Leer lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus die pakken dragen de mannen?
En beide knoopjes dicht, dubbel faalquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Die chinees in dat oversized pak!![]()
verder terechte klacht.
You have just feeded a troll.quote:
Het is mijn klacht jochquote:
Spaar 3 maanden en ook zij kunnen er een aanschaffen. Waarom zou je uberhaupt pakken willen of moeten dragen, als je salaris het niet kan veroorloven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Al vanaf 500 euro. Maar dan heb je weer een kutstof.
Voor veel mensen is het niet weggelegd zich een complete garderobe aan maatpakken te veroorloven, maar wordt het wel geeist voor het werk wat ze uitvoeren en daar gaat het krom liggen.
Daarom draag ik een pak, bijna dagelijksquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Lubbert het volgende:
Ik heb nog nooit een pak gedragen, zelfs niet toen ik ben getrouwd. Je gaat toch niet in kleren lopen waar je je niet lekker in voelt.
Nee, maar jij bent wel een zwakbegaafde infantiel waarvan het een wonder mag wezen dat hij geen kastplantje is.quote:
500 is inderdaad wel ietsje aan de goedkope kantquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:34 schreef porsche1 het volgende:
500 euro uitgeven voor een pak wat je 1 keer in de 3 jaar draagt.
Die zogenaamde "kenners"quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als er iets is waar ik me aan kan ergeren zijn het wel mensen die zelf net iets anders dan een spijkerbroek en t-shirtje hebben ontdekt en gelijk iedereen een bepaalde dresscode willen opleggen.
En dat studeert rechten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
Werklijkwaar, hoe krijgen deze mannen het voor elkaar. Is het nu serieus teveel gevraagd om je ook maar enigszins te verdiepen in pakken voordat je er uberhaupt een aanschaft. Ik hebt in de loop der jaren echt een aversie gekregen voor mensen die of in te wijden pakken lopen met pantalons die gewoon te lang zijn, of mensen die sneakers, sportschoenen, klompen, of van die goedkope manfield achtige schoenencreaties eronder durven aan te trekken.
ach ja, 3 maanden sparen voor iets dat je geen centimeter verder helpt in het leven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het is mijn klacht joch
[..]
Spaar 3 maanden en ook zij kunnen er een aanschaffen. Waarom zou je uberhaupt pakken willen of moeten dragen, als je salaris het niet kan veroorloven.
Wat een bullshit, ik heb nog nooit een pak gedragen (motorpak niet meegerekend).quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student, maar ik ga daar echt geen 500 euro voor neerleggen.
Och, in het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde "kenners"![]()
Dit forum zit er vol mee.
Wss geen, meneer zal het pak wel dragen omdat het moet van zijn studentenverenigingquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ach ja, 3 maanden sparen voor iets dat je geen centimeter verder helpt in het leven.
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student, maar ik ga daar echt geen 500 euro voor neerleggen.
En wat voor belangrijke baan heb jij dan waarvoor je dure pakken moet dragen?
Grote onzin!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student
Ah joh, het is waarschijnlijk een eerstejaars. Laat 'm maar even wat aankloten en zich even helemaal de man voelen omdat hij rechten is gaan studeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
En dat studeert rechten.
'Pakken die de gemiddelde man draagt' klinkt ook voor geen meter.
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.Daarnaast zijn alle woorden die je dikgedrukt hebt staan typefouten door te snel typen. Faalhaas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ballen kunnen meestal wel goed Nederlands.
Kwezelquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel een zwakbegaafde infantiel waarvan het een wonder mag wezen dat hij geen kastplantje is.
Sterven er veel mensen in jouw omgeving ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:44 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik draag zelf graag zwart. Dus helemaal zwarte pakken, zwart shirt en dan een donkere das, donkerrood of iets dergelijks werkt goed. Ook een wit shirt en dan een dunne zwarte stropdas vind ik een mooie combo!
[ afbeelding ]
Zoiets, al heb ik wel enigszins een lichaam en kijk ik minder gay
haha nee. Maar zwart staat me gewoon goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sterven er veel mensen in jouw omgeving ofzo?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
Wat ben jij voor mongool? Je opent een topic, als je een beetje je verstand zou gebruiken zou je zelf kunnen bedenken dat niet iedereen het met je eens zal zijn. Vervolgens krijg je reacties die je niet aanstaan en ga je al die mensen uitmaken voor infantiel, retard etc. en ga je beweren dat ze allemaal dom zijn... Ja kerel, iedereen is dom en jij bent de enige die het heeft begrepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
Je bevestigt alle vooroordelen over rechtenstudenten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen, is het feit dat een blik op je hun posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, jij bent de definitie van een sjonnie, een miezerig kutleventje met weinig tot geen bestaansrecht. En nu wegwezen schooier, jij bent het uitschot van deze maatschappij. Een failure.
Gevaarlijke uitspraak...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb. De reacties echter waar jij op doelt zijn off-topic en persoonlijk gericht. Leer lezen, of vraag je docent je bij te scholen daarin.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool? Je opent een topic, als je een beetje je verstand zou gebruiken zou je zelf kunnen bedenken dat niet iedereen het met je eens zal zijn. Vervolgens krijg je reacties die je niet aanstaan en ga je al die mensen uitmaken voor infantiel, retard etc. en ga je beweren dat ze allemaal dom zijn... Ja kerel, iedereen is dom en jij bent de enige die het heeft begrepen.
Zeg dat nou niet, nu gaat hij je hele post-historie afspeuren opzoek naar dat ene spellingsfoutje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Dat jij niet weet dat het 'een aversie tegen iets hebben' is in plaats van 'een aversie voor iets' was een typefout? Juist...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.Daarnaast zijn alle woorden die je dikgedrukt hebt staan typefouten door te snel typen. Faalhaas.
Dan koop een dagboek en open geen topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb.
Waarom open je dan een topic op een openbaar forum?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht
Omdat hij daar recht op heeft!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic op een openbaar forum?
Als studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Omdat hij daar recht op heeft!
Jongen, jij doet 't net zo goed...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan koop een dagboek en open geen topic.
Ik wens hem succes! Al mijn posts worden door mijn moeder dubbel nagekeken op spelfouten alvorens ik ze op het forum plemp. En dan met name de d/t fouten, ik zweer dat ik deze nooit heb gemaakt op een forum. Maar ook op andere fouten zul je mij zelden tot nooit betrappen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu gaat hij je hele post-historie afspeuren opzoek naar dat ene spellingsfoutje.
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op.
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik wens hem succes! Al mijn posts worden door mijn moeder dubbel nagekeken op spelfouten alvorens ik ze op het forum plemp. En dan met name de d/t fouten, ik zweer dat ik deze nooit heb gemaakt op een forum. Maar ook op andere fouten zul je mij zelden tot nooit betrappen.
Wat is dit nou voor een kromme zin? Weer een typefoutje 'Rechtenstudent'?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen.
Gewoon goed kijken naar aanbiedingen. Dan heb je vaak pakken van goede kwaliteit voor de helft van het geld. Lekker boeiend dat het dan de collectie van vorig jaar isquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar 500 euro?Dat is een beste klap geld hoor....
Nee, want de term 'retard' gebruikte ik hierbij opzettelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jongen, jij doet 't net zo goed...
Ik ga hier niet op in. Dat is de moeite niet. Bovendien hoef jij me er niet op te wijzen waar dit forum voor dient. Kijk eens naar mijn registratiedatum en postgeschiedenis, misschien weet je dan meer. Newbie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.
De zin ervoor begint hij met het woord "en", dat is gewoon fout.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!
Waarom geen SuitSupply?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar aanbiedingen. Dan heb je vaak pakken van goede kwaliteit voor de helft van het geld. Lekker boeiend dat het dan de collectie van vorig jaar is
Verder, geen suit supply
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom geen SuitSupply?
Ik heb uitstekende ervaringen gehad met SuitSupply
Lulletje rozenwaterquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.
Gaat ie weer... 'domme idioot'quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb. De reacties echter waar jij op doelt zijn off-topic en persoonlijk gericht. Leer lezen, of vraag je docent je bij te scholen daarin.
Wie gaat er nu moderators helpen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een kromme zin? Weer een typefoutje 'Rechtenstudent'?
Onzin! Als 'maar' als eerste woord van de zin voorkomt dan verbindt het de zin niet met de voorgaande zin maar met de situatie of context.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Oh trouwens, met pijn en moeite moet ik je toch bedanken. Dit topic helpt me enorm de avond door
Ja fijn. Kun je wel een "quote:
Ik weet 't man.. vandaar ook het knipoogje.. niet de meest geschikte smiley? Suggereer je een andere voor de volgende keer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nee, want de term 'retard' gebruikte ik hierbij opzettelijk.
Dat ontken ik toch ook niet, ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja fijn. Kun je wel een "" plaatsen maar zo is het gewoon.
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Gaat ie weer... 'domme idioot'
Dat noemen we nou een pleonasme in de Nederlandse taal.
Kerel, je bent nog nat achter je oren en de placenta hangt nog aan je kin van toen je moeder je uitpoepte. Je keert iedereen hier tegen je en blijft gewoon doorgaan.
Dat zien we graag![]()
Oh trouwens, met pijn en moeite moet ik je toch bedanken. Dit topic helpt me enorm de avond door op m'n werk
Al lang niet meer zo gelachen met mijn mede-Fokkers!
Nee, jij bent lekker bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.
Dat laten we uiteraard over aan jou. Al jouw reacties zijn immers stuk voor stuk pareltjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.
Jep, maar dat valt nog wel mee. Een te grote pak daarentegenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ik las het al eerder, wat mij vooral irriteert is het feit dat mannen soms allebei de knopen dichtdoet
'Het ergst'quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Ruime pakken zijn het ergst.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Ruime pakken zijn het ergst.
Hier spreekt duidelijk een kennerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Een te grote pak daarentegen![]()
Ondanks het geld kunnen ze toch wel de juiste maat kiezen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef heiden6 het volgende:
Sommige mensen moeten dat gewoon aan voor hun werk en vinden het al pijnlijk genoeg dat ze er daarom 200 euro aan kwijt zijn, laat staan dat nog meer.
Ja, dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ondanks het geld kunnen ze toch wel de juiste maat kiezen?
Ik kan geen één beroep bedenken waarbij het zou moeten en dat bv een spijkerbroek dragen arbotechnisch onverantwoord is. Een spijkerbroek lijkt me zelfs veiliger dan zo'n dunne flodderbroek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef heiden6 het volgende:
Sommige mensen moeten dat gewoon aan voor hun werk en vinden het al pijnlijk genoeg dat ze er daarom 200 euro aan kwijt zijn, laat staan dat nog meer.
Dat zal vast niet het enige criteria zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik kan geen één beroep bedenken waarbij het zou moeten en dat bv een spijkerbroek dragen arbotechnisch onverantwoord is.
Volgens mij is dat alleen niet de insteek van het topic. Het lijkt er meer op dat TS gewoon veel moeite heeft met het feit dat niet iedereen bezig is met zulke onbelangrijke en oppervlakkige dingen en daar zijn geld aan verspilt.quote:
Je stelt je dagelijkse outfit, openbaar op dit forum. Zeg eens, draag je dit ook in de kliniek waarvan je verlof heb gekregen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hier is een geschikt maatpak voor je
[ afbeelding ]
Obvious troll.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik kan geen één beroep bedenken waarbij het zou moeten en dat bv een spijkerbroek dragen arbotechnisch onverantwoord is. Een spijkerbroek lijkt me zelfs veiliger dan zo'n dunne flodderbroek.
Wat is dan de reden dat een pak 'verplicht' wordt gesteld? Status? Dat vind ik zo'n non-argument cq snobbengedrag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal vast niet het enige criteria zijn hoor.
Ik heb inmiddels werkelijk geen idee meer waar het topic over gingquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen niet de insteek van het topic. Het lijkt er meer op dat TS gewoon veel moeite heeft met het feit dat niet iedereen bezig is met zulke onbelangrijke en oppervlakkige dingen en daar zijn geld aan verspilt.
Over behaarde babybuikjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels werkelijk geen idee meer waar het topic over ging
Nee status ook niet. Mijn werkgever wil graag dat wij representatief zijn ten opzichte van het bedrag dat de klant voor ons neerlegt. Maar goed deze stelt daar ook representatieve middelen tegen over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat een pak 'verplicht' wordt gesteld? Status? Dat vind ik zo'n non-argument cq snobbengedrag.
100%quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Over behaarde babybuikjes.
Ik ben dus van mening dat de ouders ervoor verantwoordelijk zijn dat deze netjes geschoren worden omdat het kind hier zelf niet tot in staat is. Ze hoeven toch ook hun eigen nagels niet te knippen?
Ik heb geen verlof, ik ben uitgebroken en ga een rood maatpak kopen met bontkraag, een slee en ik ga op zoek naar rechtenstudenten om ervoor te spannen zodat ik komende maand alle kindjes in het land gelukkig kan maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je stelt je dagelijkse outfit, openbaar op dit forum. Zeg eens, draag je dit ook in de kliniek waarvan je verlof heb gekregen.
Jammer! Ik had sowieso actief geparticipeerd..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef DasApart het volgende:
Ik zat er net aan te denken een klachtentopic over deze user aan te maken. Maar hij is niet bekend/berucht genoeg om een leuk bash topic over aan te maken.
Dude, bekijk jezelf eens voor de spiegel, wat een falende creatie moet jij zijn. En die semi, totaal niet grappige schotse reactie kun je beter voor je houden. Als je inhoudelijk afgetroefd wordt, hou dan beter wijs je mond dicht. Dan jezelf zo voor schut te zeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik heb geen verlof, ik ben uitgebroken en ga een rood maatpak kopen met bontkraag, een slee en ik ga op zoek naar rechtenstudenten om ervoor te spannen zodat ik komende maand alle kindjes in het land gelukkig kan maken.
Is teveel eer voor een relkloon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef DasApart het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuke paint om de niet archetypische rechtenstudent te persifleren?
Dit wil ik zien! Vooral doorgaan man, want ík ben inderdaad degene die zich voor schut zet hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, bekijk jezelf eens voor de spiegel, wat een falende creatie moet jij zijn. En die semi, totaal niet grappige schotse reactie kun je beter voor je houden. Als je inhoudelijk afgetroefd wordt, hou dan beter wijs je mond dicht. Dan jezelf zo voor schut te zeten.
De enige die zich voor paal zet ben jij, door eerst te veronderstellen dat een individu op een forum een bepaald voorbeeldfunctie heeft ten opzichten van anderen. Ten tweede, door iets te stellen (zoals valide argumenten) terwijl de onderbouwde argumentatie ontbreekt. Als tip voor de volgende keer: werk eraan, misschien dat je dan jezelf medestudent zou kunnen noemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Fortitudo het volgende:
TS, wat ben jij jezelf voor paal aan het zetten. Bovendien krijgen mensen nu een verkeerd beeld van de gemiddelde rechtenstudent, waarbij ik aanneem dat jij, getuige je naam, daadwerkelijk een rechtenstudent aan de universiteit bent. Getuige je spelling, gebruik van woorden en gebrek aan valide argumenten betwijfel ik dit laatste echter ten zeerste.
Daarom roep ik je, als medestudent, even tot de orde.
Gr.
En nu oprotten, trollquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
De enige die zich voor paal zet ben jij, door eerst te veronderstellen dat een individu op een forum een bepaald voorbeeldfunctie heeft ten opzichten van anderen. Ten tweede, door iets te stellen (zoals valide argumenten) terwijl de onderbouwde argumentatie ontbreekt. Als tip voor de volgende keer: werk eraan, misschien dat je dan jezelf medestudent zou kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Pics van TS in zijn dure maatpak.
Bekijk jezelf eens goed. Lees je reacties eens terug. Troll. Maargoed, je realiseert jezelf waarschijnlijk niet dat je jezelf gigantisch voorschut zet. Zul je wel te beperkt voor zijn.quote:
Dude, in het vervolgen, alvorens jouw levensverhaal met ons te delen. Gebruik die beperkte hersenscapaciteiten nu eens ten volste en kom eens met wat sterkers. Je faalt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind het nogal ver gaan om hem gelijk een troll te noemen. Wie weet is het wel écht een verstandelijk beperkt persoon en is dit, op een zaterdagavond onbekenden uitschelden, zijn manier om daarmee om te gaan. Een beetje meer respect mag er voor deze mongool wel getoond worden..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, in het vervolgen, alvorens jouw levensverhaal met ons te delen. Gebruik die beperkte hersenscapaciteiten nu eens ten volste en kom eens met wat sterkers. Je faalt.
De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bekijk jezelf eens goed. Lees je reacties eens terug. Troll. Maargoed, je realiseert jezelf waarschijnlijk niet dat je jezelf gigantisch voorschut zet. Zul je wel te beperkt voor zijn.
Ach meisje toch, een spelfoutje ontdekt. Wat goed van je. Ga nu maar weer snel in je mandje liggen. Lekker aan je botje knabbelen.quote:
Over achteraf snel wijzigen gesproken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomen
Dude, heb je je posts in dit topic wel eens terug gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomen
Je hebt helemaal gelijk, grote jongenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, in het vervolgen, alvorens jouw levensverhaal met ons te delen. Gebruik die beperkte hersenscapaciteiten nu eens ten volste en kom eens met wat sterkers. Je faalt.
Ook op het HBO volg je een studie dus ben je theoretisch gezien een student als je op een HBO-instelling een studie volgt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef nattermann het volgende:
TS doet trouwens HBO en is derhalve helemaal geen student.
Gefixt voor je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Raqualad het volgende:
Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat TS geen troll is. Iemand die zich niet in anderen in kan plaatsen maar toch Rechten studeert kan gewoon geen troll zijn.
Nee. Je bent pas een student als je een universitaire studie volgt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ook op het HBO volg je een studie dus ben je theoretisch gezien een student als je op een HBO-instelling een studie volgt.
Dude, keer op keer is gebleken, dat jij onder aan de piramide staat. Je faalt faliekant. Het enige waar jouw vocabulaire toereikend voor is is kinderlijke toespelingen te maken.\quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach meisje toch, een spelfoutje ontdekt. Wat goed van je. Ga nu maar weer snel in je mandje liggen. Lekker aan je botje knabbelen.
Dude, misschien moet jij je vocabulaire eens uitbreiden. Er zijn variaties op het woord dude. Bovendien ken jij iedereen persoonlijk hier, dus weet je natuurlijk waar je het over hebt. Over beperkingen gesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, keer op keer is gebleken, dat jij onder aan de piramide staat. Je faalt faliekant. Het enige waar jouw vocabulaire toereikend voor is kinderlijke toespelingen te maken.\
De ironie,quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dude, misschien moet jij je vocabulaire eens uitbreiden. Er zijn variaties op het woord dude.
Maar nu is het positief voor TS.quote:
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Raqualad het volgende:
[..]
En natterman: mijns inziens ben je student als je een studie volgt. Maar daar verschillen meningen dus over.
Zinnen eindigen met een punt.quote:
Geef ik je gelijk in. Ikzelf volg ook Rechten aan een HBO-instelling en dit soort onzin zal je niet van mij kunnen lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Raqualad het volgende:
En natterman: mijns inziens ben je student als je een studie volgt. Maar daar verschillen meningen dus over.
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.
Hoe vaak en hoeveel keer moet er nog gezegd worden. Je zwakzinnigheid spreekt boekdelen. De enige die hier op zijn plek gewezen is ben jij. Maar goed, vooral dingen roepen die geen stand houden. Dom kind.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
het feit dat je op een gebouw kan zitten maakt je eerder een klusjesman dan een studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef DasApart het volgende:
Ik zit op een University for Applied Sciences, ben ik nu megalomaan?
snel 3 keer je post aanpassen getuigt niet van enige standvastigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Hoe vaak en hoeveel keer moet er nog gezegd worden. Je zwakzinnigheid spreekt boekdelen. De enige die hier op zijn plek gewezen is ben jij. Maar goed, vooral dingen roepen die geen stand houden. Dom kind.
Ook dat. Ik hoop dat zijn nick een grapje is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Raqualad het volgende:
En het mooie is dat TS geen argumenten noemt. 'Jij bent een infantiel', 'jij bent dom', enzovoorts. Beetje jammer.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het feit dat je op een gebouw kan zitten maakt je eerder een klusjesman dan een student
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je zelf antwoord op je gestelde vraag gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Raqualad het volgende:
En het mooie is dat TS geen argumenten noemt. 'Jij bent een infantiel', 'jij bent dom', enzovoorts. Beetje jammer.
Maar, dan, jij bent. Jezus Christus op een stokje, je lijkt wel een wijf met zand in haar vagina.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je er zelf op kunnen komen.
Fipo, ik doe dezelfde opleiding. Daarnaast: jij voelt jezelf verwezen boven de rest. Het is alleen jammerlijk dat jij jezelf zo zwaar voor schut zet dat al jouw zogenaamde 'argumenten' invalid zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je zelf antwoord op je gestelde vraag gehad.
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg. En jij bent hier degene die zich voor schut zet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Fipo, ik doe dezelfde opleiding. Daarnaast: jij voelt jezelf verwezen boven de rest. Het is alleen jammerlijk dat jij jezelf zo zwaar voor schut zet dat al jouw zogenaamde 'argumenten' invalid zijn.
Jouw naam. Klaar. Plus, je ontwijkt mijn punt. Veel succes in de rechtzaal later.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg.
Heb jij echt een hele balk in je oog zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg.
Lijkt me fantastischquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef DasApart het volgende:
Demn mèn. Ik wil bij Rechtenstudent zijn eerste zaak zijn. Moet een fantastisch verweer worden met 450 'Meneer de recht u bent dom/infantiel'
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie. Daarnaast wordt jouw gestelde punt niet ontweken, daar is namelijk al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar. Plus, je ontwijkt mijn punt. Veel succes in de rechtzaal later.
Jij twee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heb jij echt een hele balk in je oog zitten?
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie.
De beargumentatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.
jij een oerwoud?quote:
Jij stelt dat jij nergens hebt aangegeven dat jij Rechten studeert. Daarentegen zegt jouw naam iets compleet anders, Rechtenstudent. En ik stel geen punt, behalve mijn mening.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie. Daarnaast wordt jouw gestelde punt niet ontweken, daar is namelijk al antwoord op gegeven.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[quote[[ afbeelding ] Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.
leer quotenquote:De beargumentatie?
Ik zou toch maar eens je eigen beschreven mening nog eens doorlezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jij stelt dat jij nergens hebt aangegeven dat jij Rechten studeert. Daarentegen zegt jouw naam iets compleet anders, Rechtenstudent. En ik stel geen punt, behalve mijn mening.
Geef het nog 10 minuten....quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef zquing het volgende:
Misplaats elitairisme van een rechtenscholierJe krijgt 't niet veel triester dan dit
Lees eens door. Er staat 'behalve mijn mening'. Goed lezen, meneertje. Moeilijk he.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens je eigen beschreven mening nogeens doorlezen.
Weet NASA dit al?quote:
en dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geef het nog 10 minuten....
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Raqualad het volgende:
[..]
[..]
Lees eens door. Er staat 'behalve mijn mening'. Goed lezen, meneertje. Moeilijk he.
"Begrijpend lezen" zo te zien nooit gehad. God en dat wil zich een student noemenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar. Plus, je ontwijkt mijn punt. Veel succes in de rechtzaal later.
God wilt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
[..]
"Begrijpend" lezen zo te zien nooit gehad. God en dat wilt zich een student noemen?
Wat heeft onze lieve Heer hier mee te makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
[..]
"Begrijpend" lezen zo te zien nooit gehad. God en dat wilt zich een student noemen?
"Begrijpend lezen" heb ik wel ooit als vak gehad op de basisschool. "Begrijpend" daarentegen niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is dit een faaltopic. De OP was nog zo veelbelovend, tot daarna de arrogantie en misplaatste trots van TS naar voren kwam. Zie posts van TS.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"Begrijpend lezen" heb ik wel ooit als vak gehad op de basisschool. "Begrijpend" daarentegen niet.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"Begrijpend lezen" heb ik wel ooit als vak gehad op de basisschool. "Begrijpend" daarentegen niet.
Dat zegt donald toch? Typisch gevalletje 'pot verwijt de ketel'.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blader eens door zou ik zeggen. Leer je nog eens wat.
Als ik jou was zou ik net wat voorzichtiger zijn met mijn aanhalingstekengebruikquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blader eens door zou ik zeggen. Leer je nog eens wat.
Geen gezegden gebruiken die totaal niet binnen de context passen of waarvan jij de betekenis niet van kent, knul.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Dat zegt donald toch? Typisch gevalletje 'pot verwijt de ketel'.
Moet ik het uitleggen? Jij bent de pot in dit geval, oke? Jij zegt dat donald een boek over begrijpend lezen moet doorlezen. Daarentegen lees jij zijn post niet goed. Jij (pot) verwijt donald (de ketel) dat hij iets moet doen wat jij (de pot) fout doet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Geen gezegden gebruiken die totaal niet binnen de context passen of waarvan jij de betekenis niet van kent, knul.
Waar staat moeten? Inderdaad je kunt niet lezen. Goed geconcludeerd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen? Jij bent de pot in dit geval, oke? Jij zegt dat donald een boek over begrijpend lezen moet doorlezen. Daarentegen lees jij zijn post niet goed. Jij (pot) verwijt donald (de ketel) dat hij iets moet doen wat jij (de pot) fout doet.
Zit TS op MBOquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef zquing het volgende:
@rechtenscholier
is het niet een idee om een nickchange aan te vragen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Waar staat moeten? Inderdaad je kunt niet lezen. Goed geconcludeerd.
Ga je nu kleine puntjes aanvallen die niets hiermee te maken hebben? Je zegt dat het slim lijkt om dat boek door te lezen. Doet niets onder aan het feit dat jij mij iets verwijt wat niet klopt, namelijk dat ik een bepaald spreekwoord niet zou kennen en dat datzelfde spreekwoord niet in de context zou passen. Mag ik jouw nick?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Waar staat moeten? Inderdaad je kunt niet lezen.
Goede argumentatie, broeder!quote:
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ga je nu kleine puntjes aanvallen die niets hiermee te maken hebben? Je zegt dat het slim lijkt om dat boek door te lezen. Doet niets onder aan het feit dat jij mij iets verwijt wat niet klopt, namelijk dat ik een bepaald spreekwoord niet zou kennen en dat datzelfde spreekwoord niet in de context zou passen. Mag ik jouw nick?
Nee hoor. Mijn punt is de uitleg die daarna volgt. Dat jouw leescapaciteiten niet goed genoeg ontwikkelt zijn om dat te kunnen begrijpen, is zeer jammerlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.
Klacht is inderdaad correct. TS zijn studiekeuze daarentegen niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Goed topic. Terechte klacht ook. Laat je niet uit het veld slaan door deze infantiele en falende burgers TS!
Dit soort argumentatie werkt beter hier op 't forum wanneer er geen grammaticale fouten gemaakt wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat jij te beperkt bent om te kunnen inzien dat de uitleg overbodig wordt als hetgeen wat gesteld is niet klopt, dat is jouw zwakzinnigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn punt is de uitleg die daarna volgt. Dat jouw leescapaciteiten niet goed genoeg ontwikkelt zijn om dat te kunnen begrijpen, is zeer jammerlijk.
zie hier een sukkel die net eerstejaars rechtenstudent is en dat moet bewijzenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat jij te beperkt bent om te kunnen inzien dat de uitleg overbodig wordt als hetgeen wat gesteld is niet klopt, dat is jouw zwakzinnigheid.
Ik ben eerstejaars. Er is nog erg veel om aan te werken. Vooral het hele gebeuren met d's en t's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oke nu weet ik het zeker. Gebrekkig Nederlands is een eis voor een rechtenstudie. Veel dank gaat uit naar rechtenstudent en Raqualad voor het bevestigen van mijn vermoeden.
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met jouw cognitieve denkvermogen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Klacht is inderdaad correct. TS zijn studiekeuze daarentegen niet.
Zo moeilijk is 't nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars. Er is nog erg veel om aan te werken. Vooral het hele gebeuren met d's en t's.
Probeer jij serieus waar mijn bash af te pakken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met je cognitieve denkvermogen.
Haha jij bent binnekort werkeloosquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef DasApart het volgende:
[..]
Ik werk bij de TNT en heb een 'uniform'.
Batsen?
Rechtenstudent heeft zijn P in 1,5 jaar gehaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met je cognitieve denkvermogen.
Een antwoord op een bash noem jij afpakken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Probeer jij serieus waar mijn bash af te pakken?
Jouw antwoord is mijn bash plus een aanvulling. Ja, jij steelt mijn bash.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een antwoord op een bash noem jij afpakken?
Tellen Sergeant Peppers Lonely Heartsclubband jasjes ook? In het legergroen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha jij bent binnekort werkeloos
Tevens ik dacht meer aan een militairistisch uniform.
Zet jezelf niet zo voor schut, volgens mij moet jij nog het begrip stelen krijgen op je mbo opleiding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw antwoord is mijn bash plus een aanvulling. Ja, jij steelt mijn bash.
Ik doe hetzelfde als jij doet, knaap. Daarnaast ontwijk je weer mijn punt. Sowieso kan je niet letterlijk mijn bash stelen, aangezien de bash dan namelijk van mijn kant verdwenen zou zijn en in jouw bezit zou moeten zijn. Jij probeert wel mijn bash af te pakken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Zet jezelf niet eens voor schut, volgens mij moet jij nog het begrip stelen krijgen op je mbo opleiding.
Viessssssss!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo voor schut, volgens mij moet jij nog het begrip stelen krijgen op je mbo opleiding.
Nee alsof Rechten iets voorsteltquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo voor schut, volgens mij moet jij nog het begrip stelen krijgen op je mbo opleiding.
Dude, hoe dom en tegensprekend kun je zijn. Leer eerst nu maar de definities kennen van woorden die je aanhaalt. Daarnaast wordt er niks afgepakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als jij doet, knaap. Daarnaast ontwijk je weer mijn punt. Sowieso kan je niet letterlijk mijn bash stelen, aangezien de bash dan namelijk van mijn kant verdwenen zou zijn en in jouw bezit zou moeten zijn. Jij probeert wel mijn bash af te pakken.
Ja hoor, dude. Jij hebt gelijk, dude. Je bent een held, dude. Ik kniel in mijn 20 euro-pak met te wijde pijpen voor je, dude.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, hoe dom en tegensprekend kun je zijn. Leer eerst nu maar de definities kennen van woorden die je aanhaalt. Daarnaast wordt er niks afgepakt.
Wat een faalhaasquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ja hoor, dude. Jij hebt gelijk, dude. Je bent een held, dude. Ik kniel in mijn 20 euro-pak met te wijde pijpen voor je, dude.
Met jou is geen discussie aan te gaan, dus laat ik het hier ook maar bij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Wat een faalhaas, beter blijf je weg uit dit topic.
Er valt dan ook geen discussie te voeren met iemand die keer op keer inhoudelijk afgetroefd wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Met jou is geen discussie aan te gaan, dus laat ik het hier ook maar bij.
Mattheüs 7 vers 3quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
Leer eerst nu maar de definities kennen van woorden die je aanhaalt.
Vind je :p?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef DasApart het volgende:
Uhm even ontopic.
[ afbeelding ]
Bazen in Bazenpakken.
Erger is nog als ze met zo'n pak een hoorcollege gaan volgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Weet je wat pas erg is? Van die vlotte rijkeluiskinderen die zichzelf veel te serieus nemen in hun afgeprijsde WE pakken, denkende dat ze Gordon fucking Gekko zijn.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Er valt dan ook geen discussie te voeren met iemand die keer op keer inhoudelijk afgetroefd wordt.
Wij allemaal, volgens TS. Wij allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Volgens de OP ben ik een minderwaardig mens
Nee hoor, dat staat ook nergens beschrevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Volgens de OP ben ik een minderwaardig mens
Maar niet iedereen heeft het geld om daadwerkelijk een erg goed pak te kunnen kopen. Daarom kopen veel mensen een iets minder pak om wel een pak te kunnen hebben. En dan kunnen ze wel sparen, maar die 300 euro die je dan spaart om een goed pak te kunnen kopen kunnen ook aan belangrijkere dingen uitgegeven worden dan een pak dat je wellicht drie keer in het jaar aantrekt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat ook nergens beschreven. Alleen is het niet al teveel gevraagd om bijvoorbeeld je pijpen, mouwen te laten innemen door een klerenmaker en de juiste maat pak uit te kiezen alvorens men het koopt
.
Meestal worden pakken gedragen in werkaangelegenheden, juist bij deze zaken is je verschijning een belangrijk punt. Over het algemeen dragen mensen pakken aan, aan de hand van hun functie. Als je dagelijks (en daar ging deze topic voornamelijk over) in een pak loopt is een investering waar jij zelf alleen maar profijt van hebt niet al teveel. Je kunt je ook afvragen als men zich dat niet kan veroorloven waarom men uberhaupt in een pak rond loopt. En aanpassingen bij de klerenmaker valt trouwens behoorlijk mee. Voor 50 euro ben je voor beiden zaken door een goede klerenmaker geholpen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:55 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft het geld om daadwerkelijk een erg goed pak te kunnen kopen. Daarom kopen veel mensen een iets minder pak om wel een pak te kunnen hebben. En dan kunnen ze wel sparen, maar die 300 euro die je dan spaart om een goed pak te kunnen kopen kunnen ook aan belangrijkere dingen uitgegeven worden dan een pak dat je wellicht drie keer in het jaar aantrekt.
Hier heb je een punt. De meeste banen waar je een pak voor zou moeten dragen verdienen genoeg om ook daadwerkelijk een goed pak te kunnen kopen. Dan zou je dat daadwerkelijk moeten doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Meestal worden pakken gedragen in werkaangelegenheden, juist bij deze zaken is je verschijning een belangrijk punt. Over het algemeen dragen mensen pakken aan, aan de hand van hun functie. Als je dagelijks (en daar ging deze topic voornamelijk over) in een pak loopt is een investering waar jij zelf alleen maar profijt van hebt niet al teveel. Je kunt je ook afvragen als men zich dat niet kan veroorloven waarom men uberhaupt in een pak rond loopt.
Correct.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. De meeste banen waar je een pak voor zou moeten dragen verdienen genoeg om ook daadwerkelijk een goed pak te kunnen kopen. Dan zou je dat daadwerkelijk moeten doen.
Aldus deze dude 5 minuten nadat hij zelf met 'cognitief denkvermogen' aan is komen zetten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
Dude, hoe dom en tegensprekend kun je zijn. Leer eerst nu maar de definities kennen van woorden die je aanhaalt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met jouw cognitieve denkvermogen.
Als je een beetje goed zoekt kun je prima een pak kopen. 550euro een stylvolle Hugo Boss pak is prima te doen.quote:
Faalhaas, je begeleider heeft je net leren quoten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Aldus deze dude 5 minuten nadat hij zelf met 'cognitief denkvermogen' aan is komen zetten.
[..]
Zeker. Zelfs voor 500 euro heb maatpakken die er redelijk uitzien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Als je een beetje goed zoekt kun je prima een pak kopen. 550euro een stylvolle Hugo Boss pak is prima te doen.
Ach ja, ik vermoed dat correct taalgebruik zwaarder weegt dan of je pak wel een perfecte pasvorm heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Meestal worden pakken gedragen in werkaangelegenheden, juist bij deze zaken is je verschijning een belangrijk punt. Over het algemeen dragen mensen pakken aan, aan de hand van hun functie. Als je dagelijks (en daar ging deze topic voornamelijk over) in een pak loopt is een investering waar jij zelf alleen maar profijt van hebt niet al teveel. Je kunt je ook afvragen als men zich dat niet kan veroorloven waarom men uberhaupt in een pak rond loopt. En aanpassingen bij de klerenmaker valt trouwens behoorlijk mee. Voor 50 euro ben je voor beiden zaken door een goede klerenmaker geholpen.
'Dude', wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Faalhaas, je begeleider heeft je net leren quoten?
Meneer wilt weer eens op zijn plek gewezen worden, nog even wachten tot het maandag is jong, dan kun je weer naar je favoriete basisschool toegaan. Wat precies bij jouw denkvermogen aansluit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Pakken zijn voor échte mannen. Jij kwalificeert nog niet eens voor een 16-jarige puber..
Je leert het al.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Rechtenstudent het volgende:
Wat precies bij jouw denkvermogen aansluit.
Leestekens is nog lastig voor hemquote:
Heerlijk dat je jezelf belachelijk blijft maken. Ik wilde eigenlijk op stap gaan, maar dit is zo episch dat ik het echt niet wil missenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Meneer wilt weer eens op zijn plek gewezen worden, nog even wachten tot het maandag is jong, dan kun je weer naar je favoriete basisschool toegaan. Wat precies bij jouw denkvermogen aansluit.
Je wilde op stap gaan maar blijft toch fokken. Slaap je trouwens ook tijdens het fokken? Over REM-slaap gesproken. Dommer dan dit geval is moeilijk te overtreffen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dat je jezelf belachelijk blijft maken. Ik wilde eigenlijk op stap gaan, maar dit is zo episch dat ik het echt niet wil missen
Jij bent zonder twijfel de grootste mongool waar ik ooit mee in discussie ben geraaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je wilde op stap gaan maar blijft toch fokken. Slaap je trouwens ook tijdens het fokken? Over REM-slaap gesproken. Dommer dan dit geval is moeilijk te overtreffen.
Jij quote jouw stupiditeit. Zonder onderbouwing waarop iets gebaseerd is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
'Dude', wat?
Ik quote gewoon je eigen belachelijke uitspraak. Als je daar niet mee geconfronteerd wenst te worden, moet je je zinnen maar eens wat nauwkeuriger gaan formuleren. Kan voor een rechtenstudent geen kwaad.
Okay, duidelijk een troll dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jij quote jouw stupiditeit. Zonder onderbouwing waarop iets gebaseerd is.
Dat valt helaas vies tegen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb begrepen dat dit nogal een puik topic is?
Yes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb begrepen dat dit nogal een puik topic is?
Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb binnenkort een gala. Daarvoor heb ik een Jack&Jones blazer, een overhemd en paarse strik. Een grijze spijkerbroek heb ik er ook bij, alleen wel nike-schoenen.
Is dit erg?
Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb binnenkort een gala. Daarvoor heb ik een Jack&Jones blazer, een overhemd en paarse strik. Een grijze spijkerbroek heb ik er ook bij, alleen wel nike-schoenen.
Is dit erg?
Nee serieus. Ik heb geen nette schoenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
Irl is hij dan ook homo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
HIMYM![]()
De linker (Barney) is trouwens het schoolvoorbeeld van iemand die weet hoe je een pak draagt. Beetje verkeerd voorbeeld dus.
Dat zijn toch van die zonnebrillen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef NotYou het volgende:
TS is ofwel een troll of anders behoorlijk kansloos. TS mocht je echt rondlopen met dit soort denkbeelden, hoe goed je, je ook kleedt en hoezeer je,je ook aan andermans etiquette houdt, het maakt jou als persoon echt niet meer de moeite waard. Uit je posts in dit topic blijken al aardig wat tekortkomingen, zowel qua intellect en intelligentie als in je karakter en ik wil eigenlijk niet eens weten hoe kansloos ik je zou achten na een dag met je te hebben opgetrokken.Nee, dit gaat 'm niet worden.
![]()
Ik weet, maar ik zal er maar geen conclusies uit trekkenquote:
Suit up!quote:
Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die zonnebrillen...
Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind mensen die pakken dragen altijd zo identiteitsloos. Een pak heeft niets eigens.
Gayfish!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.
[ afbeelding ]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.
Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.
Wat vind jij er identiteitsloos aan dan? Je kunt ontzettend veel persoonlijke details in zo'n ding bewerken en daarnaast met pochetten/manchetten onderscheiden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
Bij C&Aquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men niets van jou verwachten. Te dom en simplistisch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen.Achter de strekking sta ik nog steeds though; je bent er hier heel trots op dat je je precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld. Min of meer als een hond die op commando gaat zitten. 't Verschil is dat die hond er doorgaans tenminste nog voor wordt beloond.
Snel gewijzigd, maar alsnog is je reactie met geen mogelijkheid inhoudelijk te noemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men wat van jou verwachten. Te dom en simplistisch.
Je bent een farce.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
TS maak alsjeblieft een deel 2, want je mag de wereld de grap die jij bent niet ontnemen!
Hoe vaak ben jij nu op je plek gewezen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
TS maak alsjeblieft een deel 2, want je mag de wereld de grap die jij bent niet ontnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |