Dat jij niet weet dat het 'een aversie tegen iets hebben' is in plaats van 'een aversie voor iets' was een typefout? Juist...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.Daarnaast zijn alle woorden die je dikgedrukt hebt staan typefouten door te snel typen. Faalhaas.
Dan koop een dagboek en open geen topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb.
Waarom open je dan een topic op een openbaar forum?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht
Omdat hij daar recht op heeft!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic op een openbaar forum?
Als studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Omdat hij daar recht op heeft!
Jongen, jij doet 't net zo goed...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan koop een dagboek en open geen topic.
Ik wens hem succes! Al mijn posts worden door mijn moeder dubbel nagekeken op spelfouten alvorens ik ze op het forum plemp. En dan met name de d/t fouten, ik zweer dat ik deze nooit heb gemaakt op een forum. Maar ook op andere fouten zul je mij zelden tot nooit betrappen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu gaat hij je hele post-historie afspeuren opzoek naar dat ene spellingsfoutje.
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op.
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik wens hem succes! Al mijn posts worden door mijn moeder dubbel nagekeken op spelfouten alvorens ik ze op het forum plemp. En dan met name de d/t fouten, ik zweer dat ik deze nooit heb gemaakt op een forum. Maar ook op andere fouten zul je mij zelden tot nooit betrappen.
Wat is dit nou voor een kromme zin? Weer een typefoutje 'Rechtenstudent'?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen.
Gewoon goed kijken naar aanbiedingen. Dan heb je vaak pakken van goede kwaliteit voor de helft van het geld. Lekker boeiend dat het dan de collectie van vorig jaar isquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar 500 euro?Dat is een beste klap geld hoor....
Nee, want de term 'retard' gebruikte ik hierbij opzettelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jongen, jij doet 't net zo goed...
Ik ga hier niet op in. Dat is de moeite niet. Bovendien hoef jij me er niet op te wijzen waar dit forum voor dient. Kijk eens naar mijn registratiedatum en postgeschiedenis, misschien weet je dan meer. Newbie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.
De zin ervoor begint hij met het woord "en", dat is gewoon fout.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!
Waarom geen SuitSupply?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken naar aanbiedingen. Dan heb je vaak pakken van goede kwaliteit voor de helft van het geld. Lekker boeiend dat het dan de collectie van vorig jaar is
Verder, geen suit supply
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom geen SuitSupply?
Ik heb uitstekende ervaringen gehad met SuitSupply
Lulletje rozenwaterquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Als jij die behoefte daartoe hebt, vooral doen. Maar ik zou je toch eens aanraden de definitie van het woord ''forum'', thread'' en de bedoeling van dit subforum eens te zoeken. Wellicht dat een moderator je daarbij kunt helpen. Het lijkt er namelijk sterk op dat jij die hulp nodig hebt.
Gaat ie weer... 'domme idioot'quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb. De reacties echter waar jij op doelt zijn off-topic en persoonlijk gericht. Leer lezen, of vraag je docent je bij te scholen daarin.
Wie gaat er nu moderators helpen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een kromme zin? Weer een typefoutje 'Rechtenstudent'?
Onzin! Als 'maar' als eerste woord van de zin voorkomt dan verbindt het de zin niet met de voorgaande zin maar met de situatie of context.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Stijlfout, met 'maar' beginnen is niet netjes!
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Oh trouwens, met pijn en moeite moet ik je toch bedanken. Dit topic helpt me enorm de avond door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |