Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb binnenkort een gala. Daarvoor heb ik een Jack&Jones blazer, een overhemd en paarse strik. Een grijze spijkerbroek heb ik er ook bij, alleen wel nike-schoenen.
Is dit erg?
Nee serieus. Ik heb geen nette schoenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
Irl is hij dan ook homo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
HIMYM![]()
De linker (Barney) is trouwens het schoolvoorbeeld van iemand die weet hoe je een pak draagt. Beetje verkeerd voorbeeld dus.
Dat zijn toch van die zonnebrillen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef NotYou het volgende:
TS is ofwel een troll of anders behoorlijk kansloos. TS mocht je echt rondlopen met dit soort denkbeelden, hoe goed je, je ook kleedt en hoezeer je,je ook aan andermans etiquette houdt, het maakt jou als persoon echt niet meer de moeite waard. Uit je posts in dit topic blijken al aardig wat tekortkomingen, zowel qua intellect en intelligentie als in je karakter en ik wil eigenlijk niet eens weten hoe kansloos ik je zou achten na een dag met je te hebben opgetrokken.Nee, dit gaat 'm niet worden.
![]()
Ik weet, maar ik zal er maar geen conclusies uit trekkenquote:
Suit up!quote:
Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die zonnebrillen...
Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind mensen die pakken dragen altijd zo identiteitsloos. Een pak heeft niets eigens.
Gayfish!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.
[ afbeelding ]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.
Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.
Wat vind jij er identiteitsloos aan dan? Je kunt ontzettend veel persoonlijke details in zo'n ding bewerken en daarnaast met pochetten/manchetten onderscheiden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
Bij C&Aquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men niets van jou verwachten. Te dom en simplistisch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen.Achter de strekking sta ik nog steeds though; je bent er hier heel trots op dat je je precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld. Min of meer als een hond die op commando gaat zitten. 't Verschil is dat die hond er doorgaans tenminste nog voor wordt beloond.
Snel gewijzigd, maar alsnog is je reactie met geen mogelijkheid inhoudelijk te noemen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men wat van jou verwachten. Te dom en simplistisch.
Je bent een farce.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
TS maak alsjeblieft een deel 2, want je mag de wereld de grap die jij bent niet ontnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |