De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bekijk jezelf eens goed. Lees je reacties eens terug. Troll. Maargoed, je realiseert jezelf waarschijnlijk niet dat je jezelf gigantisch voorschut zet. Zul je wel te beperkt voor zijn.
Ach meisje toch, een spelfoutje ontdekt. Wat goed van je. Ga nu maar weer snel in je mandje liggen. Lekker aan je botje knabbelen.quote:
Over achteraf snel wijzigen gesproken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomen
Dude, heb je je posts in dit topic wel eens terug gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
De voorschut? Dude, kun je nog dommer overkomen
Je hebt helemaal gelijk, grote jongenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, in het vervolgen, alvorens jouw levensverhaal met ons te delen. Gebruik die beperkte hersenscapaciteiten nu eens ten volste en kom eens met wat sterkers. Je faalt.
Ook op het HBO volg je een studie dus ben je theoretisch gezien een student als je op een HBO-instelling een studie volgt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef nattermann het volgende:
TS doet trouwens HBO en is derhalve helemaal geen student.
Gefixt voor je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Raqualad het volgende:
Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat TS geen troll is. Iemand die zich niet in anderen in kan plaatsen maar toch Rechten studeert kan gewoon geen troll zijn.
Nee. Je bent pas een student als je een universitaire studie volgt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ook op het HBO volg je een studie dus ben je theoretisch gezien een student als je op een HBO-instelling een studie volgt.
Dude, keer op keer is gebleken, dat jij onder aan de piramide staat. Je faalt faliekant. Het enige waar jouw vocabulaire toereikend voor is is kinderlijke toespelingen te maken.\quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach meisje toch, een spelfoutje ontdekt. Wat goed van je. Ga nu maar weer snel in je mandje liggen. Lekker aan je botje knabbelen.
Dude, misschien moet jij je vocabulaire eens uitbreiden. Er zijn variaties op het woord dude. Bovendien ken jij iedereen persoonlijk hier, dus weet je natuurlijk waar je het over hebt. Over beperkingen gesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, keer op keer is gebleken, dat jij onder aan de piramide staat. Je faalt faliekant. Het enige waar jouw vocabulaire toereikend voor is kinderlijke toespelingen te maken.\
De ironie,quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dude, misschien moet jij je vocabulaire eens uitbreiden. Er zijn variaties op het woord dude.
Maar nu is het positief voor TS.quote:
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Raqualad het volgende:
[..]
En natterman: mijns inziens ben je student als je een studie volgt. Maar daar verschillen meningen dus over.
Zinnen eindigen met een punt.quote:
Geef ik je gelijk in. Ikzelf volg ook Rechten aan een HBO-instelling en dit soort onzin zal je niet van mij kunnen lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Raqualad het volgende:
En natterman: mijns inziens ben je student als je een studie volgt. Maar daar verschillen meningen dus over.
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het neemt niet weg dat een megalomane HBO'er best even op z'n plek gewezen mag worden.
Hoe vaak en hoeveel keer moet er nog gezegd worden. Je zwakzinnigheid spreekt boekdelen. De enige die hier op zijn plek gewezen is ben jij. Maar goed, vooral dingen roepen die geen stand houden. Dom kind.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
het feit dat je op een gebouw kan zitten maakt je eerder een klusjesman dan een studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef DasApart het volgende:
Ik zit op een University for Applied Sciences, ben ik nu megalomaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |