abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:18:28 #276
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89241461

HIMYM ^O^

De linker (Barney) is trouwens het schoolvoorbeeld van iemand die weet hoe je een pak draagt. Beetje verkeerd voorbeeld dus.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89241465
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb binnenkort een gala. Daarvoor heb ik een Jack&Jones blazer, een overhemd en paarse strik. Een grijze spijkerbroek heb ik er ook bij, alleen wel nike-schoenen.

Is dit erg?
Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_89241484
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:

[..]

Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
Nee serieus. Ik heb geen nette schoenen :')
pi_89241488
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
HIMYM ^O^

De linker (Barney) is trouwens het schoolvoorbeeld van iemand die weet hoe je een pak draagt. Beetje verkeerd voorbeeld dus.
Irl is hij dan ook homo. *O* :D
Je suis Charlie Sheen
pi_89241496
Ik vind mensen die pakken dragen altijd zo identiteitsloos. Een pak heeft niets eigens.
pi_89241505
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je outfit mist shuttershades, buiten dat lijkt het me een prima idee. ^O^
Dat zijn toch van die zonnebrillen... :')
pi_89241516
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:

[..]

Hyun, stop maar met leven. Volgens TS maakt het toch niks uit als je niet superieur bent zoals hemzelf.
:N
Je suis Charlie Sheen
pi_89241531
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef NotYou het volgende:
TS is ofwel een troll of anders behoorlijk kansloos. TS mocht je echt rondlopen met dit soort denkbeelden, hoe goed je, je ook kleedt en hoezeer je,je ook aan andermans etiquette houdt, het maakt jou als persoon echt niet meer de moeite waard. Uit je posts in dit topic blijken al aardig wat tekortkomingen, zowel qua intellect en intelligentie als in je karakter en ik wil eigenlijk niet eens weten hoe kansloos ik je zou achten na een dag met je te hebben opgetrokken. :) Nee, dit gaat 'm niet worden. :N :W
Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:20:20 #284
pi_89241547
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik weet, maar ik zal er maar geen conclusies uit trekken :P
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89241552
quote:

[..]

Suit up!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89241560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Dat zijn toch van die zonnebrillen... :')
Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.

Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:22:07 #287
pi_89241614
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind mensen die pakken dragen altijd zo identiteitsloos. Een pak heeft niets eigens.
Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:22:56 #288
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_89241651
quote:

[..]

:N
zoals TS :@
Tics van je petten.
pi_89241667
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zonnebrillen zijn voor pussies, bazen dragen shuttershades.

[ afbeelding ]
Gayfish!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89241695
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je ziet er in ieder geval al vrij gemakkelijk aan hoeveel diegene een pak waard vindt.
Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
pi_89241738
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Rechtenstudent het volgende:

[..]

Allereerst, faalhaas over pleonasme gesproken. Intellect is simpelweg intelligentie. Ten tweede daar schiet jij inderdaad in te kort. Je argumentatie is belabberd en snugger kom je ook al niet over. Beter log je dus uit en ga je rondhangen met die ''vrienden'' van je in het tehuis voor geestelijk gehandicapten.
Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen. :) Achter de strekking sta ik nog steeds though; je bent er hier heel trots op dat je je precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld. Min of meer als een hond die op commando gaat zitten. 't Verschil is dat die hond er doorgaans tenminste nog voor wordt beloond. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_89241765
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat is dus zo'n "ik geef niets om pakken maar de rest zegt dat het wel zo netjes is dus ik koop er ook maar een..." figuur. Dat is ook best zielig.
Wat vind jij er identiteitsloos aan dan? Je kunt ontzettend veel persoonlijke details in zo'n ding bewerken en daarnaast met pochetten/manchetten onderscheiden.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:26:09 #293
pi_89241774
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Bij C&A ;(
pi_89241779
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gayfish!
He's the voice of our generation! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_89241809
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Got me there. Iets te veel gesleuteld aan die zin en iets laten staan wat ik weg had moeten backspacen. :) Achter de strekking sta ik nog steeds though; je bent er hier heel trots op dat je je precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld. Min of meer als een hond die op commando gaat zitten. 't Verschil is dat die hond er doorgaans tenminste nog voor wordt beloond. :)
Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men niets van jou verwachten. Te dom en simplistisch.
pi_89241867
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef Rechtenstudent het volgende:

[..]

Welke norm, een norm is iets feitelijks. Kom er dan ook mee. Maar goed, zoals al eerder is gebleken kan men wat van jou verwachten. Te dom en simplistisch.
Snel gewijzigd, maar alsnog is je reactie met geen mogelijkheid inhoudelijk te noemen.
Je suis Charlie Sheen
pi_89241919
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef NotYou het volgende:

[..]
precies weet te schikken naar wat een ander ooit als norm heeft gesteld.
Je bent een farce.
pi_89241920
TS maak alsjeblieft een deel 2, want je mag de wereld de grap die jij bent niet ontnemen!
pi_89241926
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
TS maak alsjeblieft een deel 2, want je mag de wereld de grap die jij bent niet ontnemen!
Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
pi_89241936
Ja, vervolg please. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')