Leer lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Dus die pakken dragen de mannen?
En beide knoopjes dicht, dubbel faalquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Die chinees in dat oversized pak!![]()
verder terechte klacht.
You have just feeded a troll.quote:
Het is mijn klacht jochquote:
Spaar 3 maanden en ook zij kunnen er een aanschaffen. Waarom zou je uberhaupt pakken willen of moeten dragen, als je salaris het niet kan veroorloven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Al vanaf 500 euro. Maar dan heb je weer een kutstof.
Voor veel mensen is het niet weggelegd zich een complete garderobe aan maatpakken te veroorloven, maar wordt het wel geeist voor het werk wat ze uitvoeren en daar gaat het krom liggen.
Daarom draag ik een pak, bijna dagelijksquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Lubbert het volgende:
Ik heb nog nooit een pak gedragen, zelfs niet toen ik ben getrouwd. Je gaat toch niet in kleren lopen waar je je niet lekker in voelt.
Nee, maar jij bent wel een zwakbegaafde infantiel waarvan het een wonder mag wezen dat hij geen kastplantje is.quote:
500 is inderdaad wel ietsje aan de goedkope kantquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:34 schreef porsche1 het volgende:
500 euro uitgeven voor een pak wat je 1 keer in de 3 jaar draagt.
Die zogenaamde "kenners"quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als er iets is waar ik me aan kan ergeren zijn het wel mensen die zelf net iets anders dan een spijkerbroek en t-shirtje hebben ontdekt en gelijk iedereen een bepaalde dresscode willen opleggen.
En dat studeert rechten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:24 schreef Rechtenstudent het volgende:
Werklijkwaar, hoe krijgen deze mannen het voor elkaar. Is het nu serieus teveel gevraagd om je ook maar enigszins te verdiepen in pakken voordat je er uberhaupt een aanschaft. Ik hebt in de loop der jaren echt een aversie gekregen voor mensen die of in te wijden pakken lopen met pantalons die gewoon te lang zijn, of mensen die sneakers, sportschoenen, klompen, of van die goedkope manfield achtige schoenencreaties eronder durven aan te trekken.
ach ja, 3 maanden sparen voor iets dat je geen centimeter verder helpt in het leven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het is mijn klacht joch
[..]
Spaar 3 maanden en ook zij kunnen er een aanschaffen. Waarom zou je uberhaupt pakken willen of moeten dragen, als je salaris het niet kan veroorloven.
Wat een bullshit, ik heb nog nooit een pak gedragen (motorpak niet meegerekend).quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student, maar ik ga daar echt geen 500 euro voor neerleggen.
Och, in het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde "kenners"![]()
Dit forum zit er vol mee.
Wss geen, meneer zal het pak wel dragen omdat het moet van zijn studentenverenigingquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ach ja, 3 maanden sparen voor iets dat je geen centimeter verder helpt in het leven.
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student, maar ik ga daar echt geen 500 euro voor neerleggen.
En wat voor belangrijke baan heb jij dan waarvoor je dure pakken moet dragen?
Grote onzin!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen heeft pakken nodig, ook ik, als student
Ah joh, het is waarschijnlijk een eerstejaars. Laat 'm maar even wat aankloten en zich even helemaal de man voelen omdat hij rechten is gaan studeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
En dat studeert rechten.
'Pakken die de gemiddelde man draagt' klinkt ook voor geen meter.
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.Daarnaast zijn alle woorden die je dikgedrukt hebt staan typefouten door te snel typen. Faalhaas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ballen kunnen meestal wel goed Nederlands.
Kwezelquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel een zwakbegaafde infantiel waarvan het een wonder mag wezen dat hij geen kastplantje is.
Sterven er veel mensen in jouw omgeving ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:44 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik draag zelf graag zwart. Dus helemaal zwarte pakken, zwart shirt en dan een donkere das, donkerrood of iets dergelijks werkt goed. Ook een wit shirt en dan een dunne zwarte stropdas vind ik een mooie combo!
[ afbeelding ]
Zoiets, al heb ik wel enigszins een lichaam en kijk ik minder gay
haha nee. Maar zwart staat me gewoon goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sterven er veel mensen in jouw omgeving ofzo?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
Wat ben jij voor mongool? Je opent een topic, als je een beetje je verstand zou gebruiken zou je zelf kunnen bedenken dat niet iedereen het met je eens zal zijn. Vervolgens krijg je reacties die je niet aanstaan en ga je al die mensen uitmaken voor infantiel, retard etc. en ga je beweren dat ze allemaal dom zijn... Ja kerel, iedereen is dom en jij bent de enige die het heeft begrepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen is het feit dat een blik op je posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
Je bevestigt alle vooroordelen over rechtenstudenten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Het grappige van retards, waaronder jij jezelf kunt aanrekenen, is het feit dat een blik op je hun posthistorie al genoeg zegt. Een ander wijzen op zijn Nederlands maar er zelf niks van bakken is een failure. Maar goed, domme mensen zoals jij zetten zich maar al te graag voor schut.
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Dude, jij bent de definitie van een sjonnie, een miezerig kutleventje met weinig tot geen bestaansrecht. En nu wegwezen schooier, jij bent het uitschot van deze maatschappij. Een failure.
Gevaarlijke uitspraak...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Allereerst, domme idioot, het interesseert me niet of iemand het wel of niet eens met de klacht die ik gesteld heb. De reacties echter waar jij op doelt zijn off-topic en persoonlijk gericht. Leer lezen, of vraag je docent je bij te scholen daarin.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool? Je opent een topic, als je een beetje je verstand zou gebruiken zou je zelf kunnen bedenken dat niet iedereen het met je eens zal zijn. Vervolgens krijg je reacties die je niet aanstaan en ga je al die mensen uitmaken voor infantiel, retard etc. en ga je beweren dat ze allemaal dom zijn... Ja kerel, iedereen is dom en jij bent de enige die het heeft begrepen.
Zeg dat nou niet, nu gaat hij je hele post-historie afspeuren opzoek naar dat ene spellingsfoutje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik vind jouw woordkeuzes ook niet echt van een hoog niveau, je verloedert je zinnen door er Engelse termen in te zetten. En ik ben zeker geen retard want ik maak nooit spelfouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |