Ow ja jij was die nitwit die alles ineens weghaalde, hierdoor heeft niemand meer een idee waar het over ging. Ik hoopte ondertussen ook dat je zou falen, oprecht waar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Rechtenstudent het volgende:
Yes, een week geleden maakte ik dit topic aan Dreigende BAS door propedeuse fase . Mede om advies te vragen omtrent het probleem waar ik tegen aanliep, dat over een tentamen cijfer ging Een BAS dreigde omdat dit mijn laatste kans bleek te zijn. Gisteren echter ben ik naar de inzage van deze tentamen toe gegaan. Tot mijn vreugde heeft er iemand mijn cijfer verkeerd doorgegeven aan de studentenadministratie.
De enige toets die ik nog moest behalen, heb ik dus gehaald.
Zodoende.
Eindelijk mijn propedeuse binnen. In februari dus 3e jaars.
Dat mag jij hopen, dat gaat echter niet gebeuren. Over anderhalf jaar mijn bachelor binnen. En jij, nergens. De enige nitwit die ik hier zie, ben jij. Faalhaas.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ow ja jij was die nitwit die alles ineens weghaalde, hierdoor heeft niemand meer een idee waar het over ging. Ik hoopte ondertussen ook dat je zou falen, oprecht waar!
Thanks. Jij komt er welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat mag jij hopen, dat gaat echter niet gebeuren. Over anderhalf jaar mijn bachelor binnen. En jij, nergens. De enige nitwit die ik hier zie, ben jij. Faalhaas.
Doe je Nederlands Recht?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat mag jij hopen, dat gaat echter niet gebeuren. Over anderhalf jaar mijn bachelor binnen. En jij, nergens. De enige nitwit die ik hier zie, ben jij. Faalhaas.
Pot... Ketel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Propedeuse.. 1,5 jaar Bachelor.. Jaja, jij komt er welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Rechtenstudent het volgende:
De enige toets die ik nog moest behalen, heb ik dus gehaald.
Zodoende.
Eindelijk mijn propedeuse binnen. In februari dus 3e jaars.
Dude, jij bent de definitie van een sjonnie, een miezerig kutleventje met weinig tot geen bestaansrecht. En nu wegwezen schooier, jij bent het uitschot van deze maatschappij. Een failure.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Propedeuse.. 1,5 jaar Bachelor.. Jaja, jij komt er wel
Lange weg te gaan nog sjonny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |