Ga je nu kleine puntjes aanvallen die niets hiermee te maken hebben? Je zegt dat het slim lijkt om dat boek door te lezen. Doet niets onder aan het feit dat jij mij iets verwijt wat niet klopt, namelijk dat ik een bepaald spreekwoord niet zou kennen en dat datzelfde spreekwoord niet in de context zou passen. Mag ik jouw nick?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Waar staat moeten? Inderdaad je kunt niet lezen.
Goede argumentatie, broeder!quote:
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ga je nu kleine puntjes aanvallen die niets hiermee te maken hebben? Je zegt dat het slim lijkt om dat boek door te lezen. Doet niets onder aan het feit dat jij mij iets verwijt wat niet klopt, namelijk dat ik een bepaald spreekwoord niet zou kennen en dat datzelfde spreekwoord niet in de context zou passen. Mag ik jouw nick?
Nee hoor. Mijn punt is de uitleg die daarna volgt. Dat jouw leescapaciteiten niet goed genoeg ontwikkelt zijn om dat te kunnen begrijpen, is zeer jammerlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een klein punt. Dit kleine punt bepaald wel je stelling, waarin je overigens faalt.
Klacht is inderdaad correct. TS zijn studiekeuze daarentegen niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Goed topic. Terechte klacht ook. Laat je niet uit het veld slaan door deze infantiele en falende burgers TS!
Dit soort argumentatie werkt beter hier op 't forum wanneer er geen grammaticale fouten gemaakt wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat jij te beperkt bent om te kunnen inzien dat de uitleg overbodig wordt als hetgeen wat gesteld is niet klopt, dat is jouw zwakzinnigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn punt is de uitleg die daarna volgt. Dat jouw leescapaciteiten niet goed genoeg ontwikkelt zijn om dat te kunnen begrijpen, is zeer jammerlijk.
zie hier een sukkel die net eerstejaars rechtenstudent is en dat moet bewijzenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dat jij te beperkt bent om te kunnen inzien dat de uitleg overbodig wordt als hetgeen wat gesteld is niet klopt, dat is jouw zwakzinnigheid.
Ik ben eerstejaars. Er is nog erg veel om aan te werken. Vooral het hele gebeuren met d's en t's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oke nu weet ik het zeker. Gebrekkig Nederlands is een eis voor een rechtenstudie. Veel dank gaat uit naar rechtenstudent en Raqualad voor het bevestigen van mijn vermoeden.
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met jouw cognitieve denkvermogen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Klacht is inderdaad correct. TS zijn studiekeuze daarentegen niet.
Zo moeilijk is 't nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars. Er is nog erg veel om aan te werken. Vooral het hele gebeuren met d's en t's.
Probeer jij serieus waar mijn bash af te pakken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met je cognitieve denkvermogen.
Haha jij bent binnekort werkeloosquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef DasApart het volgende:
[..]
Ik werk bij de TNT en heb een 'uniform'.
Batsen?
Rechtenstudent heeft zijn P in 1,5 jaar gehaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, stop met je studie nu het nog kan, je p zul je nooit halen met je cognitieve denkvermogen.
Een antwoord op een bash noem jij afpakken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Probeer jij serieus waar mijn bash af te pakken?
Jouw antwoord is mijn bash plus een aanvulling. Ja, jij steelt mijn bash.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Een antwoord op een bash noem jij afpakken?
Tellen Sergeant Peppers Lonely Heartsclubband jasjes ook? In het legergroen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha jij bent binnekort werkeloos
Tevens ik dacht meer aan een militairistisch uniform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |