops & Things
16. Zany & The Beholder Euphoria
17. Desnar 2H2H
quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
03. Wildstylez Missin
Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?quote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doen
En mijn WTF momentje is bereikt vandaag....
quote:djisaac That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj:
@djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
QFTT (quoted for truth & tvp)quote:Op maandag 29 november 2010 07:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeft
Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te makenquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?
[..]
Mja hij had t voor t weekend er al over met 'collega-djs' (oa Kutski en paar anderen) t was meer n probeerseltje qua stijl, en de vocals er dan voor de fun bij gemaakt. Dus misschien gaat qua stijl Isaac nog iets die richting op doen, maar dit is iig puur een 'aanklooi-plaat' ... dat is iig wat k grotendeels door de regels heen las.quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te maken
Ben k ook wel nieuwsgierig naarquote:djalusion Today I'll work hard to finish a remix of a track released
in 2002-2003. Many people probably don't even know the original track
Bedankt, hij staat straks op mijn iPad, dit maakt de treinreis wat leukerquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
03. Wildstylez Missin
08. Activator One I Love
17. Desnar 2H2H
Op mijn site staat een hotfile linkquote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Edit: One hour download limit reached. Wait 24:00
Misschien een andere download site nemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:
Dank u, downloading
Mind illusion: Wil hem wel proberen op FTD te krijgen, dan krijg je aardig wat downloads en dan gaat het veel sneller voor de mensen die usenet hebben. Dan heb ik hem binnen 20 sec binnen.
Vond de feestfabriek een aardige tegenvaller eerlijkgezegd.quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:.
Zijn hier mensen dit jaar naar de feestfabriek geweest ? Hoe meer ik er naar luister vetter ik het vond. Dit was mijn eerste hardstyle feest sinds een paar jaar weer. Wat een vette dj's stonden daar te draaien zeg. Ben wel veel vergeten maar vond het echt vet, ook dikke show tijdens de opening. In december komt de dvd uit.
Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaatsquote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom ? Welk feest vond je wel vet ?
owja, Emporium helemaal vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaats
Wat Remcore zegt o.a.quote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom ? Welk feest vond je wel vet ?
OMG! Met wie ga je ?quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef JortK het volgende:
Gratis kaarten voor Thunderdome. Vooruit maar.
alleen voor deze neem ik hem al meequote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Amen to that.quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik!
Ik hou echt niet van dat type "zeurende" vocals, verder vind ik hem "wel oke"quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Bombshell het volgende:
Hardstyle zonder reverse bass is bagger!
En wie zegt van niet die liegt!
Mja, hij zat zaterdagnacht ook al te klagen op hardstyle >=2006quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Koepert het volgende:
Ach hap nou niet...
T is t zelfde gezeur als "Mainstream is KUT!!!" " Alleen Underground is nog echt" " t is commercieel" !! Blaaat...
numero uno van 2010quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik!
deze klapt er zo heerlijk op altijdquote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef 16meter het volgende:
Dit is niet echt oud, maar wat mij betreft oud genoeg om een 'dikke oude melo' te hebben.
Geldt voor het meeste SAIFAM spul uit die tijd wel.
mwoah, niet echt mijn stijlquote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef eQuaL het volgende:
Hoorde deze net weer op de fiets:
Dat zijn toch wel tracks die je mist op een feestje als Qlimax... hoop dat ze dat op Hard Bass goedmaken
AND THIS IS THE WAY WE CRASH THE PARTY!!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
jammer van de vocals, climax klinkt wel redelijk...quote:
Dat blijft toch wel één van m'n all-time favorieten.quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef 16meter het volgende:
Dit is niet echt oud, maar wat mij betreft oud genoeg om een 'dikke oude melo' te hebben.
Geldt voor het meeste SAIFAM spul uit die tijd wel.
Dark Oscillatorsquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel één van m'n all-time favorieten.![]()
Maar zoals je al zegt zijn er meer geniale SAIFAM nummers uit die tijd. Van Hunter, The Hose, 2 Best Enemies, The Nasty Boys, Hardstyle Masterz, Tuneboy, Ivan Carsten enz.Qua melodieën zijn zij de absolute winnaar.
geen super originele alias vind ikquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/artist/59847:Mean_Machine.html
Zany vs The Beholder, nieuwe alias.
niet slechtquote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef T-Force het volgende:
Het momentje van Qlimax![]()
En voor de mensen die zeggen dat je van Born Slippy af moet blijven...er is helemaal niks mee gedaan. Alleen in de break ff die melodie + lyrics, voor de rest gewoon snoeien. Dit was volgens mij dat nummer dat Wildstylez had gemaakt voor DefQon.1 toch?
Even serieus, die Tuneboy Remix is toch veul vetter?!quote:
als het maar Bumpin' Hard is, kan ik er mee levenquote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Even serieus, die Tuneboy Remix is toch veul vetter?!
Ik vind die climax-kick zo vernaaid in het origineel!
quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb je het uitroepteken niet gezien? Welke dj's hebben dat nou!? Super origineelquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen super originele alias vind ik
Eens, ik moest ze allebei even luisteren om te weten welke het waren en toen kwam ik tot de conclusie dat ik niet wist dat er 2 verschillende versies van warenquote:Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het maar Bumpin' Hard is, kan ik er mee leven
OMG OMG OMG!!!quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
03. Wildstylez Missin
08. Activator One I Love
17. Desnar 2H2H
Dat is niet veilig als je deze op de fiets hoort, ik zou zo van mijn fiets af stuiteren!quote:
Ik haat die vocal met heel mijn hart, maar zonder dat is het wel een leuk plaatje jaquote:
Ahhh, kippenvelplaatje hoorquote:
Ik zou het niet hét momentje van Qlimax durven noemen, maar ik vind het zeeeker een hele leuke edit/remixquote:
Idd is de kick van Tuneboy beterquote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die climax-kick zo vernaaid in het origineel!
Ik vind echt niet dat die intro misbruikt is eigenlijk...heerlijk sfeermomentje. Iedereen lekker meedoen (bekende plaat dus voor iedereen) en daarna gewoon eigenlijk een ander nummer starten met dikke kicks wat niks met Born Slippy te maken heeft!quote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Edit: geluisterd en ze hebben echt alleen de intro gebruikt en de rest van het nummer staat er los van godzijdank, al hadden ze naar mijn mening dan die intro ook niet hoeven te misbruiken
Wel eens eigenlijk..quote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ga nu die born slippy versie luisteren maar ondanks dat er dikke kicks inzitten etc, blijf ik van mening dat dat 1 van de beste nrs is die ooit gemaakt is binnen de electronische muziek en het is onmogelijk dat nr te verbeteren, en heel makkelijk om het gevoel van dat nummer geheel om zeep te brengen
En ik haat het vooral omdat straks allemaal van die lompe mensen dan het origineel gaan afzeiken (of niet eens weten dat die bestaat), en zegen dat deze versie het beste is want hij is harder blablabla...![]()
![]()
Born slippy![]()
![]()
Edit: geluisterd en ze hebben echt alleen de intro gebruikt en de rest van het nummer staat er los van godzijdank, al hadden ze naar mijn mening dan die intro ook niet hoeven te misbruiken
Nee ik download eigenlijk nooit meer sets, maar ik zal morgen eens even luisteren hoe hij hem er in brengt enzoquote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Koepert het volgende:
Oh enne heb je Pavelow set al geluisterd?
Dat voelde ik ook wel in principe, ik dacht echt...KUT...maar daarna kwam dat stukje met die vlamharde kicks en toen was moest ik me concentreren om recht te blijven staan, want mijn voeten waren alweer vol in bewegingquote:Op maandag 29 november 2010 21:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
@T-force - ik snap het sfeermomentje wel maar ik zou me keihard in mijn anjer genaaid voelen als je wel de intro doet maar niet de rest van die track.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |