snel 3 keer je post aanpassen getuigt niet van enige standvastigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Hoe vaak en hoeveel keer moet er nog gezegd worden. Je zwakzinnigheid spreekt boekdelen. De enige die hier op zijn plek gewezen is ben jij. Maar goed, vooral dingen roepen die geen stand houden. Dom kind.
Ook dat. Ik hoop dat zijn nick een grapje is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Raqualad het volgende:
En het mooie is dat TS geen argumenten noemt. 'Jij bent een infantiel', 'jij bent dom', enzovoorts. Beetje jammer.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het feit dat je op een gebouw kan zitten maakt je eerder een klusjesman dan een student
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je zelf antwoord op je gestelde vraag gehad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Raqualad het volgende:
En het mooie is dat TS geen argumenten noemt. 'Jij bent een infantiel', 'jij bent dom', enzovoorts. Beetje jammer.
Maar, dan, jij bent. Jezus Christus op een stokje, je lijkt wel een wijf met zand in haar vagina.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je er zelf op kunnen komen.
Fipo, ik doe dezelfde opleiding. Daarnaast: jij voelt jezelf verwezen boven de rest. Het is alleen jammerlijk dat jij jezelf zo zwaar voor schut zet dat al jouw zogenaamde 'argumenten' invalid zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige ervan is, dat jij klaarblijkelijk de betekenis van deze woorden niet weet of kent. Maar dat gegeven is een beperking waar jij wellicht niks aan kunt doen. Als je de teksten namelijk goed gelezen had dan had je zelf antwoord op je gestelde vraag gehad.
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg. En jij bent hier degene die zich voor schut zet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Fipo, ik doe dezelfde opleiding. Daarnaast: jij voelt jezelf verwezen boven de rest. Het is alleen jammerlijk dat jij jezelf zo zwaar voor schut zet dat al jouw zogenaamde 'argumenten' invalid zijn.
Jouw naam. Klaar. Plus, je ontwijkt mijn punt. Veel succes in de rechtzaal later.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg.
Heb jij echt een hele balk in je oog zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Totaal niet, zie jij mij ergens mijn studie aanhalen? Ik kwam er niet mee. Beter lezen in het vervolg.
Lijkt me fantastischquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef DasApart het volgende:
Demn mèn. Ik wil bij Rechtenstudent zijn eerste zaak zijn. Moet een fantastisch verweer worden met 450 'Meneer de recht u bent dom/infantiel'
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie. Daarnaast wordt jouw gestelde punt niet ontweken, daar is namelijk al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar. Plus, je ontwijkt mijn punt. Veel succes in de rechtzaal later.
Jij twee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heb jij echt een hele balk in je oog zitten?
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie.
De beargumentatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.
jij een oerwoud?quote:
Jij stelt dat jij nergens hebt aangegeven dat jij Rechten studeert. Daarentegen zegt jouw naam iets compleet anders, Rechtenstudent. En ik stel geen punt, behalve mijn mening.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jouw naam. Klaar? Ik neem aan dat jij nooit je propedeuse zult halen met deze vorm van argumentatie. Daarnaast wordt jouw gestelde punt niet ontweken, daar is namelijk al antwoord op gegeven.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Rechtenstudent het volgende:
[quote[[ afbeelding ] Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken maakt jouw beargrumentatie niet meteen een stuk beter.
leer quotenquote:De beargumentatie?
Ik zou toch maar eens je eigen beschreven mening nog eens doorlezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jij stelt dat jij nergens hebt aangegeven dat jij Rechten studeert. Daarentegen zegt jouw naam iets compleet anders, Rechtenstudent. En ik stel geen punt, behalve mijn mening.
Geef het nog 10 minuten....quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef zquing het volgende:
Misplaats elitairisme van een rechtenscholierJe krijgt 't niet veel triester dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |